DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
World of Warcraft
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 10 av 12 [236 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 8, 9, 10, 11, 12 Neste
Av Innlegg
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Filma den aller første turen i WSG - her er filmen (60Mb though)

Clicky

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Lør 14 Okt 2006, 02:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Lillebror
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005
gud som vi raser gjennom BWL nå, Firemaw nede og greier Very Happy

InnleggSkrevet: Man 16 Okt 2006, 10:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Oooh nice Smile De tre dragene er greie, men dere stopper nok på Chromaggus en stund Smile

InnleggSkrevet: Man 16 Okt 2006, 13:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Lillebror
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

mathianus skrev:
Oooh nice Smile De tre dragene er greie, men dere stopper nok på Chromaggus en stund Smile

haha, Ebonroc og Flamegor tok vi på første forsøk Very Happy

de var jo bare en helt vanlig tank+nuke boss...ser bort ifra at man må passe på at hele raidet ikke får shadow flame...(Som dog skjedde på Ebonroc men vi hadde nok overlevende til å ta han)

så nå står vi fast på Chromaggus...også en ting jeg har lært: for all del IKKE blink mot han og pull han når halve raidet står og rezzer.

InnleggSkrevet: Tir 17 Okt 2006, 15:54
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Hverken Ebon eller Flame er "rett frem" Razz

Ebon krever mye av tanks (og spesielt off-tanks), mens Flamegor krever gode hunters. Wink

Hvis du ikke er warrior eller hunter, så er det "rett frem" ja.

InnleggSkrevet: Tir 17 Okt 2006, 21:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

haakoo skrev:
Hverken Ebon eller Flame er "rett frem" Razz

Ebon krever mye av tanks (og spesielt off-tanks), mens Flamegor krever gode hunters. Wink

Hvis du ikke er warrior eller hunter, så er det "rett frem" ja.

Jepp, men det er thrashet før, mellom og etter disse bossene som er vanskelig(ere). Man kan ærlig talt ikke si Ebonroc og Flamegor er krevende bosser sammenlignet med resten av BWL. Bare tenk hvordan de andre bossene var før dere hadde BWL på farm Smile

Uansett, nerf abomination wing plx Smile

InnleggSkrevet: Ons 18 Okt 2006, 19:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Problemene våre var Razor, Vael, Ebon (heltvete for tanks) og Chrommy. Resten gikk greit. Vi fikk litt problemer med Flamegor igjen når vi bytta possisjon, så alle står i LOS til enhver tid. Vel, problemer var vel stortsett hunters med psykisk lagg Razz Jeg likte utfordringa (spiller hunter frem til BC kommer, da blir det 90% sikkert druid).

InnleggSkrevet: Tor 19 Okt 2006, 19:47
Marilla
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004
Vi stod lenge på razor og vael, etter det gikk alle fram til chrommy på first try eller første kveld med forsøk. Very Happy

Neffy gikk ned første kveld med et faktisk forsøk.

I AQ40 har vi enda ikke satt oss ordentlig fast, jobber med Huhuran, og han går nok ned neste gang vi prøver. Smile

InnleggSkrevet: Fre 20 Okt 2006, 10:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Lillebror
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Razorgore downa guilden min første gang før jeg begynte å raide, var vel rundt 40-50 da tenker jeg...
hender vi har noen wipes på Razorgore fordi kiterne dør...
noen ganger ender det med at en warrior kiter hele rommet =D

Vaelastrasz derimot er en ganske tøff jævel, wiper fremdeles noen ganger før vi tar han nå og...men når man først har tatt Vael så er det egentlig noen ganske lette bosser videre i BWL fram til Chromaggus...

InnleggSkrevet: Fre 20 Okt 2006, 12:10
mathianus
l33t
l33t

mhm, suppresion room kan være litt tricky. Det eneste stedet vi virkelig satt oss fast i AQ40 var Twins og såklart C'thun. Huhuran er litt cockblocker men det er fordi fighten krever en viss mengde med Nature Resistance.

jaja, wow er fortsatt moro Smile

InnleggSkrevet: Søn 22 Okt 2006, 23:08
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Genialt!! Latter

InnleggSkrevet: Ons 25 Okt 2006, 08:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Jo er ganske bra den, tror den pimper salget til Blizzard ganske mye fremover Smile

InnleggSkrevet: Ons 25 Okt 2006, 16:29
Lillebror
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

http://wow.allakhazam.com/profile.html?1132439

whoohoo! idag har jeg vært flink å oppdatert profilen min =D

InnleggSkrevet: Ons 25 Okt 2006, 19:17
phiial
Främling
Främling

Ble Medlem: 12 Nov 2004
weee. har tatt ned patchwerk og grobbulus Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 25 Okt 2006, 21:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Lillebror
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

hmm...når jeg ser alle de andre folka her er langt inne i Naxx/AQ40 så begynner jeg å føle meg ganske noob...^^
Arrgh...har fremdeles ikke tatt Chromaggus, vi har taktikken inne...nå trenger vi bare dps'en xD
Selv er jeg mage og må decurse fort som fan og samtidig rope ut om han er Frost resistant og passe på at jeg faktisk overlever...syns i grunn det er ganske morsomt jeg^^

InnleggSkrevet: Lør 28 Okt 2006, 02:30
Marilla
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004
http://ctprofiles.net/3846119

Ca sånn ser det ut for min lille gnome warlock nå. Smile

Ang chromaggus, så er vanskelighetsgraden hans så utrolig avhengig av hvilke abilities han har. Time lapse er et helvete de første gangene, mens resten av angrepene han har ikke er så ille. Smile

Jeg jobber med å attune meg med Naxx, vi skal nok inn dit snart for å se oss litt rundt. Vi har ikke allverdens progress for tiden, mest fordi vi er ganske casual.

OG! På gårsdagens MC-run fikk vi den siste bindingen maintanken vår trengte til Thunderfury, så da får vi snart guildets første. 8 måneder siden den første bindingen droppa. Razz Hurra!

InnleggSkrevet: Lør 28 Okt 2006, 11:32
mathianus
l33t
l33t

Hehe, gratulerer.Vi har 4, 3 warriors og en rogue. Vanvittig lav droprate, men ikke for oss Rolling Eyes

Her er min CTprofile: http://ctprofiles.net/2635729

InnleggSkrevet: Lør 28 Okt 2006, 13:16
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Lillebror skrev:
hmm...når jeg ser alle de andre folka her er langt inne i Naxx/AQ40 så begynner jeg å føle meg ganske noob...^^

Slutt å syte - jeg fikk min første character til lvl 40 i går, og er nå den stolte eier av mount :p

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Lør 28 Okt 2006, 14:33
Lillebror
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Mmo'l uruglmooglo'l wero'l weutmil m'urgmirlle gurrleømutrrgle murugl uruglule?

http://murloc.no-ip.org/

Laughing

InnleggSkrevet: Tor 09 Nov 2006, 11:32
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Lillebror skrev:
Mmo'l uruglmooglo'l wero'l weutmil m'urgmirlle gurrleømutrrgle murugl uruglule?

Laughing

Werle mmmil meerule gurrle�mutrrgle im'chle, weutil uruglule gurrml!

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tor 09 Nov 2006, 21:19
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 10 av 12 [236 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 8, 9, 10, 11, 12 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet