|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sĂžrland
|
Jeg foretrekker Ă„ legge min intime omgang med meg selv(om jeg skulle ha behov for dette) til husets private fred. men om du foretrekker skogen, skal jeg ikke klandre deg for det.
Og alt dette du skriver om hva du kan(som om det skulle bevise noe), holder ikke til Ä overbevise fornuftige mennesker nÄr du tidligere har uttrykt at Eminem har meningsfylte tekster i mesteparten av sine dÄrlig gjennomtenkte tekster.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 10:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Babypowder
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 01 Mar 2004 Innlegg: 46
|
du dyns vel han er dĂ„rlige tekster.. ja du gjĂžr vel det... derfor syns jeg det er rart at han har fĂ„tt sĂ„ sinnsykt mange musikkpriser for det arbeidet han har gjort, og at de mange respektable musikkblader har kĂ„ret han til Ă„rhundrets tekstforfatter... Ă
sÄ dÄrlige tekster han har.. Er ikke skikkelig fan av Em nÄ, men det Ä si at han skriver dÄrlig er bare tÄpelig...
og hvis du vil tolke dra'n som en intim handling, ja ver's-go, men men...
|
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 10:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
| Babypowder skrev: | du dyns vel han er dĂ„rlige tekster.. ja du gjĂžr vel det... derfor syns jeg det er rart at han har fĂ„tt sĂ„ sinnsykt mange musikkpriser for det arbeidet han har gjort, og at de mange respektable musikkblader har kĂ„ret han til Ă„rhundrets tekstforfatter... Ă
sÄ dÄrlige tekster han har.. Er ikke skikkelig fan av Em nÄ, men det Ä si at han skriver dÄrlig er bare tÄpelig...
og hvis du vil tolke dra'n som en intim handling, ja ver's-go, men men... |
Hvem i all verdens land og rike kan ha kÄret EMINEM til Ärhundrets tekstforfatter????? den var god!
Ă
rhundrets flopp, det skal jeg vÊre med pÄ..
Som sagt, greit du masturberer i skogen, men om du ikke betrakter det som en intim handlig, og synes det er greit Ä gjÞre det i full offentlighet, ja da mÄ jeg si jeg fÞler for Ä uttrykke meget stÞrre avsky for dine meninger enn tidligere antatt.
|
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 10:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Babypowder
Varm i trĂžya

|
mastruberer?? hva er det du snakker om??? Har aldri sagt det jeg...
Flopp?? NÄ mÄ du gi deg. Gutten har jo solgt sÄ det suser, han er ikke akkurat noen flopp.. Men men.. din mening =) flott..
|
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 10:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Regner med de fleste tolker "Ă„ dra den" som Ă„ onanere/masturbere. hva prĂžver du Ă„ si, da?
|
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 10:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
En ting er at lÊrerstudenter som ikke klarer enkle brÞk-oppgaver kanskje kan betraktes som heller tette i pappen, ihvertfall nÄr det gjelder matematikk. Men om ikke alle har sansen for tekstene til for eksempel Eminem, eller andre artister innenfor sjangeren, sÄ betyr dette neppe at de er dumme. Man bare deler ikke den samme uttrykksformen.
|
_________________ Jeg skal kun fÄ leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke rĂžre meg.
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 19:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Babypowder
Varm i trĂžya

|
jeg sier ikke at man er dumme fordi man ikke liker dem eller har sansen for dem... Men jeg sier man er dumme hvis man tror det bare er fuck og motherfucker som er i tekstene... Det ville vĂŠrt helt likt at jeg f.eks sa at The Beatles bare spilte gitar og brukte bare 2-3 grep!
|
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 19:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
"De som ikke forstÄr tekstene er faktisk dumme"
Det var dette du sa. Det er nÄ engang slik at det brukes ganske mange ukonvensjonelle uttrykk innenfor denne sjangeren, og dette er det ganske mange som ikke forstÄr poenget med. Det var dette jeg hentydet med Ä "ha sansen for".
|
_________________ Jeg skal kun fÄ leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke rĂžre meg.
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 19:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Babypowder
Varm i trĂžya

|
da har jeg utrykt meg feil, beklager...
|
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 19:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
stÄpÄhodet
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: i en haug med sjokolade
|
| Babypowder skrev: | NĂ„ om dagen er rĂŠvva, bare rip off av Dr. Dre - Forgot about Dre...
|
ok kanskje refrenget er bite, men det er jo en fucking gimmick(skrives det sÄnn?)
ikke et ord av resten av teksten finnes i dre sangen. og hva faen mener du med at norsk rap suger, selve symbolet pÄ den utskjelte gangsta rappen er jo folk som rapper pÄ engelsk fordi de store gutta gjÞr det.
dere som har hĂžrt litt norsk rap g vil hĂžre mere bĂžr prĂžve:
-gatas parlament
-apollo
-carpe diem
-definite
-evig poesi
-og equicez
dette er noe av det beste innen norsk rap, noe av det erpolitisk og evig poesi har litt kristen propaganda men alle rocker mic som ingen andre gjĂžr
|
_________________ - people who hate people. come together
- no
RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes
Skrevet: Ons 10 Mar 2004, 09:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Babypowder
Varm i trĂžya

|
for Ä si det sÄnn.. det finnes ikke noe beste innen norsk rap, og det hÄper jeg de snart forstÄr... Jeg spyr hver gang jeg skal hÞrer seriÞse norske rappere... De eier jo ikke flow, og er bare helt tragiske i mÄten de utrykker seg pÄ... nei, norsk rap kan dÞ ut. det hadde vÊrt det beste for alle og enhver!
|
Skrevet: Ons 10 Mar 2004, 10:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Babypowder
Varm i trĂžya

|
for Ä si det sÄnn.. det finnes ikke noe beste innen norsk rap, og det hÄper jeg de snart forstÄr... Jeg spyr hver gang jeg skal hÞrer seriÞse norske rappere... De eier jo ikke flow, og er bare helt tragiske i mÄten de utrykker seg pÄ... nei, norsk rap kan dÞ ut. det hadde vÊrt det beste for alle og enhver!
og Carpe Diem??? Haha, ikke fÄ meg til Ä le... en av guttene gikk pÄ samme skole som meg jo, og de er ikke bra!
og om de er utskjelte?? Ja, det er det jeg mener... Rap er for afro-amerikanere og amerikanere selv!! Norske wannabes som tror de har god flow pÄ micen er bare tragiske, om de rapper pÄ norsk, svensk, dansk eller urdu!! Alt annet enn (afro) amerikanere bak micen er bare tragisk!!
|
Skrevet: Ons 10 Mar 2004, 10:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
stÄpÄhodet
OoaHelaNatten

|
av en eler annen grunn tror jeg ikke at jeg kommer noen vei med Ă„ diskutere med deg.......
|
- no
Skrevet: Ons 10 Mar 2004, 11:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Du tror rett, jeg har prÞvd som du ser, og Ä fÞre en saklig diskusjon med han her er rimelig vanskelig Ä fÄ till. men stakkar, han er trossalt ikke mer enn 14, han kommer jo over trassalderen etterhvert..
hvem vet, kanskje det gÄr an Ä diskutere med ham(henne?) om et par Är!
|
Skrevet: Ons 10 Mar 2004, 18:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
stÄpÄhodet
OoaHelaNatten

|
ja straks man fyller femten blir man opplyst og smart. bare vent Ă„ se
|
- no
Skrevet: Ons 10 Mar 2004, 21:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
| Babypowder skrev: | for Ä si det sÄnn.. det finnes ikke noe beste innen norsk rap, og det hÄper jeg de snart forstÄr... Jeg spyr hver gang jeg skal hÞrer seriÞse norske rappere... De eier jo ikke flow, og er bare helt tragiske i mÄten de utrykker seg pÄ... nei, norsk rap kan dÞ ut. det hadde vÊrt det beste for alle og enhver!
og Carpe Diem??? Haha, ikke fÄ meg til Ä le... en av guttene gikk pÄ samme skole som meg jo, og de er ikke bra!
og om de er utskjelte?? Ja, det er det jeg mener... Rap er for afro-amerikanere og amerikanere selv!! Norske wannabes som tror de har god flow pÄ micen er bare tragiske, om de rapper pÄ norsk, svensk, dansk eller urdu!! Alt annet enn (afro) amerikanere bak micen er bare tragisk!! |
Hvorfor? Hvilket grunnlag har du for denne uttalelsen?
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tor 11 Mar 2004, 11:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
nada.
som sagt..
|
Skrevet: Tor 11 Mar 2004, 11:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
stÄpÄhodet
OoaHelaNatten

|
syns nesten det er like rasistisk Ä si at vite ikke kan drive med rap som Ä si at svarte ikke fÄr jobbe, eller nei egentlig ikke i det hele tatt men rasistisk er det
|
- no
Skrevet: Tor 11 Mar 2004, 16:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Babypowder
Varm i trĂžya

|
Jeg er faktisk 19, og ja det gÄr ann Ä diskutere saklig med meg... Og du mener at det Ä komme med det aldersargumentet er sÄ jÊvli saklig??? Herregud!!
Jeg mener at norsk rap ikke har det som skal til.. Norsk har ikke like bra flow som engelsk, og tekstene er helt meningslÞse! De tror de er Dre og Snoop, men de er low... Diaz er low, og Kleen Cut og de gutta der er low! Paperboys er faktisk de eneste norske som kunne fÄtt det til i utlandet, de andre rapper jo pÄ norsk sÄ de ekke no alternativ uansett.. Men Paperboys hadde ikke kommet langt de heller...
De har ikke det som skal til.. Sier ikke at hvite ikke kan rappe.. Feilsitering kaller man det, usakelig og helt pÄ jordet er det Ä feil sitere... Du kan ikke kritisere meg og ta fatt i noe jeg ikke har sagt!!! Derfor... Dere er usaklige, jeg har min menig om at norsk rap blir for dÄrlig tekstmessig og stilmessig!
JEG er faktisk den som er saklig her, for jeg driver ikke med person angrep mot motparten i diskusjonen (dere)!! Er det at jeg ikke liker norsk rap og sier grunnen min og meningen min usaklig??? hmmm?
|
Skrevet: Tor 11 Mar 2004, 18:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
stÄpÄhodet
OoaHelaNatten

|
spÞrsmÄlet er i hvilket rapmiljÞ er det man mener at norsk rap ikke holder mÄl, hviss du over setter pimp med 50 og sammenligner den med teksten for eksempel nÄ om dan av gatas sÄ kan du se hvem som har mest budskap i musikken sin, er enig i at norsk er et litt fattig sprÄk og ord mendu kan ikke si at foreksempel spetakkel mangler flow, har du hÞrt fame? det denger dritten ut av eminem for eksempel. den eneste grunnen til at paperboys kunne ha slÄtt jennom er at de rapper kommers, om jenter\dop og pÄ engelsk.
det jeg mente i begynnelsen med at jeg ikke kunne ha en saklig diskusjon med deg var at du tydligvis har for sterke meninger,(jeg er vell omtrent pÄ samme mÄte jeg )
i bunn og grunn er jeg for at alle kan synes akkuratt hva de vil om musikk sÄ lenge de ikke disser min musikk smak, da tenner jeg.
det var heller ikke jeg som sa at du var femten Är, det var en annen fyr(sorry for det ivertfall)
men shit heller, hÞr pÄ det du liker sÄ hÞrer jeg pÄ det jeg liker. ok?
|
- no
Skrevet: Tor 11 Mar 2004, 21:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |