DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Lykkebrønnen
Jeg møtte en kjendis!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 4 [74 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4 Neste
Av Innlegg
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
jo.. men han er oxo dritings!

InnleggSkrevet: Fre 27 Aug 2004, 13:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Mareth skrev:
Jeg har hilst på og snakket med Johannes Joner og Anders Hatlo i forbindelse med Mysteriet Myrnavep for noen år siden. Kult? neh. hehe. sto ved siden av en viss Maniac på fjorårets inferno, og blei gått ned av bassisten i Dimmu, tror han mumlet fram et sorry eller noe. Jeg var bare sjokkert over hvor forbanøy han var. Følte meg skikkelig liten da!

MANIAC :O snakka du me`n???i tilfelle,hva sa han forno??
jeg vil også møte maniac.du er heldig

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Fre 27 Aug 2004, 13:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
alassie
Främling
Främling

Ble Medlem: 03 Sep 2003
Jeg har sett Ari Behn ta en mann på rumpa... *fnis*

InnleggSkrevet: Tor 02 Sep 2004, 08:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Atanamir
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 04 Jul 2004
Var på studietur med klassen min i London i mai 1995.
Fikk hilse på og prate med Øyvind Leonhardsen og Erland Johnsen.

Senere så har jeg hilst på og pratet med: Ørjan Løvdal,
Jim "Jimmern " Marthinsen og Freddy dos Santos.

Å skryte av ? Tja..vet ikke det da, men gøy/koselig var det lell. Wink

InnleggSkrevet: Man 06 Sep 2004, 01:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Traff fotballandslaget til Hviterussland på Gardermoen. Men de er vel strengt tatt ikke kjente andre steder enn i Hviterussland.
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Ons 08 Sep 2004, 21:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004
har dusjet sammen med hele a-laget til stabæk, men jeg pratet jo ikke med dem, dessuten er det mange mange år siden (8 år)

InnleggSkrevet: Tor 09 Sep 2004, 09:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
spot
Främling
Främling

Ble Medlem: 09 Sep 2004
jeg sang sammen med Silver på Øyafestivalen i år...Det er vel de eneste "kjedisene" jeg kan huske jeg har møtt..
Også kjenner jeg han ene i Statoil-reklamen! Razz

InnleggSkrevet: Tor 09 Sep 2004, 23:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Jeg kjenner han som skjøt pilen i 'Den som frykter ulven'.. Han er riktignok ikke med i filmen.....
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Fre 10 Sep 2004, 17:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Jeg har møtt Odin Jensenius Very Happy
Møtt og møtt.
Jeg og Liv var i dette lekerommet øverst i byhaven, og så var det to unger som kasta baller på sønnen til Odin. Så kom det en dame og sa "Vær grei med pia no" og så svarte han "Æ hete ikke Pia, æ hete Magnus."
Og Liv prøvde å få ham til å si faen, men da svarte han bare "Der e pappan min" og pekte på Odin Jensenius som stod uttafor og rista masse på hodet.
Så, jeg har sett Odin, som sikkert heter noe annet, som jeg ikke greier å huske.

InnleggSkrevet: Man 18 Okt 2004, 18:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Jeg kan ha passert Billy Boyd hele TO ganger på gata.

Eller jeg kan ha en svært livlig fantasi. Neste gang skal jeg stoppe og spørre. Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Man 18 Okt 2004, 20:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Veronica skrev:
Jeg kan ha passert Billy Boyd hele TO ganger på gata.

Eller jeg kan ha en svært livlig fantasi. Neste gang skal jeg stoppe og spørre. Rolling Eyes

Jeg velger å tro at det ikke bare er fantasien.. men skulle du ikke ha sjekket han opp? Mr. Green

Jeg har danset med Jens Stoltenberg, blitt filmet av Alex Rosén, hilst på Bård Tufte og Harald Eia, kjente Sveinung fra to hus tett-i-tett, Hege Schøyen, Jan Teigen, Lek-Linda, blomster-Finn, og Synnøve Svabø har jeg ekspedert, jeg har sunget for Torbjørn Jagland, gitt rose (og klem) til Tore Andre Flo (og mange andre brannspillere), hatt Frode Alnæs på fanget, overtalt (sammen med andre) "Idol-Håkon" til å synge bursdagssangen for dsgf, dessuten husker jeg at Kurt Nilsen var en ekte slaur og hang på senteret hjemme da jeg var yngre (leste at han ble utestengt derfra på livstid, og det sjokkerer meg ikke..)... Jeg har i tillegg sett veldig mange "kjendiser" på gaten.. både i Bergen og Oslo.. og vært publikummer i en del tv-program.

InnleggSkrevet: Tir 19 Okt 2004, 18:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

For å være mer involvert i kjendismiljøet må man nesten være kjendis selv.. Razz

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tir 19 Okt 2004, 19:11
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004
Eller journalist

Min lengste samtale med en kjendis var på tegneseriemessa Raptus i Bergen, der eg overtalte Tommy Sydsæther til å lage en spesiell tegning som eg kunne ha i tillegg til artilkkelen i avisa. I mens han tegnet den så snakket vi lenge sammen om løst og fast. Tommy er da han som bl.a. tegnet Rhesus Minus (og Tommy), og Dølle Duck i Pyton.

Originalen har jeg selvfølgelig selv, pluss en som ble forkastet.

Ellers så er jo Raptus et stort treffsted for kjendiser, og snakket f.eks. med Frode Øverli (Pondus) Lise Myhre (Nemi) Karine Haaland og diskuterte heftigt med gjengen bak Pikeloftet.

For ikke å snakke om de internasjonale navnene som dukker opp.

Så viss du absolutt vil treffe en kjendis dra på Raptus.

InnleggSkrevet: Tor 21 Okt 2004, 13:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jeg møtte Jeff Smith (forfatter av Bone) på tronsmo da han hadde signering -ting der, og som et resultat av det skrev Don Rosa to kommentarer i LJen min!!! Shocked Very Happy

InnleggSkrevet: Man 30 Okt 2006, 13:57
nemi1985
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Okt 2003
Majane skrev:
jeg satt på samme fly som "Dynamitt Harry" en gang.

Det har jeg også gjort, faktisk Smile

Og Erik Faber
Og i sommer, så skulle jeg til Parga, Hellas sammen med family'n..og da troppa jaggu Kristopher Schau opp på flyplassen også(han var SCHVÆR!). Han bodde i et hotell et par hundre meter fra vårt. Møtte på han og dama noen ganger mens vi var der..
Så jeg liker å si at jeg har vært på sydenferie med Kristopher Schau Razz

"I like being kept in the dark myself. You know, like mushrooms: Keep 'em in the dark and feed 'em shit. See, I think that's an enjoyable vegetable to be."

InnleggSkrevet: Man 30 Okt 2006, 17:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Zatharee skrev:
Jeg møtte Jeff Smith (forfatter av Bone) på tronsmo da han hadde signering -ting der, og som et resultat av det skrev Don Rosa to kommentarer i LJen min!!! Shocked Very Happy

Konge! Smile

*bøye seg i støvet*

InnleggSkrevet: Man 30 Okt 2006, 17:04
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Otto Jespersen rusla forbi meg på storosenteret for et par uker siden...han er høy. Og har veeeeldig mørk stemme.

InnleggSkrevet: Man 30 Okt 2006, 17:11
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Idol-Aleksander var pianist i koret jeg dirigerte Very Happy

InnleggSkrevet: Man 30 Okt 2006, 20:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Zatharee skrev:
skrev Don Rosa to kommentarer i LJen min!!! Shocked Very Happy

Shocked Respekt! Shocked
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tir 31 Okt 2006, 10:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Hvem i alle dager er Don Rosa? Razz

Uansett, jeg møtte han ene som var i Tufte på Bislett Kebab, han komenterte tshorta mi Very Happy (vet ikke hva karen heter da, han som var litt veldig kraftig)

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Tir 31 Okt 2006, 11:05
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 4 [74 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Lykkebrønnen
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet