|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
jaja,, mennesker er forsellige.
|
Skrevet: Man 06 Sep 2004, 20:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Om man er nødt til å sloss med folk som flørter med kjærsten ens stoler en lite på kjæresten sin...
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Man 06 Sep 2004, 22:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
mhm--veldig sant..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 07 Sep 2004, 06:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
sharee skrev: | Om man er nødt til å sloss med folk som flørter med kjærsten ens stoler en lite på kjæresten sin... |
Vel er man litt primitiv, så har det ikke så mye med tiltro å gjøre, mere det å markere hva som er ditt 
|
Skrevet: Tir 07 Sep 2004, 15:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Haaa skrev: | sharee skrev: | Om man er nødt til å sloss med folk som flørter med kjærsten ens stoler en lite på kjæresten sin... |
Vel er man litt primitiv, så har det ikke så mye med tiltro å gjøre, mere det å markere hva som er ditt  |
Noe av det minst tiltrekkende, er når gutter bare MÅ oppføre seg som en gjeng aper, som hyler og slår seg på brystet og bare MÅ markere hva som er sitt..
Vi jenter kan forsvare oss vi også.
|
Skrevet: Tir 07 Sep 2004, 18:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Jah, det havner i samme kategori som jenter som "markerer" en fyr de synes er kjekk og vil prøve seg på, sånn at ingen andre i vennegjengen kan prøve seg..
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Tir 07 Sep 2004, 18:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Ronja skrev: | Haaa skrev: | sharee skrev: | Om man er nødt til å sloss med folk som flørter med kjærsten ens stoler en lite på kjæresten sin... |
Vel er man litt primitiv, så har det ikke så mye med tiltro å gjøre, mere det å markere hva som er ditt  |
Noe av det minst tiltrekkende, er når gutter bare MÅ oppføre seg som en gjeng aper, som hyler og slår seg på brystet og bare MÅ markere hva som er sitt..
Vi jenter kan forsvare oss vi også. |
åh! ja! det er bare så sinnsykt slitsomt.
|
Skrevet: Ons 08 Sep 2004, 14:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
det der minner meg sykt om en god venn av meg..syntes synd på dama hans..
|
Skrevet: Ons 08 Sep 2004, 15:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

|
songbird skrev: | Ronja skrev: | Haaa skrev: | sharee skrev: | Om man er nødt til å sloss med folk som flørter med kjærsten ens stoler en lite på kjæresten sin... |
Vi jenter kan forsvare oss vi også. |
åh! ja! det er bare så sinnsykt slitsomt. |
Ja kan ikke si noe imot det, spessielt når det er deg de slår etter 
|
Skrevet: Ons 08 Sep 2004, 16:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Haaa skrev: | sharee skrev: | Om man er nødt til å sloss med folk som flørter med kjærsten ens stoler en lite på kjæresten sin... |
du eier vel ikke dama di selom hun er dama di??
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 09 Sep 2004, 01:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

|
darkfrog skrev: | Haaa skrev: | sharee skrev: | Om man er nødt til å sloss med folk som flørter med kjærsten ens stoler en lite på kjæresten sin... |
du eier vel ikke dama di selom hun er dama di?? |
ikke sånn at du kontrolerer hu. mer som hu er din, du er hennes, sjønner?
|
Skrevet: Tor 09 Sep 2004, 15:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
jeg håper ikke at du går rundt og sier at du "eier dama" di ?
|
Skrevet: Tor 09 Sep 2004, 20:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

|
aniraC skrev: | jeg håper ikke at du går rundt og sier at du "eier dama" di ? |
wow, føler meg nesten angrepet her, når sa jeg at jeg gjorde det`?
tokk et eksempel med at noen var litt primitive, har da ikke snakket om meg selv i hele tatt 
|
Skrevet: Tor 09 Sep 2004, 22:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
du mener vel heller at man bør være litt forpliktet til å prøve å holde i gang forholdet istede for å gå etter enhver man blir litt betatt av?
|
Skrevet: Fre 10 Sep 2004, 18:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

|
mattestykke skrev: | du mener vel heller at man bør være litt forpliktet til å prøve å holde i gang forholdet istede for å gå etter enhver man blir litt betatt av? |
hehe vel det tror jeg vel de fleste her mener, håper jeg i det minste for dems skyld.
|
Skrevet: Fre 10 Sep 2004, 22:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Eyden skrev: | Jah, det havner i samme kategori som jenter som "markerer" en fyr de synes er kjekk og vil prøve seg på, sånn at ingen andre i vennegjengen kan prøve seg.. |
Å det er det bare jenter som gjør? Tror ikke det nei..
|
Skrevet: Lør 11 Sep 2004, 11:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Det er vel generellt. Men jenter er fæle til å lage bråk rundt sånn. Jeg har desverre aldri opplevd noe annet. Noe som har ført til at jeg har mistet endel gode guttevenner. Nettopp fordi jentene i klassen hadde markert reviret sitt...
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Lør 11 Sep 2004, 22:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
jeg er stolt av å vise gutten min jeg venninne mine må værsågod få lov til å titte på han osv.. Jeg lager ikke bråk over sånt.. Jeg lager mer bråk over jenter som prøver seg skikkelig på han og ikke respekterer at jeg er dama hans..
|
Skrevet: Søn 12 Sep 2004, 20:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Eyden skrev: | Men, prøver en person seg på en typisk "drittsekk"-måte med klåing, forfølging, nasty ordbruk ol. kan jeg helt sikkert tenne på en del plugger. Men banke opp fyren? Nei, da må det være fordi han begynner å bli farlig elns... |
Jeg ble forfulgt, og etter et kidnapping/voldtekts forsøk der politiet ikke gad rykke ut (nei, dessverre, vi synest ikke at dette er noe å rykke ut på, men ring på mandag så kanskje vi har tid til å ta imot en anmeldelse), var det eneste som hjalp en lokal narkis med store sterke kompiser med stor balltre. De gjorde ikke idioten noe fysisk, men jeg så ikke noe til ham etter det. Savnet er sterk og handlekraftig kjæreste da ja!
Det er fortsatt grunnen til at jeg føler meg tryggere i Fredrikstad med 70 000 innbyggere enn i den lille bygden jeg er fra med 7000 innbyggere. Godt å vite at jeg flytter ned til min sterke og beskyttende kjæreste der nede om 2 uker!
Er i utgangspunktet mot vold, men om noen i fremtiden skulle gjøre datteren min noe, hadde jeg ikke nølt...
|
Skrevet: Man 13 Sep 2004, 15:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
med eks'en så var jeg bare glad for å få "testet " forholdet en gang i blant. Jenta ble sjekket opp men hun avviste dem rimelig kjapt. Det var jo litt betryggende mener jeg, å se det en gang i blant. I tillegg fikk jeg konstatert at jenta fortsatt var attraktiv, at det ikke bare var jeg som var blind.
|
Skrevet: Man 13 Sep 2004, 21:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |