|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
Men heldigvis kommer det alltid en ny konsert. Du kan jo lære deg sangene til neste gang. dessverre begynner de vel med mye av materialet fra beautiful garbage. og den er ikke noe bra. snufs
|
Skrevet: Fre 21 Mar 2003, 15:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Burde vel på pelt meg på en Garbage-konsert en gang, ja...
Nok en ting å sette på lista over ting jeg bør gjøre.
En konsert med REM ville ikke vært så dumt det heller...
|
Skrevet: Fre 21 Mar 2003, 20:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Åååh, ikke nevn det... sukk. Jeg var SÅ langt fra å bestille til Midtfyn-festivalen. Har jeg ekstra uflaks får jeg soundboard-billetter i posten fordi jeg er medlem av fanklubben... bare for å gni det inn liksom, *furte*
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Fre 21 Mar 2003, 20:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Husker også den konserten de gav i Sverige tror jeg det var, som ble overført direkte på TV. Meningen var at den skulle vare en time eller noe slikt, men de bare fortsatte og fortsatte...
Noe slikt hadde vært GØY!!!
|
Skrevet: Fre 21 Mar 2003, 20:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

|
Ã… ja! slike konserter er fantastiske!!
En av mine beste konsertopplevelser var når jeg og familien tilfeldigvis stakk innom en liten by i Italia som heter Lucca. Den er ca. 4 kilometer i omkrets!! Altså veldig liten.
Og vi dumpet rett bort i en David Bowie konsert av alle ting! Så jeg, ca 1000 italienere og en stooor neptunstatue var på konsert med David Bowie i sommer. Og det stod bare italienske piker som var lavere enn meg foran, så jeg så alt! hørte alt! og så vinket han til meg. *sukk*
I samme anledning kom også rod stewart, travis, paul simon, jamiroquai og en drøss andre for å holde konsert i denne lille byen, men det fikk jeg dessverre ikke med meg.
*minnestund*
|
Skrevet: Fre 21 Mar 2003, 22:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Paul Simon... da hadde jeg kost meg.
Men den konserten jeg var på her om helga (Beethoven, 9. symfoni), var også veldig fin...
En konsert er ikke en konsert er ikke en konsert.
|
Skrevet: Fre 21 Mar 2003, 22:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

|
høres veldig bra ut. Har faktisk aldri vært på en klassisk konsert. det må man nesten få gjort noe med...
|
Skrevet: Fre 21 Mar 2003, 22:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Barytonsolisten var helt utrolig...
Når du alene, med kun din egen stemme og ingen tekniske hjelpemidler, kan overdøve et mindre symfoniorkester...
Og noe av det beste med en slik klassisk konsert er måten du virkelig kjenner bassnotene i kroppen. Ikkeno' stereoanlegg kan kopiere det, tror jeg. Måten vibrasjonene går rett inn i deg...
|
Skrevet: Fre 21 Mar 2003, 22:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

|
høres helt fantastisk ut. *lytte*
|
Skrevet: Fre 21 Mar 2003, 22:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Var ikke for ingenting at jeg satte meg på venstre side, rett foran bass-seksjonen
Og nå har jeg noe fint å tenke på neste gang jeg hører på den symfonien på CD... Jeg har mye Beethoven i samlinga.
|
Skrevet: Fre 21 Mar 2003, 23:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |