DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
 Forumoversikten » Utropstegn! » Hilsener & Hyllester
Presentasjonsrunde
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 8 av 12 [236 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Neste
Av Innlegg
Langemin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005
meg heter så mycket som Ragnhild Følling (ja, DEN Følling) Volden og bor på hovseter i Oslo. foreldrene mine er skilt og bor 16 meter unna hverandre (minus etasjene da) jeg har en gal, gal hund som heter Ronja. Hun er en engelsk springer spaniel. Jeg er født 27.09.90, og skal konfirmere meg 11 September:p jeg har en slem søster og en rar venn som heter Christine. jeg liker svart, og har verdens kuleste sko med hodeskaller..og en lue, da....

noe mer dere lurer på da? kommer ikke på noe nå..
Men bare natten har verdensrom!

InnleggSkrevet: Søn 07 Aug 2005, 20:50
Sist endret av Langemin den Lør 04 Mar 2006, 18:21, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005
Nå har jeg kanskje vært her lenge nok til å skrive litt om meg selv. Razz
Meg heter så mye som Emma Julie.
Jeg er født 8.8.1987, og er altså atten år, sånn for den som ikke giddet å regne ut det selv. Wink
Jeg bor i Stjørdal, og går på skole på Levanger, VK1 tekstil og design.
Jeg er grammatikk-fanatiker, og skriver kun på dialekt i ekstreme tilfeller.
Ellers er jeg et smånerdete lite dyr, som er konfliktsky, morgengretten, langsint, barbeint,
og sikkert ganske snill for det meste. Rolling Eyes
Jeg er spinnvill, men kan være utrolig lat, liker å sove lenge om
morgenen, og mye annet jeg ikke husker nå.

Men man spør da hvis man lurer på no? Wink

InnleggSkrevet: Lør 12 Nov 2005, 23:03
Sist endret av Filur den Søn 16 Apr 2006, 22:27, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
SparrowN
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005
Mitt respektive navn er Niklas. Hvor respektivt det faktisk er, har jeg ingen anelse om, det er bare noe jeg kaller meg. Andre kaller meg mye rart. Jeg går bla under navnene: Ravi, Laggers, Nikki, SparrowN, SpurvN, passer nemo, Nemo, DJ SkjeggLover, Sofa, Pute, Jack SparrowN (the Piratrabbit), osv, osv.
De som kjenner meg elsker meg, de som ikke kjenner meg synes selvfølgelig jeg er vannvittig kjekk og vil bli kjent med meg.
Her på dsgf er jeg bla kjent som den søteste rundbrenneren. Jeg har fortsatt ikke prestert å egle meg inn på baj, tho.
Jeg liker musikk. Musikk liker meg.
Jeg går for tiden på Idrettslinja på St. Hallvard VGS like utenfor Drammen. Jeg er til de grader malplassert. Jeg henger stadig nede i musikk-gangen. Ellers kan du finne meg rundt røykehjørnet (til tross for at jeg ikke røyker) eller i Hølet (som ble flyttet til Mølla som nylig igjen ble flyttet til "Mølla" - jeg forstår det ikke heller.)
For tiden har jeg fryktelig vondt i nakken og kan knapt snu hodet mot høyre.

Det var alt jeg kom på i farten. Kall det en liten teaser.

Jeg ser deg rundt. *febrilsk heving av øyenbryn og blunking*

InnleggSkrevet: Tor 08 Des 2005, 10:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
ellemelle
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005
Hei hei alle sammen !
Jeg er vel en av de eldre her, blitt så mye som 28...scary Shocked
hehe uansett, jeg har utdannelse innenfor grafisk design, men som sikkert mange andre så jobber jeg altså med noe helt annet enn det har utdannelse innen. Har brukt en del år på å sose rundt og ikke helt visst hva jeg skulle gjøre, men nå begynner ting å stabilisere seg hehe.
Er glad i musikk, film, dataspill, kunst, hunder mm.
Bare spør hvis det er noe Smile

InnleggSkrevet: Søn 11 Des 2005, 19:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
TD
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 02 Des 2005
dimmle skrev:
Jeg er vel en av de eldre her, blitt så mye som 28...

Du kan trøste deg med at vi er minst to tjueåtteåringer her inne Laughing

Gaute her, 1977 modell altså, jeg fant forumet her fordi jeg "google't" (er ikke det et av verdens mest teite ord!?!?) dimmle etter en Danmarkstur (uten å utdype det mer... noen hemmligheter må man ha...). Og når jeg finner forum'er jeg synes ser bittelitt interessante ut, så kan jeg ikke dy meg, bare må registrere meg, litt forum-hore kan du kanskje si.

Utdannet systemprogrammerer, jobber ikke direkte med det, men er i bransjen ihvertfall... Desverre er IT-bransjen gått fra å være nesten idealistisk til å bli kynisk og grisk, så jeg drømmer om å jobbe med noe annet en dag, vet bare ikke hva ennå.

Jeg går med en liten journalist-spire i magen, men kommer antagelig aldri til å ta steget helt ut (dog ble jeg nesten freelance for PC World ifjor). Derfor har jeg en snodig tendens til å starte weblogger, skrive masse, for så å legge dem ned og starte en ny en igjen...

Mer om meg finner du ut hvis du klikker på den lille knappen merket www under her.

InnleggSkrevet: Søn 11 Des 2005, 22:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
ellemelle
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005
haha, din luring Wink
Hyggelig med et kjent fjes da.

InnleggSkrevet: Søn 11 Des 2005, 22:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Hei, jeg heter Mathias og alt initiativet til å skrive på denne tråden falt ut i forrige skrivende stund. Jeg prøver en gang til. Jeg er egentlig født på Frogner i Oslo, men flytta derfra som liten sneip på 6-12 måneder.

Bodde så litt rundt omkring, men egentlig vokst opp i Rakkestad fra jeg var 1 til 6 år. Så nå har jeg siden bodd i både Rakkestad og Trømborg, sistnevnte et lite sted mellom Rakkestad og Mysen.

Hva kan man skrive om seg selv som er både ærlig og interessant på en gang? Vet ikke, det er akkurat like vanskelig som når man prøver i profilen sin. Hater folk som spiller på image, ikke er ærlige ovenfor seg selv, falske generelt og som tror de alltid må rette seg etter andre i et forsøk på å etterkomme normer/sanksjoner/tabuer som egentlig ikke eksisterer. Hater er kanskje et litt for ladet ord, men jeg hater virkelig når jeg oppdager noe av dette i meg selv.

Liker godt å møte folk som ikke tar en dag av gangen, men heller ikke planlegger sine barnebarns kulturutflukt i 2078 ned til minste detalj. Ser på meg selv som relativt intelligent. Er i store trekk fornøyd med meg selv på de fleste måter, men på ingen måter selvgod/selvopphøyende. Liker ikke å virke som en person som vil opphøye seg selv i sosiale sammenhenger på andres bekostning. Har en filosofi om at man smir sin egen skjebne, men at filosofi som dette er relativ; f.eks. ærlighet varer faktisk ikke lengst, evighet varer lengst.

Er til en viss grad musiker, men liker aller best å skrive, synge (selvom jeg ikke synger bra), drekke, dra på roskilde, data, jenter/gutter, shakespeare, filosofi etc. Et medfødt forsøk på å være allsidig Smile
Tror jeg er veldig sosial, har ikke vanskelig for å komme i kontakt med folk, mener jeg selv.
Men stiller meg litt kritisk til akkurat det siden jeg ikke har surra meg til å dra på noe treff enda. Har hengt på dette forumet veldig lenge, eller i det minste vært medlem lenge, men aldri vært særlig aktiv før nå i det siste.

Vet ikke hva mer jeg kan si om meg selv annet en at jeg blir fortalt hele tiden at jeg er veldig distrè, men hey; its a way of life Cool

InnleggSkrevet: Søn 18 Des 2005, 12:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Vaffeldyret
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 14 Des 2005
Kanskje på tide å skrive her, nå?

Jeg heter Christin Vangen, er 16 år i skrivende stund og går på GK allmenne, økonomiske og administrative fag på Asker vgs.

"Christin" kommer fra "Kristin" som kommer fra "Kristian" og betyr visstnok "kristen", selv om jeg har hørt et par andre tolkninger også, men "kristen" passer meg veldig bra, for det er jeg.

Jeg har halvparten av familien i Øksnes i Nordland og halvparten langt oppi nord-Suomi et sted. Ble født i Oslo, men flytta med familien til Asker da jeg var 3 år og har vokst opp her.

Jeg liker musikk, og da særlig Pink Floyd, jeg liker tegning, lesing, skriving og mat, jeg er et b-menneske og er veldig frustrerende å vekke, jeg liker muffins og sjokolade, jeg liker kaninen min, jeg liker TenSing, jeg liker å kladde ned mattebøkene mine med alt annet enn matterelaterte ting og jeg liker kjæresten min. De tingene jeg ikke liker er f.eks. te, appelsiner, ord deling (man er da medlem av AMO) og realfag.

Jeg er stille og sjenert og er litt vanskelig å komme innpå, men når folk først blir kjent med meg lurer de på hva som egentlig skjedde - hvor ble det av den søte, stille jenta og hvor kom denne sarkastiske, pratesjuke raringen fra? It will forever be a mystery.

InnleggSkrevet: Ons 08 Feb 2006, 17:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Qystein
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Mar 2006
Ahh,, da var det meg!
Navnet var Øystein Wibe, født midtsommers for 19+år siden (20.06.86)
Bosteds adresse i drammen, men bor i levanger (noen mil nord for Trondheim)
Går VK1tegning på LevangerVGS og trives med det
Ellers så har jeg nå kort hår!!! (har hatt langt hår lenge, klipte meg i forgårs)
Har blitt kalt hyper, har blitt kalt lat,, Få har sett meg sint, alle har sett meg trøtt,,
For jeg står opp kl7 hverdager, men våkner først en gang rundt 11.
Filosoferer rundt alt, har svar på det meste, og snakker som regel for fort,,
Har lettere skrivevansker, så det er bare å rette meg opp når jeg slurver,,

Ellers så bedriver jeg fritiden med å spille warhammer (miniatyr spill),
samle på zombie filmer og gjøre meg klar til Zombie invasjonen! (les zombie survival guide! Så kanskje du overlever)
musikk, da pinkfloyd, finntroll ol.)
og med å være atmed det som er igjen av kompiser her i Levanger,,

Det er sikkert mye mer så bare å spørre, men nå må jeg dra,,

InnleggSkrevet: Lør 08 Apr 2006, 13:10
Puseklatt
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 26 Mar 2006
Hei!
Jeg er Anne. Jeg er 23 år og bor i Gamlebyen i Oslo, men kommer fra litt her og litt der.
Jeg er nok litt sær og rar, men også ganske snill og grei, synes jeg.
Jeg studerer sosialantropologi på universtietet i Oslo og skal redde verden når jeg blir stor. Jeg liker å være oppe hele natta og lese bøker og høre på musikk og så liker jeg å få brev (og svare på dem) og å bli full. Jeg liker skogen, havet, byen og fjellet. jeg liker mange andre ting også, men jeg orker ikke skrive det her nå for nå er det midt på natta, nesten morningen, enkli, og jeg burde sove.
Ha det riktig så fint så lenge..

InnleggSkrevet: Søn 09 Apr 2006, 03:44
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg har visst aldri presentert meg her...!

Jeg er Susanne Marie Funden Holtedahl, og jeg er 23 år. Jeg er født i Oslo, men da jeg var 8 år trakk mamma meg med til Trondheim, så jeg er oppvokst der.
Nå bor jeg i København, og det har jeg gjort i et par år nå. Dette er min by, og jeg har ingen planer om å flytte herfra med det første.

Vel, hva skal man si.. Jeg liker musikk, musikkfestivaler, øl og sigaretter. Jeg liker og tegne, skrive og fotografere, men er ikke så god til det. Jeg liker også å lese, henge på (det noen mener er) shabbye kafeer i timesvis, mens jeg inntar store mengder kaffe, eller gjerne øl for den saks skyld, mens man snakker om livet, døden og løser verdensproblemer ol.
Jeg kan beklageligvis være ganske sjenert noen ganger.

-Forresten så vil jeg gjerne beklage mine skrivefeil, men jeg har det med å blande dansk og norsk sammen litt.. En dårlig vane jeg skal forsøke å kvitte meg med.

Jeg hater egentlig å skrive om meg selv på denne måte, for jeg vet ikke hvor sandferdig det blir. Men jeg tar sjansen!

Bla bla bla bla... :j

InnleggSkrevet: Søn 09 Apr 2006, 17:47
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Tittan skrev:
Jeg er Kristian, jeg har en link til profilen min i signaturen. Jeg er gift, driver med kampsport og elsker å gjøre rare ting. Film, bøker og musikk er livet for meg, og jeg drikker bøtter med coca-cola hver dag om jeg ikke blir stoppet. Rolling Eyes

Jeg driver fremdeles med kampsport, men jeg er skilt og drikker ikke så mye cola lenger... Prøver å være litt sunn og sånn...

I tillegg har jeg mange meninger, gjerne ubetydelige, som jeg er veldig glad i å dele. Jeg har syk humor, bare les diverse poster av meg, og jeg driver og skriver en del - men tror det er lenge til jeg får utgitt noe...

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Søn 09 Apr 2006, 21:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg planlegger å sette rekord i antall presentasjoner i denne tråden (eller så synes jeg bare det er på tide med en ny oppdatering, siden ting forandrer seg hele tiden og verden stadig snurrer rundt, og alt det der.)

Jeg er lettere sinnsforvirret.

Jeg er fortsatt Trine, men har rukket å bli 20år siden sist. Jeg leker skilpadde, og krabber meg veeeldig sakte gjennom vgs. Er snart ferdig med vk1 nå, på dramalinja på manglerud (som egentlig er på bjørndal nå..). Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg byttet fra musikk til drama, men det er uansett lite jeg får gjort med det nå. Og drama er jo litt gøy det også. Jeg får lese Shakespeare på skolen, og det er jo aldri å forakte. Shakespeare rocker. Sånt rent bortsett fra det er jeg totalt avhengig av musikk, bøker, sjokolade og cola, og jeg klarer meg maks to døgn uten å se kjæresten min. Hvert minutt over de to døgnene er direkte helseskadelige. I august blir kjæresten og jeg forøvrig samboere, og det er noe jeg gleder meg mer og mer til. Da skal vi bo i en fin, koselig to-roms leilighet et eller annet sted i Oslo sammen med katten min/vår Sara. Mest sannsynlig skal vi fïnne oss en Kakashi-pus også.
Kakashi - The Copy Cat.
Frem til august bor jeg på Godlia i en koselig liten leilighet sammen med Jeltz. Det er ganske hyggelig.

Jeg elsker å se filmer, og når jeg finner en jeg liker kan jeg gjerne se den tjue ganger i løpet av en måned...jeg tror jeg har tendenser til å bli lettere besatt. Akkurat nå er jeg totalt besatt av The Garden state, og jeg har en mistanke om at den vil være på vei til postkassa mi i løpet av et par-tre uker. Jeg er et svakt svakt menneske. Natalie Portman er i mine øyne noe av det nydeligste som finnes.
I tillegg til alle filmene jeg ser om og om igjen, er jeg totalt hekta på Gilmore girls, lost, the 4400 og Naruto. Foreløpig. Det kommer garantert mer. Det har sine fordeler å være "gift" med en nerd.

Nå er det egentlig meningen at jeg skal rydde litt, og støvsuge opp noe sand i gangen og vaske opp og gjøre alt mulig rart...men jeg sitter her og skriver små intetsigende ting om meg selv istedet. Nå tror jeg forsåvidt at jeg skal spille litt Sims.

Jeg har oppdaget hemmeligheten bak å finne sitt livs store kjærlighet.
Så er du i tvil er det bare å spørre.

InnleggSkrevet: Tor 13 Apr 2006, 20:53
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Update:
Fortsatt Yvonne E. Rognan (min tittel er tante) *stolt*
Har nå blitt 22 år gammel.
19. februar 2005 ble jeg sammen med en flott fyr og
bor nå i Asker sammen med denne flottingen, katten min Domino og fisken Mallik. Her har vi bodd i litt over et år nå.
Jeg har ikke lenger hester, men familien min har.
Jeg byttet bil i høst, har når en BMW 5serie fra 1990 som heter så mye (eller lite) som Alv. *glad i*
Jeg jobber på Sætre Terrasse her i Heggedal (Asker) Det er en vernet bolig. Her bor 10 brukere i hver sin leilighet. Jeg er veldig glad i jobben min. Jeg går i teorien på Blindern men har søkt vernepleien fra høsten av for så å vende tilbake til Blindern, ta spesped og få en mastergrad.

InnleggSkrevet: Tor 13 Apr 2006, 23:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ennasus skrev:

Jeg er Susanne Marie Funden Holtedahl, og jeg er 23 år. Jeg er født i Oslo, men da jeg var 8 år trakk mamma meg med til Trondheim, så jeg er oppvokst der.
Nå bor jeg i København, og det har jeg gjort i et par år nå. Dette er min by, og jeg har ingen planer om å flytte herfra med det første.

Vel, hva skal man si.. Jeg liker musikk, musikkfestivaler, øl og sigaretter. Jeg liker og tegne, skrive og fotografere, men er ikke så god til det. Jeg liker også å lese, henge på (det noen mener er) shabbye kafeer i timesvis, mens jeg inntar store mengder kaffe, eller gjerne øl for den saks skyld, mens man snakker om livet, døden og løser verdensproblemer ol.

-Forresten så vil jeg gjerne beklage mine skrivefeil, men jeg har det med å blande dansk og norsk sammen litt.. En dårlig vane jeg skal forsøke å kvitte meg med.

Jeg hater egentlig å skrive om meg selv på denne måte, for jeg vet ikke hvor sandferdig det blir. Men jeg tar sjansen!

Hvorfor kunne man bare ikke vært 5 år eldre og bodd i Køpenhavn Confused

InnleggSkrevet: Søn 16 Apr 2006, 19:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

mathianus skrev:
Ennasus skrev:

Hvorfor kunne man bare ikke vært 5 år eldre og bodd i Køpenhavn Confused

Huh! Nå følte jeg meg gammel..

InnleggSkrevet: Søn 16 Apr 2006, 23:40
mathianus
l33t
l33t

javel? da misforsto du min mening..

edit: point taken though.

InnleggSkrevet: Man 17 Apr 2006, 17:01
Ennasus
l33t
l33t

mathianus skrev:
javel? da misforsto du min mening..

edit: point taken though.

Hehe, jeg trodde ikke du mente det negativt på noen måte, men jeg følte meg likevel litt gammel.. Smile Tiden går fort.

InnleggSkrevet: Man 17 Apr 2006, 19:57
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
*riste på hodet*

23 år er da ingen alder, folkens Wink

InnleggSkrevet: Man 17 Apr 2006, 20:31
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
ha'kke blitt det ennå jeg Cool

InnleggSkrevet: Tir 18 Apr 2006, 23:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 8 av 12 [236 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
 Forumoversikten » Utropstegn! » Hilsener & Hyllester
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet