DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Vil ha! ...men fÄr ikke
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 8 av 15 [281 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10, ..., 13, 14, 15 Neste
Av Innlegg
Passover
FrÀmling
FrÀmling

Ble Medlem: 30 Jul 2004
HAT

InnleggSkrevet: Sűn 08 Aug 2004, 19:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Jeg vet DU vil forstÄ hva jeg mener!

InnleggSkrevet: Man 09 Aug 2004, 20:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
En psykolog
medisiner som virker
et sted Ă„ bo?? (mulig jeg har det snart da...)

InnleggSkrevet: Sűn 22 Aug 2004, 10:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
varme

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Sűn 22 Aug 2004, 22:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
sharee skrev:
varme

Det skulle alltids kunne ordnes...

For tiden er det vanvittig mye jeg vil ha men ikke fÄr.
Grusomt, er det.
Grusomt.

InnleggSkrevet: Sűn 22 Aug 2004, 23:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Majane
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003
jeg vil ha kjĂŠreste!!!!
Men ikke hvem som helst.
MORTEN!!!!!
scream and shout.

InnleggSkrevet: Man 23 Aug 2004, 11:45
martefine
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003
jeg vil ha post Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tir 24 Aug 2004, 20:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
martefine skrev:
jeg vil ha post Rolling Eyes

Du skulle fÄtt post..

MEN: jeg ville ha zywiec, og fikk ikke! *futre*
sÄ da kan du desverre ikke fÄ post. Tunge
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tir 24 Aug 2004, 22:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
hĂŒter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
jeg vil ha vett og forstand. sÄ jeg ikke stÄr opp halv Ätte den ene dagen skolen begynner kvart pÄ ti bare for Ä sitte her!!! faen...mye vits i, da.

ogsÄ vil jeg ha minst en stykk forelder som drikker LITT mindre, takk...vanskelig Ä oppfylle? urettferdig..

jeg vil ha en jakke, sÄ jeg slipper Ä leke jesus mer. en hvit kjortel som fÄr meg til Ä se galere ut enn jeg er. nerdrum

InnleggSkrevet: Ons 25 Aug 2004, 07:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Vil ha ny gradering!! men fÄr ikke.. pÄ dette innlegget hverfall, men muligens neste?

InnleggSkrevet: Ons 25 Aug 2004, 09:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
VIL HA:
Litt mindre fett pÄ kroppen.
En fornuftig hjerne som funker.

InnleggSkrevet: Ons 25 Aug 2004, 11:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Mareth skrev:
VIL HA:
Litt mindre fett pÄ kroppen.
En fornuftig hjerne som funker.

Jeg er sikker pÄ at om du fÄr det siste der, da innser du at det fÞrste er pur BS..

Sammenlign problemene dine med dette du, og du vil fĂžle deg bedre:

Sitat:

Har du noen gang gjort noe sÊrdeles idiotisk, og smertelig (boksavelig talt) mÄttet betale for det? Vel, her er min erfaring pÄ mitt livs stÞrste tabbe. (NB! Les videre pÄ eget ansvar da denne selvopplevde historien er sÊrdeles "skitten". Jeg forteller denne historien uansett hvor smaklÞs den er for at dere skal lÊre av mine feil. Det hele startet med som sÄ mye annet at jeg hadde problemer med Ä drite. Nei, jeg hadde ikke forstoppelse eller problemer med lÞs eller hard mage, men det hadde med teknikk Ä gjÞre. Det virket som om mine rumpehÄr hadde vokst til en sÄnn lengde at rester ble hengende igjen i den jungelen jeg hadde mellom rumpeballene. Det led til mye frustrasjon og jeg visste at noe alltid var igjen. Jeg greide ikke Ä riste det lÞs.

Det led til to alternativer: Det ene var Ä strekke meg ned med litt papir Ä prÞve Ä knipe vekk det som satt der, noe som krevde kirurgisk presisjon for ikke Ä smÞre alt utover rumpeballene da jeg selvfÞlgelig ikke kunne se hva jeg drev med. Eller alternativt bare ta papiret fatt og begynne Ä tÞrke og hÄpe at papiret i do ikke nÄdde en "Kan-ikke-trekke-ned" grense. Jeg satt og funderte pÄ dette da jeg fikk en ide - som akkurat pÄ det tidspunktet virket som en kjempeide.

"Det er min rumpe og mine rumpehÄr ikke sant? Hvor ikke bare fjerne alt sammen? Da vil det jo renne ut som Þl fra en kran", sa jeg til meg selv. Dette vil gÄ ned i historien sammen med mange andre idiotiske uttalelser. "Hvor mange Indianere kan det vÊre?" - General Custer, "Ser ut som en fin dag for en biltur!" - JFK og "Der! America On-line har full Usenet dekning!" - en idiotisk systemtekniker. Slik var min analbarberingsidé.

Jeg utfÞrte oppdraget samme kveld med en billig engangs- bic-hÞvel og et hÄndkle til Ä sitte pÄ. Jeg begynte nederst og barberte fra sprekken og utover rumpeballene. Jeg hadde begynt min rumpehÄrfjerningsprosess. SelvfÞlgelig mÄtte jeg av og til rense hÞvelen som jeg bare tÞrket pÄ hÄndkle. Sakte men sikkert begynte mine boller og klÞft Ä ligne de hÄr lÞse rumpeballene pÄ en nyfÞdt unge. Til slutt tok jeg et siste strÞk og gikk over mitt arbeid. HÄndkle var fullt av hÄr og min rumpe var like glatt som elfenben. Jeg smilte og var fornÞyd.

Åh hvor lite jeg viste. I dag har jeg stor respekt for rumpehĂ„r. Som alt annet i denne verden som gud lagde har det en mening med sin tilstedevĂŠrelse. Det var jo ikke fĂžr jeg hadde fjernet det fĂžr jeg skjĂžnte hvor mye jeg hadde tatt disse hĂ„rene for gitt.

For det fÞrste: Det skaper friksjon. Det lÊrte jeg neste dag da jeg skulle gÄ til skolen i stekende sol. Etter Ä ha gÄtt i noen trapper pÄ skolen begynte jeg Ä svette. Jeg tenkte at jeg skulle gÄ pÄ do da jeg kjente noe ubehagelig. Svette! Det begynte Ä samle seg i sprekken min og en ubehagelig fÞlelse nÄr rumpeballene gled mot hverandre i hvert skritt jeg tok. Jeg rakk ikke Ä gÄ pÄ do for jeg mÄtte rekke timen sÄ jeg tenkte at det tÞrker sikkert!

Uheldigvis sÄ gjordet det akkurat det. Men ikke uten at det hadde blandet seg med mikroskopiske partikler fra forrige gang jeg dreit. Da jeg reiste meg fra stolen da timen var ferdig sÄ hadde det hele stÞrknet og rumpe ballene hang sammen i en blanding av svette/rester kombinasjon. Jeg gikk hjem til leiligheten da det begynte Ä klÞ.

ÅH HERRE GUD hva det klĂždde. Det fĂžltes som en armĂ© med maur krabbet opp og ned mellom rumpeballene mine. Jeg jobbet intenst for ikke Ă„ trykke hĂ„nda ned bak der for Ă„ klĂž midt pĂ„ gata. Jeg lĂžp hjem sĂ„ fort jeg kunne. Uheldigvis gjorde dette at jeg igjen begynte Ă„ svette. NĂ„r jeg endelig kom hjem sĂ„ hadde denne svettingen gjort det slik at alt var fuktig igjen og rumpeballene mine gnei seg mot hverandre som to vĂ„rkĂ„te frosker. Da jeg kom inn, kastet jeg av meg buksene og prĂžvde Ă„ tĂžrke rumpa mi forran en vifte.

Da jeg brettet mine to hauger av kjÞtt fra hverandre kom en forferdelig stank ut og fylte rommet. Hver eneste hund i kvartalet begynte Ä hyle. Jeg hadde det verst av alle da den forferdelige stanken ble skutt ut fra vifta og traff nesa mi som en spade. SÄ da stod jeg der og kjempet for ikke Ä kaste opp, mine rumpeballer fra hverandre med en konsentrert aroma av min egen kroppslukt mikset med en lukt av bÊsj blÄsende pÄ meg midt i ansiktet. Jeg hadde kun en tanke i hode. "Slik kommer det til Ä vÊre til hÄrene har vokst ut igjen".

Noen uker senere etter at jeg hadde tÞrket rumpa ved enhver anledning fant jeg ut en annen ting hÄrene hadde gjort. Ventilasjon! Jeg prÞvde Ä fise bare for Ä oppdage at fisen ble sittende fast mellom rumpeballene. Tilsynelatende sÄ har to rosa glatte rumpeballer en vakumeffekt. Det var ganske frustrerende med en fis som fÞk opp og ned som en jordrotte. Og som at dette ikke var nok, mÄ jeg igjennom enda mer tortur. Som alle som har barbert seg fÞr, sÄ vet man at hÄr som vokser ut igjen har en tendens til Ä vÊre ganske stikkende. Du kan jo tenke deg fÞlelsen av to rumpeballer som fÞles som nÄleputer gnissene mot hverandre.

Vel det er nÄ det jeg gjennomgÄr akkurat nÄ. Et mareritt jeg ikke Þnsker min verste fiende. SÄ nÄ sitter jeg her og lurer pÄ om jeg bare skal hoppe ut av vinduet og fÄ det over i et stor "klask".

Venner! Ikke barber rumpehÄrene deres.

InnleggSkrevet: Ons 25 Aug 2004, 13:02
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg Ăžnsker meg:

ny leilighet sammen med kjĂŠresten min
ny seng
rottweiler
stor bamse
pappa tilbake
ekstra cash pÄ konto'n

InnleggSkrevet: Ons 25 Aug 2004, 15:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004
En venn som kan brette papirbÄter.

InnleggSkrevet: Ons 25 Aug 2004, 19:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Majane
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003
Jeg vil ha Morten!!!

Men d skjer jo selvfĂžlgelig ikke.....
tufs!
scream and shout.

InnleggSkrevet: Fre 27 Aug 2004, 12:47
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
springwillow skrev:
En venn som kan brette papirbÄter.

Taadaaaaaah!!!!!!
(Øh, jeg kan?)

Jeg vil ha stdielÄnet mitt.
Jeg vil ha kjĂŠresten min.
Jeg vil ha is.

En av tre er ikke sÄ ille.
*kikke pÄ softis*

InnleggSkrevet: Fre 27 Aug 2004, 14:20
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
En venn som har tid til meg.

InnleggSkrevet: Fre 27 Aug 2004, 23:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
noen Ă„ snakke med

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Lűr 28 Aug 2004, 23:53
hĂŒter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
sokker pÄ beina uten Ä bevege meg tre meter

InnleggSkrevet: Sűn 29 Aug 2004, 13:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
kjÊreste. oppmerksomhet. enda mer kjÊreste. kyss. armkrok. hÄnd holde fast. kjÊreste.

selvstendighet.

InnleggSkrevet: Sűn 29 Aug 2004, 20:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 8 av 15 [281 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10, ..., 13, 14, 15 Neste
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet