|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
jeg så filmen i går og... etter å ha hørt så mye om hvor bra den skulle være ble jeg litt skuffa. den har jo ingenting, annet enn heftig filmvold.
den viser oss jo en syk verden, men trengs det en slik film for å vise oss det?
men så er jo ikke jeg så veldig fan av sanseløs dreping heller.
|
Skrevet: Søn 30 Okt 2005, 11:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
til alle dere som virkelig likte BR: se Oldboy. den er en av de beste voldsfilmene av asiatisk opprinnelse jeg har sett i mitt liv, og jeg er nerd nok til å ha sett en del.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 01 Nov 2005, 19:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pacatilist-Galt
Främling

Ble Medlem: 04 Des 2005 Innlegg: 16 Bosted: Bergen
|
Det er en bra dramafilm, som inkorporerer litt humor og masse action.
Hvordan noen IKKE kan like den, er forbi meg..
|
Skrevet: Tor 08 Des 2005, 00:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakon
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 17 Mar 2006 Innlegg: 259 Bosted: Trondheim
|
Zatharee skrev: | Mangaen skal forresten være veldig mye bedre enn filmen, bare så det er sagt. |
Uheldigvis har jeg bare lest de fire første bøkene(jeg tror det er tolv totalt), det er god historie og veldig bra tegna.
mathianus skrev: | til alle dere som virkelig likte BR: se Oldboy. den er en av de beste voldsfilmene av asiatisk opprinnelse jeg har sett i mitt liv, og jeg er nerd nok til å ha sett en del. |
Bra det er flere enn meg her som liker voldelige asiatiske filmer\o/, jeg har vel sett en del også. Jeg liker spesielt Takashi Miike sine filmer, de er fantastisk voldelige.
|
Skrevet: Fre 17 Mar 2006, 13:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Zatharee skrev: | Mangaen skal forresten være veldig mye bedre enn filmen, bare så det er sagt. |
Har lest litt av mangaen nå, og jeg må egentlig si at jeg er uenig med min egen anbefaling her. Jeg syntes ikke noe særlig om mangaen, personene ble mer klisje-like og todimensjonale enn i boka (ja, den er en bok også), og vold og sex-senene ble plastikk-vulgære. (Klarer ikke å finne på et bedre ord på det) Gadd ikke å lese mer enn 3-4 bøker. Jeg likte filmen bedre.
Men for de som vil ha overdrevetn grafisk vold og sex med skolepiker tegnet i ekte loli-ånd slik som bare japanere kan, pakket inn i en forsåget interessant historie/setting, så er den sikkert anbefalbar.
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Fre 17 Mar 2006, 16:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |