|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
ja vi skal være fornøyd med det vi har og hvordan vi er !
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Lør 29 Mai 2004, 17:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
God plan!
|
Skrevet: Lør 29 Mai 2004, 17:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
Nettopp =D Ikke no mer sutring, fra min side iallefall.
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Lør 29 Mai 2004, 17:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sytemarvin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 03 Aug 2003 Innlegg: 408 Bosted: Oslo
|
| songbird skrev: | | det eneste jeg ikke liker med kroppen min er puppene...de er rett og slett for store. |
Mhm, samme her.
Og til wertoi... Det fins mange som misliker seg selv/sitt eget utseende, men som allikevel har denne selvsikre utstrålingen du snakker om.
|
_________________ Start a riot, slash your wrists red
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 18:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
| aniraC skrev: | ja vi skal være fornøyd med det vi har og hvordan vi er ! |
Ja... prøve på i alle fall! 
|
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 18:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
jeg er politisk motstander av baderomsvekta. jeg nekter å veie meg, ikke fordi jeg tror det ville være deprimerende, men fordi det fører til en tankegang som er deprimerende. tipper jeg veier passe, fordi jeg ser passe ut. såh...
|
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 01:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
moren min liker heller ikke badevekter,men jeg vil gjerne holde følge med hvor mye jeg veier,jeg veier 94,8 jeg,og det er litt vel mye,men hvordan kan jeg vite hvor mye vekt jeg mister under slankingen når mamma nekter plent og skaffe badevekt??jeg syns badevekt burde vert en standar i alle hus og hytter,og hybler for den saks skyld 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 01:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
man kan se seg i speilet om man er fornøyd eller ikke, vekta juger ofte. selvom du mister 2kilo kan det se ut som om du har mistet5, og da teller det som fem, ikke som to...
|
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 01:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
hehe bra svar,vel,der har jeg også et problem fordi vi har bare et speil,og der kan jeg se fra brystkassa og oppover så kansje jeg må kjøpe meg et helfigurs speil sammen med badevekta når jeg flytter hjemmefra 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 02:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
speil er foresten bare brukanes når man skal tegne selvportrett (noe som forøvrig er kjempevanskelig). så lenge man føler seg riktig trenger man verken speil eller vekt...
|
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 02:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
Skal man holde seg unna begge deler visst man er missfornøyd da?
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 11:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sytemarvin
OoaHelaNatten

|
Noe litt annet: Noen her som har lest den artikkelen som står i det nyeste Spirit om slanking? Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si.
Jeg husker ikke detaljene. Men det var tips ang hvordan man kunne forberede seg til bikinisesongen, og få et bra resultat, selv med så kort tid igjen.
Jeg syns de gikk over streken. Nå skal det også sies at Spirit er et blad som ofte skriver ting kun for å provosere, men hvis det var tilfelle for denne artikkelen, vil jeg si at ironien ikke kom godt nok fram. På langt nær.
Selv har jeg hoppet av og på en diett lignende den de beskriver der, gud vet hvor mange ganger. Til tider har jeg vært mer ekstrem, til tider mer avslappet. Det er langt fra sunt, hvertfall ikke psykisk, og nesten garantert ikke fysisk heller.
Jeg er veldig interessert i å høre hva andre som har lest nevnte artikkel syns, så spytt ut!
|
Skrevet: Ons 02 Jun 2004, 19:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg har ikke lest, men jeg tror jeg skjønner åssen type diett du mener. Man kan si at man blir provosert, og jeg skjønner det. Jeg hadde også blitt provosert av å lese sånt. Desverre, må jeg nesten si, jubler jeg når jeg har mistet en eneste lille kilo. Da er det bare å ta fatt på neste.
Så man tenker ofte på samme måte som det som sannsynligvis har blitt skrevet der. Men nå er jeg som sagt ikke helt sikker på HVA som er skrevet.
Kunne du oppsummert sånn veldig kort?
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tor 03 Jun 2004, 21:45 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Jeg synes vekt hysteriet har kommet helt ut av kurs!
Jeg mener..
De aller fleste jenter jeg kjenner synes jeg er nydelige!
Det er først når de begynner å bli for tynne at jeg reagerer!
Jeg synes ikke at en eneste av mine venner er for tykke.
Fyldige former er vakkert!
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Søn 13 Jun 2004, 23:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Da jeg så hvor mye penere venninnen min hadde blitt etter å ha gått ned over 20 kg.. da bestemte jeg meg for at nok er nok.. nå skal jeg inn i mine gamle klær igjen!!
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Man 14 Jun 2004, 00:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sytemarvin
OoaHelaNatten

|
| Mareth skrev: | | Kunne du oppsummert sånn veldig kort? |
Ca.: Sult og overtren.
Noen av mine venner som har lest den mener at den helt klart er ironisk. Er vel bare forskjellig hvor følsomme man er i forhold til forskjellige tema.
For ikke lenge siden gjorde jeg en stor oppdagelse: Jeg så at noen av jentene på H&M-plakatene faktisk er i tynneste laget, kanskje til og med for tynne. Selv om jeg fortsatt heller ville ha sett ut som dem :p
|
Skrevet: Man 14 Jun 2004, 14:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
Det er jo totalt galt å si at man skal sulte og overtrene for å gå ned i vekt.. og dersom det var ironisk ment var det nok ikke gjennomtenkt, jeg tror mange av de som leser dette er så usikre på seg selv at de kan finne på å prøve dette..
Skal man ned i vekt må man bevege seg mer.. eller spise mindre.. men ikke spise for lite, og spise ofte slik at man holder forbrenningen oppe, og gå ned i vekt over tid.. det er eneste måten å gjøre det på hvor man kan klare å holde vekten nede.. så det så.. 
|
Skrevet: Man 14 Jun 2004, 22:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
spis knekkebrød og slikt.. aldri spis mindre.. det er jegerdumjeg.. bare spis sunnere og kutt ned på brus og godterier.. thats the clue 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 16 Jun 2004, 18:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
Om man kan spise mindre eller ikke kommer jo an på hvor mye man spiser.. forsyner man seg to ganger av middagen kan man gjerne spise mindre middag.. Knekkebrød er ikke mye sunnere enn vanlig brød..
Altså, spiser man to måltider om dagen, og de er ganske store, så er det bedre å fordele den maten utover dagen, spis 4-5 ganger daglig, spis heller en "stor" frokost og en liten lunsj, enn omvendt.. man må jo sette magen i gang..
|
Skrevet: Søn 20 Jun 2004, 11:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
"hohei som det går"
| aniraC skrev: | | ja..hva er meningen med å trene ? vi er flotte som vi er ! |
Eh ? Unnskyld ordet, men, er du blåst?
Såklart er vi flotte som vi er, MEN: Når du trener blir du i bedre form, du får ett bedre immunforsvar, du blir i bedre humør og ja, jeg vil si at du får ett bedre liv. Hva i all verden mener du med det?
Og, folk som -trener- seg slanke, med å spise bra med mat, det er faktisk den ENESTE rette innstillinga.
Enig med Aurora angående det med at man kan spise mindre. For, ja, spiser man dobbelt/tredobbelt så mye som man trenger, såklart legger man på seg! Jeg har jo vært i samme situasjon for ikke så lenge siden selv!
Jeg vil også kommentere det at enkelte faktisk har virkelige problemer med å legge på seg. Som Gabi kommenterte tidligere. Ei god venninne av meg har alltid sett sykelig tynn ut, men hu har alltid spist mye mye mer enn meg. Hu har heller ikke vært noe spesielt aktiv. Og hu fikk tidligere masse kommentarer om hvor tynn hu er, hvor sykelig hu så ut, og alt sånn slik. Hvor hyggelig tror folk det er å få sånne kommentarer når man ikke gjør noe for å bli slik? Jeg vil faktisk sammenligne det med å si "du er tjukk ut", jeg. Jeg vil aldri, Aldri kunne si til noen "du ser tynn/tjukk ut".
Nå har jeg faktisk gått ned 8 kilo på ca 2 måneder ved å spise rett og trene. Til å begynne med ble jeg mer eller mindre treningsnarkoman. Hva fører det til? Jo at fettet blir til muskler, og jeg blir ikke "tynnere". Men igjen, hvorfor begynte jeg med dette? Jo, fordi at jeg ville bli i bedre form, kunne gjøre ting enklere, bedre humør, og få en mye bedre selvfølelse. Det begynte å bli så ille til meg at jeg spiste mye mer enn kjæresten min (som er mye større enn meg), og maven min gikk langt foran puppene (ikke koslig, nei!). Det var mavefett jeg fikk. Hva er farlig? Jo, mavefett. Men er jeg feit? Nei, jeg er ikke det. Men jeg arbeider for en selvfølelse. Jeg veier nå 66 kilo. Og ja, jeg er vel egentlig fornøyd. Det jeg gjør nå er å stabilisere vekta. Det har jeg holdt på å to uker, og jeg har gått ned noen kilo på det. Jeg vil ikke bli altfor tynn. Men jeg vil ikke ha en mave som bare flesker seg rundt, og henger ut av buksa. Jeg vil ikke ha lår som disser når jeg går. Jeg vil ikke gå opp i vekt og tenke "hohei som det går". Jeg vil gjøre noe mot det.
Jeg har også en sånn kjæreste som sier "gjør noe med det" hvis jeg klager på noe. Denne gangen gjorde jeg noe med det, og jeg har det mye bedre med meg selv enn hva jeg har hatt på lenge. Selvgranskende? Ja.
edit;
jeg er forresten enig med så og si de fleste som har skrevet her. Det er også psyken som må gjøres mye med. Men noen gjør noe med det, andre gjør det ikke.
|
Skrevet: Man 05 Jul 2004, 12:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |