DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Musikk
MusikkNERD-tråden
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 11 [204 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, ..., 9, 10, 11 Neste
Av Innlegg
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Danseband er forhåpentlig dødd ut by then, i og med at vår generasjon ikke kommer til å kjøpe platene, slettes de med foreldregenerasjonen. om ikke Geir-Harry får viljen sin da..

Dessuten må det eventually komme noe som forbyr fem menn å kle seg i klissmakne dresser og synge om olga fra malmö.
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Ons 17 Mar 2004, 23:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004
Bernt-Janne. Hvis noe sånt skjer med mine barn(hvis jeg får noen)kommer jeg til å adoptere dem vekk. Men i noen tilfeller er det faktisk ikke sånn at barnas og foreldrenes musikksmak er like forskjellige som Buddah og en flaske vin. Både faren min og jeg liker deep purple. Nå liker jo jeg Disturbed og han visesang, men likevel...

og du får en støvel
midt mellom øynene

smil
likevel

InnleggSkrevet: Ons 17 Mar 2004, 23:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Toad_T
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003
Joda, jeg hører vel egentlig ikke på noe som foreldrene mine synes er altfor grusomt...og håper virkelig at dansebandene har dødd ut om tjue år. Men man vet aldri....*skummelt* Det som blir enda morsommere er når vi om førti år sitter og ser på "allsång på skansen" og alle humrer med på "Poison". Laughing

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Ons 17 Mar 2004, 23:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003
I've got the poison! I've got the remedy! I've got the pulsating, rhythmical remedy!
</smurfestemme>

Ahem. Rolling Eyes

Hvis jeg griper mine barn i å høre på danseband ... blir det faktisk ingen familieoppvask i det hele tatt. Jeg kommer bare til å lide i stillhet. Da blir det nemlig ikke like gøy å høre på ting opphavet ikke liker. Mine foreldre ga meg aldri noe pepper for å høre på musikk de ikke likte, så da forsvant i grunnen det store poenget i undomsopprøret.

Helge - som har en fortid som Prodigy-fan.

InnleggSkrevet: Tor 18 Mar 2004, 00:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jeg kan være totalt ærlig med dere, det hender jeg ser på svisj, men ikke lenge om gangen, Det er ganske mange gamli gode videoer der som er verdt og se. Jeg blei overlykkelig over å se Pink Floyd videoer der osv. Så ikke undervurder.

InnleggSkrevet: Tor 18 Mar 2004, 10:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

faktisk svi(t)sj(et) jeg innom der en gang mens de viste Nightwish - Over The Hills an Far Away. da ble jeg imponert.

(høhø.. tok du ordspillet? høh..)

InnleggSkrevet: Tor 18 Mar 2004, 10:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Toad_T
Veronica
Veronica

jeg har ikke noe imot "vanlig" svisj. Det hender de har endel bra videor der, faktisk. Evan Dando og sånn. Ingen som stemte på den da...
Men hvis man sitter og aktivt ser på det i lengre tid om gangen, og DESSUTEN betaler masse penger for å chatte...vel...hvis det gjør dem lykkelig så Rolling Eyes

Neida. Alle er bra! (veldig politisk korrekt idag)

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Tor 18 Mar 2004, 15:04
Toad_T
Veronica
Veronica

Jeg kan godt snakke med meg selv, jeg! 8 Razz

danseband er ikke kult å like. Hva mer er ikke kult å like?
Jeg spør ikke om hva dere personlig synes er ukult, men hva dere mener at samfunnet synes er ukult?

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Fre 19 Mar 2004, 14:15
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Danseband ER skummelt. SÃ¥nn er det bare Wink

InnleggSkrevet: Lør 20 Mar 2004, 13:54
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg tror ikke det stor vits i å spørre hva samfunnet syns er kult, i og med at samfunnet har gjort britney's 'toxic' til en megahit(matte det brenne(samfunnet altså)). Men danseband er djevelens verk. ikkeno' oksemøkk, nei!

og du får en støvel
midt mellom øynene

smil
likevel

InnleggSkrevet: Lør 20 Mar 2004, 19:13
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Groovy! Hoppido

Jeg er alt-etende når det gjelder musikk, har alltid vært det og kommer alltid til å være det, men det er selvfølgelig noe jeg hører mer på enn annet. Rangert i en helt tilfeldig rekkefølge liker jeg:

Punk! (Ja, det er egentlig ikke tilfeldig at dette er på toppen.. Spesiellt svensk punk fra Göteborg er genialt...)

Hardcore Happy House (fra midten av 90-tallet, husker du det ikke er du for ung eller for gammel...)

Norsk Rap! (Yes, her er det mye mer bra enn man skulle tro!!)

Klassisk musikk (med unntak av alt hvor det er noen som synger, går ikke ann å høre et kløyva ord jo...)

Utenlandsk Rap fra ca. hele -90-tallet (minus en viss Vaniljeis) Du er ikke gængster før du har hørt Ice-T, Sir Mix-a-lot, Ice Cube, 2Pac *RIP*, og til nød Coolio, mixa sammen med Run-DMC (originalt) og faktisk Beastie Boys Tunge (med mindre du har en UZI da, da er du jo automatisk gængster! (Vi, C0lgate, flere og jeg hadde både UZI og den musikken over, så vi ruler fremdeles!)

Pink er bare rå!

Red Hot Chilli Peppers (-85 til ca -95)

Metallica (alt av dem selvfølgelig!!)

Eminem, tja... ok dah. Eminem! Tør i alle fall si hva han (eller er det noen andre som skriver Question ) mener...

Britney, hun har mye av det Madonna hadde på tidlig 80-tall, sorry guys, men hun kan faktisk komme langt hvis hun treffer rett.

Madonna, selvfølgelig! Hun ruler hun!

Lisa "Lefteye" Lopez, RIP hun Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad sexy babe som vekket meg i militæret... Miss you!)

Elvis - før han ble feit!

Beatles

Oh ojojoj, lista blir vel på flere sider hvis jeg skal ramse opp alt jeg liker, så jeg slutter her. Listen er på langt nær komplett!

Flame me? Give me your best, I've got a huge amount of come-backs!

InnleggSkrevet: Lør 20 Mar 2004, 19:45
Toad_T
Veronica
Veronica

ooooo jeg ar på pink konserten! morro!

Punk fra göteborg? eksempler?

Hvor er Dia Psalma fra? De er kule...

Akkyurat nå hører jeg på nye plata til Ani DiFranco. Har kjøpt meg fem nye cd'er idag:

Tegan and Sara - This Business Of Art
Chris Thile - Not All Who Wsnders Are Lost (har hatt den lenge, men bare brent)
Elliott Smith - Either/Or
Ani DiFranco - Evolve
Ani DiFranco - Educated Guess

NÃ¥ er jeg fattig...

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Lør 20 Mar 2004, 19:53
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Göteborg Punk?

LOK er kongebra. Attentat også. Brända Barn er fra Sundsvall, men bra fordet. Du har jo også Perkele, KSMB og Cosa Nostra... Mye å ta i, mye å være gla' i Hoppido

InnleggSkrevet: Lør 20 Mar 2004, 20:24
Toad_T
Veronica
Veronica

LOK. Har bare hørt en låt med dem. "Vem är det som står kvar, LOK står när dom andra faller!". Husker den var stor på Voxpop )noen som husker det?) når jeg var midt oppi Spice Girls perioden min, så syntes selvfølgelig det var grusomt da! Rolling Eyes

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Lør 20 Mar 2004, 21:10
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Selvfølgelig husker jeg det Rolling Eyes
Men så er jo jeg gammel da... Embarassed

InnleggSkrevet: Lør 20 Mar 2004, 22:04
Toad_T
Veronica
Veronica

alder er en teit ting. hvorfor skal alder ha noesomhelst å si? Mental alder er en bra ting, man burde komme på en måte å regne ut det på. Moro. Jeg hadde ikke blit myndig før jeg var...sånn førti kanskje?

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Lør 20 Mar 2004, 22:22
toth42
Cowboy
Cowboy

Toad_T skrev:

...

Hvem er disse Tegan and Sara du er så obsessed med..?

InnleggSkrevet: Man 22 Mar 2004, 09:50
Toad_T
Veronica
Veronica

hihi...obsessed? Meg? Kanke skjønne...

Men. De er et gitarspillende tvillingpar fra Canada. Jeg foreslår at du laster ned "Living Room" evt. "Proud".

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Man 22 Mar 2004, 11:21
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
0nskemestern skrev:
Toad_T skrev:

...

Hvem er disse Tegan and Sara du er så obsessed med..?

Toad har allerede klart å frelse meg...(som hun som regel klarer hver gang hun oppdager noe ny musikk). Tegan and Sara er geniale!!!

*høre på Living Room*

InnleggSkrevet: Man 22 Mar 2004, 12:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Toad_T
Veronica
Veronica

oooo! haru lasta ned no mer med dem? Nå¨har jeg jo begge cd'er så kan brenne.

OK, tror det er best å ringe deg jeg. før noen blir sure! Very Happy

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Man 22 Mar 2004, 14:42
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 11 [204 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, ..., 9, 10, 11 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Musikk
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet