DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Barndomsminner!!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 7 [137 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Neste
Av Innlegg
Ylini
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 16 Mar 2004
Bosted: Jeg er lillesøsteren som ikke ble tatt ut av kottet under trappa.
Barndomsminner! Jaa, nå husker jeg.. Jeg var en helt normal jente.. Men så en dag var jeg veldig syk, og plutselig var jeg ikke syk mer..
Nei, det var Lenore.. *snufs* Men jeg husker mitt første mareritt! Jeg kjørte en lekemonstertruck oppå dyna mi, og plutselig vokste den til normal størrelse, og kjørte over meg utallige ganger. og inni satt en mann med masse arr i fjeset og et ondt glis.. *grøsse mye*

InnleggSkrevet: Ons 24 Mar 2004, 22:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004
min morsomste drøm må ha vært da jeg duelerte med en stor og farlig Fred Flintstone. våpnene var oppblåsbare hammere og vi slåss i hver vår flyvende gummibåt. det var ingen bakke under oss, men jeg var ikke redd for å falle, for himmelen var gul med rosa flekker. dette skjedde selvsagt da jeg var 5 år og kjempe flintstones-fan. (og enda rarere i hodet enn nå)

og du får en støvel
midt mellom øynene

smil
likevel

InnleggSkrevet: Ons 24 Mar 2004, 23:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
ståpåhodet
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004
har du noen gang vært rarere i hodet en du er nå?
kan jeg ikke tenke meg

RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes

InnleggSkrevet: Tor 25 Mar 2004, 08:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Eg skulle sykle på trehjulssykkel ned på jobben til mamma og pappa. Dagmamma var med meg. Eg skulle sykle ned Humpebakken. Ho heldt fast i sykkelen, men eg sa ho måtte sleppe. Til slutt gjorde ho det, eg sykla på ein stein og stupte over sykkelen. Mamma og pappa høyrde skriket inn på jobben, og eg måtte sy på haka. Har framleis arr. Hurra!

InnleggSkrevet: Tor 25 Mar 2004, 10:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
martefine
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003
Best sitter nok igjen det faktum at jeg ikke fikk lov av pappa å ha nintendo fordi mario var kommunistisk... Forstå det den som kan

InnleggSkrevet: Tor 25 Mar 2004, 10:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
martefine skrev:
Best sitter nok igjen det faktum at jeg ikke fikk lov av pappa å ha nintendo fordi mario var kommunistisk... Forstå det den som kan
Laughing Laughing Var ikke det at han ikke ville blåse peng på noe som ville gå ut på dato noen uker etter...?
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tor 25 Mar 2004, 10:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Det å kunne ta sitt første perfekte omvendte svingspark i magen på Fredrik Winsnes i en gymtime uten å få straff fordi "alle vet at Kristian ikke kan fotball" Twisted Evil

(Sorry Fredrik! Dumt at du fikk vondt, men du var fryktelig ego på barne- og ungdomsskolen...)

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tor 25 Mar 2004, 11:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Jeg husker tre-års dagen min.. da var jeg våken før mamma og pappa og krøp oppi sengen til de, og der fikk jeg gaven min, en dukke, den skulle hete Anette bestemte jeg..

Jeg husker også at vi gikk ned trappen hos mormor og morfar.. ned til oldemor, det var en fryktelig gammel dame.. og det luktet rart, men godt hos henne.. også fikk jeg kokesjokolade av henne.. (dette må ha vært sommeren rett før jeg fylte 3) Også husker jeg da hun lå på gamlehjemmet.. hun lå høyt der oppe.. nesten helt oppe med taket (sykehussenger er ganske mye høyere enn en fireåring) og hun strakte armen sin ned til meg.. etter det husker jeg at jeg slo meg vrang da hun skulle begraves.. jeg ville være med, men fikk ikke lov.. det var på 4-årsdagen min.. den dagen fikk jeg dessuten den siste dukkevognen som noengang ble laget på Grepa-fabrikken.. mormor og morfar som lagde den til meg.. Mr. Green da var jeg stolt da jah.. og jeg fikk en pyntedukke fra oldemor, som min søster i ettertid har ødelagt.. men det er en annen historie.. dette var nok fra meg i denne gang.. men jeg har mer på lager..

InnleggSkrevet: Tor 25 Mar 2004, 12:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004
4-6 år. jeg sølte grøt når jeg spiste og litt havna ned i navelen. pappa tok det opp og spiste det. Jeg var HELT SIKKER på at det tøyt ut av magen min.

sprang fortere og kasta lenger enn den to år eldre naboen min.

beste av alt er vel min 7 år eldre brors commondore 64.
last ninja paper boy og ett isdansspill.

amiga tider med lotus2 i barneskolen.

+ alt annet en bror finner på.

InnleggSkrevet: Tor 25 Mar 2004, 14:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Ooooh!

C64 *drool* Hoppido

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tor 25 Mar 2004, 15:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
husker jeg følte meg annerledes, en følelse som ikke er forsvunnet...

InnleggSkrevet: Tor 25 Mar 2004, 17:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
ståpåhodet
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004
annerledes er bra hurra for annerledes

RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes

InnleggSkrevet: Tor 25 Mar 2004, 18:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003
Jeg trodde jeg var sjørøver.

InnleggSkrevet: Tor 25 Mar 2004, 21:57
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

jeg trodde jeg var snill...er jeg ikke det? aner ikke...

InnleggSkrevet: Tor 25 Mar 2004, 22:23
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Jeg har et par barndsomsminner knyttet til sånne sangleker der vi sang rare ting, åsså skulle man klappe hender og sånt. Vet ikke om noen husker denne: O makaroni, tiom tasse marasse, tiom tiom tass tass tass, tiom tiom tass tass tass, en to TRE! (sånn skulle man gjøre helt til det bare var en igjen)

Åsså denne som jeg ikke helt husker prinsippet med: En meter lang makaroni, makaroni en meter lang, en meter lang makaroni, makaroni en meter lang, bom bom bom, ein zwei drei hotten totten titten tei, hotten totten titten ein zwei drei, ein zwei drei hoten totten titten tei, hotten totten titten ein zwei drei, bom bom bom , to meter lang makaroni.. osv.
Ganske festlig.

InnleggSkrevet: Fre 26 Mar 2004, 10:18
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Mareth skrev:
Jeg har et par barndsomsminner knyttet til sånne sangleker der vi sang rare ting, åsså skulle man klappe hender og sånt. Vet ikke om noen husker denne: O makaroni, tiom tasse marasse, tiom tiom tass tass tass, tiom tiom tass tass tass, en to TRE! (sånn skulle man gjøre helt til det bare var en igjen)

Åsså denne som jeg ikke helt husker prinsippet med: En meter lang makaroni, makaroni en meter lang, en meter lang makaroni, makaroni en meter lang, bom bom bom, ein zwei drei hotten totten titten tei, hotten totten titten ein zwei drei, ein zwei drei hoten totten titten tei, hotten totten titten ein zwei drei, bom bom bom , to meter lang makaroni.. osv.
Ganske festlig.

ROFL, du er jo stein Loco! Laughing
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 26 Mar 2004, 10:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

nei nei, venninnene mine husker den de og. De er kjempefestlige (festligere nå enn den gang men) :p

InnleggSkrevet: Fre 26 Mar 2004, 10:21
Kirgit
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 17 Mar 2003
Den "En to tre makaroni, makaroni meterlang"-sangen er jo en sånn klappelek, som skal gå fortere og fortere Smile

InnleggSkrevet: Fre 26 Mar 2004, 15:37
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

makaroni..så seint som i fjor tok vi den i bilen. hundre meter lang, ble den, før pappa klikka...

InnleggSkrevet: Fre 26 Mar 2004, 16:14
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Vi varierte med:

En meter lang makaroni, makaroni meterlang, En meter lang makaroni, makaroni meterlang

og:

Keis-ki Coca-Cola, Coca-Cola Keisi-ki, Keis-ki Coca-Cola, Coca-Cola Keisi-ki

InnleggSkrevet: Fre 26 Mar 2004, 21:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 7 [137 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet