|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Strider, du tek nok litt feil, ja. Eg hadde nynorsk som hovudmål i 12 år. Men eg gjekk over til å skrive bokmål på irc fordi folk hetsa meg og ville ikkje prate med meg når eg skreiv nynorsk. Meeeen så fann eg ut for nokre år sidan at eg var jo berre teit, eg må skrive som eg vil, og sidan det har eg berre skrive nynorsk Det var litt også fordi eg merka at eg var på god veg til å gløyme nynorsken. Bokmål kan ein ikkje gløyme, den er jo overalt.
Camel, yes 
|
Skrevet: Man 20 Okt 2003, 16:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Strider
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 09 Okt 2003 Innlegg: 250 Bosted: Minas-Tirith
|
Norunn skrev: | Strider, du tek nok litt feil, ja. Eg hadde nynorsk som hovudmål i 12 år. Men eg gjekk over til å skrive bokmål på irc fordi folk hetsa meg og ville ikkje prate med meg når eg skreiv nynorsk. Meeeen så fann eg ut for nokre år sidan at eg var jo berre teit, eg må skrive som eg vil, og sidan det har eg berre skrive nynorsk Det var litt også fordi eg merka at eg var på god veg til å gløyme nynorsken. Bokmål kan ein ikkje gløyme, den er jo overalt.
Camel, yes  |
Faen. Eg er feilinformert.
*nynne kamelsangen*
|
_________________ I met a lady in the meads,
Full beautiful - a faery's child,
Her hair was long, her foot was light,
And her eyes were wild.
Skrevet: Man 20 Okt 2003, 16:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Jeg er faktisk enig med mye av det nynorksfantastene forkynner her...
Nynorsk er faktisk bedre enn norsk å uttrykke seg på, i hvert fall i poetisk sammenheng. Hvis jeg skulle velge det norske skriftspråket som skulle vært standarden i norge, utelukkende av språklige hensy (og uten å bry meg om alle de enorme omstillingene som måtte bli gjor, er det meget mulig at jeg ville helle mot nynorsk. Det er rett og slett bedre ordforråd til å beskrive mange ting der. (Akkurat som det matematisk sett kanskje ville vært mer praktisk med et 12-tall-system i stedet for et 10tall-system som vi har nå, men det ville kreve umulige omstillinger.)
Men sånn som det er nå, er det umulig å omstille hele norge til nynorsk. Og bokmål funker helt bra, egentlig. Gjør det tillatt for dem som vil å skrive på nynorsk, men jeg synes ikke at alle som har mer enn nok med å lære å mestre et skriftspråk, skal være nødt til å lære seg et nytt et. Det har ingen praktisk nytte. Det er masse annet, myye mer konstruktivt man kan bruke de timene på skolen på. Så la folk få velge. Men ikke tving elevene til å skrive stiler på to forskjellige dialekter, hvis de ikke har lyst til å lære det.
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Man 20 Okt 2003, 17:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

|
Det er jo ikkje snakk om å skrive stilar på to dialektar. Og eg skjønar ikkje kvifor ein alltid vert kalla nynorskfantast berre fordi ein har lyst til å skrive nynorsk og meiner at det er bra med to skriftspråk i Noreg.
|
Skrevet: Tir 21 Okt 2003, 08:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

|
Strider skrev: | Norunn skrev: | Strider, du tek nok litt feil, ja. Eg hadde nynorsk som hovudmål i 12 år. Men eg gjekk over til å skrive bokmål på irc fordi folk hetsa meg og ville ikkje prate med meg når eg skreiv nynorsk. Meeeen så fann eg ut for nokre år sidan at eg var jo berre teit, eg må skrive som eg vil, og sidan det har eg berre skrive nynorsk Det var litt også fordi eg merka at eg var på god veg til å gløyme nynorsken. Bokmål kan ein ikkje gløyme, den er jo overalt.
Camel, yes  |
*nynne kamelsangen* |
Kven som informerte deg då? Eg har kamelsongen på pc her 
|
Skrevet: Tir 21 Okt 2003, 08:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Strider
SteinHakkeToillat

|
Norunn skrev: | Strider skrev: | Norunn skrev: | Strider, du tek nok litt feil, ja. Eg hadde nynorsk som hovudmål i 12 år. Men eg gjekk over til å skrive bokmål på irc fordi folk hetsa meg og ville ikkje prate med meg når eg skreiv nynorsk. Meeeen så fann eg ut for nokre år sidan at eg var jo berre teit, eg må skrive som eg vil, og sidan det har eg berre skrive nynorsk Det var litt også fordi eg merka at eg var på god veg til å gløyme nynorsken. Bokmål kan ein ikkje gløyme, den er jo overalt.
Camel, yes  |
*nynne kamelsangen* |
Kven som informerte deg då? Eg har kamelsongen på pc her  |
Hmmmmm.... Når jeg tenker meg om så informerte jeg kanskje meg selv :p eller antok... Men tror Sarah snakket noe om det, og så misforsto jeg? hehe
Kamelsangen er bra! (Men hjernevask - men det er også en del av meningen) 
|
And her eyes were wild.
Skrevet: Tir 21 Okt 2003, 08:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

|
Strider skrev: | Norunn skrev: | Strider skrev: | Norunn skrev: | Strider, du tek nok litt feil, ja. Eg hadde nynorsk som hovudmål i 12 år. Men eg gjekk over til å skrive bokmål på irc fordi folk hetsa meg og ville ikkje prate med meg når eg skreiv nynorsk. Meeeen så fann eg ut for nokre år sidan at eg var jo berre teit, eg må skrive som eg vil, og sidan det har eg berre skrive nynorsk Det var litt også fordi eg merka at eg var på god veg til å gløyme nynorsken. Bokmål kan ein ikkje gløyme, den er jo overalt.
Camel, yes  |
*nynne kamelsangen* |
Hmmmmm.... Når jeg tenker meg om så informerte jeg kanskje meg selv :p eller antok... Men tror Sarah snakket noe om det, og så misforsto jeg? hehe
Kamelsangen er bra! (Men hjernevask - men det er også en del av meningen)  |
Hehe, det kan godt hende eg har misinformert Sarah også. Slikt skjer
Det dumme med kamelsongen er at den sluttar så brått.
|
Skrevet: Tir 21 Okt 2003, 09:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Strider
SteinHakkeToillat

|
Norunn skrev: | Strider skrev: | Norunn skrev: | Strider skrev: | Norunn skrev: | Strider, du tek nok litt feil, ja. Eg hadde nynorsk som hovudmål i 12 år. Men eg gjekk over til å skrive bokmål på irc fordi folk hetsa meg og ville ikkje prate med meg når eg skreiv nynorsk. Meeeen så fann eg ut for nokre år sidan at eg var jo berre teit, eg må skrive som eg vil, og sidan det har eg berre skrive nynorsk Det var litt også fordi eg merka at eg var på god veg til å gløyme nynorsken. Bokmål kan ein ikkje gløyme, den er jo overalt.
Camel, yes  |
*nynne kamelsangen* |
Det dumme med kamelsongen er at den sluttar så brått. |
Haha, husker en gang Sarah og Elisabeth skulle jobb med kamelsiden, og så skjedde ett eller annet, slik at kamelsangen gikk på infinite repeat! hahaha!
|
And her eyes were wild.
Skrevet: Tir 21 Okt 2003, 09:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

|
Strider skrev: | Norunn skrev: | Strider skrev: | Norunn skrev: | Strider skrev: | Norunn skrev: | Strider, du tek nok litt feil, ja. Eg hadde nynorsk som hovudmål i 12 år. Men eg gjekk over til å skrive bokmål på irc fordi folk hetsa meg og ville ikkje prate med meg når eg skreiv nynorsk. Meeeen så fann eg ut for nokre år sidan at eg var jo berre teit, eg må skrive som eg vil, og sidan det har eg berre skrive nynorsk Det var litt også fordi eg merka at eg var på god veg til å gløyme nynorsken. Bokmål kan ein ikkje gløyme, den er jo overalt.
Camel, yes  |
*nynne kamelsangen* |
Det dumme med kamelsongen er at den sluttar så brått. |
Haha, husker en gang Sarah og Elisabeth skulle jobb med kamelsiden, og så skjedde ett eller annet, slik at kamelsangen gikk på infinite repeat! hahaha! |
Hehe, kult. Denne her quotegreia vert ufatteleg stor no Fin form.
|
Skrevet: Tir 21 Okt 2003, 09:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
Hmm, jeg leste «Sarah» som «Sahara». Sikkert fordi det hadde med kameler å gjøre.
Men, folkens - la oss slippe å få en ny sitatbokstråd.
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Tir 21 Okt 2003, 12:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

|
Har vi hatt ein gammal sitatbokstråd? 
|
Skrevet: Tir 21 Okt 2003, 12:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
To, faktisk - denne og denne. BagBiter oppsummerte sistnevnte tråd ganske genialt.
Helge
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Tir 21 Okt 2003, 13:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Du har helt rett norunn 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Ons 22 Okt 2003, 19:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

|
Mareth skrev: | Du har helt rett norunn  |
Hæ?
|
Skrevet: Tor 23 Okt 2003, 07:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
helt rett i det med geoagrafi osv hint: jeg veit ikke vegen til bergen fordi eg ikkje hadde geografi på skulen. Jeg har blitt så dårlig til å skrive nynorsk osv nå.. `*skamme seg*
|
Skrevet: Tor 23 Okt 2003, 17:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

|
Heheheh 
|
Skrevet: Fre 24 Okt 2003, 07:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
åsså ler du? 
|
Skrevet: Fre 24 Okt 2003, 09:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
PÃ¥ nynorsk vel og merke 
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Fre 24 Okt 2003, 16:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

|
Mareth skrev: | åsså ler du?  |
Lo fordi eg er så sløv, lo ikkje av deg.
|
Skrevet: Man 27 Okt 2003, 08:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon