|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Gode gud, så mange forskrudde (politiske) ideer det finnes der ute...
For ikke å snakke om mennesker.
Nazisme er kriminalitet av verste type satt i system. Det er menneskeforakt og en total mangel på glede over livet.
Forøvrig mener jeg at det spiller ingen rolle om noen er kvinne, mann, svart, hvit, grønn eller lilla, jøde, nazist eller ihuga SV-fan, høy, lav, feit eller tynn. Vedkommende kan fremdeles være en komplett idiot og drittsekk uavhengig av alt det der. Derfor er det forstemmende å ikke skulle kunne rette det minste lille snev av kritikk mot Israel uten å bli kalt antisemmitt av en eller annen gjøk. Like forstemmende er det å bli beskyldt for å støtte terrorisme bare man er imot krig i Irak. Så totalt håpløst...
|
Skrevet: Søn 16 Mar 2003, 16:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
Hvorfor kan ikke alle bare være venner? 
|
Skrevet: Tir 25 Mar 2003, 21:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Jeg kan begynne med å være vennen din.
Det synes jeg er en god begynnelse 
|
Skrevet: Tir 25 Mar 2003, 22:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
Det synes jeg og Noen flere som vil være vennen min kanskje *ta helt av med smileys når vi først er i gang med å være overtrøtte* 
|
Skrevet: Tor 27 Mar 2003, 22:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Så bekymret jeg blir over sånne folk.
Ved første gjennomlesing av åpningsposten humret meg for meg selv og tenkte at det var en god, sarkastisk spøk satt på spissen.
Men da jeg etter hvert skjønte at vedkommende faktisk mente det som ble skrevet, ble jeg dypt, dypt bekymret. Ikke bare for verden og nazister generelt, men også for personens egen, mentale tilstand. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tor 27 Mar 2003, 23:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Det er det jeg synes er så skremmende med mennesker...
Grunnen til at jeg bare av og til har håp, og ikke hele tiden.
Men du skal få post om ikke så forferdelig mange dager, Therese, som er skikkelig post og ikke bare et lite ikkenoe 
|
Skrevet: Fre 28 Mar 2003, 12:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |