DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Pooooooooooost
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [27 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
mia
Gjest

Re: Pooooooooooost

i min verden er man hvertfall tøff nok i trynet til å skrive navnet sitt når man skal kritisere. det burde man være i din også.

InnleggSkrevet: Søn 24 Nov 2002, 01:23
    Til Toppen 
re-kyl
Gjest

fisker er delvis lange!

InnleggSkrevet: Søn 24 Nov 2002, 01:24
    Til Toppen 
re-kyl
Gjest

Btw: spirre, jeg har tatt posten. fy FAEN du skriver mye
nasty-ass @!#$ til folk assa, får jo helt bakoversveis!

InnleggSkrevet: Søn 24 Nov 2002, 01:26
    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003

Hmm.. jeg skjønner ikke noe jeg.. hater alle Spirre nå? er ikke Spirre og Baj og fido venner lengre? er de fiender? sutrer Spirre? er han den eneste som sutrer? stjal re-kyl posten? finnes det ikke back-up? kan vi få den tilbake? er Mia sinna? *sukk*

kanskje jeg bare skal gå og legge meg.. for jeg har tydeligvis gått glipp av mye.. men sånn er livet.. kan jeg få noen svar forresten?

InnleggSkrevet: Søn 24 Nov 2002, 01:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003

Rykter skal ha det til at re-kyl stjal posten, og vi ønsker det var så. Grunnen til at posten forsvant er fortsatt et lite mysterium og vanskelig å svare på bortsett fra at en del tables brått og brutalt forsvant, inkludert post (til informasjon består db av over 100 tables, og kun et par av de er tilknyttet dsgf). Backup ble forsøkt skaffet men det er ikke så lett når ikke alle instanser er helt samarbeidsvillige. Anywho, en backupløsning er nå i orden i tilfelle noe slikt skulle skje igjen. Det kan komme som et sjokk på enkelte at dette faktisk ikke er gjort med vilje, go figure.
Da er det sikkert fint å nevne i samme slengen at cookie-problemet som forumet har heller ikke er vår skyld (to sjokk på en gang!). Nå mangler bare sjokoladen.

Apropos fisk så er seibiff med stekt løk (ikke pølse-stekt-løk) og pottit ganske så godt for de som synes fisk er ok. Husk å lese pakningsvedlegget nøye.

Mvh.
BÃ¥rd A. Johnsen
Selverklært Fruktnøtt-entusiast.

InnleggSkrevet: Søn 24 Nov 2002, 01:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003

Hihi, så du tok deg tid til å lese den? Jeg er smigret ;p

InnleggSkrevet: Søn 24 Nov 2002, 10:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
re-kyl
Gjest

Etter at du skrøt av alle den posten din, og var såååå frustrert fordi den var borte, måtte jeg jo skumlese helt til jeg kom over noen perversiteter vet du. Smile

InnleggSkrevet: Søn 24 Nov 2002, 14:19
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [27 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet