|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
theJack
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004 Innlegg: 485 Bosted: Oslo
|
Firan
Dette er noe for seg selv, og neppe hva noen spurte etter.
Men det er sinnsvakt bra!
Tekst basert, gratis, online RPG
MMORPG - MassiveMultiplayerOnlineRPG
Ikke hack'n'slash, men et rollespill hvor du virkelig får være troverdig og ha det gøy på en gang. Det er mye å få oversikt over, men hele spillet er fullt av hjelpsomme spillere med kvalifikasjoner.
Det er sikkert noen blant dere som kunne ha glede av dette.
Adellion
3D MMORPG - meget mer interessant enn mange level-up-bli-sterk spill.
Velg mellom 1. og 3. persons synsvinkel.
Noen tips før dere eventuelt hiver dere ut på forumet deres.
1) Les FAQ'en
2) Les ting som allerede finnes på forumet
3) (for alle dere som ikke gadd å lese FAQ'en og det som allerede finnes)
3a) Spillet har ikke kommet ut.
3b) Det kan lastes ned gratis, månedlig avgift for å spille.
3c) Alpha-testing er på vei, søknader mottas ikke.
3d) Søknader for beta-testing vil bli mottatt på et senere tidspunkt.
Dette spillet ligger godt an til å bli det nye i MMORPG, utviklet av rollespillere, for rollespillere, med tilhengernes inspill som viktig idékilde. Bli med på eventyret du og!
|
Skrevet: Tir 17 Aug 2004, 15:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fungi
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 24 Nov 2004 Innlegg: 267
|
Jeg må bare få legge til at Dungeons & Dragons, det originale rollespillet (skryt skryt), er sinnsykt bra, og pokemon ER faktisk blant de bedre RPG spillene på markedet hvis du spiller taktisk og strategisk istedetfor "Åhh, jess, nå fikk jeg en weedle, og den er så søt at den vil jeg ikke utvikle" for så å bruke den, pikachu og magikarp resten av spillet.
bare prøv selv![img][/img]
|
Skrevet: Ons 24 Nov 2004, 13:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Spilte masse rollespil tidligere. Var gruppe på 5-6 stykker. Ble det fler så ble det bare tull.
Artigste tilfellet var når vi spilte på en hytte langt vekk fra sivilisasjonen, og plutselig hørte vi noe som fløy rundt i hytta. Vi brukte en time (minst) på å finne, fange og få ut det flaggermusa!
Spilte mest svenske: Drakar och Demoner 4.0, prøvde grunnreglene en gang, som var sinnsykt simpel karakteroppbygning og egentlig fantastisk gøy.
Har spilt litt Dungens & Dragons, Cthulu vampire og sånne ting også, men som sagt, mes Drakar och Demoner, som egentlig ligner litt på Dungens & Dragons, men med mindre dungeons, og litt flere demoner, og egentlig er alt veldig fritt, og man kan bygge opp personen mye mer detaljert. Mange flere typer personer, med forskjellige yrker som er definert...
Også kjøpte jeg GURPS Discworld, og konvertrte litt fram og tilbake og ble SL (GM) i Drakar och Demoner i Discworld Setting. Det var gøy det!!!
|
Skrevet: Ons 24 Nov 2004, 14:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Nå skal man ikke blande sammen bordrollespill (D&D etc.) med datarollespill, som tråden handler om.
Kanskje noen har lyst til å starte en egen tråd om gode bordrollespill, hvis det ikke ligger en her et eller annet sted allerede? 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Ons 24 Nov 2004, 15:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004 Innlegg: 122 Bosted: bergen
|
et veldig bra rpg-spill til ps2 eller x-box er Devil May Cry serien... gleder meg til 3'eren kommer 
|
Skrevet: Fre 03 Des 2004, 22:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Øyvind
Främling

Ble Medlem: 11 Apr 2006 Innlegg: 19
|
Trenger noen å spille med
Det virker somdet er en haug med etablerte rollespillere her, og jeg lurte på om det er noen plasser igjen i en gruppe... Er 15 år og nybegyner. 
|
Skrevet: Tir 11 Apr 2006, 21:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006 Innlegg: 222 Bosted: Larvik
|
Pokemon!!
(er det et rollespill?)
|
_________________ Verden er urettferdig. Heldigvis er den som regel urettferdig til optimistens fordel 
Skrevet: Ons 12 Apr 2006, 21:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten