|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
meine hĂŒter skrev: | joda, jeg forstĂ„r din billidenskap. min bror har samme sykdom.
men vi dreper fortsatt jorda vÄr! |
Jeg tror faktisk ikke du overhodet kan forstÄ hvordan jeg kan prate sÄ mye bil som jeg faktisk av og til gjÞr sammen med venner
Samtidig mener jeg ogsÄ at bil faktisk er kultur. Noe ogsÄ de fleste overhodet ikke har forstÄelse for.
|
_________________ Jeg skal kun fÄ leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke rĂžre meg.
Skrevet: Sűn 22 Feb 2004, 21:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hĂŒter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: pÄ nettet, vel
|
alt som mange er interesert i blir kultur. bil er kultur, jeg forstÄr og er enig.
|
Skrevet: Ons 25 Feb 2004, 14:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
meine hĂŒter skrev: | alt som mange er interesert i blir kultur. bil er kultur, jeg forstĂ„r og er enig. |
Da er du av en meget sjelden rase 
|
Skrevet: Ons 25 Feb 2004, 18:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
LoKa_GuTT
FrÀmling

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 20 Bosted: -->EIDSVOLL<--
|
glanh mÄ bare spÞrre om en ting
gjÞr ikke du noe annet en Ä sitte pÄ forumet???
du gjĂžr jo ikke no annet en Ă„ svare her...!!
skaff deg ett liv 
|
_________________ RePrSeNtinG -->EIDsvolL<---
Skrevet: Ons 25 Feb 2004, 18:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
LoKa_GuTT skrev: | glanh mÄ bare spÞrre om en ting
gjÞr ikke du noe annet en Ä sitte pÄ forumet???
du gjĂžr jo ikke no annet en Ă„ svare her...!!
skaff deg ett liv  |
Herregud, ta slikt i en post, menneske.
ForÞvrig har jeg pÄpekt min egen livlÞshet fÞr her pÄ forum 
|
Skrevet: Ons 25 Feb 2004, 18:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fideco
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
|
meine hĂŒter skrev: | ro ned, vi kan arrangere en kampanje hvor vi dreper de vi ikke liker. se nĂ„:
1. vi finner en stor gruppe opprĂžrte mennesker. vi finner en person denne gruppen hater.
2. vi organiserer oss med dem. jeg blir valgt til leder og velger en som skal drepe den forhatte.
3. vi finner ett nytt offer, fÄr dermed flere tilhengere. etterhvert gjÞr det ikke noe om vi dreper noen som er likt blandt medlemmene. vi har mange medlemmer, mye makt.
4. vi dreper en haug presidenter/konger/fyrster og styrter de dÄrligt fungerende regjeringene.
5. vi bruker den makten vi har fÄtt til Ä elliminere bilene og deres tilhengere (ikke bilhengere, fans, altsÄ)
det stÞrste problemet med dette er at det virker. det er bevist geng pÄ gang (i mindre skala) |
du er farlig du..
|
Skrevet: Tor 26 Feb 2004, 17:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Dette var skummelt...men en ganske god ide..
men for oss som ikke liker arbeid, kan noen komme med en mer lettvint lĂžsning...?
|
Skrevet: Tor 26 Feb 2004, 17:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bananku
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 249 Bosted: KragerĂž
|
meine hĂŒter skrev: | ro ned, vi kan arrangere en kampanje hvor vi dreper de vi ikke liker. se nĂ„:
1. vi finner en stor gruppe opprĂžrte mennesker. vi finner en person denne gruppen hater.
2. vi organiserer oss med dem. jeg blir valgt til leder og velger en som skal drepe den forhatte.
|
Hey, jeg sÄ en film om nesten dette en gang. Den var ganske morsom, bare synd jeg ikke husker hva den heter.
Men jeg tror ikke hele greia ville vÊrt sÄÄÄ kult i virkeligheten, liksom.
|
_________________ blipp.
Skrevet: Tor 26 Feb 2004, 18:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Jeg har ogsÄ sett en film om dette, og jeg husker heller ikke hva den heter, men den var ikke morsom, sÄ det er sannsynligvis forskjellige filmer det er snakk om...
Den jeg sÄ var en sjuk thriller, men det kan jo godt hende at du finner slikt morsomt. Jeg kjenner deg ikke, hva vet vel jeg?
SÄ kommer det ogsÄ an pÄ om du mener komedie-morsomt, eller 'morsomt-fordi-thrillere-er-rÄtt'...
Dette kan vi komme tilbake til senere. Orker ikke gruble mer, blir bare sliten av det...uff, hodepine...
|
Skrevet: Tor 26 Feb 2004, 22:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hĂŒter'n
Slushpuppy!

|
jeg er ikke farlig, jeg er realistisk.
jeg visste at lignende kampanjer var prÞvd da jeg tenkte pÄ det fÞrste gang, men lista har jeg utarbeidet selv. noen som vil bli med pÄ videre utvikling av dette? jeg synes det er rart at jeg drÞmmer om Ä avsette verdens mektigeste ledere, nÄr jeg bare er ei jente pÄ 15 Är... men jeg har sans for taktikk!
selv om jeg forstÄr bilens kulturelle verdi, betyr ikke det at jeg godtar den, lÞytnant.
|
Skrevet: Fre 27 Feb 2004, 19:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Om du godtar den eller ikke er meg knekkende likegyldig 
|
Skrevet: Lűr 28 Feb 2004, 01:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hĂŒter'n
Slushpuppy!

|
det er jeg klar over!
er du virkelig sÄ fornÞyd med samfunnet at du ikek ville gitt slipp pÄ det for enhver pris?
|
Skrevet: Lűr 28 Feb 2004, 01:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Gi slipp pÄ samfunnet?
Nei himmel og hav, hvorfor skulle jeg ville det?
|
Skrevet: Lűr 28 Feb 2004, 14:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Meine hĂŒter, har du virkelig sĂ„ mye imot samfunnet...?
Helt greit det altsÄ, men er samfunnet virkelig sÄ ille?
Det er en hel haug med ting som kunne forbedres, men nÄr alt kommer til alt, har vi det det ganske fint, egentlig?
|
Skrevet: Lűr 28 Feb 2004, 14:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hAgGbArT
FrÀmling

Ble Medlem: 28 Mar 2003 Innlegg: 6
|
3. vi finner ett nytt offer, fÄr dermed flere tilhengere. etterhvert gjÞr det ikke noe om vi dreper noen som er likt blandt medlemmene. vi har mange medlemmer, mye makt.
4. vi dreper en haug presidenter/konger/fyrster og styrter de dÄrligt fungerende regjeringene.
5. vi bruker den makten vi har fÄtt til Ä elliminere bilene og deres tilhengere (ikke bilhengere, fans, altsÄ)
det stÞrste problemet med dette er at det virker. det er bevist geng pÄ gang (i mindre skala) |
PrÞvde ikke hitler pÄ noe som ligner pÄ dette da?
Skrevet av Fideco
|
_________________ -Hvorfor vÊre som andre nÄr man kan vÊre som meg-
Skrevet: Lűr 28 Feb 2004, 15:49 Sist endret av hAgGbArT den Sűn 29 Feb 2004, 02:28, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hĂŒter'n
Slushpuppy!

|
samfunnet graver sin egen grav. kall meg gjerne melodramatisk, men det er nÄ min forstÄelse.
hitler lagde revolusjon, men ikke pÄ samme mÄten. dessuten gikk det i vasken. dette gÄr ikke i vasken!
|
Skrevet: Lűr 28 Feb 2004, 16:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Joda, men hvor finner du en gruppe opprĂžrte mennesker?
|
Skrevet: Sűn 29 Feb 2004, 20:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sĂžrland
|
Glahn skrev: | meine hĂŒter skrev: | joda, jeg forstĂ„r din billidenskap. min bror har samme sykdom.
Jeg tror faktisk ikke du overhodet kan forstÄ hvordan jeg kan prate sÄ mye bil som jeg faktisk av og til gjÞr sammen med venner
Samtidig mener jeg ogsÄ at bil faktisk er kultur. Noe ogsÄ de fleste overhodet ikke har forstÄelse for. |
Enig med deg Glahn.. er selv meget Autofil. (u)heldigvis er mine venner av samme kjÞnn det samme, og vi kan gjerne finne oss selv i situasjonen hvor vi har diskutert girkuler i karbon i 2 timer, og sÄ vidt har begynt Ä skli inn pÄ vankelmotorer. En "guttas kveld pÄ byen" med oss kunne kjapt blitt forvekslet med et avsnitt av Autofil. Dette er jo vel og bra, men problemet er som fÞlger: Vi tre som er mest utpreget autofile har ogsÄ hver vÄr bedre halvdel. disse forstÄr seg overhodet ikke pÄ bil, og vet ikke forskjellen pÄ Lada og Porsche (sant! er det mulig??!)
Kjenner du deg igjen, Glahn? bare husk: det er ikke vi som er syke, slik de pÄstÄr!
SÄnn pÄ tampen vil jeg gjerne fÄ pÄpeke at det ser ut til at det i det siste har blitt ren almenn praksis Ä lede sÄ mange topics som mulig sÄ langt ut pÄ viddene som mulig(eks. The Darkness i Musikk&Film, Denne, m.fl).. morsomt..[/i]
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 01 Mar 2004, 10:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sĂžrland
|
[quote="0nskemestern"] Glahn skrev: | meine hĂŒter skrev: | joda, jeg forstĂ„r din billidenskap. min bror har samme sykdom.
Samtidig mener jeg ogsÄ at bil faktisk er kultur. Noe ogsÄ de fleste overhodet ikke har forstÄelse for. |
Enig med deg Glahn.. er selv meget Autofil. (u)heldigvis er mine venner av samme kjÞnn det samme, og vi kan gjerne finne oss selv i situasjonen hvor vi har diskutert girkuler i karbon i 2 timer, og sÄ vidt har begynt Ä skli inn pÄ vankelmotorer. En "guttas kveld pÄ byen" med oss kunne kjapt blitt forvekslet med et avsnitt av Autofil. Dette er jo vel og bra, men problemet er som fÞlger: Vi tre som er mest utpreget autofile har ogsÄ hver vÄr bedre halvdel. disse forstÄr seg overhodet ikke pÄ bil, og vet ikke forskjellen pÄ Lada og Porsche (sant! er det mulig??!)
Kjenner du deg igjen, Glahn? bare husk: det er ikke vi som er syke, slik de pÄstÄr!
SĂ„nn pĂ„ tampen vil jeg gjerne fĂ„ pĂ„peke at det ser ut til at det i det siste har blitt ren almenn praksis Ă„ lede sĂ„ mange topics som mulig sĂ„ langt ut pĂ„ viddene som mulig(eks. The Darkness i Musikk&Film, Denne, m.fl).. morsomt.. og like morsomt Ă„ se hvordan meine hĂŒter bruker alle sjanser i alle topics til Ă„ forfekte sin idĂ© om verdens- herredĂžmme/revolusjon..(no offence, hĂŒter) 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 01 Mar 2004, 10:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Ă
ikke vite forskjell pÄ Lada og Porsche er bare tragisk
Undertegnede er Porsche-entusiast.
|
Skrevet: Man 01 Mar 2004, 16:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |