|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
jo.. men han er oxo dritings!
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Fre 27 Aug 2004, 13:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Mareth skrev: | Jeg har hilst på og snakket med Johannes Joner og Anders Hatlo i forbindelse med Mysteriet Myrnavep for noen år siden. Kult? neh. hehe. sto ved siden av en viss Maniac på fjorårets inferno, og blei gått ned av bassisten i Dimmu, tror han mumlet fram et sorry eller noe. Jeg var bare sjokkert over hvor forbanøy han var. Følte meg skikkelig liten da! |
MANIAC :O snakka du me`n???i tilfelle,hva sa han forno??
jeg vil også møte maniac.du er heldig
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 27 Aug 2004, 13:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
alassie
Främling

Ble Medlem: 03 Sep 2003 Innlegg: 24 Bosted: RÃ¥de
|
Jeg har sett Ari Behn ta en mann på rumpa... *fnis*
|
_________________ Jeg er ingen grønnsak! Jeg er en AGURK!
Skrevet: Tor 02 Sep 2004, 08:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Atanamir
Spitzy (!)

Ble Medlem: 04 Jul 2004 Innlegg: 158
|
Var på studietur med klassen min i London i mai 1995.
Fikk hilse på og prate med Øyvind Leonhardsen og Erland Johnsen.
Senere så har jeg hilst på og pratet med: Ørjan Løvdal,
Jim "Jimmern " Marthinsen og Freddy dos Santos.
Å skryte av ? Tja..vet ikke det da, men gøy/koselig var det lell. 
|
Skrevet: Man 06 Sep 2004, 01:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Traff fotballandslaget til Hviterussland på Gardermoen. Men de er vel strengt tatt ikke kjente andre steder enn i Hviterussland.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Ons 08 Sep 2004, 21:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
har dusjet sammen med hele a-laget til stabæk, men jeg pratet jo ikke med dem, dessuten er det mange mange år siden (8 år)
|
Skrevet: Tor 09 Sep 2004, 09:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
spot
Främling

Ble Medlem: 09 Sep 2004 Innlegg: 11 Bosted: Oslo/Lier
|
jeg sang sammen med Silver på Øyafestivalen i år...Det er vel de eneste "kjedisene" jeg kan huske jeg har møtt..
Også kjenner jeg han ene i Statoil-reklamen! 
|
Skrevet: Tor 09 Sep 2004, 23:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Jeg kjenner han som skjøt pilen i 'Den som frykter ulven'.. Han er riktignok ikke med i filmen.....
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Fre 10 Sep 2004, 17:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 439 Bosted: Trondheim
|
Jeg har møtt Odin Jensenius
Møtt og møtt.
Jeg og Liv var i dette lekerommet øverst i byhaven, og så var det to unger som kasta baller på sønnen til Odin. Så kom det en dame og sa "Vær grei med pia no" og så svarte han "Æ hete ikke Pia, æ hete Magnus."
Og Liv prøvde å få ham til å si faen, men da svarte han bare "Der e pappan min" og pekte på Odin Jensenius som stod uttafor og rista masse på hodet.
Så, jeg har sett Odin, som sikkert heter noe annet, som jeg ikke greier å huske.
|
_________________ This is not here.
-Yoko Ono
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 18:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Jeg kan ha passert Billy Boyd hele TO ganger på gata.
Eller jeg kan ha en svært livlig fantasi. Neste gang skal jeg stoppe og spørre. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 20:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Veronica skrev: | Jeg kan ha passert Billy Boyd hele TO ganger på gata.
Eller jeg kan ha en svært livlig fantasi. Neste gang skal jeg stoppe og spørre.  |
Jeg velger å tro at det ikke bare er fantasien.. men skulle du ikke ha sjekket han opp?
Jeg har danset med Jens Stoltenberg, blitt filmet av Alex Rosén, hilst på Bård Tufte og Harald Eia, kjente Sveinung fra to hus tett-i-tett, Hege Schøyen, Jan Teigen, Lek-Linda, blomster-Finn, og Synnøve Svabø har jeg ekspedert, jeg har sunget for Torbjørn Jagland, gitt rose (og klem) til Tore Andre Flo (og mange andre brannspillere), hatt Frode Alnæs på fanget, overtalt (sammen med andre) "Idol-Håkon" til å synge bursdagssangen for dsgf, dessuten husker jeg at Kurt Nilsen var en ekte slaur og hang på senteret hjemme da jeg var yngre (leste at han ble utestengt derfra på livstid, og det sjokkerer meg ikke..)... Jeg har i tillegg sett veldig mange "kjendiser" på gaten.. både i Bergen og Oslo.. og vært publikummer i en del tv-program.
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tir 19 Okt 2004, 18:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
For å være mer involvert i kjendismiljøet må man nesten være kjendis selv.. 
|
- Tom Waits
Skrevet: Tir 19 Okt 2004, 19:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
Eller journalist
Min lengste samtale med en kjendis var på tegneseriemessa Raptus i Bergen, der eg overtalte Tommy Sydsæther til å lage en spesiell tegning som eg kunne ha i tillegg til artilkkelen i avisa. I mens han tegnet den så snakket vi lenge sammen om løst og fast. Tommy er da han som bl.a. tegnet Rhesus Minus (og Tommy), og Dølle Duck i Pyton.
Originalen har jeg selvfølgelig selv, pluss en som ble forkastet.
Ellers så er jo Raptus et stort treffsted for kjendiser, og snakket f.eks. med Frode Øverli (Pondus) Lise Myhre (Nemi) Karine Haaland og diskuterte heftigt med gjengen bak Pikeloftet.
For ikke å snakke om de internasjonale navnene som dukker opp.
Så viss du absolutt vil treffe en kjendis dra på Raptus.
|
Skrevet: Tor 21 Okt 2004, 13:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Jeg møtte Jeff Smith (forfatter av Bone) på tronsmo da han hadde signering -ting der, og som et resultat av det skrev Don Rosa to kommentarer i LJen min!!! 
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Man 30 Okt 2006, 13:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
nemi1985
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Okt 2003 Innlegg: 222
|
Majane skrev: | jeg satt på samme fly som "Dynamitt Harry" en gang. |
Det har jeg også gjort, faktisk
Og Erik Faber
Og i sommer, så skulle jeg til Parga, Hellas sammen med family'n..og da troppa jaggu Kristopher Schau opp på flyplassen også(han var SCHVÆR!). Han bodde i et hotell et par hundre meter fra vårt. Møtte på han og dama noen ganger mens vi var der..
Så jeg liker å si at jeg har vært på sydenferie med Kristopher Schau 
|
Skrevet: Man 30 Okt 2006, 17:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Konge!
*bøye seg i støvet*
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 30 Okt 2006, 17:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Otto Jespersen rusla forbi meg på storosenteret for et par uker siden...han er høy. Og har veeeeldig mørk stemme.
|
Skrevet: Man 30 Okt 2006, 17:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Idol-Aleksander var pianist i koret jeg dirigerte 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Man 30 Okt 2006, 20:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|

|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 31 Okt 2006, 10:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Hvem i alle dager er Don Rosa?
Uansett, jeg møtte han ene som var i Tufte på Bislett Kebab, han komenterte tshorta mi (vet ikke hva karen heter da, han som var litt veldig kraftig)
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tir 31 Okt 2006, 11:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |