|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
greit, men det er umulig å få befolkningen fornøyd over lengere tid med demokrati!
|
Skrevet: Tor 26 Feb 2004, 13:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fideco
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
|
vet skrives uten h
Jeg er høyre-velger og medlem, og jeg er stolt av det 
|
Skrevet: Tor 26 Feb 2004, 17:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
jeg (h) vet at det skrives uten h, men jeg kløner det til uansett.
høyre er farlig fordi de setter en stopper for samfunnets utvikling, og satser på å bevare istedetfor å skape.
bare så det er sagt, jeg har vært enig med høyre mer enn en gang, eksempel språkdebatten(delvis enig, hvertfall), men jeg er imot høyres grunnsyn...
og jeg er stolt av det
|
Skrevet: Fre 27 Feb 2004, 19:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Man kan skape utrolig mye gjennom å bevare... Det kommer vel mye an på hvor tålmodig man er i forhold til hvor fort eller sakte endringer skal skje, og hvor store endringene skal være.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Lør 28 Feb 2004, 01:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
jeg har ikke tålmodighet til å skape gjennom tid. det gjør ting forrvirrende, og folk frustrerte
|
Skrevet: Lør 28 Feb 2004, 01:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Å skape gjennom tid er det eneste som fungerer i lengden. Å skape gjennom tid kan muligens oppleves av noen som forvirrende, men å snu opp ned på alt på en-to-tre oppleves for de fleste som det komplette, fremmedgjørende kaos. Tar livet av folk gjør det også.
|
Skrevet: Lør 28 Feb 2004, 14:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
ett liv fra eller til spilller rare roller. jeg gråter ike i begravelser, tenker bare det var vel godt for noe....
den nåværende samfunnsordningen har ikke eksistert lenge nok til at du kan si at forandring over tid er det eneste som fungeer. jeg er født revolusjonær. egentlig tror jeg at jeg blir blind av kampsaker. jaja...
|
Skrevet: Lør 28 Feb 2004, 16:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
meine hüter skrev: | ett liv fra eller til spilller rare roller. jeg gråter ike i begravelser, tenker bare det var vel godt for noe.... |
Hva hvis det var ditt liv, og din begravelse? Er veldig greit å ta lett på om folk dør eller ikke sålenge det ikke er ens egen død det er snakk om.
"Nei, altså, sorry. Vi har bestemt oss for å lage revolusjon, og da er det bare slik at du må dø. Det har vi bestemt, og du har ingenting du skulle ha sagt om saken. Nevermind enhver plan du må ha hatt for livet ditt, ethvert ønske eller drøm. Nå er det slutt."
Sett deg inn i den situasjonen. Er det slikt man er for, er man da like ille som den eksisterende samfunnsorden.
|
Skrevet: Søn 29 Feb 2004, 01:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
jeg har ingennting mot å dø for en sak. ung og dum kansjke, men nei.
|
Skrevet: Søn 29 Feb 2004, 09:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Dø for en sak?
Hva hvis det ikke er din sak overhodet? Hva hvis du ikke får noe valg i det hele tatt, men bare blir skutt ned av noen gale mennesker som kjemper for en sak du overhodet ikke tror på eller er enig med? Hva hvis noen bare utnevner seg selv til dommere over ditt liv, og gjør med deg akkurat som de vil?
Hvis det er slik man vil gjøre mot andre mennesker, er man mye verre enn den samfunnsordenen vi har idag.
|
Skrevet: Søn 29 Feb 2004, 23:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Oceanborn
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 05 Nov 2003 Innlegg: 335 Bosted: Safely away from the world...
|
Man kan veldig lett bli forvirret så like som partiene er blitt nå til dags. Med massemedia har politikken blitt populistisk og personfokusert, ideologi har forsvunnet og blitt erstattet av fokus på enkeltsaker. Det forklarer at mange hopper mellom Frp og SV (for eksempel).
|
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 08:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
Det populistiske elementet provoserte meg i så stor grad at jeg avsto fra å stemme ved sist valg...
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 09:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Oceanborn
SteinHakkeToillat

|
Å stemme blankt er jo en mulighet... Kanskje vi burde starte en stem blankt-bevegelse? Så kunne vi kanskje få en tom stol på stortinget?
|
Skrevet: Tor 04 Mar 2004, 11:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
hehe, genialt!
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Tor 04 Mar 2004, 21:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Det er egentlig en ide som burde følges videre En tom stol som en konstant påminnelse til politikerne i salen om at ganske mange mennesker rett og slett ikke er fornøyde med jobben de gjør.
|
Skrevet: Tor 04 Mar 2004, 23:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Oceanborn
SteinHakkeToillat

|
Og det vil vise dem at de må ta skjeen i en annen hånd hvis ikke flere arbeidsplasser skal gå tapt.
|
Skrevet: Fre 05 Mar 2004, 13:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Eneste problemet er at det er svært sjeldent Stortinget er fullsatt - svært mange av politikerne følger jo ikke debattene der fra salen, men fra sitt eget kontor. Derfor er det ganske mange tomme stoler fra før av. Men allikevel - en interessant tanke.
|
Skrevet: Fre 05 Mar 2004, 14:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
tomme stoler er ikke noe problem..... stolene fylles jo bare av idiotiske folk uansett...høyrefolk f. eks.....
|
Skrevet: Tir 09 Mar 2004, 10:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
meine hüter skrev: | tomme stoler er ikke noe problem..... stolene fylles jo bare av idiotiske folk uansett...høyrefolk f. eks..... |
Du gir deg ikke 
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Tir 09 Mar 2004, 14:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
meine hüter skrev: | ellers lurer jeg på om det er noen her som har stemt/har tenkt å stemme det politiske parti. |
Ja.. og jeg skylder på at jeg var ung og dum..
Jeg stemmer egentlig alltid Ap.. mest fordi de står for det jeg står for.. var til og med medlem av auf i noen år.. men nå er jeg ikke medlem lengre.. men hvem vet.. plutselig bestemmer jeg meg for å melde meg inn igjen.. 
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tir 09 Mar 2004, 14:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |