|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hitmark
Främling

Ble Medlem: 19 Mar 2006 Innlegg: 15
|
*rekker opp en hånd*
|
Skrevet: Søn 19 Mar 2006, 05:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eruanna
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 07 Apr 2004 Innlegg: 357 Bosted: Horten
|
Hvor mange er singel her i dsgf? - Jeg er iallefall singel
Hvor lenge siden er det du var i et forhold? - Snart 5 måneder. For noen deilige måneder det har vært.
Hvor lenge varte det? - 14 måneder. (Angrer på at det ikke varte kortere)
Er du forelsket no, eller er det lenge siden sist? - Ikke forelska, og det er kjempedeilig. Ålreit å være for seg selv etter et mislykka forhold.
Har du vært forelsket i noen som er medlem i dsgf? - Litt
Edit: Leif
|
_________________ Perfect day for scrubbing the floor and other exciting things.
Skrevet: Tir 21 Mar 2006, 15:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Jeg skal på date i kveld! 
|
Skrevet: Lør 25 Mar 2006, 15:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
OT: Kult! Gratulerer og lykke til
T: Fremdeles singel selv 
|
Skrevet: Lør 25 Mar 2006, 18:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Puseklatt
Varm i trøya

Ble Medlem: 26 Mar 2006 Innlegg: 48 Bosted: Oslo
|
Jeg er singel.
Jeg var i et forhold for en og en halv måned siden. Det varte i 3 år.
Jeg er ikke forelsket. Jeg trodde jeg holdt på å bli det, men nå har det gått over Og det er nok dessverre lenge siden jeg har vært det. Det er leit å si. (det burde nok ha blitt slutt lenge før det ble det).
Jeg var en gang i tiden forelsket i et DSGF-medlem, og var sammen med ham en liten stund... Det er kanske 6 år siden....?
|
Skrevet: Man 27 Mar 2006, 00:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg er fortsatt singel, men jeg har begynt på den skumle greia med å date en fyr. Forsøker å ikke bli forelsket. Er så lei av å bli såret..
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Man 27 Mar 2006, 20:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Puseklatt
Varm i trøya

Ble Medlem: 26 Mar 2006 Innlegg: 48 Bosted: Oslo
|
Ennasus skrev: | Jeg er fortsatt singel, men jeg har begynt på den skumle greia med å date en fyr. Forsøker å ikke bli forelsket. Er så lei av å bli såret.. |
Du må bare tenke hardt nok at du ikke skal bli det, så gjør du ikke det... Funka med meg iallefall 
|
Skrevet: Tir 28 Mar 2006, 00:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Qystein
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Mar 2006 Innlegg: 106 Bosted: Levanger
|
Jeg er også singel,
Så uten å ha hatt følelser på "den måten" for noen på lenge så håper jeg på å bli nyforelska igjen,, savner den følelsen 
|
_________________ When there's no more room in hell,
the dead will walk the earth.
Skrevet: Tir 28 Mar 2006, 10:50 Sist endret av Qystein den Ons 19 Apr 2006, 12:22, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
Puseklatt skrev: | Ennasus skrev: | Jeg er fortsatt singel, men jeg har begynt på den skumle greia med å date en fyr. Forsøker å ikke bli forelsket. Er så lei av å bli såret.. |
Du må bare tenke hardt nok at du ikke skal bli det, så gjør du ikke det... Funka med meg iallefall  |
Tjaa.... hvis det skulle funke å ikke bli forelska så risikerer du jo å ende opp med å såre _ham_ isteden, da, og det er jo liksom ikke noe moro det heller. Den eneste måten å være ordentlig sikker på å ikke bli såra er å holde seg unna gutter. På den annen side oppnår man ingenting uten å risikere noe (direkte upraktisk det der).
|
Skrevet: Tir 28 Mar 2006, 15:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
calyptomena skrev: | Puseklatt skrev: | Ennasus skrev: | Jeg er fortsatt singel, men jeg har begynt på den skumle greia med å date en fyr. Forsøker å ikke bli forelsket. Er så lei av å bli såret.. |
Du må bare tenke hardt nok at du ikke skal bli det, så gjør du ikke det... Funka med meg iallefall  |
Tjaa.... hvis det skulle funke å ikke bli forelska så risikerer du jo å ende opp med å såre _ham_ isteden, da, og det er jo liksom ikke noe moro det heller. Den eneste måten å være ordentlig sikker på å ikke bli såra er å holde seg unna gutter. På den annen side oppnår man ingenting uten å risikere noe (direkte upraktisk det der). |
Kast dere inn i det folkens! Hvis dere bare skal tenke på andres følelser hele tiden blir det i alle fall ikke noen kjæresterier! 
|
Skrevet: Tir 28 Mar 2006, 16:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
calyptomena skrev: | Puseklatt skrev: | Ennasus skrev: | Jeg er fortsatt singel, men jeg har begynt på den skumle greia med å date en fyr. Forsøker å ikke bli forelsket. Er så lei av å bli såret.. |
Tjaa.... hvis det skulle funke å ikke bli forelska så risikerer du jo å ende opp med å såre _ham_ isteden, da, og det er jo liksom ikke noe moro det heller. Den eneste måten å være ordentlig sikker på å ikke bli såra er å holde seg unna gutter. På den annen side oppnår man ingenting uten å risikere noe (direkte upraktisk det der). |
Ja, det er litt av et dilemma...
Man skal prøve å være en smule åpen, men ikke for mye. Bare nok til at hvis det går helt galt kan man trekke inn garnet, og komme seg på beina igjen etter et par dager.
..heh!
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tir 28 Mar 2006, 19:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Atti
Varm i trøya

Ble Medlem: 31 Mai 2004 Innlegg: 36 Bosted: Oslo
|
Hvor mange er singel her i dsgf? Jeg er hvertfall det..
Hvor lenge siden er det du var i et forhold? Halvannen uke kanskje sånn ca?!
Hvor lenge varte det? Ikke lenge nok..
Er du forelsket no, eller er det lenge siden sist? Littegrannekanskje? Eller egentlig ikke..
Har du vært forelsket i noen som er medlem i dsgf? Dårlig med det.
|
_________________ When green is all there is to be, it can make you wonder why..
But why wonder, why wonder..
I'm green.. And it will do fine.. it's beautiful..
And I think...it's what I wanna be..!
Skrevet: Ons 05 Apr 2006, 20:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005 Innlegg: 1698 Bosted: PÃ¥ et isflak
|
Jeg er ikke singel.
Er forelsket nå ja, og han er forresten DSGF'er. 
|
Skrevet: Ons 19 Apr 2006, 18:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Hvor mange er singel her i dsgf? - Jeg er nok singel og småstein, ja
Hvor lenge siden er det du var i et forhold? - Et år. Et ganske merkelig, og frigjørende, år.
Hvor lenge varte det? - Tør jeg si det? Det varte i nesten sju og et halvt år. Hvis jeg først skal gjøre noe, så gjør jeg det årntli!
Er du forelsket no, eller er det lenge siden sist? - Nope, ikke forelska nå. Framtida mi er for usikker til at jeg har tid til sånt nå...
Har du vært forelsket i noen som er medlem i dsgf? - Nei, det har jeg ikke sett.
|
Skrevet: Ons 19 Apr 2006, 20:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Asfrith skrev: | Har du vært forelsket i noen som er medlem i dsgf? - Nei, det har jeg ikke sett. |
Bare innrøm det - du er glad i meg! 
|
Skrevet: Ons 19 Apr 2006, 22:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Tittan skrev: | Asfrith skrev: | Har du vært forelsket i noen som er medlem i dsgf? - Nei, det har jeg ikke sett. |
Bare innrøm det - du er glad i meg!  |
Hva f... Visste du det??? Har prøvd å skjule de følelsene som best jeg kunne, jeg... 
|
Skrevet: Tor 20 Apr 2006, 15:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Hvor mange er singel her i dsgf? - Singel og uten ordspill, just how we like it.
Hvor lenge siden er det du var i et forhold? - 2,5Ã¥r.. damn.
Hvor lenge varte det? - 2 år.
Er du forelsket no, eller er det lenge siden sist? - Nei. Kan knapt huske sist.
Har du vært forelsket i noen som er medlem i dsgf? - Tror ikke det. Tviler. Men Petter er jo litt søt.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tor 20 Apr 2006, 16:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Hvor mange er singel her i dsgf? Eg er.
Hvor lenge siden er det du var i et forhold? Sidan oktober 2004
Hvor lenge varte det? Sidan 8. mars 2002. Lengste forholdet mitt ever.
Er du forelsket no, eller er det lenge siden sist? Nei, absolutt ikkje. Lenge sidan, ja.
Har du vært forelsket i noen som er medlem i dsgf? Heh, ja. Opptil fleire gongar.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Tor 20 Apr 2006, 23:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
fortsatt singel...
...resten vet dere 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 20:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
MeeP
Varm i trøya

Ble Medlem: 06 Mar 2006 Innlegg: 85 Bosted: Lommedalen <3
|
Hvor mange er singel her i dsgf? tj.. noe eksakt nummer orker jeg ikke telle.. men du kan legge til enda en med meg
Hvor lenge siden er det du var i et forhold? hmm... tja.. begynner vel kanskje å bli noen år siden... 2003/4
Hvor lenge varte det? 2 månder
Er du forelsket no, eller er det lenge siden sist? tja... jo er vel kanskje det.. kan ikke helt bestemme meg
Har du vært forelsket i noen som er medlem i dsgf? tja... vel ikke som jeg tror.. jeg liker helst å treffe folk før jeg kan bli det 
|
_________________ "It's all a moo-point..
It's a cows opinion..
Not intresting...
It's a moo" ^^
Skrevet: Tir 02 Mai 2006, 16:35 Sist endret av MeeP den Man 22 Mai 2006, 11:45, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |