Side 8 av 8 [145 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8 |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
No har jeg forlatt den resterende gjengen på Microben (les: Microbryggeriet). Det vart en fuktig og festlig kveld med mye moro.
Njål: Takk for de fine diskusjonene på Microben de var underholdende.. *humre* Og at du lærte med å ta en baklengssalto 360! Det hadde jeg aldri trudd jeg skulle få til.
For min del så startet hele treffet som en STOR vente tid på underkant av en time.... Ingen dukket opp kl 1600 som planlagt. Jeg ringte i hytt å pine og langt til skogs. Da jeg var på veg hjem, fikk jeg en melding fra Crispa som fortalte meg at de var på veg til møtestedet (Pirbadet, der jeg venta i nesten en time...). Men men. Gøy var det!!! *juble*
Faceman: Si fra neste gang du er i byen! Det er sikkert flere som vil dra på Piren igjen!
Takk for denne gang.
J./R.
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Søn 27 Jul 2003, 01:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
Crispa skrev: | Jeg foreslår at vi drar og bader rundt 16.00 tiden, slik at det ikke blir så lang tid mellom bading og mat! |
- jeg foreslo
Randar skrev: | For min del så startet hele treffet som en STOR vente tid på underkant av en time.... Ingen dukket opp kl 1600 som planlagt. Jeg ringte i hytt å pine og langt til skogs. Da jeg var på veg hjem, fikk jeg en melding fra Crispa som fortalte meg at de var på veg til møtestedet (Pirbadet, der jeg venta i nesten en time...). |
..... var ikke meningen det, da. Men siden vi ikke ante helt hvem som møtte opp eller noe. MEN; neste treff skal være mer planlagt, og vi har hverandres mobilnr
Jeg for min del kom frem til trondheim litt over halv to, og møtte Ingunn, så dro vi på litt shopping, og sulla rundt i sentrum. FaceMan rakk ikke fly, så vi begynte å lure på om han kom og sånn. Men, det ordna seg heldigvis! Og siden ingen av oss (Ingunn, FaceMan, magnon, nkvoll og moi) ikke visste hvor pirbadet egentlig lå, så venta vi på Faceman (altså, Harald) slik at vi kunne ta en drosje bortover. Så ble vi fem, og så var noen VELDIG sulten, så de måtte ha mat. Og så gikk vi, fikk nr til de andre av Baj, og sendte mld til Randar. Siden vi egentlig ikke hadde hørt fra gutten. Stakkars, venta lenge - Vi kom fram, da! Og vi hadde det kjempeartig 
|
Skrevet: Man 28 Jul 2003, 13:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
finnes det bilder?
|
Skrevet: Fre 01 Aug 2003, 19:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
plysjhai
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Apr 2003 Innlegg: 409 Bosted: oslo
|
Therese skrev: | finnes det bilder? |
hmm.. ja.. det fins noen.. faceman har en del, og.. maria, tror jeg.. men hvor de er er ikke godt å si.. (=
|
_________________ puss puss så får du en suss...
Skrevet: Fre 01 Aug 2003, 22:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
Bilder er bra 
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Fre 01 Aug 2003, 22:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
Side 8 av 8 [145 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|