|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Å stole på noen er å virkelig få seg et sviende sjokk hvis vedkommende svikter deg på noen måte, altså gjør noe som virkelig bryter med dine forventninger.
Jeg vil aldri forvente at noen vil gå i døden for meg. Men jeg forventer at mine beste venner f.eks. ikke sladrer om private ting jeg har fortalt dem, og stiller opp hvis jeg virkelig trenger dem.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 08 Des 2003, 17:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
jeg har flere gode venner som jeg stoler på nå, men det skal ganske mye til før jeg klarer å stole 100% på noen igjen. Har blitt sviktet litt for brutalt til det. Men det finnes de som har min fulle tillit. --dere vet hvem dere er..
|
Skrevet: Man 08 Des 2003, 17:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Jeg tror ikke jeg stoler nok på folk, egentlig.
Jeg tar meg selv titt og ofte i å være mistenksom overfor folk som egentlig slettes ikke fortjener det.
Og jeg er sannelig ikke sikker på om de jeg virkelig stoler på er klar over det engang - bør man fortelle folk sånt?
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 08 Des 2003, 17:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Det er kjekt om folk får vite at man stoler på dem, så vet de det. Jeg for min del setter stor pris på å få høre sånt Og stoler man på folk, så stoler man vel på at de ikke vil misbruke tilliten også?
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 08 Des 2003, 20:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
yo_mothafakka
Främling

Ble Medlem: 08 Okt 2003 Innlegg: 15 Bosted: hvem vet.. og hvem bryr seg..
|
jeg stoler ikke på noen, er så vidt jeg kan stole på meg selv.. mennesker er svake, de bukker lett under for fristelsen. hemmeligheter har en tendens til ikke å forbli hemmeligheter.. glahn, jeg hører du har blitt sveket en gang, høres ut som om du fikk en ordentlig knekk, det jeg ikke skjønner er hvordan du da på nytt kan stole på noen, vi mennesker er jo dyr som lærer av erfaring.. virkelig beundringsverdig! jeg tror det er mere et spørsmål om tro. tror man på rettferdighet og en slags sannhet og mening i ting.. da har man lettere for å stole på folk, om man derimot er mere skeptisk til livet og tilværelsen, da vil dette bli vanskeligere..
-det skal ikke være lett-
|
_________________ Livet må forstås baklengs for å kunne leves forlengs.
Skrevet: Ons 10 Des 2003, 13:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Lære av erfaring?
Tja, jeg regner med at folk er forskjellige og at ikke alle oppfører seg likt. Så da går det kanskje an å stole litt på folk allikevel 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 10 Des 2003, 17:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Stabeistet
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003 Innlegg: 392 Bosted: I de dype skoger på Østlandet
|
Jeg tror jeg stoler mer på andre, enn jeg stoler på meg selv. Skjønt, det er jo bare noen ytterst få som jeg kan stole helt og holdent på, men... Men jeg lærer folk og kjenne, ved å være sammen med dem en stund. 
|
Skrevet: Ons 10 Des 2003, 19:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |