|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Veronica skrev: | sharee skrev: | Kiera (bloody) Knightley....dum dum dame, alene på øde øy med Jack Sparrow og så brenner hun drikka og nekter å kysse ham! Argh! Dumme, dumme dama... |
Det er vel strengt tatt rollefiguren Elisabeth, og ikke skuespilleren Keira.
Jeg misliker Leonardo DiCaprio. Joda, han spiller bra, jeg liker bare ikke utstrålingen hans. Eller trynet. |
Rollefigur, skuespiller, dama er dum uansett. det er DiCaprio og, slimherslig fyr...
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tor 16 Sep 2004, 23:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mai 2004 Innlegg: 529 Bosted: Trondheim
|
wertoi skrev: | Jeg har ikke ord for den filmen. Mest fordi jeg ikke har sett den, men hvem som helst skjønner hva slags smørje det er. Ikke sikker på hva en slik film skal kalles, chick flick er liksom ikke helt dekkende... |
Kalkun er ganske betegnende... Drittfilm er og en klassiker.
Delvis enig i forakten mot LeoDicaprio, den fyren er så gjennomført femi at det er plagsomt. Dog ikke like plagsomt som Keanu Reeves....
|
_________________ Kunnskap er ikke makt, korrekt anvendelse av kunnskap er makt.
Skrevet: Fre 17 Sep 2004, 19:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Joan Cousack er sliitsom.....
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Lør 09 Okt 2004, 08:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cyan_26
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Okt 2004 Innlegg: 183 Bosted: Bislett
|
Jeg kan ærligtalt ikke fordra Kirstin Dunst, ikke bare er hun irriterende, men hun har hatt seg med Jake i tillegg!!! Argh!
Litt sånn missunnelig dah....
|
_________________ Cogito ergo doleo
Skrevet: Tir 09 Nov 2004, 23:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
cyan_26 skrev: | Jeg kan ærligtalt ikke fordra Kirstin Dunst, ikke bare er hun irriterende, men hun har hatt seg med Jake i tillegg!!! Argh!
Litt sånn missunnelig dah.... |
hun er ikke spess god nei, er ikke så glad i jake heller jeg da.. men han er jo ok i donnie darko.. bare innmari rar..
jeg liker heller ikke ben stiller... han er jo bare æsj! særlig i dodgeball! styggemannen
|
Skrevet: Tir 07 Des 2004, 21:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gaute
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003 Innlegg: 512 Bosted: Trondheim
|
Digger Kirsten Dunst i "Interview with a Vampire" der spiller hun sinnsykt bra så det så.
|
_________________ "Its a Backstreet Boy world, and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself" Billy Corgan
Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud
Skrevet: Ons 08 Des 2004, 07:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Gaute skrev: | Digger Kirsten Dunst i "Interview with a Vampire" der spiller hun sinnsykt bra så det så. |
for ikke å snakke om at hun er utrolig søøøt! og jeg liker henne i flere andre filmer også jeg. Crazy/Beautyful f.eks.
|
Skrevet: Ons 08 Des 2004, 12:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
cyan_26 skrev: | Jeg kan ærligtalt ikke fordra Kirstin Dunst, ikke bare er hun irriterende, men hun har hatt seg med Jake i tillegg!!! Argh!
Litt sånn missunnelig dah.... |
Jake?
|
Skrevet: Ons 08 Des 2004, 14:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Jake Gyllenhaal, går jeg utifra. Synes han spilte temmelig bra i Donnie Darko. Forventer store ting framover.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Ons 08 Des 2004, 15:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cyan_26
Spitzy (!)

|
Smart du
Jess, Jake er god-gutten, har ikke gjort helt de beste tingene etter Donnie Darko da, heller mest drama-møøl, som Day of Tomorrow, men han er fortsatt søt da! 
|
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 20:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Faktisk syntes jeg han var det eneste lyspunktet i Day After Tomorrow.. (kan vel egentlig ikke si at spesialeffektene var så dårlige heller, men det blir for dumt å bygge filmen på dem)
|
- Tom Waits
Skrevet: Man 20 Des 2004, 17:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cyan_26
Spitzy (!)

|
Sant det, kan jo si at jeg gikk å se filmen mest pga han da
Filmen i seg selv var helt sånn grei...
Kunne tenke meg å låne litt av snøen deres nå 
|
Skrevet: Man 20 Des 2004, 18:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
wertoi skrev: | Faktisk syntes jeg han var det eneste lyspunktet i Day After Tomorrow.. (kan vel egentlig ikke si at spesialeffektene var så dårlige heller, men det blir for dumt å bygge filmen på dem) |
He?? Jeg synes han spillte helt elendig jeg... Jeg mener...har han mer enn ett ansiksuttrykk??
SÃ¥, skuespiller jeg ikke liker: Jake Gyllenhaal.
|
Skrevet: Man 20 Des 2004, 22:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg misliker / hater Jim Carey hardt.. uggh..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 21 Des 2004, 07:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
metaxa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Apr 2003 Innlegg: 342 Bosted: Oslo
|

|
_________________ Colorless green ideas sleep furiously (Noam Chomsky)
Skrevet: Tir 21 Des 2004, 08:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Dere burde absolutt fått med dere Jim Carrey på Letterman i går..
|
- Tom Waits
Skrevet: Tir 21 Des 2004, 11:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Hun som spilte Billeba i de syv søstre. resten av folka også, men hun var dessidert værst.
|
Skrevet: Ons 22 Des 2004, 16:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004 Innlegg: 1049
|
Morgan Freeman.
|
Skrevet: Ons 05 Jan 2005, 01:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Pyro skrev: | Hun som spilte Billeba i de syv søstre. resten av folka også, men hun var dessidert værst. |
Jag, å fytterakkern! Og sønnen til Billeba og Bjarte! og Walter! Fysj, det var mye fælt i den serien..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Ons 05 Jan 2005, 08:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
ønskemestern skrev: | Pyro skrev: | Hun som spilte Billeba i de syv søstre. resten av folka også, men hun var dessidert værst. |
Jag, å fytterakkern! Og sønnen til Billeba og Bjarte! og Walter! Fysj, det var mye fælt i den serien.. |
Det var rett og slett en fæl serie, ikke mer å si om det..
|
- Tom Waits
Skrevet: Ons 05 Jan 2005, 22:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |