|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
Re: hatgruppe
Kylie Minogue har da langt verre musikk enn Shakira. De nye sangene er helt forferdelige. Hennes låter har dessuten en langt større uvane med å klistre seg på hjernen min. Eneste sangen jeg har hørt av henne som faktisk er bra, er den duetten med Nick Cave. Den er dog vakker.
|
Skrevet: Tor 11 Apr 2002, 20:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Helvete
Gjest
|
Jeg skal starte en hatbevegelse mot Kylie også. SLÅ LIVSKITEN UT AV ALLE SOM I DET HELE TATT TENKER PÅ Å SPILLE MUSIKKEN HENNES!
Jeg synes Kylie godt kan kle på seg også. Grusomme greier det hun lirer av seg. Tekstene er så enkle å huske også. Nananananananana...huff! Men er enig med deg i at where the wild roses grow er en vakker sang. Jeg elsker Nick Cave...dog ikke de siste platene hans - da synger han jo bare om gud og andre ting som middelaldrene menn bryr seg om. Let Love In og Murder Ballads er mye mer lidenskapelig og intens.
|
Skrevet: Fre 12 Apr 2002, 09:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Audi
Gjest
|
dette kan bli mange hatgrupper... starte mot boyband også dah med det samme. mot alle boyband... mot alle bimboer... alle fjortisser... det kan bli mange...
|
Skrevet: Fre 12 Apr 2002, 10:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Astri
Gjest
|
Ja, tenkte jeg skulle starte en hatgruppe mot hele verden i samme slengen. Størsteparten av verdens befolkning er en gjeng med idioter som ikke har skjønt noenting av systemet og som har konspirert for å knekke oss andre stakkarer som faktisk fremdeles har fornuften i behold (HM...). Tror jeg skal melde meg ut av samfunnet og flytte ut på en øde øy...(hm kanskje ikke, mye man går glipp av der ute i havgapet, ensom og forlatt)
Men verden er uforståelig. Og verden forstår seg ikke på meg. Derfor hater jeg verden. Bortsett fra den lille andelen av mennesker som fremdeles ikke er hjernevasket av de onde kreftene som gjennomsyrer og forpester verden (Manifestert gjennom Shakira, N'kinky, Kylie nanananananananan, Miss Sixty, dumme bimboer, Anastasia, dumme dumme mennesker...hater dem [overforbruk av tegn]Helvete!)
Til slutt vil jeg bare konkludere med at verden er ond. Jeg oppfordrer alle til å støtte opp om denne protestbevegelsen og ikke la seg hjernevaske. Dette må få en ende. Ellers er det ikke langt unna undergangen, ragnarokk, helvete, død og fordervelse.
Vend om før det er for sent!
Helvete, en av de opplyste.
|
Skrevet: Lør 13 Apr 2002, 16:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Hva er det egentlig som er galt med en jente som - hvis du ser bortifra det vesle uhellet ved å gi ut låter på engelsk for å gjøre det artister flest gjør (les: tjene penger) - som distribuerer sin egen kultur og sitt eget språk ved å synge låter på morsmålet sitt, som da i utgangspunktet er en bra ting. Er det kun fordi dere har hørt én sang (hvor dette da må være enten Wherever eller Underneath your clothes) eller er det fordi hun er penere enn dere?
Oi, unnskyld, dere har vel faktisk ikke fått med dere det at hun gjør det? Da beklager jeg så meget. Hun er ikke sammenlignbar med the likes of Britney og N*Sync (hallo?) eller Kylie for den saks skyld.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Lør 13 Apr 2002, 18:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Hey hey hey!! hold an! Dette er ikke forbanna.com!
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Søn 14 Apr 2002, 12:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Helvete
Gjest
|
Skal det at hun har pupper, synger på morsmålet sitt og ifølge deg er penere enn oss, gi henne rett til å tjene penger på stakkarer som ikke har vett i skallen? Greit, jeg må respektere at folk har forskjellig musikksmak, at folk liker å vrikke på kroppene sine til tåpelig, fengende musikk.
Det er ikke nødvendigvis enkeltpersonene, de respektive artistene jeg ønsker å henge ut. Det er hele bevegelsen rundt det som jeg mener er hjernedød og er i ferd med å forsøple og forflate samfunnet og kulturen vår. Jeg kunne like gjerne dratt frem Miss Sixty-bukser, sputnik, korte ettersittende topper, solarium, Hotell Caesar, Beverly Hills, eller hva som helst annet. Og det at disse menneskene tjener penger på at tåpelige mennesker får komplekser fra topp til tå, tilber disse menneskene, ønsker å være som dem, eller rett og slett bare finner musikken fengende og danser til dem, noe selv jeg kan henfalle til etter et stort inntak med alkohol.
Ok, jeg må innrømme at jeg i svake øyeblikk føler meg mindreverdig, uten at jeg egentlig forstår hvorfor. Heldigvis tar jeg til fornuft raskt. Hvorfor skal mennesker som meg føle meg mindreverdig overfor disse brødhodene? Jeg vil mye heller leve mitt halvsprøe, merkelige liv og tenke mine forvirrende tanker og surre rundt og ikke vite helt hva jeg skal gjøre med livet mitt mens jeg hører på musikk som faktisk gir meg en opplevelse utenom det at jeg føler et merkelig behov for å vrikke på rompa etc enn å sprade rundt og være tåpelig, blond og lavpannet. Ok, jeg er blond og tåpelig på mitt vis jeg også.
Jeg ønsker herved å ta avstand fra denne overfladiske bevegelsen som jeg mener er i ferd med å forflate og forsøple samfunnet og gjøre det til noe jeg ikke vil være en del av. Jeg vil at det skal være rom for andre enn Britney-kloninger her i verden.
|
Skrevet: Søn 14 Apr 2002, 12:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Helvete
Gjest
|
Man må få lov til å bli litt provosert og ønske å revolusjonere verden en gang i blant.
|
Skrevet: Søn 14 Apr 2002, 12:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Vri og vreng. Herregud. Jeg sier ikke at hun akkurat gjør verden til et bedre sted. Jeg bare beundret det faktum at hun i motsetning til en hel del andre artister gjør en del på sitt eget språk som er en kulturting og generelt sett fint. Jeg sier ikke at hun gjør det -bra-. Dessuten har hun ikke pupper.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Søn 14 Apr 2002, 23:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nils
Gjest
|
Føler for å påpeike at Audi høyrer på Atlantic. (For dei som ikkje bur i umiddelbar nærleik av Stavanger er dette ein fæl kommers radiostasjon, der du ber om å få høyre Shakira og det som verre er)
|
Skrevet: Fre 19 Apr 2002, 13:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Audi
Gjest
|
*knurr*
|
Skrevet: Tir 23 Apr 2002, 10:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Leileen
Gjest
|
Må si mæ eni me Helvete å forbanne hele pisskulturen!
*Blir medlem i hatgruppa*
|
Skrevet: Ons 15 Mai 2002, 19:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Helvete
Gjest
|
la oss pisse på alle sammen! Hi hi!
og jeg har pupper! det har ikke shakira, ifølge en viss person litt lenger oppe her, må innrømme at jeg ikke har sett så nøye på henne, men pupper er bra.
fint at folk støtter opp om hatgruppen. noen må ta ansvar her i verden.
|
Skrevet: Søn 19 Mai 2002, 21:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |