|
Side 8 av 12 [236 Posts] |
Gć til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Neste |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005 Innlegg: 702 Bosted: Oslo
|
meg heter sÄ mycket som Ragnhild FÞlling (ja, DEN FÞlling) Volden og bor pÄ hovseter i Oslo. foreldrene mine er skilt og bor 16 meter unna hverandre (minus etasjene da) jeg har en gal, gal hund som heter Ronja. Hun er en engelsk springer spaniel. Jeg er fÞdt 27.09.90, og skal konfirmere meg 11 September:p jeg har en slem sÞster og en rar venn som heter Christine. jeg liker svart, og har verdens kuleste sko med hodeskaller..og en lue, da....
noe mer dere lurer pÄ da? kommer ikke pÄ noe nÄ..
|
_________________ Morgenens luft er som bĂžlgeskum.
Dagen har varme Ă„ gledes ved.
Kvelden har fred.
Men bare natten har verdensrom!

Skrevet: Sűn 07 Aug 2005, 20:50 Sist endret av Langemin den Lűr 04 Mar 2006, 18:21, endret 1 gang |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005 Innlegg: 1698 Bosted: PĂ„ et isflak
|
NĂ„ har jeg kanskje vĂŠrt her lenge nok til Ă„ skrive litt om meg selv.
Meg heter sÄ mye som Emma Julie.
Jeg er fÞdt 8.8.1987, og er altsÄ atten Är, sÄnn for den som ikke giddet Ä regne ut det selv.
Jeg bor i StjÞrdal, og gÄr pÄ skole pÄ Levanger, VK1 tekstil og design.
Jeg er grammatikk-fanatiker, og skriver kun pÄ dialekt i ekstreme tilfeller.
Ellers er jeg et smÄnerdete lite dyr, som er konfliktsky, morgengretten, langsint, barbeint,
og sikkert ganske snill for det meste.
Jeg er spinnvill, men kan vĂŠre utrolig lat, liker Ă„ sove lenge om
morgenen, og mye annet jeg ikke husker nÄ.
Men man spÞr da hvis man lurer pÄ no? 
|
Skrevet: Lűr 12 Nov 2005, 23:03 Sist endret av Filur den Sűn 16 Apr 2006, 22:27, endret 1 gang |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SparrowN
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005 Innlegg: 155
|
Mitt respektive navn er Niklas. Hvor respektivt det faktisk er, har jeg ingen anelse om, det er bare noe jeg kaller meg. Andre kaller meg mye rart. Jeg gÄr bla under navnene: Ravi, Laggers, Nikki, SparrowN, SpurvN, passer nemo, Nemo, DJ SkjeggLover, Sofa, Pute, Jack SparrowN (the Piratrabbit), osv, osv.
De som kjenner meg elsker meg, de som ikke kjenner meg synes selvfĂžlgelig jeg er vannvittig kjekk og vil bli kjent med meg.
Her pÄ dsgf er jeg bla kjent som den sÞteste rundbrenneren. Jeg har fortsatt ikke prestert Ä egle meg inn pÄ baj, tho.
Jeg liker musikk. Musikk liker meg.
Jeg gÄr for tiden pÄ Idrettslinja pÄ St. Hallvard VGS like utenfor Drammen. Jeg er til de grader malplassert. Jeg henger stadig nede i musikk-gangen. Ellers kan du finne meg rundt rÞykehjÞrnet (til tross for at jeg ikke rÞyker) eller i HÞlet (som ble flyttet til MÞlla som nylig igjen ble flyttet til "MÞlla" - jeg forstÄr det ikke heller.)
For tiden har jeg fryktelig vondt i nakken og kan knapt snu hodet mot hĂžyre.
Det var alt jeg kom pÄ i farten. Kall det en liten teaser.
Jeg ser deg rundt. *febrilsk heving av Ăžyenbryn og blunking*
|
Skrevet: Tor 08 Des 2005, 10:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellemelle
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005 Innlegg: 113 Bosted: Oslo
|
Hei hei alle sammen !
Jeg er vel en av de eldre her, blitt sÄ mye som 28...scary
hehe uansett, jeg har utdannelse innenfor grafisk design, men som sikkert mange andre sÄ jobber jeg altsÄ med noe helt annet enn det har utdannelse innen. Har brukt en del Är pÄ Ä sose rundt og ikke helt visst hva jeg skulle gjÞre, men nÄ begynner ting Ä stabilisere seg hehe.
Er glad i musikk, film, dataspill, kunst, hunder mm.
Bare spĂžr hvis det er noe 
|
Skrevet: Sűn 11 Des 2005, 19:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
TD
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 02 Des 2005 Innlegg: 49 Bosted: Rosenholm
|
| dimmle skrev: | | Jeg er vel en av de eldre her, blitt sÄ mye som 28... |
Du kan trÞste deg med at vi er minst to tjueÄtteÄringer her inne
Gaute her, 1977 modell altsÄ, jeg fant forumet her fordi jeg "google't" (er ikke det et av verdens mest teite ord!?!?) dimmle etter en Danmarkstur (uten Ä utdype det mer... noen hemmligheter mÄ man ha...). Og nÄr jeg finner forum'er jeg synes ser bittelitt interessante ut, sÄ kan jeg ikke dy meg, bare mÄ registrere meg, litt forum-hore kan du kanskje si.
Utdannet systemprogrammerer, jobber ikke direkte med det, men er i bransjen ihvertfall... Desverre er IT-bransjen gÄtt fra Ä vÊre nesten idealistisk til Ä bli kynisk og grisk, sÄ jeg drÞmmer om Ä jobbe med noe annet en dag, vet bare ikke hva ennÄ.
Jeg gÄr med en liten journalist-spire i magen, men kommer antagelig aldri til Ä ta steget helt ut (dog ble jeg nesten freelance for PC World ifjor). Derfor har jeg en snodig tendens til Ä starte weblogger, skrive masse, for sÄ Ä legge dem ned og starte en ny en igjen...
Mer om meg finner du ut hvis du klikker pÄ den lille knappen merket www under her.
|
_________________ Think different...
Skrevet: Sűn 11 Des 2005, 22:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellemelle
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005 Innlegg: 113 Bosted: Oslo
|
haha, din luring
Hyggelig med et kjent fjes da.
|
Skrevet: Sűn 11 Des 2005, 22:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Hei, jeg heter Mathias og alt initiativet til Ä skrive pÄ denne trÄden falt ut i forrige skrivende stund. Jeg prÞver en gang til. Jeg er egentlig fÞdt pÄ Frogner i Oslo, men flytta derfra som liten sneip pÄ 6-12 mÄneder.
Bodde sÄ litt rundt omkring, men egentlig vokst opp i Rakkestad fra jeg var 1 til 6 Är. SÄ nÄ har jeg siden bodd i bÄde Rakkestad og TrÞmborg, sistnevnte et lite sted mellom Rakkestad og Mysen.
Hva kan man skrive om seg selv som er bÄde Êrlig og interessant pÄ en gang? Vet ikke, det er akkurat like vanskelig som nÄr man prÞver i profilen sin. Hater folk som spiller pÄ image, ikke er Êrlige ovenfor seg selv, falske generelt og som tror de alltid mÄ rette seg etter andre i et forsÞk pÄ Ä etterkomme normer/sanksjoner/tabuer som egentlig ikke eksisterer. Hater er kanskje et litt for ladet ord, men jeg hater virkelig nÄr jeg oppdager noe av dette i meg selv.
Liker godt Ä mÞte folk som ikke tar en dag av gangen, men heller ikke planlegger sine barnebarns kulturutflukt i 2078 ned til minste detalj. Ser pÄ meg selv som relativt intelligent. Er i store trekk fornÞyd med meg selv pÄ de fleste mÄter, men pÄ ingen mÄter selvgod/selvopphÞyende. Liker ikke Ä virke som en person som vil opphÞye seg selv i sosiale sammenhenger pÄ andres bekostning. Har en filosofi om at man smir sin egen skjebne, men at filosofi som dette er relativ; f.eks. Êrlighet varer faktisk ikke lengst, evighet varer lengst.
Er til en viss grad musiker, men liker aller best Ä skrive, synge (selvom jeg ikke synger bra), drekke, dra pÄ roskilde, data, jenter/gutter, shakespeare, filosofi etc. Et medfÞdt forsÞk pÄ Ä vÊre allsidig
Tror jeg er veldig sosial, har ikke vanskelig for Ă„ komme i kontakt med folk, mener jeg selv.
Men stiller meg litt kritisk til akkurat det siden jeg ikke har surra meg til Ä dra pÄ noe treff enda. Har hengt pÄ dette forumet veldig lenge, eller i det minste vÊrt medlem lenge, men aldri vÊrt sÊrlig aktiv fÞr nÄ i det siste.
Vet ikke hva mer jeg kan si om meg selv annet en at jeg blir fortalt hele tiden at jeg er veldig distrĂš, men hey; its a way of life 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Sűn 18 Des 2005, 12:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vaffeldyret
Spitzy (!)

Ble Medlem: 14 Des 2005 Innlegg: 220 Bosted: Asker
|
Kanskje pÄ tide Ä skrive her, nÄ?
Jeg heter Christin Vangen, er 16 Är i skrivende stund og gÄr pÄ GK allmenne, Þkonomiske og administrative fag pÄ Asker vgs.
"Christin" kommer fra "Kristin" som kommer fra "Kristian" og betyr visstnok "kristen", selv om jeg har hÞrt et par andre tolkninger ogsÄ, men "kristen" passer meg veldig bra, for det er jeg.
Jeg har halvparten av familien i Ăksnes i Nordland og halvparten langt oppi nord-Suomi et sted. Ble fĂždt i Oslo, men flytta med familien til Asker da jeg var 3 Ă„r og har vokst opp her.
Jeg liker musikk, og da sĂŠrlig Pink Floyd, jeg liker tegning, lesing, skriving og mat, jeg er et b-menneske og er veldig frustrerende Ă„ vekke, jeg liker muffins og sjokolade, jeg liker kaninen min, jeg liker TenSing, jeg liker Ă„ kladde ned mattebĂžkene mine med alt annet enn matterelaterte ting og jeg liker kjĂŠresten min. De tingene jeg ikke liker er f.eks. te, appelsiner, ord deling (man er da medlem av AMO) og realfag.
Jeg er stille og sjenert og er litt vanskelig Ä komme innpÄ, men nÄr folk fÞrst blir kjent med meg lurer de pÄ hva som egentlig skjedde - hvor ble det av den sÞte, stille jenta og hvor kom denne sarkastiske, pratesjuke raringen fra? It will forever be a mystery.
|
_________________ Liberae sunt nostrae cogitationes
Skrevet: Ons 08 Feb 2006, 17:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Qystein
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Mar 2006 Innlegg: 106 Bosted: Levanger
|
Ahh,, da var det meg!
Navnet var Ăystein Wibe, fĂždt midtsommers for 19+Ă„r siden (20.06.86)
Bosteds adresse i drammen, men bor i levanger (noen mil nord for Trondheim)
GÄr VK1tegning pÄ LevangerVGS og trives med det
Ellers sÄ har jeg nÄ kort hÄr!!! (har hatt langt hÄr lenge, klipte meg i forgÄrs)
Har blitt kalt hyper, har blitt kalt lat,, FĂ„ har sett meg sint, alle har sett meg trĂžtt,,
For jeg stÄr opp kl7 hverdager, men vÄkner fÞrst en gang rundt 11.
Filosoferer rundt alt, har svar pÄ det meste, og snakker som regel for fort,,
Har lettere skrivevansker, sÄ det er bare Ä rette meg opp nÄr jeg slurver,,
Ellers sÄ bedriver jeg fritiden med Ä spille warhammer (miniatyr spill),
samle pÄ zombie filmer og gjÞre meg klar til Zombie invasjonen! (les zombie survival guide! SÄ kanskje du overlever)
musikk, da pinkfloyd, finntroll ol.)
og med Ă„ vĂŠre atmed det som er igjen av kompiser her i Levanger,,
Det er sikkert mye mer sÄ bare Ä spÞrre, men nÄ mÄ jeg dra,,
|
_________________ When there's no more room in hell,
the dead will walk the earth.
Skrevet: Lűr 08 Apr 2006, 13:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Puseklatt
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 26 Mar 2006 Innlegg: 48 Bosted: Oslo
|
Hei!
Jeg er Anne. Jeg er 23 Är og bor i Gamlebyen i Oslo, men kommer fra litt her og litt der.
Jeg er nok litt sÊr og rar, men ogsÄ ganske snill og grei, synes jeg.
Jeg studerer sosialantropologi pÄ universtietet i Oslo og skal redde verden nÄr jeg blir stor. Jeg liker Ä vÊre oppe hele natta og lese bÞker og hÞre pÄ musikk og sÄ liker jeg Ä fÄ brev (og svare pÄ dem) og Ä bli full. Jeg liker skogen, havet, byen og fjellet. jeg liker mange andre ting ogsÄ, men jeg orker ikke skrive det her nÄ for nÄ er det midt pÄ natta, nesten morningen, enkli, og jeg burde sove.
Ha det riktig sÄ fint sÄ lenge..
|
Skrevet: Sűn 09 Apr 2006, 03:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: KĂžbenhavn
|
Jeg har visst aldri presentert meg her...!
Jeg er Susanne Marie Funden Holtedahl, og jeg er 23 Är. Jeg er fÞdt i Oslo, men da jeg var 8 Är trakk mamma meg med til Trondheim, sÄ jeg er oppvokst der.
NÄ bor jeg i KÞbenhavn, og det har jeg gjort i et par Är nÄ. Dette er min by, og jeg har ingen planer om Ä flytte herfra med det fÞrste.
Vel, hva skal man si.. Jeg liker musikk, musikkfestivaler, Þl og sigaretter. Jeg liker og tegne, skrive og fotografere, men er ikke sÄ god til det. Jeg liker ogsÄ Ä lese, henge pÄ (det noen mener er) shabbye kafeer i timesvis, mens jeg inntar store mengder kaffe, eller gjerne Þl for den saks skyld, mens man snakker om livet, dÞden og lÞser verdensproblemer ol.
Jeg kan beklageligvis vĂŠre ganske sjenert noen ganger.
-Forresten sÄ vil jeg gjerne beklage mine skrivefeil, men jeg har det med Ä blande dansk og norsk sammen litt.. En dÄrlig vane jeg skal forsÞke Ä kvitte meg med.
Jeg hater egentlig Ä skrive om meg selv pÄ denne mÄte, for jeg vet ikke hvor sandferdig det blir. Men jeg tar sjansen!
Bla bla bla bla... :j
|
_________________ "Du skal ikke vente pÄ inspiration. Du skal gÄ pÄ jagt efter den med en kÞlle". Jack London
Skrevet: Sűn 09 Apr 2006, 17:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
| Tittan skrev: | Jeg er Kristian, jeg har en link til profilen min i signaturen. Jeg er gift, driver med kampsport og elsker Ă„ gjĂžre rare ting. Film, bĂžker og musikk er livet for meg, og jeg drikker bĂžtter med coca-cola hver dag om jeg ikke blir stoppet.  |
Jeg driver fremdeles med kampsport, men jeg er skilt og drikker ikke sÄ mye cola lenger... PrÞver Ä vÊre litt sunn og sÄnn...
I tillegg har jeg mange meninger, gjerne ubetydelige, som jeg er veldig glad i Ä dele. Jeg har syk humor, bare les diverse poster av meg, og jeg driver og skriver en del - men tror det er lenge til jeg fÄr utgitt noe...
|
Skrevet: Sűn 09 Apr 2006, 21:45 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg planlegger Ä sette rekord i antall presentasjoner i denne trÄden (eller sÄ synes jeg bare det er pÄ tide med en ny oppdatering, siden ting forandrer seg hele tiden og verden stadig snurrer rundt, og alt det der.)
Jeg er lettere sinnsforvirret.
Jeg er fortsatt Trine, men har rukket Ä bli 20Är siden sist. Jeg leker skilpadde, og krabber meg veeeldig sakte gjennom vgs. Er snart ferdig med vk1 nÄ, pÄ dramalinja pÄ manglerud (som egentlig er pÄ bjÞrndal nÄ..). Jeg skjÞnner ikke helt hvorfor jeg byttet fra musikk til drama, men det er uansett lite jeg fÄr gjort med det nÄ. Og drama er jo litt gÞy det ogsÄ. Jeg fÄr lese Shakespeare pÄ skolen, og det er jo aldri Ä forakte. Shakespeare rocker. SÄnt rent bortsett fra det er jeg totalt avhengig av musikk, bÞker, sjokolade og cola, og jeg klarer meg maks to dÞgn uten Ä se kjÊresten min. Hvert minutt over de to dÞgnene er direkte helseskadelige. I august blir kjÊresten og jeg forÞvrig samboere, og det er noe jeg gleder meg mer og mer til. Da skal vi bo i en fin, koselig to-roms leilighet et eller annet sted i Oslo sammen med katten min/vÄr Sara. Mest sannsynlig skal vi fïnne oss en Kakashi-pus ogsÄ.
Kakashi - The Copy Cat.
Frem til august bor jeg pÄ Godlia i en koselig liten leilighet sammen med Jeltz. Det er ganske hyggelig.
Jeg elsker Ä se filmer, og nÄr jeg finner en jeg liker kan jeg gjerne se den tjue ganger i lÞpet av en mÄned...jeg tror jeg har tendenser til Ä bli lettere besatt. Akkurat nÄ er jeg totalt besatt av The Garden state, og jeg har en mistanke om at den vil vÊre pÄ vei til postkassa mi i lÞpet av et par-tre uker. Jeg er et svakt svakt menneske. Natalie Portman er i mine Þyne noe av det nydeligste som finnes.
I tillegg til alle filmene jeg ser om og om igjen, er jeg totalt hekta pÄ Gilmore girls, lost, the 4400 og Naruto. ForelÞpig. Det kommer garantert mer. Det har sine fordeler Ä vÊre "gift" med en nerd.
NÄ er det egentlig meningen at jeg skal rydde litt, og stÞvsuge opp noe sand i gangen og vaske opp og gjÞre alt mulig rart...men jeg sitter her og skriver smÄ intetsigende ting om meg selv istedet. NÄ tror jeg forsÄvidt at jeg skal spille litt Sims.
Jeg har oppdaget hemmeligheten bak Ă„ finne sitt livs store kjĂŠrlighet.
SĂ„ er du i tvil er det bare Ă„ spĂžrre.
|
Skrevet: Tor 13 Apr 2006, 20:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Update:
Fortsatt Yvonne E. Rognan (min tittel er tante) *stolt*
Har nÄ blitt 22 Är gammel.
19. februar 2005 ble jeg sammen med en flott fyr og
bor nÄ i Asker sammen med denne flottingen, katten min Domino og fisken Mallik. Her har vi bodd i litt over et Är nÄ.
Jeg har ikke lenger hester, men familien min har.
Jeg byttet bil i hÞst, har nÄr en BMW 5serie fra 1990 som heter sÄ mye (eller lite) som Alv. *glad i*
Jeg jobber pÄ SÊtre Terrasse her i Heggedal (Asker) Det er en vernet bolig. Her bor 10 brukere i hver sin leilighet. Jeg er veldig glad i jobben min. Jeg gÄr i teorien pÄ Blindern men har sÞkt vernepleien fra hÞsten av for sÄ Ä vende tilbake til Blindern, ta spesped og fÄ en mastergrad.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tor 13 Apr 2006, 23:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
| Ennasus skrev: | Jeg har visst aldri presentert meg her...!
Jeg er Susanne Marie Funden Holtedahl, og jeg er 23 Är. Jeg er fÞdt i Oslo, men da jeg var 8 Är trakk mamma meg med til Trondheim, sÄ jeg er oppvokst der.
NÄ bor jeg i KÞbenhavn, og det har jeg gjort i et par Är nÄ. Dette er min by, og jeg har ingen planer om Ä flytte herfra med det fÞrste.
Vel, hva skal man si.. Jeg liker musikk, musikkfestivaler, Þl og sigaretter. Jeg liker og tegne, skrive og fotografere, men er ikke sÄ god til det. Jeg liker ogsÄ Ä lese, henge pÄ (det noen mener er) shabbye kafeer i timesvis, mens jeg inntar store mengder kaffe, eller gjerne Þl for den saks skyld, mens man snakker om livet, dÞden og lÞser verdensproblemer ol.
-Forresten sÄ vil jeg gjerne beklage mine skrivefeil, men jeg har det med Ä blande dansk og norsk sammen litt.. En dÄrlig vane jeg skal forsÞke Ä kvitte meg med.
Jeg hater egentlig Ä skrive om meg selv pÄ denne mÄte, for jeg vet ikke hvor sandferdig det blir. Men jeg tar sjansen!
Bla bla bla bla... :j |
Hvorfor kunne man bare ikke vÊrt 5 Är eldre og bodd i KÞpenhavn 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Sűn 16 Apr 2006, 19:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
| mathianus skrev: | | Ennasus skrev: | Jeg har visst aldri presentert meg her...!
Bla bla bla bla... :j |
Hvorfor kunne man bare ikke vÊrt 5 Är eldre og bodd i KÞpenhavn  |
Huh! NĂ„ fĂžlte jeg meg gammel..
|
_________________ "Du skal ikke vente pÄ inspiration. Du skal gÄ pÄ jagt efter den med en kÞlle". Jack London
Skrevet: Sűn 16 Apr 2006, 23:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
javel? da misforsto du min mening..
edit: point taken though.
|
Skrevet: Man 17 Apr 2006, 17:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
| mathianus skrev: | javel? da misforsto du min mening..
edit: point taken though. |
Hehe, jeg trodde ikke du mente det negativt pÄ noen mÄte, men jeg fÞlte meg likevel litt gammel.. Tiden gÄr fort.
|
Skrevet: Man 17 Apr 2006, 19:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
*riste pÄ hodet*
23 Är er da ingen alder, folkens 
|
_________________ Jeg skal kun fÄ leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke rĂžre meg.
Skrevet: Man 17 Apr 2006, 20:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
ha'kke blitt det ennÄ jeg 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 18 Apr 2006, 23:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
|
Side 8 av 12 [236 Posts] |
Gć til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Neste |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|