|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
QIQrrr skrev: | Temmelig søkt og selvfølgelig ikke i nærheten av å være sannhet. |
Hva slags grunnlag har du for å hevde dette?
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 10 Aug 2004, 14:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
Mr_Pin skrev: | Q : En ting er jo at eksistensen av bløffmakere ikke utelukker at det finnes ekte medier. Derrav er jo ikke Walsh et kontra til Eide. En annen er jo at du kanskje burde presentere et slags bevismateriale for at Walsh er en bløff? Som det står virker det jo som om det kun er din verdslige betraktning og at du ikke har kilder som underbygger påstanden. |
Jeg har lest et par av bøkene og jeg vil tro at en Gud som ordlegger seg såpass klossete og selvmotsigende ihvertfall ikke er allmektig
Ønskemestern skrev: | Hva slags grunnlag har du for å hevde dette? |
Jeg vil tro at bevisbyrden i slike saker ligger hos den annen part.
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Tir 10 Aug 2004, 15:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mai 2004 Innlegg: 529 Bosted: Trondheim
|
Hva er det de sier, Guds veier er uransaklige? Formodentlig kan han da ta seg friheten til å stå bak noen litt rare bøker. En av dem er jo tidens store bestselger til tross for at den etter sigende er en smule selvimotsigende... 
|
_________________ Kunnskap er ikke makt, korrekt anvendelse av kunnskap er makt.
Skrevet: Tir 10 Aug 2004, 18:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
metaxa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Apr 2003 Innlegg: 342 Bosted: Oslo
|
Ønskemestern skrev: | Forresten, noen som sjekket lydfilene på siden om stairway to heaven..? det er skremmende lett å høre budskapet baklengs.. |
Komikeren Bill Hicks sa en gang:
"If you sacrifice your record player to play your records backwards to look for the devil or other occult forces, then you ARE the devil, look no further."
|
_________________ Colorless green ideas sleep furiously (Noam Chomsky)
Skrevet: Tir 10 Aug 2004, 19:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Det er forresten ikke noe vanskelig å høre stemmer eller ord i hodet sitt - svært mange mennesker gjør dette Men endel har ikke kontroll over ordene, og det kan manifistere seg på forskjellige måter, tror jeg. Det er ikke alle stemmer i hodet man ikke har kontroll over som nødvendigvis blir til noen psykisk lidelse.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Søn 15 Aug 2004, 19:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
theJack
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004 Innlegg: 485 Bosted: Oslo
|
Jeg lyttet på alle lydklippene uten å lese teksten først. Det gav ikke mening før jeg visste hva jeg lyttet etter.
Det er også noen mistenkelige effekter på de .wav filene. Jeg skulle gjerne lyttet på filer fra en uavhengig kilde.
En annen interessant tanke er å lytte etter skjulte buskap hos Vaselina Bilopphøggers. Sitt 4 timer hver dag i to måneder med vaselina på full guffe, baklengs. Se om de sier noe rart.
Neste i køen bør være Knudsen og Ludvigsen.
|
Skrevet: Tir 17 Aug 2004, 14:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |