|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sLinsie
Gjest
|
Re: Barbert i underlivet?
hm. jeg har hatt problemer med utslett i etterkant. og det er grunn til at jeg ikke har gjort det så ofte... no'n tips til go'e produkter å bruke?
for sex'n blir jo bare ØRTEN ganger bedre, da enkelt punkter blir mere åpne, og deremed blir det bare mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....
ah.. *sukk*
|
Skrevet: Man 18 Jun 2001, 08:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wildkata
Gjest
|
Vel det er det jeg ikke kan forstå med jenter... de skal være barbert overalt unntatt 2 steder... Oppe på hode og nede mellom beina... Vel det finnes vel gode grunner for dette... Hver enkelt må vel selv få velge hva de liker... Slutt å være så forbanna låste til enten eller... begyn som Ole Brum og si a takk begge deler...
|
Skrevet: Man 01 Okt 2001, 13:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Jeg har lest at man bør smøre inn med babyolje.. har ikke prøvd det selv men..
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Man 01 Okt 2001, 14:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sislum
Gjest
|
Når det gjelder jenter, så syntes jeg egentlig at de kan godt barbere seg nedentil, det gir en herlig følelse av renhet og behag, sett bortifra kløingen.
Når det gjelder gutter så er det veldig "imponerende" for deg selv, når du kikker ned under samleie så blir man utrolig impnert av lengden, den ser MYE lengre ut en vanlig. Jeg lover dere.
|
Skrevet: Lør 06 Okt 2001, 22:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sislum
Gjest
|
Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!! Ole Brumm ROKKER!!!!!!!
|
Skrevet: Lør 06 Okt 2001, 22:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
pungen
Gjest
|
Re: gutter
Jeg barberer alltid pungen, og kjæresten min lar det være igjen en dott på toppen. Men nå skal vi snart ta alt begge to...
|
Skrevet: Lør 17 Nov 2001, 11:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
JA!!
Hvis vi skal, skal dem og *Smilesøtt*
mener jeg
|
Skrevet: Fre 01 Feb 2002, 09:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
Re: Barbert i underlivet? - oljer f.eks.
Babyolje og 98% aloe vera gele.
Gjerne sånn spesiell såpe, f.eks. Lactasyd, med 3.5 ph verdi.
Det funker GULL!
thihi, deilig er det også *Smilesøtt*
Stressende er det heller ikke.
Dusjer du annenhver dag, f.eks. går det himla fort når du kommer i kjøret..
mener jeg.
|
Skrevet: Fre 01 Feb 2002, 10:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
kiNkymoJJo
Gjest
|
skal jentene, skal guttene.. for vi liker ikke hår i munnen vi heller..:p ikke at jeg skulle mene noe om det men.. *kremt* ehh..jah..
|
Skrevet: Ons 27 Feb 2002, 21:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |