|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
springwillow skrev: | Jeg har hĂžrt den kunn en gang, heldigvis for meg. |
Er DET mulig?! EN GANG?
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du gÄr inn for det. K thx bai~
Skrevet: Tor 19 Aug 2004, 21:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sĂžrland
|
SecretWindancer skrev: | springwillow skrev: | Jeg har hĂžrt den kunn en gang, heldigvis for meg. |
Er DET mulig?! EN GANG? |
Hele lÄta har jeg hÞrt max 2 ganger.. Skifter kanal sÄ fort jeg hÞrer noe som kan minne om sÞppelpop..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 20 Aug 2004, 07:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
At det er en grei sommerlÄt skal den ha...men ellers skjÞnner jeg ikke hvor fÄ det er som innser hvor tragisk dette er..
For min del er dette den dÄrligste og mest irriterende lÄten jeg har hÞrt pÄ en good stund..
En annen lÄten som kommer hÞyt pÄ lista er Britney's 'Everytime', det mest overfladiske mÞlet jeg har hÞrt..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Fre 20 Aug 2004, 14:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
wertoi skrev: |
En annen lÄten som kommer hÞyt pÄ lista er Britney's 'Everytime', det mest overfladiske mÞlet jeg har hÞrt.. |
For ikke Ä nevne onani-lÄta.. som jeg btw ikke har hÞrt, bare hÞrt om..
|
Skrevet: Fre 20 Aug 2004, 15:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Ănskemestern skrev: | wertoi skrev: |
En annen lÄten som kommer hÞyt pÄ lista er Britney's 'Everytime', det mest overfladiske mÞlet jeg har hÞrt.. |
For ikke Ä nevne onani-lÄta.. som jeg btw ikke har hÞrt, bare hÞrt om.. |
Bra Ă„ sjokkere, selger litt mer da vettu.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Fre 20 Aug 2004, 18:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
Vel, sangen er populÊr. Den gir gir deg ett budskap ialefall, sikkert ett budskap som var meningen Ä gi som er likt for bÄde de som liker sangen og de som ike liker den. Er bare at ikka alle liker det budskapet.
Kansje... Hadde du ikke reagert pÄ sangen hadde den vert sÄrligere tror jeg. DÄrligere da fordi de som lagde sangen ikke da hadde klart Ä komme med det budskapet de ville.
|
Skrevet: Fre 20 Aug 2004, 19:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mai 2004 Innlegg: 529 Bosted: Trondheim
|
mattestykke skrev: | Vel, sangen er populÊr. Den gir gir deg ett budskap ialefall, sikkert ett budskap som var meningen Ä gi som er likt for bÄde de som liker sangen og de som ike liker den. Er bare at ikka alle liker det budskapet.
Kansje... Hadde du ikke reagert pÄ sangen hadde den vert sÄrligere tror jeg. DÄrligere da fordi de som lagde sangen ikke da hadde klart Ä komme med det budskapet de ville. |
Eventuelt suger den esel-bakende, og spilles konstant pÄ radio... Det er ikke nÞdvendigvis budskapet som er problemet, den labre utfÞrelsen (og den konstante repitisjon av denne) er gjerne like viktig. Jeg kan ikke komme pÄ en eneste sang jeg har misslikt pÄ grunn av budskapet, men en hel horv som har vÊrt musikalske makkverk...
|
_________________ Kunnskap er ikke makt, korrekt anvendelse av kunnskap er makt.
Skrevet: Fre 20 Aug 2004, 20:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg fÄr lettere panikk nÄr jeg hÞrer denne lÄta. Det skjÊrer i meg. Hvis det var ting som var djevelens verk sÄ ville denne lÄta glatt sklidd innunder denne definisjonen. det er jo helt forferdelig!
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Man 23 Aug 2004, 12:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
hvorfor kom all pepperet om sangen etter at Baj oversatte den? Gi faen i hva de synger om da, det synger jo pÄ rumensk uansett
Den har en rÄ beat ! Men etter 2 mnd. i Karibien mÄ jeg si jeg har gÄtt _litt_ lei 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 24 Aug 2004, 06:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Baj's oversettelse kom tilfeldigvis midt inni her, kritikken lÄ klar leenge fÞr. tro meg. er helt enig med Mareth, dette er djevelens verk, og den har ingen "rÄ" elementer, carina..
|
Skrevet: Tir 24 Aug 2004, 07:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

|
RĂ„ beat? Det er jo den samme beaten som de bruker i alle andre sanger av denne typen. Minner litt om et cassio keyboard egentlig...
|
_________________ Kunnskap er ikke makt, korrekt anvendelse av kunnskap er makt.
Skrevet: Tir 24 Aug 2004, 18:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
rÄ beat??det gÄr ikke an og ha en rÄ beat i en sÄn lÄt fordi beaten gjentar og gjentar og gjentar seg selv om og om og om og om o(ja du tok poenget )hÞrte den Usher lÄta pÄ jobben her (dritt at alle har radioene sine pÄ Radio 1 som spiller 12 sÄkalte "hits" i timen) og jeg syns synd pÄ han som spiller synth der fordi det gÄr jo likt hele tiden,jeg brukte 15 sekunder pÄ og finne ut av det riffet...syns man ikke det er fint med varjasoner da?? *rake ned pÄ pop eller hiphop eller hva det kalles*
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tir 24 Aug 2004, 19:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Ănskemestern skrev: | Baj's oversettelse kom tilfeldigvis midt inni her, kritikken lĂ„ klar leenge fĂžr. tro meg. er helt enig med Mareth, dette er djevelens verk, og den har ingen "rĂ„" elementer, carina.. |
Takk takk takk takk takk takk takk takk takk
*hÞre pÄ slipknot*
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 24 Aug 2004, 20:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

|
darkfrog skrev: | rÄ beat??det gÄr ikke an og ha en rÄ beat i en sÄn lÄt fordi beaten gjentar og gjentar og gjentar seg selv om og om og om og om o(ja du tok poenget )hÞrte den Usher lÄta pÄ jobben her (dritt at alle har radioene sine pÄ Radio 1 som spiller 12 sÄkalte "hits" i timen) og jeg syns synd pÄ han som spiller synth der fordi det gÄr jo likt hele tiden,jeg brukte 15 sekunder pÄ og finne ut av det riffet...syns man ikke det er fint med varjasoner da?? *rake ned pÄ pop eller hiphop eller hva det kalles* |
Han som spiller pÄ synt? Tror du det er en person som spiller det? 
|
Skrevet: Tir 24 Aug 2004, 20:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Mr_Pin skrev: | darkfrog skrev: | rÄ beat??det gÄr ikke an og ha en rÄ beat i en sÄn lÄt fordi beaten gjentar og gjentar og gjentar seg selv om og om og om og om o(ja du tok poenget )hÞrte den Usher lÄta pÄ jobben her (dritt at alle har radioene sine pÄ Radio 1 som spiller 12 sÄkalte "hits" i timen) og jeg syns synd pÄ han som spiller synth der fordi det gÄr jo likt hele tiden,jeg brukte 15 sekunder pÄ og finne ut av det riffet...syns man ikke det er fint med varjasoner da?? *rake ned pÄ pop eller hiphop eller hva det kalles* |
Han som spiller pÄ synt? Tror du det er en person som spiller det?  |
MOHAHA!! Da er man naiv, da.. Nei, det er nok Kjell-Roger, den kvisebefengte datanerden av en bror til hvem-det-nÄ-er-vi-snakker-om, som har ordnet dette ved Ä trykke pÄ "RANDOM BEAT" i sitt "E-jay"..
|
Skrevet: Tir 24 Aug 2004, 22:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hĂŒter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: pÄ nettet, vel
|
jeg leste det som: hat, alver, hat....litt for mye fantasybĂžker, ja
pÞnkefetteren min digger den lÄta. jeg forstÄr ikke hvorfor folk liker den. *hateeeeee*
|
Skrevet: Ons 25 Aug 2004, 07:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Mr_Pin skrev: | darkfrog skrev: | rÄ beat??det gÄr ikke an og ha en rÄ beat i en sÄn lÄt fordi beaten gjentar og gjentar og gjentar seg selv om og om og om og om o(ja du tok poenget )hÞrte den Usher lÄta pÄ jobben her (dritt at alle har radioene sine pÄ Radio 1 som spiller 12 sÄkalte "hits" i timen) og jeg syns synd pÄ han som spiller synth der fordi det gÄr jo likt hele tiden,jeg brukte 15 sekunder pÄ og finne ut av det riffet...syns man ikke det er fint med varjasoner da?? *rake ned pÄ pop eller hiphop eller hva det kalles* |
da er jo denne drittmusikken enda vĂŠrre en jeg trodde,det er ikke et BAND engang...snakk om og drepe gleden i musikk*oppgitt*
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 27 Aug 2004, 22:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

|
darkfrog skrev: | Mr_Pin skrev: | darkfrog skrev: | rÄ beat??det gÄr ikke an og ha en rÄ beat i en sÄn lÄt fordi beaten gjentar og gjentar og gjentar seg selv om og om og om og om o(ja du tok poenget )hÞrte den Usher lÄta pÄ jobben her (dritt at alle har radioene sine pÄ Radio 1 som spiller 12 sÄkalte "hits" i timen) og jeg syns synd pÄ han som spiller synth der fordi det gÄr jo likt hele tiden,jeg brukte 15 sekunder pÄ og finne ut av det riffet...syns man ikke det er fint med varjasoner da?? *rake ned pÄ pop eller hiphop eller hva det kalles* |
da er jo denne drittmusikken enda vĂŠrre en jeg trodde,det er ikke et BAND engang...snakk om og drepe gleden i musikk*oppgitt* |
Hehe, nÄ vet jeg jo ingenting sikkert sÄ jeg skal ikke slenge med leppa. Synes ikke det er absolutt nÞdvendig med et BAND heller, kluet mÄ jo vÊre at musikken har en viss kvalitet og orginalitet.
|
Skrevet: Fre 27 Aug 2004, 22:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg har cd`n med sangene deres pÄ og jeg mÄ si jeg syntes den har litt rÄ beat ja..hihi..men det er meg.. flottt vi er forskjellige 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Lűr 28 Aug 2004, 11:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Mr_Pin skrev: | darkfrog skrev: | Mr_Pin skrev: | darkfrog skrev: | rÄ beat??det gÄr ikke an og ha en rÄ beat i en sÄn lÄt fordi beaten gjentar og gjentar og gjentar seg selv om og om og om og om o(ja du tok poenget )hÞrte den Usher lÄta pÄ jobben her (dritt at alle har radioene sine pÄ Radio 1 som spiller 12 sÄkalte "hits" i timen) og jeg syns synd pÄ han som spiller synth der fordi det gÄr jo likt hele tiden,jeg brukte 15 sekunder pÄ og finne ut av det riffet...syns man ikke det er fint med varjasoner da?? *rake ned pÄ pop eller hiphop eller hva det kalles* |
da er jo denne drittmusikken enda vĂŠrre en jeg trodde,det er ikke et BAND engang...snakk om og drepe gleden i musikk*oppgitt* |
Hehe, nÄ vet jeg jo ingenting sikkert sÄ jeg skal ikke slenge med leppa. Synes ikke det er absolutt nÞdvendig med et BAND heller, kluet mÄ jo vÊre at musikken har en viss kvalitet og orginalitet. |
neinei men tenk deg sÄ kjipt a,er jo som med skuespillerne,i den final fantisy filmen hvor alle var animerte,den var tÞff,men jeg setter heller pris pÄ ekte skuespillere,og det er jo ogsÄ tÞffere med et band...hvordan kan han ha konserter??
|
Skrevet: Lűr 28 Aug 2004, 12:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |