DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Homofil kjærlighet
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 8 av 11 [206 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10, 11 Neste
Av Innlegg
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Men om en mann på 40 har sex med en 4åring med spredte bein, er det ulovlig Wink

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 18:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005
SÃ¥klart er det ulovlig, men noen vil nok si at det er fantastisk og vakkert... Det er en syk verden vi lever i, uten tvil!

Men som jeg sa - er det ikke lov, ikke gjør det!

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 19:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Personlig ser jeg ikke helt noe poeng i å snakke om pedofili og slike ekle ting i en tråd om homofili. tilbake til tema?

Selv er jeg bifil (mamma tror ikke på meg siden jeg er sammen med en gutt Rolling Eyes ). Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal forskjellsbehandles. Dersom jeg skulle bli sammen med drømmedama noen gang, vil jeg gjerne gifte meg med henne. Jeg vil ha barn også. Og jeg ser ingen problemer med det.
så det såh.

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 22:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Synes det er helt fint jeg! Har aldri møtt noen, men jeg synes det er dumt at mange folk har så mange fordommer mot dem.

Fredrik + Gabriel er like bra som Fredrik + Gabriella.
Det samme gjelder forøverig Frederikke + Gabriella, men disse navnene er bare eksempler.
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Man 19 Jun 2006, 14:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
Så lenge det er ekte kjærlighet er jeg 100% for.. så lenge man har det godt sammen. Dessuten er det dumt å forakte et for noen velfungerende alternativ

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Tor 22 Jun 2006, 01:07
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jeg kjenner to homofile gutter som heter Robin og Kristoffer. De var sammen en periode, tenk; Kristoffer-Robin! Very Happy Kan nesten ikke tenke meg noe søtere.. ^^

InnleggSkrevet: Tor 22 Jun 2006, 08:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Nenja

Zatharee skrev:
Jeg kjenner to homofile gutter som heter Robin og Kristoffer. De var sammen en periode, tenk; Kristoffer-Robin! Very Happy Kan nesten ikke tenke meg noe søtere.. ^^

Awwww... ^_^
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Tor 22 Jun 2006, 12:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
Zatharee skrev:

hrmf..lillebroren min heter Kristoffer Robin..Razz han har blitt mobba i 16 år nå Razz

InnleggSkrevet: Tor 22 Jun 2006, 19:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006
Jeg syns kjærlighet er vakkert, uansett hvem det er mellom, jeg. Det skulle ikke spille noen rolle for andre så lenge de ekte følelsene er der. Så lenge man holder seg til èn person av gangen, syns jeg man skal få være forelsket i hvem man vil. All kjærlighet er fint.

InnleggSkrevet: Tor 22 Jun 2006, 19:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
songbird skrev:
Personlig ser jeg ikke helt noe poeng i å snakke om pedofili og slike ekle ting i en tråd om homofili. tilbake til tema?

Selv er jeg bifil ...

*notere*

*stakk å kjøpte kamera og ny parfyme*

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Lør 24 Jun 2006, 00:26
aniraC
Moderator
Moderator

bare ikke kom å fortell meg at homofili er normalt. fordi det er ikke normalt!!
normalt er at to personer kan lage et barn ut av det..

gah.

InnleggSkrevet: Søn 25 Jun 2006, 13:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
aniraC skrev:

gah.

ordbok skrev:
normal

I norma'l m1 (fra fr, av II *normal)
1 det alminnelige, det gjennomsnittlige temperaturen er litt under n-en
2 (språklig) mønster, rettesnor gitt i en regelsamling lærebokn-, rettskrivningsn-
3 mat.: linje som står loddrett på en annen linje

II norma'l a1 (lat. normalis 'laget etter vinkelmål, vinkelrett')
1 regelrett, gjengs, vanlig, gjennomsnittlig følge n- framgangsmåte / n- nedbørmengde / adv: etter fem minutter pustet hun n-t igjen
2 som har fulle åndsevner, tilregnelig han er ikke helt n-

Hva som er alminnelig, standard, vanlig, ja altså "normalen" i verden har forandret seg flere ganger.
Som jeg har sagt tidligere i denne tråden så var homofili i Hellas, spesielt blandt menn, sett på som den høyeste form for kjærlighet og vanlig hetrofili var bare noe som måtte eksistere for å føre videre slekta...

InnleggSkrevet: Søn 25 Jun 2006, 13:48
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003
aniraC skrev:

gah.

Mener du virkelig at homofili ikke er "normalt" fordi de ikke kan få barn sammen, eller misforsto jeg deg her? Har du flere begrunnelser for den påstanden? Hvordan definerer du "normalt"? Forklar...

InnleggSkrevet: Søn 25 Jun 2006, 13:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Zatharee skrev:
aniraC skrev:

gah.

Mener du virkelig at homofili ikke er "normalt" fordi de ikke kan få barn sammen, eller misforsto jeg deg her? Har du flere begrunnelser for den påstanden? Hvordan definerer du "normalt"? Forklar...

altså. ja jeg mener det. jeg mener at vi er kommet hit til verden for å lage barn. et par bør få to barn slik at man holder menneskestanden oppe. lager man tre barn, har man økt med en person..herregud jeg suger på å forklare..uansett.. jeg mener da at homofili ikke er "normalt" etter hva jeg mener om par.. og jeg syntes ikke at homofile bør få kunne ha barn..

InnleggSkrevet: Søn 25 Jun 2006, 16:30
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
aniraC skrev:
Zatharee skrev:
aniraC skrev:

gah.

altså. ja jeg mener det. jeg mener at vi er kommet hit til verden for å lage barn. et par bør få to barn slik at man holder menneskestanden oppe. lager man tre barn, har man økt med en person..herregud jeg suger på å forklare..uansett.. jeg mener da at homofili ikke er "normalt" etter hva jeg mener om par.. og jeg syntes ikke at homofile bør få kunne ha barn..

Ettersom befolkningen her på jorda eksploderer nå, og øker med flere hundre mennesker i sekundet, syns jeg det er helt greit at det er noen homofile, impotente eller rett og slett folk som ikke vil ha barn.

Hmmm.... Kanskje homofili er en sikkerhetsventil?

InnleggSkrevet: Søn 25 Jun 2006, 16:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Nenja

Asfrith skrev:
aniraC skrev:
Zatharee skrev:
aniraC skrev:

gah.

Ettersom befolkningen her på jorda eksploderer nå, og øker med flere hundre mennesker i sekundet, syns jeg det er helt greit at det er noen homofile, impotente eller rett og slett folk som ikke vil ha barn.

Hmmm... Kanskje homofili er en sikkerhetsventil?

Mhm. Enig med Asfrith, jorda ville ha blitt overbefolket hvis alle skulle ha minst to barn.
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Tir 27 Jun 2006, 11:19
Nenja

Jeg synes at homofile burde få lov til å adoptere. Det er jo mange barn i f.eks U-land som dør fordi de ikke har mat eller medisiner. Et barn ville hatt det mye bedre hos to foreldre som er glad i det, uansett om det er to menn eller to kvinner, enn i et land der det kan dø før fylte 5 år.

Aaaah, godt og få det ut! Må skrive det her, siden Lillesøster ikke vil høre på meg.
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Tir 27 Jun 2006, 11:20
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Asfrith skrev:

Hmmm.... Kanskje homofili er en sikkerhetsventil?

Mennesket er i bunn og grunn et dyr på lik linje som alle andre biologiske skapninger. "Problemet" vårt er at vi har en høyt utviklet intelligens, som gjør oss i stand til å definere "rett og galt". Opp igjennom historien har disse definisjonene variert kraftig. Som nevnt tidligere i tråden var det i antikkens Hellas, akseptert og til og med ansett som moralsk riktig for en mann å ha sex med andre menn, mens det samme på 1800-tallet ble ansett som et slags "forræderi" mot menneskeheten. På begynnelsen av 1900-tallet, og utover, ble homofile medisinert, kastrert, lobotomert og andre ting- fordi det de følte stred mot den moralske læren.

Blandt andre primater, det vil si aper, er homofili mer eller mindre vanlig - spesielt i tider med stor befolkningsvekst. Den mannlige kjønnsdriften "må opprettholdes", en alpha-male (lederhannen) kan også bruke homofil sex for å markere dominans over de andre hannene.

Hva som er "rett og galt" handler dermed, etter min mening, ikke om biologi, men om moral. Det som er definert som "normalt" i et samfunn kan være definert som "unormalt" eller "synd" i et annet samfunn.

Personlig synes jeg det er bra at homofile (og lesbiske) kjemper for å få lov til å være seg selv. Hvis man skal moralisere, synes jeg man bør tenkte på Kardemommeloven - Man skal ikke skade andre, man skal være grei og snill - og forøvrig kan man gjøre som man vil.

Jeg kjenner barn som vokser opp med to mødre, og det ser ikke ut til å skade dem nevneverdig (når man ser bort fra en viss mobbing fra andre barn), og jeg kjenner et par gutter som ønsker å adoptere et barn. Disse to parene består av ressursjsterke, oppegående og veldig intelligente mennesker, som jeg personlig godt kunne ha brukt som barnevakt - om jeg hadde hatt barn.

Who am I to judge...

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tir 27 Jun 2006, 11:41
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
så, det du prøver å si her Tittan er at er du heit er det greit? Smile

InnleggSkrevet: Lør 01 Jul 2006, 00:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
mathianus skrev:
så, det du prøver å si her Tittan er at er du heit er det greit? Smile

Hehe... nei... Det jeg forsøker å si er at homofili er mer naturlig enn folk vil ha det til. Moral derimot - er unaturlig Wink

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Lør 01 Jul 2006, 02:57
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 8 av 11 [206 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10, 11 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet