|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Astri
Gjest
|
Re: One night stands
Har forresten det ultimate sjekketrikset med tanke på one-night-stands. Si at han er mannen i ditt liv og spør ham om han vil gifte seg med deg. Da blir det garantert ikke noe varig forhold, men han blir til gjengjeld veldig ivrig med å få deg med hjem. Jeg har aldri mislyktes med dette sjekketrikset, men det må ikke misbrukes. Da vil virkningen forsvinne umiddelbart.
|
Skrevet: Lør 09 Feb 2002, 13:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
abiotic
Gjest
|
Re: One night stands, nu utroskap
Så du mener at privatliv er å ligge med folk i tide og utide? Det går da an å være sammen med andre mennesker en kjæresten uten å hoppe i seng med dem?
Jeg må si det skremmer meg litt å se at du ikke ser baksidene ved kun å følge sine egne definisjoner; Du vil ende opp med såre relativt mange mennesker ved å tenke så snevert.
Hvordan det er mulig å være intim med en annen uten at det pårvirker forholdet? Enkelt, man må ikke legge for mye følelser i det. Hvordan skulle dette påvirke forholdet forresten? Det du da sier er at om partneren din utvikler følelser for en annen, så vil ikke det han innvirkning på forholdet?
Vent og se 
|
Skrevet: Fre 22 Feb 2002, 16:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Recoil
Främling

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 24
|
Ganske enig med abiotic der ja. Det er greit å være ganske liberal når det kommer til sex, men å være utro og skylde på at man "vil ha et privatliv utenom forholdet" blir hakket for dumt. Man har vel forholdet av en grunn? Og da ville den grunnen svekkes om man absolutt skulle ha one night stands.
|
_________________ I'll suffer in your sea, your ocean bleeds into me.
Skrevet: Tor 13 Mar 2003, 19:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rebecca
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 435 Bosted: Flekkefjord
|
uansett..
hvem vil gå rundt og ligge med nye folk hele tiden?
tenk på stakkaren du ender opp med.
når du har DEN lista
desuten blir det da ganske umulig for deg å ikke sammenligne din utkårede med andre.
og det blir feil.
*ha ei venninne som har ei liste på 49 stk.*
men det er sikkert flere nå..
er en stud siden det.
fysj og fysj.
|
Skrevet: Tor 13 Mar 2003, 19:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
det er da vel like lett å sammenligne din utkårede med andre om du har 4 eller 49 på lista di?
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Fre 14 Mar 2003, 08:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Grebgas
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 81 Bosted: Tromsø
|
privatliv
sLins... du sier at man bør ha rett til litt privatliv.. De fleste regner privatlivet som det de har med kjæresten, iallfall seksuelt sett.
Jeg kunne virkelig aldri tenkt slik du tenker... Folk er virkelig virkelig forskjellige. 
|
_________________ "There's a crack in everything, that's how the light gets in." ~Cohen
Skrevet: Lør 15 Mar 2003, 11:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rebecca
OoaHelaNatten

|
ash:
jo,du har rett i det... men bor du på en liten plass (som her for eksempel) og du vet at din utkårerde har en liste på 49,eller over. da kan du trygt begynne å gå ute på gata og lure på "har han/hun sett dama/typen min naken?" "syns hun/han personen var "bedre" enn meg".. e.l.
og da blir det litt verre med 49 enn 4...
|
Skrevet: Lør 15 Mar 2003, 17:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

|
jeg vet ikke hva som er verst av å bo på en liten plass eller dra på dsgf-treff da.. ;p
|
Skrevet: Lør 15 Mar 2003, 21:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
Re: One night stands
sLins skrev: | Hva med å ha _LITT_ mindre samvittighet da? Man burde kunne ha et privatliv selv om man har kjæreste. Ellers blir man så veldig.. veit ikke.. har ikke ord på det. Men jeg synes faktisk at man må kunne gjøre noe som ikke kjæresten får med seg. |
- du sier egentlig noe der.
Men vi har alle forskjellige meninger.
Er du i ett forhold der dere ikke tenker så mye over sånt, og begge mener det, helt fint! It's up to you.
Men, jeg er ikke slik, og jeg er i ett forhold der vi begge mener at hvis vi skulle gå til noen andre, trenger vi ikke hverandre. For så lenge ingen av oss blir skikkelig tilfredsstilt av hverandre har vi ingenting å gjøre sammen. Though, jeg hadde mer respektert at han hadde vært sammen med en gutt, fordi at jeg sier det at hvis han vil ha anal-sex, får han finne seg en gutt. Og da er det jo jeg som sier noe sånt....
|
Skrevet: Man 17 Mar 2003, 13:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Etter min mening er ikke one-night-stands forsvarlig når man er i et forhold, medmindre begge parter er enige om at det er akseptabelt.
Å være i et forhold bygger på gjensidig tillit, og nettopp det å ha et forhold innebærer at man er sammen med den personen, og ingen andre. Å snike seg rundt med andre når man er i et forhold, og ikke si noe om dette, er noe av det mest æreløse og sjofleste man kan gjøre.
Hvis kjæresten min hadde ligget med andre jenter, og jeg så hadde funnet ut av det fra noen andre enn han, hadde jeg ikke akseptert det på noen måte, og det hadde ikke lenger vært noe forhold.
Å ha et åpent forhold er greit så lenge begge er enige om det. Ellers kalles det utroskap.
Det du altså sier, sLins, er at det er greit å være utro, så lenge kjæresten ikke finner ut av det? Er ikke det en liten selvmotsigelse, hvis man definerer rett og galt? Hvis det i utgangspunktet er greit, skulle det vel ikke gjøre noe om kjæresten finner ut av det? Hm? 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 17 Mar 2003, 13:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rebecca
OoaHelaNatten

|
ash skrev: | jeg vet ikke hva som er verst av å bo på en liten plass eller dra på dsgf-treff da.. ;p |
hmm....?
|
Skrevet: Man 17 Mar 2003, 20:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

|
nevermind.
men av og til kan det jo være litt interessant å tenke over hvem man indirekte har hatt sex med. Hvis man tenker sånn at man har indirekte sex med alle de som de du har hatt sex med har hatt sex med osv. Så kan man sette seg ned og spekulere på hvor mange ledd det er mellom deg og alle vennene dine ;p Hvis du tilfeldigvis skulle ha altfor lite å gjøre en dag elns ;>
|
Skrevet: Ons 19 Mar 2003, 15:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Eller så kan man sette seg ned og tegne sirkler med navn i!
Det hørtes gøy ut.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Ons 19 Mar 2003, 16:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
SÃ¥nn. Ferdig!
Jeg har hatt indirekte sex med ingen! 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Ons 19 Mar 2003, 16:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
thomas
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 125 Bosted: Flekkefjord
|
Hvem har man egentlig hatt indirekte sex med? Hmm, det blir jo endel. Bare på ene leddet mitt har vi jo halve DSGF. Eller noe slikt. *host*
|
_________________ Coditus Ergo Sum
0x4c796b6b656e206572207374656172696e6c7973206f6720656e206b616c64206d756e6e2e
Skrevet: Ons 19 Mar 2003, 18:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Jeg er uskyldig! *tilhøre den trygge halvdelen av DSGF*
|
_________________ Moderator-Maria
All men are animals. Some just make better pets.
Skrevet: Ons 19 Mar 2003, 19:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
thomas
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 125 Bosted: Flekkefjord
|
Dersom vi begynner å undersøke har nok du også hatt sex (eller i det minste klint) med noen, som har hatt sex med noen, som har hatt sex med noen, som har hatt sex med noen, som har klient med noen, som er gift med noen, som har hatt sex med noen som er på #galeforbundet.
|
_________________ Coditus Ergo Sum
0x4c796b6b656e206572207374656172696e6c7973206f6720656e206b616c64206d756e6e2e
Skrevet: Ons 19 Mar 2003, 19:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

|
Jeg gjentar: jeg er USKYLDIG! En slik undersøkelse vil være bortkastet tid.
|
Skrevet: Ons 19 Mar 2003, 19:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Jeg synes ikke man skal strekke seg lenger enn til den som har hatt sex med den du har hatt sex med. Kan jo holde på til steinalderen, og det blir for dumt... 
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Ons 19 Mar 2003, 19:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

|
Det er ikke alle som følger ditt tempo, pus 
|
Skrevet: Ons 19 Mar 2003, 19:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |