Side 2 av 2 [22 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2 |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
Randar skrev: | BlueNova skrev: | mmm..ok, jeg som mange andre karer Liker jeg damer, snakker da om damene som ofte poserer i vimenn og slikt i bikini og alt det, ikke nødvendigvis toppløs.
Så ser jeg kansje ei dame som er helt naken og viser alt etterpå og blir skuffet.
Dama er liksom mye morsomere med minimalt på enn helt naken.
Tror det har noe med "the gift wrapping -theory" og gjøre..
Er det noen andre som har samme erfaring eller er det jeg som tok feil i krysset ? |
Enig. Det er noe som heter "Den nakne sannhet". Det blir mye mer spennende og pirrende dersom dama har klær på, gjerne trangssittende slik at konturene viser
Hva med damene da? Synes de også at det er bra med klær på? Som de kan kle av med tennene *kremt* ;  |
hehe, det er fint med noe som skjuler, slik at fantasien kan herje som verst evt. Mhm. det blir for nakent uten noenting! Men en herlig boxer fungerer fint! hihi. Altfor nakent ser ikke pent ut, etter min mening..
|
Skrevet: Ons 06 Aug 2003, 18:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
damdidam
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 256
|
Lett innpakning er fint, ja... Men liker veldig godt ingenting på og.. *glise* Da kan man leke og ha det morsomt... Veldig morsomt.. 
|
Skrevet: Lør 09 Aug 2003, 22:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
Side 2 av 2 [22 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|