Side 9 av 19 [377 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 7, 8, 9, 10, 11, ..., 17, 18, 19 Neste |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Balangsen skrev: | Aurora:
Du gleder deg over noe.
Har du noen sterke gledesegfølelser? |
Uhm.. jeg gleder meg til masse jo..
- dsgf-treff
- tusenfryd
- kurt-konsert
- lillebrorbesøk
- skottlandstur
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Man 30 Jun 2003, 21:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
I natt drømte jeg om et badekar fult av grøt, med en langhåret Magnus oppi 
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Ons 02 Jul 2003, 22:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
martefine skrev: | I natt drømte jeg om et badekar fult av grøt, med en langhåret Magnus oppi  |
*rulle-rundt-på-gulvet-latterkrampe*
Takk! Du reddet akkurat dagen min! hihihihi...

|
Skrevet: Tor 03 Jul 2003, 10:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Hi hi hi!
Vel, undervannsdrømmer hvor man kan puste og flydrømmer er følelser av frihet!
De er de deiligste drømmene jeg vet!
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Lør 12 Jul 2003, 15:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
kris_ter
Veronica

Ble Medlem: 04 Jul 2003 Innlegg: 936 Bosted: Hundvåg, uttales: /'honnvåg'/
|
Okey se nå:
Jeg drømmer at jeg skater (på skate-board, men jeg kan ikke skate) ned en ramp av falleferdige planker (som ikke eksisterer) men som ligger ved siden av en bilvei (som forøvrig ender i en sving nederst i bakken(ganske lang bakke faktisk) veien ligger ca. 500 meter fra der jeg bor). "Rampen" går over trær, drivhus og hus og ender ved ei bitte lita vik... Rett før jeg kjører av rampen tar jeg en trippel kickflipp og havner på andre siden av vika. Det er bare det at det punktet der jeg lander ligger omtrent 400 m lenger borte enn der jeg egentlig burde ha landet... Men jeg ser aldri at jeg faktisk lander, jeg våkner når jeg i svevet, før jeg lander...
Hjelp, O store drømmetyder!!!!
What does this mean??
|
Skrevet: Lør 12 Jul 2003, 19:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
Den O store drømmetyder sier:
Du har tydeligvis peil på skating!
Det betyr en drøm hvor du er best! En drøm som sier at du føler at du presterer noe spesifikt?
|
Skrevet: Tir 15 Jul 2003, 22:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
kris_ter
Veronica

Ble Medlem: 04 Jul 2003 Innlegg: 936 Bosted: Hundvåg, uttales: /'honnvåg'/
|
Balangsen skrev: |
Du har tydeligvis peil på skating!
|
Det er nettopp det jeg ikke har.. (litt men ikke mye)
|
Skrevet: Ons 16 Jul 2003, 14:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
I natt drømte jeg at jeg satt på en kafé - jeg fikk inntrykk at den befant seg på en plattform et stykke over gulvet i en svær bygning med glasstak. Jeg satt og ventet på Rigmor, og bestilte to kopper med kaffe og to småkaker med nonstop (sånne som er rundt 10 cm i diameter, som man får kjøpt på Boco Choco). Det kom på tusen spenn. Mens jeg kranglet med kelneren om at det umulig kunne være riktig, ble to småkaker til en, og den begynte å spise seg selv. Kelneren mente at det var jeg som spiste på den, men hadde ellers ingen problemer med å ta tilbake både den og kaffekoppene.
Jeg begynte nå å lete etter en meny hvor prisen på småkaker og kaffe sto, men jeg fant bare masse bilder som betjeningen hadde tatt på firmafester. Jeg spurte noen av jentene som sto og prata med hverandre og øyensynlig var på jobb (selv om de lignet mer på frisører, med kam og saks i beltet). Ingen av dem hørte meg, eller lot til å ville hjelpe den noen-og-femti år gamle kelneren jeg hadde blitt servert av tidligere. Plutselig fant jeg en Lego-modell av en bygning jeg hadde vært i tidligere og spist på restaurant. Jeg pekte ut for kelneren hvor jeg hadde sittet. Så fant jeg av en eller annen grunn et nakenbilde av Rigmor, og så våknet jeg.
Ganske sært, vil jeg påstå. 
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Ons 16 Jul 2003, 19:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
Hehe, du er GAL, Caff! GAL GAL GAAAAHAAAL!
Øhm..
Tolkning av intrykk drøm, slapp av mann!
|
Skrevet: Søn 20 Jul 2003, 15:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rebecca
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 435 Bosted: Flekkefjord
|
hva betyr denne da?
det er da meg,thomas,rinoa og en eller to personer til som skal feire en bursdag. mamma sier at vi kan få være alene hele helgen om vi vil,og kjører oss ut til et hus ca 20 min .herifra.
det er veldig fint der. parker med masse gress,og fine dammer,fontener og trær. i tillegg er det ikke en sky å se på himlen da vi kommer dit.
mamma hjelper oss i gang med å lage pizza før hun setter seg i bilen,skrur anlegget på full guffe og begynner hjemturen. etter henne hører vi musikken blir svakere og svakere ettersom veien forsvinner inn i en tåkemasse.
det blir fort kveld.. og jeg begynner å hale ut på en vanvittig lyskaster som jeg hadde pakket med. det var bare jeg som visste hvor vi skulle henn da jeg hadde vert der en gang før.
vi gikk ikke så langt før vi var på en stor gress-eng.. og der,rett forran oss stod det. den store henge bjørken bredde greinene laangt utover og glinset i måneskinnet.
vi stillte oss opp på en rekke der vi sto i spenning. henge bjørken glitret om kapp med stjernene og alt rundt var bek mørkt.
her satte jeg lyskasteren ned og stillte inn midt på treet.. samtidig stillte månen seg midt på himlen. og jeg visste at nå var tiden kommet.
der skjedde det.
en lysende dør steg opp av jorden.fra tiligere visste jeg at døren gikk den igjen like fort som den kom opp. jeg tok et godt tak i armen av rinoa før jeg i en volsom fart satte kursen mot døren og vi rakk det akkurat. i det vi kom inn døren (som var døren inn i en slags heis) snudde den,og begynte turen sin nedover igjen.
det gikk ikke mange sekkundene før dørene åpnet seg,og vi så rett inn i en koslig liten stue.
der var en mor,en far og ei lita jente.faren satte borti hjørnet med pipa si og leste høyt fra ei barnebok,mens moren satt og strikket.. begge i gyngestoler laget i solid,mørkt tre.
(de var en familie i den underjordiske befolkningen)
denne jenta kjendte jeg litt fra før av. jeg hadde nemlig truffet på henne degen i forveien og vi hadde hatt det riktig så koslig sammen. og hu n var glad for å se oss.
moren og faren i huset humret.
for det første ante de ikke hvorden vi hadde funnet veien ned,og for det andre forsto de ikke hvordan vi turte å komme ned dit,det var jo ingen garanti for at vi noen gang kom oss opp igjen.
tiden der nede var litt anderledes,så selv om vi hadde gått til henge bjørka midt på natta var det bare litt utpå ettermiddagen der nede.
da det ble kveld og klokken nermet seg 20.00 flyttet faren i huset gyngestolen sin opp en liten trapp på 3-4 trappetrinn og satte den snudd inn mot en lang vegg hvor det hang et stort ovalt speil. speilet var laget i svart metall ligengenes ting og var veldig gammelt. han fyrte opp pipa og leste seg godt tilbake i stolen da klokken slo åtte. og så begynte det.
han gjorde noe bevegelser med hendene og speilet begynte å vise dagens rapport fra menneskenes verden. der satt han frem til i halv ti tiden. dagsrapporten varte fram til 21.00 og etter det var det bare diskusjoner og samtaler om alt fra himmel til jord. -mellom han og speilet.
det kunne snakke,ja. og faktisk så hadde det mange sterke meninger så de kunne sitte å diskutere til fillene føyk.
videre husker jeg ikke så mye.
men det ble kveld og vi skulle legge oss,og så skjedde det noe galt.
noe veldig galt.
....så ringte vekkerklokken.
|
Skrevet: Fre 25 Jul 2003, 11:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
Jeg hadde en Books of Magic-aktig drøm i natt. Det var noen skumle folk som var ute etter meg. I tillegg var alle dragene ute etter meg. Folk generelt, men spesielt meg. Men menn med hatt kunne jeg stole på. Så ble hatten min stjålet, og da var jeg for alvor ille ute. Plutselig kunne jeg ikke stole på menn med hatt lenger. Dragene ble stadig mer nærgårnde. Så traff jeg på en tatovør som tatoverte en klokke på brystet mitt og tok med meg til der dragene holdt til. Der skulle jeg føre bevis for at det eksisterte en avtale mellom drager og mennesker om at mennesker ikke var mat. Så våknet jeg visst.
Det var ikke egentlig et mareritt, for det hele bar preg av å være en film, eller kanskje et dataspill. Hele tiden foregikk det ting rundt meg som gjorde at jeg tenkte «aha, det der må jeg huske, det blir sikkert viktig for plottet senere.»
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Søn 27 Jul 2003, 14:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
I natt drømte jeg at jeg hadde Vidar Theisen som ekamens vakt 
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Søn 27 Jul 2003, 18:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg drømte at jeg skulle ha matte-tentamen dagen etter, og at jeg overhodet ikke var forberedt...
|
Skrevet: Søn 27 Jul 2003, 22:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
10 poeng til den som kan gjette hvem jeg drømmer om KONSTANT!
POKKER!
Kan du se å komme deg ut av hodet mitt?
Morfeus den magnifice er en håpløs romantikker, og Drømmenes muser har forlatt hennes jordiske skall til fordel for *sukk* ja...
*huff*
|
Skrevet: Fre 08 Aug 2003, 20:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Balangsen skrev: | 10 poeng til den som kan gjette hvem jeg drømmer om KONSTANT!
POKKER!
Kan du se å komme deg ut av hodet mitt?
Morfeus den magnifice er en håpløs romantikker, og Drømmenes muser har forlatt hennes jordiske skall til fordel for *sukk* ja...
*huff* |
hmm...jeg bare lurer, vennen min...
vil du virkelig at man skal gjette på det spørsmålet ditt? jeg velger å la være jeg...ettersom jeg allerede har sett...ehm....fasiten...
|
Skrevet: Fre 08 Aug 2003, 22:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003 Innlegg: 839 Bosted: Bollnäs city
|
jeg drømte at vi (meg, Martine, Måns og søskenbarnet mitt Julia) skulle fra sarp til Halden. Martine skulle vise vei. Måns kjørte. En utrolig omvei....plutselig var vi i Hobøl. Martine bare lo. Ho sa det var den korteste veien.
Så skulle vi stoppe der en stund, og jeg hadde lyst på godteri. Så gikk jeg og Martine og Julia til tågstasjonen. En enorm gul bygning, utrolig vakker i Sveitserstil. Martine sa at det var den eneste tågstasjonen i Norge som var fredet. Det stod et tåg der, med åpne vogner med sinnsykt mange folk, det var en slags turistattraksjon-greie.
så gikk vi inn i butikken som var enorm, med sinnsykt mye varer og suvenir-greier. og sykt mye godteri. både vanlig smågodt, "gammaldags" smågodt osv. Julia begynte å plukke masse godt jeg ikke likte, og jeg ble sur på ho. Jeg skulle bare ha salt-lakris stang.
og det var igrunn det jeg husker.
Så jeg bare lurer...Martine? hva mener du med dette? prøver du å sende no slags telepatisk budskap til meg, eller...?
|
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A Slæsk
Skrevet: Man 11 Aug 2003, 15:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sytemarvin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 03 Aug 2003 Innlegg: 408 Bosted: Oslo
|
Okey.
Drøm 1: Jeg og familien min bodde i en eller annen liten landsby, som skulle bli angrepet av orker (har forresten hatt fler drømmer om orker, men samme det). Så jeg var da ganske forberedt på at jeg kom til å dø, jeg mener, hva kunne jeg ha gjort for å forsvare meg mot en hel haug orker?
Så jeg og en annen, det kan ha vært min søster, satt inne i vår lille landsbyhytteting, og prøvde å blokkere døren. Det kan ikke hjulpet så vavnittig mye, i og med at vi blokkerte den fra utsiden, for det meste hvertfall, vi satte vel en sofa eller noe (jeg tror faktisk det var senga mi) inntil døra fra innsiden. Vi hadde også fått tak i noen metallrør eller pinner eller noe i den retningen, og det var vel egentlig alt vi hadde å forsvare oss med. Hva som skjedde når orkene endelig ankom står litt uklart for meg, jeg husker bare at vi fikk slått ned et par stykker ved hjeøp av disse rørene eller hva det nå var. Det kan forresten godt ha skjedd utenfor huset, selv om vi da hadde blokkert og stengt og lukket alt som kunne blokkeres/stenges osv. Så tror jeg jeg våknet.
Drøm 2: (Denne er det leeenge siden jeg hadde, mange år, men jeg husker den vedlig godt allikevel) Jeg var på tur med min søster, bror (i barnevogn) og praktikant, vi var i nærheten av der jeg bor. Det kom noen mot oss som ville kidnappe broren min, så praktikanten løftet barnevognen opp over hodet sitt så de ikke skulle få tak i ham. Søsteren min og jeg prøvde å hjelpe til på en eller annen måte.
Drøm 3: Jeg hadde besøk av min beste venn, men måtte delta i en eller annen familiesammenkomst. Min venn ble sittende i et hjørne for seg selv, mens jeg snakket med diverse slektninger. Dette virker veldig rart, for hvis han hadde vært på besøk i virkeligheten, hadde jeg heller oversett alle andre til fordel for ham (han bor langt unna), og dessuten hadde det vært mer typisk om det var han som overså meg. Plutselig oppdaget jeg at han ikke var der lenger, og min tante kom bort til meg og sa at han hadde dratt sin vei, for han gadd ikke sitte der alene når han var der for å besøke meg.
Jeg ble fortvilet og dro av gårde for å finne ham. Jeg var liksom rett bak ham, jeg kunne for det meste se ham på avstand, men måtte allikevel løpe for å ikke miste ham av syne. Til slutt hadde jeg gått meg bort, jeg ante ikke hvor jeg var og hvertfall ikke hvor han var. Allikevel fortsatte jeg og vandre rundt på måfå, ropte på ham og gråt.
Den siste halvdelen av denne drømmen er forsåvidt grei nok å forstå, vi holdt på å miste kontakten, og sluttet etterhvert helt å snakke til hverandre, det er den første delen jeg stusser mer over.
Drøm 4: Dette drømte jeg i natt, og handler om samme person som forrige drøm (bør kanskje si at vi er mer eller mindre venner igjen nå, for at det skal virke mer fornuftig). Det var en lov som skulle avskaffes, og dette skulle få katastrofale følger, noe ikke alle visste. Jeg mener virkelig katastrofale, vi snakker verdens undergang. Noe med at menneskene kom ikke til å takle å ikke ha den loven, og ville forårsake undergangen selv. Jeg dro for å tilbringe de siste 20 minuttene eller hva det var før denne loven ble avskaffet, sammen med denne vennen.
Det var fler mennesker der. Jeg lå på en seng og var ikke kjempefornøyd, i og med at verden skulle gå under og sånt. En person som jeg ikke vet hvem var, kom inn i rommet der jeg lå, og ga meg en bok fra vennen min, en skrivebok, så vidt jeg husker hadde han skrevet sitt eget og mitt navn utenpå den, og "mamma". Så kom en annen inn i rommet, en jente fra ungdomsskolen min, som jeg misliker sterkt. Jeg husker ikke om jeg var sint på henne i drømmen, jeg tror egentlig ikke det. Hun viste meg biler av oss to fra ungdomsskolen og satt og snakket med meg.
Så hadde hun forsvunnet, og jeg spurte denne andre personen (som hadde gitt meg boka) om hun kunne hente vennen min. Han kom og satte seg ved siden av senga, og jeg fortalte ham det jeg visste om verdens undergang osv. Han tok det hele med knusende ro. (Jeg husker forresten jeg reagerte på at han hadde en annen hårfarge enn det han egentlig har, noe som sikkert er helt irrelevant, men jaja.) Han ga meg en klem og ga meg også noen andre ting, og så måtte vi dra et sted, husker ikke mer.
Drøm 5: Lenge siden. Jeg var gravid, noe som var litt rart i og med at jeg var jomfru. Jeg hadde veer og dro til sykehuset, som besto av masse båser, sånne man har dyr i. Det viste seg etter hvert at jeg slett ikke var gravid, men hadde en pute under klærne.
Enjoy.
|
_________________ Start a riot, slash your wrists red
Skrevet: Man 11 Aug 2003, 16:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sytemarvin
OoaHelaNatten

|
Enda en, bare sånn tilfelle dere ikke hadde fått nok enda.
Jeg er omtrent hver sommer på en øy i Nordnorge, og i denne drømmen var i på utflukt til en øy i nærheten, der det er en god del sneiler. I drømmen var det helt VANVITTIG mye sneiler der, man kunne ikke se bakken for det meste. Det var ikke bare vanlige sneiler heller, skikkelige monstersneiler, var det. Av en eller annen grunn satt eller la jeg meg ned på bakken, og sneilene krøp opp over meg. Snart dekte de omtrent hele kroppen min, og prøvde å krype inn i munnen min osv. Jeg fikk naturligvis ganske panikk, men min far bare lo og sa at jeg skulle bare åpne munnen min, slippe dem inn og svelge ned. Jeg gjorde som han sa, selv om det var helt grusomt ekkelt.
|
Skrevet: Tor 14 Aug 2003, 20:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan

Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
|
ot: skal prøve å ikke le men *bryte sammen av latter*
bt: du er ikke redd for sniler?
|
Skrevet: Tor 14 Aug 2003, 21:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sytemarvin
OoaHelaNatten

|
ot/bt? Hæ?
Ikke spesielt, nei..
|
Skrevet: Fre 15 Aug 2003, 09:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
Side 9 av 19 [377 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 7, 8, 9, 10, 11, ..., 17, 18, 19 Neste |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|