DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Hva drømte du i natt?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 8 av 8 [157 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8
Av Innlegg
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Jeg og HrKanin og Corvus var på skolen og spilte med datamaskinene, da vi ble oppdaget av en lærer. Vi fikk beskjed om å ta sekken til Maren hjem til henne, for hun hadde glemt den. Vi dro til et hus som ikke er Marens, men hun var der likevel, og vi leverte sekken. Og vips, så var jeg i Liertoppen, og skulle kjøpe sko, men ekspeditøren sa at jeg ikke kunne få noen fordi jeg var for tjukk rundt livet! Så jeg gikk min vei, og gikk hjem og la meg, men så satte min søster på en skrekkfilm; og jeg liker ikke skrekkfilmer, så jeg ba henne slå av, men hun hadde på alt for høyt til at hun hørte meg. Og så våknet jeg.
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Tir 20 Mar 2007, 21:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
nemi1985
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Okt 2003
Jeg drømte at jeg var snikskytter i natt..og at jeg likte det

"I like being kept in the dark myself. You know, like mushrooms: Keep 'em in the dark and feed 'em shit. See, I think that's an enjoyable vegetable to be."

InnleggSkrevet: Ons 21 Mar 2007, 19:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Skumfidus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004
Jeg drømte at jeg sto på badet. Så skulle jeg ta opp noen klær, og da viste det seg at det var et kjempestort edderkoppbol ved den ene skittentøyskurven (den er en bastkurv med lokk). De kravlet utover, og så ut til å kunne dekke hele gulvet. Jeg rygget bakover, snublet, falt opp i badekare og slo hull i hodet. Det blødde veldig, så jeg måtte ringe etter sykebil. Uheldigvis hadde jeg låst ytterdøren, og gjett om det var stress med å forklare veien til ekstranøkkelen! ...og så gikk batteriet på mobilen, og så våknet jeg...

InnleggSkrevet: Ons 21 Mar 2007, 21:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007
Hmmm....ååååhh!!! Det husker jeg ikke, men jeg husker det var noe gøy... uff....

InnleggSkrevet: Tor 22 Mar 2007, 11:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Jeg drømmer ufattelig mye rart nå for tiden. Det meste er så sært at jeg ikke tør nevne det her engang... Shocked

InnleggSkrevet: Søn 25 Mar 2007, 11:26
Joshiwo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 21 Mar 2007
Dette er første gangen på en stund at jeg faktisk husker hva jeg har drømt:

Jeg var hjemme på Dombås, hvor jeg egentlig kommer fra, og eksen min var der, av en eller annen grunn. Hun gjorde noe skikkelig dumt, men jeg husker ikke hva det var. Hadde ett eller annet med mat å gjøre. Jeg tilta fullstendig og var i grunn sur resten av drømmen Laughing
Faren min skulle ha folk over på middag, noe som i grunn aldri skjer. Jeg kjente alle sammen, men det var de mest utenkelige som kom.
I grunn en halvveis kjedelig og sær drøm Confused

InnleggSkrevet: Søn 25 Mar 2007, 13:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Nenja

Av en eller annen grunn var jeg med i et reality-show, der de skulle lage et jenteband. *grøsse* Det var fem deltakere igjen; Meg, ganske dumme jenter, og to menn (!). Programlederen var Victoria Beckham, som hadde bosatt seg i Hasselbakken. Jeg sa jeg ikke ville være med, og ikke ante hvordan jeg var kommet dit, og da sa reglene at jeg måtte fange en fisk. Jeg fanget en fisk, men samtidig veltet jeg en ostepoppose, og da ble alle sinte. Så satt jeg plutselig og så på et amatørteater i hagen, men elven gikk over sine bredder, og jeg, Skarpegg og Spydsodd ble jaget av noen blodtørstige monstre opp i veien der jeg bor. Akkurat da de tok oss igjen, ble jeg vekket av mamma.

Dette var lørdag, over til søndag.

Søndag drømte jeg at jeg var den prinsessen i Mario-spillene. Nesten hele drømmen gikk ut på å komme seg gjennom flere nivåer. Så endte vi opp i et gammelt gravkammer, med mange tegneseriefigurer.
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Søn 25 Mar 2007, 15:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006
Jeg drømte at jeg gikk og nasket brød fra et slags brød-koldtbord midt på Bragernes torg. Meg tok masse biter av forskjellige brødkjiver, men så kom det en feit, sint mann, og så måtte jeg løpe min vei gjennom Drammens gater...

InnleggSkrevet: Søn 25 Mar 2007, 21:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Det var noe som omhandlet store mengder paprika iallefall.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Søn 01 Apr 2007, 00:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
I det siste har jeg drømt utrolig mye rare greier. Jeg var gift med Vin Diesel, men ble kidnappet av hans erkefiende siden jeg hadde slike fine fødehofter og tydeligvis var perfekt å sette barn på... Shocked
Kontor-ekornet var også innom drømmene den natten. Men det var ikke fullt så usannsynlige ting som skjedde i den drømmen.

I natt har jeg drømt at jeg var en viktig brikke i et temmelig heftig rømningsopplegg i regi av HV.
Den store kakemannen fra Shrek 2 kom til å rømme fra buret sitt (de visste det på forhånd, men de kunne tydeligvis ikke hindre det) og han kom til å komme for å ta Christa Emilie. Den eneste grunnen til at han var ute etter henne var fordi hun hadde en slik flott leketraktor med henger. En sånn stor en som man faktisk kan sitte på.
Så det ble en lang ferd for meg og Christa Emilie. Leketraktoren måtte vi ta med. Det var en mørk og stormfull kveld (hvorfor skjer aldri skumle ting på flotte og solfylte dager?) og turen ble ikke så mye lettere av at de (veivesenet?) holdt på å grave ut viker mange steder der veien skulle ha vært slik at vi måtte gå over på noen kjempesmale provisoriske "bruer".
Til slutt kunne vi se at kakemannen nærmet seg, men da kom heldigvis pappa kjørende ut av tunnellen i den gode gamle Nissan King Van'en han har (-88 modell og nok av rust (ja, han har faktisk den bilen)) og hentet oss. I typisk pappa-stil var han utrolig irritert over at HV ikke hadde klart å tenke seg frem til at flukten ble mye sikrere og bedre om vi hadde blitt kjørt fra der vi bodde hjem til dem, i stede for at jeg måtte gå og bære Christa Emilie og dra på traktoren.
Så dro vi hjem til ham og mamma. De hadde satt skodder for alle vindue så huset var helt trygt. Traktoren gjemte han i et uthus. Så da gikk det bra med alle sammen til slutt.

InnleggSkrevet: Søn 01 Apr 2007, 10:15
Joshiwo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 21 Mar 2007
Hele drømmen min startet med at jeg skulle på kino. Gikk alene med traff ei jente jeg ble litt betatt av.. så henne aldri etter det Rolling Eyes
Tror kanskje jeg er godtesjuk, for jeg kjøpte alt for mye Razz

Skulle se 3 filmer i alt, men etter 2. filmen ble kinoen angrepet av små insekter som drepte folk, så da måtte man løpe rundt og prøve å bli kvitt de. Jeg endte til slutt på toppen av kinoen hvor det var en parkeringsplass.. denne var plassert kanskje 50 etasjer oppe, uten gjerder eller noen form for sikkerhet.. kanskje det var derfor den var tom?

Det startet etter hvert å regne, og på vei mot den siste filmen skulle man plutselig bli pirat.. jeg samlet en haug med folk og alle ville ha meg som kaptein, YARRR!

Det var en konkurranse om hvem som var den beste kapteinen og hadde det beste mannskapet, men på vei dit våknet jeg.. Sad

InnleggSkrevet: Søn 01 Apr 2007, 12:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Nenja

La oss nå se ...

Natt til Fredag
I natt var hele klassen på besøk til et spøkelseshus langt oppe i skogen. VI fikk utdelt hvert vårt rom som vi skulle undersøke, og jeg fikk biblioteket. Hver gang jeg kom inn dit fikk jeg en ubehagelig følelse i kroppen, det var iskaldt , mørkt og ekkelt der, med døde dyreskjelletter i væske. Ikke verdens hyggeligste sted. Jeg gikk ut en haug av ganger, men ble hele tiden trukket tilbake. Mange ganger. Det hele toppet seg i at dyreskjellettene i glassflasker begynte å falle ned av hyllene så snart jeg snudde ryggen til, og knokler og hoder rullet inn bak bokhyllene i hauger. Jeg løp skrikende ut, og nektet ågå inn igjen. Liv gikk inn, og fortalte at rommet var kjempe-gjemsøkt, og Anders måtte følge meg hjem i gjennom skogen, midt på natten.

Natt til Søndag
Farmen har nettopp startet en ny sesong, og jeg og Laila fikk i oppgave å lage en vei. Vi lagde en fin oransje vei, med lilla steiner i kanten, men den var så glatt at det nsten var umulig å komme seg opp. Nesten hele drømmen gikk med til å komme seg opp, og til noen vindruer der det bodde flaggermus. Så var jeg plutselig på lekeslottet sammen med mange av vennene mine, og kjørte berg og dal-bane.

Natt til Mandag
I natt var jeg, Ingrid, Rina og Morten(!) medlem av Charlies Angels. Vi hadde et oppdrag i Drammen. En stor del av drømmen gikk med til ganske overdrevet actionslossing. Så skulle jeg kjøre bil for første gang i mitt liv, og kjørte ekstremt sakte. Deretter fikk jeg vite at jeg hadde en bror og en fetter som samlet på flaskekorker, og de kommer i min søsters konfirmasjon!

Puh, får håpe jeg drømmer noe enklere til natten.
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Man 02 Apr 2007, 17:59
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
at jeg gikk i en kort topp sånn at magen min syntes. Så sto ejg vedsiden av min søster. Så sier min farmor: Du har tatt av siw. mens du Ane, du har lagt på deg... Du har fått den bilringen... Shocked

InnleggSkrevet: Fre 06 Apr 2007, 15:10
Nenja

Jeg får tydeligvis ikke lov til å være med i Piratens steppegruppe fordi jeg ikke har trebein. Logisk?
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Søn 08 Apr 2007, 23:12
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007
At jeg løp rundt omkring og samlet inn tusenlapper som folk hadde hengt ut til tørk på ytterdørene sine...

InnleggSkrevet: Man 09 Apr 2007, 00:47
tinti
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 23 Mar 2007
Jeg drømte at jeg var på Danmarkstur med Nordisk Isfolketsamfunn i natt. Jeg skulle ta heisen opp til andre etasje på Danskebåten, men heisen slo seg vrang og begynte å gå i alle retninger, og til slutt ut av et åpent vindu. Alle de syke drømmene jeg kan få til å drømme! *riste på hodet* Jeg tror jeg fikk en veldig overfantasifull hjerne i dåpsgave Razz

InnleggSkrevet: Man 09 Apr 2007, 14:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006
Drømmen min i natt inneholdt fantastisk nok: Sex, Jack Sparrow, og et nydelig sjørøverskip i full storm. Jeg kal holde detaljene utenfor. Twisted Evil

InnleggSkrevet: Man 09 Apr 2007, 17:45
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 8 av 8 [157 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet