|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
disneyland i paris selger de jo nesten bare popcorn med sukker på..husker ikke helt om det var disneyland i paris eller orlando..hrmf
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 29 Aug 2004, 10:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
de selger karamelpopkorn også det er kjemepenamme,husker vi spiste det jeg var i Disney Orlando,men det var 90 kilo siden
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 22 Sep 2004, 08:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
på kinoen i glasgow (sikkert de fleste andre steder også) måtte vi velge mellom salt eller søtt popcorn!!! Sånt hadde ikke jeg sett før!
|
Skrevet: Ons 22 Sep 2004, 08:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cryptc
Främling

Ble Medlem: 20 Nov 2004 Innlegg: 10 Bosted: Oslo
|
På hardrock cafe på Island spiste jeg en dessert som var vanilje-is med coca cola... aldri sett det noe annet sted... var bedre enn man skulle tro faktisk 
|
Skrevet: Lør 20 Nov 2004, 10:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
vel,jeg har spist frityrstekt vaniljeis(nei det er ikke kødd)vi var på en kinesisk resturant i USA hvor spesialiteten dems var "deepfried icecream" og vi tenkte "hva i all verden" så til desert besilte vi tre av disse deepfried icecreamene og det de gjorde var at de putta is inni butterdeig og hadde det i frityrgryta(sikkert ikke lenge)så var det masse kanel på,var dritgodt....siden vi snakka om deserter og sånt 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Lør 20 Nov 2004, 12:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |