DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Skuespillere du hater
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 3 [45 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3 Neste
Av Innlegg
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Veronica skrev:
sharee skrev:
Kiera (bloody) Knightley....dum dum dame, alene på øde øy med Jack Sparrow og så brenner hun drikka og nekter å kysse ham! Argh! Dumme, dumme dama...

Det er vel strengt tatt rollefiguren Elisabeth, og ikke skuespilleren Keira. Tunge

Jeg misliker Leonardo DiCaprio. Joda, han spiller bra, jeg liker bare ikke utstrålingen hans. Eller trynet.

Rollefigur, skuespiller, dama er dum uansett. det er DiCaprio og, slimherslig fyr...

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Tor 16 Sep 2004, 23:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Mr_Pin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mai 2004
wertoi skrev:
Jeg har ikke ord for den filmen. Mest fordi jeg ikke har sett den, men hvem som helst skjønner hva slags smørje det er. Ikke sikker på hva en slik film skal kalles, chick flick er liksom ikke helt dekkende...

Kalkun er ganske betegnende... Drittfilm er og en klassiker. Cool

Delvis enig i forakten mot LeoDicaprio, den fyren er så gjennomført femi at det er plagsomt. Dog ikke like plagsomt som Keanu Reeves....

InnleggSkrevet: Fre 17 Sep 2004, 19:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Joan Cousack er sliitsom.....
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Lør 09 Okt 2004, 08:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
cyan_26
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Okt 2004
Jeg kan ærligtalt ikke fordra Kirstin Dunst, ikke bare er hun irriterende, men hun har hatt seg med Jake i tillegg!!! Argh!

Litt sånn missunnelig dah....

InnleggSkrevet: Tir 09 Nov 2004, 23:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
cyan_26 skrev:
Jeg kan ærligtalt ikke fordra Kirstin Dunst, ikke bare er hun irriterende, men hun har hatt seg med Jake i tillegg!!! Argh!

hun er ikke spess god nei, er ikke så glad i jake heller jeg da.. men han er jo ok i donnie darko.. bare innmari rar..
jeg liker heller ikke ben stiller... han er jo bare æsj! særlig i dodgeball! styggemannen

InnleggSkrevet: Tir 07 Des 2004, 21:19
Gaute
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003
Digger Kirsten Dunst i "Interview with a Vampire" der spiller hun sinnsykt bra så det så.

Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud

InnleggSkrevet: Ons 08 Des 2004, 07:23
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Gaute skrev:
Digger Kirsten Dunst i "Interview with a Vampire" der spiller hun sinnsykt bra så det så.

for ikke å snakke om at hun er utrolig søøøt! og jeg liker henne i flere andre filmer også jeg. Crazy/Beautyful f.eks.

InnleggSkrevet: Ons 08 Des 2004, 12:10
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004
cyan_26 skrev:

Jake?

InnleggSkrevet: Ons 08 Des 2004, 14:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Jake Gyllenhaal, går jeg utifra. Synes han spilte temmelig bra i Donnie Darko. Forventer store ting framover.
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Ons 08 Des 2004, 15:17
cyan_26
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Smart du Smile

Jess, Jake er god-gutten, har ikke gjort helt de beste tingene etter Donnie Darko da, heller mest drama-møøl, som Day of Tomorrow, men han er fortsatt søt da! Wink

InnleggSkrevet: Lør 18 Des 2004, 20:58
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Faktisk syntes jeg han var det eneste lyspunktet i Day After Tomorrow.. (kan vel egentlig ikke si at spesialeffektene var så dårlige heller, men det blir for dumt å bygge filmen på dem)

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Man 20 Des 2004, 17:37
cyan_26
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Sant det, kan jo si at jeg gikk å se filmen mest pga han da Embarassed
Filmen i seg selv var helt sånn grei...
Kunne tenke meg å låne litt av snøen deres nå Wink

InnleggSkrevet: Man 20 Des 2004, 18:22
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
wertoi skrev:
Faktisk syntes jeg han var det eneste lyspunktet i Day After Tomorrow.. (kan vel egentlig ikke si at spesialeffektene var så dårlige heller, men det blir for dumt å bygge filmen på dem)

He?? Jeg synes han spillte helt elendig jeg... Jeg mener...har han mer enn ett ansiksuttrykk??
SÃ¥, skuespiller jeg ikke liker: Jake Gyllenhaal.

InnleggSkrevet: Man 20 Des 2004, 22:04
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg misliker / hater Jim Carey hardt.. uggh..

InnleggSkrevet: Tir 21 Des 2004, 07:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
metaxa
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Apr 2003
Shocked

InnleggSkrevet: Tir 21 Des 2004, 08:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Dere burde absolutt fått med dere Jim Carrey på Letterman i går..

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tir 21 Des 2004, 11:45
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Hun som spilte Billeba i de syv søstre. resten av folka også, men hun var dessidert værst.

InnleggSkrevet: Ons 22 Des 2004, 16:50
Terning
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004
Morgan Freeman.

InnleggSkrevet: Ons 05 Jan 2005, 01:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Pyro skrev:
Hun som spilte Billeba i de syv søstre. resten av folka også, men hun var dessidert værst.

Jag, å fytterakkern! Og sønnen til Billeba og Bjarte! og Walter! Fysj, det var mye fælt i den serien..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Ons 05 Jan 2005, 08:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

ønskemestern skrev:
Pyro skrev:

Jag, å fytterakkern! Og sønnen til Billeba og Bjarte! og Walter! Fysj, det var mye fælt i den serien..

Det var rett og slett en fæl serie, ikke mer å si om det..

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Ons 05 Jan 2005, 22:12
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 3 [45 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet