|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
|
ot: off topic
bt: back to topic
|
Skrevet: Lør 16 Aug 2003, 18:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ulven
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mai 2003 Innlegg: 431 Bosted: skogen
|
drømte at det var første skoledag på ny skole, jeg var tidlig ute for ikke å komme for sent, men fant aldri inngangen til bygget, løp og løp rundt, noen venner av meg kom og jeg fulgte etter dem men de bare gikk rett igjenom veggen, og inn i skolen, jeg ble bare stående å satnge i veggen og kom ikke inn.
Jeg ble mer og mer stresset, og løper mer, og der i det fjerne kommer stine! Alle som kjenner stine vet at hun har orden på det meste og sikkert vet veien inn. Jeg løper etter, men hun går så fort, og i feil retning, og plutselig er jeg på Ekeberg ridekole oppå en ponni i en slik ponniridning.
Hva i alle dager betyr dette?
|
_________________ Don`t eat the yellow snow
Skrevet: Søn 17 Aug 2003, 11:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sytemarvin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 03 Aug 2003 Innlegg: 408 Bosted: Oslo
|
Nå syns jeg drømmetyderne er sløve, dere.
|
_________________ Start a riot, slash your wrists red
Skrevet: Søn 24 Aug 2003, 22:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
meep-meep
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Aug 2003 Innlegg: 125 Bosted: Trondheim
|
Er det bare meg som drømmer om mat? Jeg har alltid slike uskyldige drømmer jeg. Ingenting som skjer liksom. 
|
Skrevet: Man 25 Aug 2003, 13:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Drømmetyderen er tilbake! Lets see! Drømmer fra side 12...
rebecca: Kul drøm! Hva var det gale som skjedde?
MÃ¥ vite mer, hva var det som gjorde mest intrykk?
Cafein: Kul drøm! Men mistet du HATTEN din? Det må jo ha vært dramatisk! Jeg vil si at dette er en drøm om at du har overvunnet en utfordring!
martefine og Glahn:Stakkar deg!
songbird:*Latter* Takk!
Toad_T: Hobøl? Jeg kommer derfra... Dette er en telepatisk melding fra Martine, hun har lyst på godteri!
Sytemarvin: Drøm1: Du føler at problemene dine er for mye for deg. (Orkene) Du forsøker å stenge dem ute!
Drøm 2: Beskyttende drøm! Du føler at noen nær deg trenger hjelp.
Drøm 3: Dette er din tolkning av hans følelser, selv om det muligens ikke stemmer, er det alikevel riktig. Du føler at du støter ham bort!
Drøm 4: Verdens undergang drømmer! Denne vennen betyr mye for deg. Masse symboler på hvor langt du er villig til å gå for å beholde ham.
Drøm 5: Dette kan være minner fra et annet liv, eller være telepati. Det kan også være en fremtidsanelse. Selv om slutten er for å roe deg ned...
Siste drøm: Problemene dine føles som om de kveler deg.
*ghispe*
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Fre 19 Sep 2003, 22:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
Mer drømmetydning, side 13:
Ulven: Drøm om at du føler at du ikke forstår noe som irriterer deg at du ikke forstår. Kanskje det har noe med vennene, eller skolen å gjøre?
meep-meep: Jeg drømmer ikke så ofte om mat..
Hvis jeg drømmer om mat har den sjelden substans men ofte smak!
|
Skrevet: Fre 19 Sep 2003, 22:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
Balangsen skrev: |
Hobøl? Jeg kommer derfra... |
Vi Hobøl mennesker får holde sammen da 
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Lør 20 Sep 2003, 22:15 Sist endret av martefine den Man 22 Sep 2003, 16:17, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
drømte jeg ble begravd levende sammen med en fugl som satt og spiste på meg...
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Man 22 Sep 2003, 10:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
hadde en helt jævlig drøm i natt...og den skremte meg.
jeg var i en ukjent by, sammen med absolutt alle vennene mine. Vi ruslet rundt og snakket og alt var bra. Plutselig begynte mennesker å overse meg, og å slenge stygge kommentarer og sånt. Så begynte folk å forsvinne. De snudde ryggen til, sa at dette gadd de ikke mer...og gikk sin vei.
Jeg bøyde meg ned for å knyte skolissene. Ingen gadd å vente. Når jeg så opp igjen, var alle borte. Jeg var alene. Jeg løp rundt i byen og lette, men kunne ikke finne noen. Så dukket plutselig Fay og Erik (ikke sjokonisse) opp. De ville ikke snakke med meg. Sa bare at de ikke ville være sammen med meg. Så forsvant de igjen. Jeg traff Martine også...og Hilde...og Magnus...Charlotte...Johan...Gaute...Erik...Petter, Veronica...absolutt alle vennene mine. Alle sa noe sånt som; jeg vil ikke ha noe mer med deg å gjøre. bare gå. vi hater deg.
Jeg mistet alle.
Plutselig befant jeg meg på festningen i Halden. Angelo kom gående mot meg, slik han gjorde den gangen han reddet meg. Men denne gangen trakk han meg ikke vekk fra kanten. Han sa: Tror du virkelig at noen bryr seg? Tror du noen i det hele tatt hadde merket det om du forsvant? Bare hopp...det ville vært best for alle. Så slapp vi å se deg mer....
Og så hoppet jeg...
|
Skrevet: Ons 19 Nov 2003, 13:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Majane
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003 Innlegg: 671 Bosted: Frogner
|
nesten hver eneste morgen drømmer jeg noe før jeg går ut av senga.
alltid når kolkka ringer, tar jeg den på snooz, og sover 5 min til.
Også drømmer jeg no lignende at det er to klakker, så det gjør ikke no at jeg skrur av den ene.
Det er alltid noe rart!
|
_________________ When in danger
when in doubt
run in circles
scream and shout.
Skrevet: Ons 19 Nov 2003, 14:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

|
Jeg drømte at klærne mine var utstilt i vinduet på halden kino.. For å få de ut derfra måtte jeg ta ut vinduet ( det er veldig stort, og jeg er veldig liten) men på mystisk vis klarte jeg å ta ut vinduet. Jeg stod mitt i gata og holdt vinduet på strake armer over hodet, men plutselig fant jeg ut at vinduet var for tungt og jeg bare sank ned i bakken som et trekkspill.. Men vinduet knuste iallefall ikke
malin derimot drømmer bare at Kjell Magne Bondevik var i bursdagen hennes og at de så på film 
|
må du ta deg sammen
Skrevet: Ons 19 Nov 2003, 15:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Den drømmen blir aldri sann, Sangfugl.
Ikke så lenge jeg kan gjøre noe for å hindre det.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 20 Nov 2003, 02:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Jeg droemte at en mann sugde paa sjegget mitt. Det var som en del av et show. Saa droemte jeg at vi kjoerte taxi i en loop med mulige stopp under veis i loopen, og jeg tenkte at her gjelder sikkert ikke tyngekreften... Saa vart jeg forfulgt av vakter paa et kjoepesenter.
hmmm...
Vell det med taxien skjoenner jeg godt. Her nede kjoerer alle skikkelig fort uten sikkerhetsbelter; de virker ikke.
Vakter er det over alt. Saa det kan hende jeg foeler meg overvaaket...
...
BTW: er det noen som tyder droemmene vaares?
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Tor 20 Nov 2003, 06:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Drømte at noen folk skjærte meg opp og begynte å diskutere innvollene mine fremfor klassen, så skrek til meg at jeg måtte rydde opp etter meg og at jeg måtte slutte å søle blod overalt, men blodet mitt var svart. Så kom det inn en katt som fortalte meg at nå måtte jeg slutte å tulle men heller se til å gjøre det jeg var hær for å gjøre.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tor 20 Nov 2003, 11:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

|
I natt hadde jeg kanskje den sykeste drømmen ever..
Jeg var gift med Knut Hamsun og bare det er jo litt snodig.
Enn hva jeg gjorde var det aldri bra nok for han, men han skrev en bok som handlet om meg da i det minste.
Plutselig var det akurat som en reise i tid. Knut Hamsun og jeg var og mottok Nobels Litteratur pris, men det var jeg som fikk den ikke han...
Så voknet jeg og var fast bestemt på at jeg fremdelse var Fru Knut Hamsun.. Jeg lå i senga mi, tittet opp i taket og var fast bestemt på at jeg var hans kone... Så begynte jeg å titte rundt meg, rundt i rommet..
Så får jeg øye på plakaten Åse har på sin del av veggen. Ibsens Brand.. Syntes det var litt snodig liksom at Hamsun hadde Ibsens plakat på veggen, men så gikk det opp for meg at jeg er Martine...
|
må du ta deg sammen
Skrevet: Tor 20 Nov 2003, 15:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Randar skrev: | BTW: er det noen som tyder droemmene vaares? |
Jada...vi må bare vente på at Hilde skal få somlet seg til å gjøre det...
|
Skrevet: Tor 20 Nov 2003, 15:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Bakoyma
Varm i trøya

Ble Medlem: 25 Mar 2003 Innlegg: 94 Bosted: Trondheim
|
Her får dere noe å bryne dere på
26.10.03
Drømte at jeg så Fred Astaire og Ginger Rogers danse og forklarte for noen venner at de var de beste danserne i verden. Så så jeg Ginger Rogers på skøyter danse kunstløp. Så alt sammen i svart hvitt faktisk.. Jeg sa til en kamerat som sto ved siden av meg at "ja, hun var
jo kunstløper også"...
Så skulle Ginger Rogers gifte seg med Kong Olav, vi så at hun kom inn i rommet med en nydelig hvit kjole med slep og gikk til alters med Paven, hun la venstre hånda si på armen hans og begynte å gå. jeg husket jeg tenkte at "Paven på høyre side, det må jeg huske når jeg skal gifte meg.
Så var jeg henne i 2 sekunder og smilte stort til alle i salen før jeg så det hele utenfra igjen. det var en kjempeseremoni med masse folk, alle søsknene til mamma var der og Kong Olav holdt en tale, men ikke fra alteret, han satt i salen blandt alle folkene og talte. Han ble så rørt at han begynte å gråte og fortalte morsomme ting som Tante Eva og Tante Astrid lo så de skreik av. En dame og en mann i motor-sykkel utstyr (svarte lærdrakter) sto ved motorsyklene sine et stykke unna og sa at "det var en bra tale, han har jo holdt en bedre da og da" osv osv, før de tok på seg hjelmene og dro avgårde.
Så kjørte søknene til mamma opp mot KI senteret på Rykkinn og snakket om at forrige gang de var på besøk hos en av brødrene, (han de snakka om var ikke i bilen), så hadde han gitt dem bonger å bruke når de skulle ringe. Thomas (bror) lo og sa det var kult..
Prøv å makesense av _den_ dere 
|
_________________ Anne Karen
- The Awesome One in the pink panties
(www.annekaren.com)
Skrevet: Søn 14 Des 2003, 03:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
Her er jeg igjen, sorry, har ikke nett for tiden.'
sharee: Skummel drøm. Angst drøm sannsyneligvis!
songbird: Hallo, min terne! Åh, Gud, for en drøm! Skummel!
Dette er en angst drøm! Du er redd for at vennene dine skal forlate deg..
Ikke vær redd, kjære. Jeg vil aldri svikte deg!
martefine: Jah.. Vel din kan bety at du føler at du kan håndtere problemene dine, helt til du har beggynt å jobbe med dem, så synker du i kne... Få hjelp! Veninnen din følger for mye med på politikk!
Randar: I do. Sær drøm, Randy! Sannsyneligvis et tegn på at du føler deg fremmedgjort.. Også en tolkning av opplevelser. Men hvorfor han sugde på sjegget ditt? Du føler deg ikke hjemme, savner noen?
sharee: Katter er smarte! Men de er også sterke symboler! Hvis du vil slippe unna problemer, må du gjøre det du skal og tenke som en katt.
martefine: Du er hemmelig forelsket i Hamsun! (Neida)
Sannsyneligvis er Hamsun et symbol på en du føler deg knyttet til. Du føler at det du gjør ikke er bra nok. Men du vil få belønning til slutt for gode gjerninger.
Bakoyma: En utfordring?
Vel, her er det mange symboler. Folk du beundrer og respekterer. Du føler deg nær en du beundrer.
Senere i drømmen er det sannsyneligvis den manglende broren som har noe å si, du savner ham? (siden han ikke var der)
Han savner deg? Hvis ikke er han et symbol på den du føler deg nær. Du savner denne personen, og han/hun er som en bror for deg?
The ever graceful
Hilde
|
Skrevet: Tir 30 Des 2003, 02:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Hab
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Des 2003 Innlegg: 147 Bosted: Oslo
|
drlmming
I natt så drømte jeg at jeg var ute å rømte fra noen, tror det var millitære styrker, hvorpå rømmningen foregikk til lands, til vanns i elver og på hav, og det var et lengere "kapittel" i drømmen som som omhandlet en stor myr, et norskt pass, det var for å komme inn på en amerikansk millitærbase som lå skjult inni et fjell ved foten av en synkemyr. Det var dog mulig å gå på spesielle stier på myra. Etterhvert så hadde jeg havnet på en trope øy av en eller annen grunn, hvor det da ble noe båtkjøring og det var en eller annen psykotisk officer som var befalet mitt som skulle ha meg til å isbade, så sa han noe i duren av "Vi får vel fyre opp en 14 kvadrater med multifuel til bøhmer så han får noe å varme seg på etterpå" og så var det ut i krigen igjen. Så dukket jeg plutselig opp på et kjøpesenter/parkeringsplass hvor jeg snek meg rundt i skjul sammen med noen andre, han ene hadde en siemens mobil som vi måtte bruke til for å ringe en spesiell type amerikansk nummeropplysning, og bare vi klarte å få kontakt med den riktige personen der, eller så skulle vi overlevere en beskjed, så skulle liksom det hele være over da.
Men det var en jente som hele tiden kom i veien for det, som gjorde at vi måtte legge på når vi så synet av henne. Og så heiv vi oss på veien for å kjøre til en eller annen havn eller no slikt, og da ble det plutselig vinter, og jente fulgte fortsatt etter oss, men som om hun var spiderman. Så landet hun plutselig på panseret, men da klarte vi endelig å få ringt, (vi hadde slitt endel også uten å få linje ut fra mobilen mens vi kjørte) og var det noe dialog mellom oss som satt i bilen. da voknet jeg av at muttern ringte meg på mobilen. (ekstremt var ved slike lyder, så jeg tror ikke det at muttern ringte meg har noe som helst å gjøre med drømmen å gjøre.)
Tyd den du!
|
Skrevet: Tir 30 Des 2003, 10:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
damdidam
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 256
|
Jeg drømmer ofte at jeg faller, og blir jaget.. Det går veldig mye igjen i alle drømmene mine.. Spesielt falle-tingen. Drømmer også mange av de samme drømmene med flere års mellomrom.. Og enkelte ganger kjenner jeg igjen ting fra drømmene ute i livet..
|
Skrevet: Tir 30 Des 2003, 16:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |