|
Side 2 av 2 [25 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2 |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
| SecretWindancer skrev: | | darkfrog skrev: | | jeg hadde mareritt i 6 månder,etter at jeg så EN grøsser,jeg gikk i terapi 5 av disse måndene for og bli kvitt plagene,så jeg vet GODT hvordan det er,og det er det verste som fins |
Jeg ligger og gruer meg før jeg sovner jeg Jeg ser ikke på skrekkfilmer mer, ikke du heller vet jeg =/ Jeg tror jeg trenger terapi snart selv =P
Jeg bare lar meg zselv fortsette, enda jeg vet alt som er på film er tull. alt alt alt alt. |
kjenner meg godt igjen der,jeg vandret oppe dag og natt for og få sove,det endte med at jeg la meg i soffan i stua hvor de slemme greiene ikke kunne finne meg,enten det eller badekaret
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 01 Jul 2004, 17:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
| darkfrog skrev: | | SecretWindancer skrev: | | darkfrog skrev: | | jeg hadde mareritt i 6 månder,etter at jeg så EN grøsser,jeg gikk i terapi 5 av disse måndene for og bli kvitt plagene,så jeg vet GODT hvordan det er,og det er det verste som fins |
Jeg ligger og gruer meg før jeg sovner jeg Jeg ser ikke på skrekkfilmer mer, ikke du heller vet jeg =/ Jeg tror jeg trenger terapi snart selv =P
Jeg bare lar meg zselv fortsette, enda jeg vet alt som er på film er tull. alt alt alt alt. |
kjenner meg godt igjen der,jeg vandret oppe dag og natt for og få sove,det endte med at jeg la meg i soffan i stua hvor de slemme greiene ikke kunne finne meg,enten det eller badekaret |
Jeg trodde du lå der fordi det var for rotete i senga di jeg =P
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Tor 01 Jul 2004, 18:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
Jeg har bare mareritt om at jeg skal bruke en gass ovn og plutselig tar egentlig bare alt fyr.. Det brenner og brenner og jeg kan ikke gjøre noe for å stoppe deg...
Etter det marerittet startet har jeg bare blitt bedre venn med vannkokeren g sluttet å bruke komfyren mer enn absolutt nødvendig
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Tor 01 Jul 2004, 19:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
| SecretWindancer skrev: | | darkfrog skrev: | | SecretWindancer skrev: | | darkfrog skrev: | | jeg hadde mareritt i 6 månder,etter at jeg så EN grøsser,jeg gikk i terapi 5 av disse måndene for og bli kvitt plagene,så jeg vet GODT hvordan det er,og det er det verste som fins |
kjenner meg godt igjen der,jeg vandret oppe dag og natt for og få sove,det endte med at jeg la meg i soffan i stua hvor de slemme greiene ikke kunne finne meg,enten det eller badekaret |
Jeg trodde du lå der fordi det var for rotete i senga di jeg =P |
ja det ogsaa,men naa er det ryddig i senga da,men det er fortsat skummelt*se seg rundt*
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 12 Jul 2004, 16:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
| darkfrog skrev: | | SecretWindancer skrev: | | darkfrog skrev: | | SecretWindancer skrev: | | darkfrog skrev: | | jeg hadde mareritt i 6 månder,etter at jeg så EN grøsser,jeg gikk i terapi 5 av disse måndene for og bli kvitt plagene,så jeg vet GODT hvordan det er,og det er det verste som fins |
Jeg skjønner ikke jeg, du er jo værre enn meg =P
Jeg trodde du lå der fordi det var for rotete i senga di jeg =P |
ja det ogsaa,men naa er det ryddig i senga da,men det er fortsat skummelt*se seg rundt* |
Jeg skjønner ikke jeg, du er jo værre enn meg =P
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Man 12 Jul 2004, 17:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
|
Side 2 av 2 [25 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|