|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
oh, da er vi enige, da 
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Søn 01 Jun 2003, 17:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
problemet for en del av oss er vel nettopp det at det tilsynelatende er så mange som har så god selvtillit. Nettopp derfor blir det vanskeligere for oss andre å komme seg opp, fordi vi hele tiden føler oss mindre verdt enn de som allerede har en god selvfølelse...og det er jo logisk at folk med selvtillit er mer tiltrekkende...jeg skjønner jo det. Men samtidig er kanskje det en av grunnene til at det er så vanskelig å komme seg opp? Fordi de som allerede er oppe hele tiden blir foretrukket framfor oss?
men hva vet vel jeg...det er bare en teori... 
|
Skrevet: Søn 01 Jun 2003, 21:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
Det kan nok stemme. De som gjemmer seg i en krok og er redde for folk som snakker til dem. kanskje fordi de er veldig redde for å si noe teit sånn at de som snakker til dem går sin vei kan jage de fleste bort.
Jeg sier ikke at det gjelder deg altså songbird!!
men jeg har også vært liten redd og fryktelig sjenert en gang. redd for å si noe som helst eller gjøre noe som helst som andre ikke gjorde. men jeg fikk venner som fikk meg på rette skinner og plukket meg opp.
Janteloven er alltid gjeldende. Det bare gjelder å glemme den.
Og piet hein har greie på sakene sine:
Det skaptes av en livstrett gammel Gud
engang ti nidkjært negative bud.
Profeten så på dem med angst i blikket,
gikk ut blant folk og lærte: Du skal ikke...
Jeg tror at det følger med menneskekall
ét eneste bud, et som sier: Du skal.
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Søn 01 Jun 2003, 21:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: MÃ¥nen
|
Janteloven. Uff. Men det finnes "En gylden middelvei".
|
_________________ Hulder..
Skrevet: Man 02 Jun 2003, 09:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Arrgh...jeg vil ikke være forelska mer!! Vil ikke vil ikke!
men jeg er...grrr....
skal på besøk til ham i morgen...usj. Det er bare å innse det. Jeg er mer forelska enn noensinne...
hvorfor skal han være så snill mot meg? hvorfor sier han så mye pent til meg? hvorfor skryter han så mye av meg? hvorfor må han være så fantastisk? jeg hater å være forelska...blir så deprimert av det... 
|
Skrevet: Ons 04 Jun 2003, 13:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
Kjære deg. Det virker som vi er i akkurat samme situasjon..Men hvorfor er det usj hvis du faktisk skal på besøk til han i morgen? Da får du sett han, og kanskje til og med tatt på han..? *Klemmelittpå*
Lykke til!
|
Skrevet: Ons 04 Jun 2003, 13:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
sexysupathing skrev: | Kjære deg. Det virker som vi er i akkurat samme situasjon..Men hvorfor er det usj hvis du faktisk skal på besøk til han i morgen? Da får du sett han, og kanskje til og med tatt på han..? *Klemmelittpå*
Lykke til! |
Joda...det skal bli godt å se ham igjen. Og en klem får jeg alltid...om ikke mer. Problemet er bare det, at jeg blir mer og mer sikker på at vi aldri blir sammen. Så jeg bare lurer meg selv...det smarteste hadde vært å holde seg langt unna...og prøve å komme over ham. Men det klarer jeg altså ikke...dessuten er han en av mine nærmeste venner...og jeg har virkelig ikke lyst til å miste ham. Usj...vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Jeg har jo utrolig lyst til å møte ham. Og det kommer til å bli sinnsykt koselig. Men jeg frykter nedturen etterpå...som alltid. Dagene etter, som allltid er et helvete. Jeg hater meg selv...fordi jeg er så glad i ham. Jeg bare lurer meg selv.
|
Skrevet: Ons 04 Jun 2003, 16:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
Psssst..Songbird - vi seiler virkelig samme båt! Jeg er en drømmer, og det kommer jeg til forbli. Jeg er ikke over han, jeg kommer ikke over han. Leit. Synd. Jeg vil aaaaaav. STOPP!
Var det nå jeg skulle hoppe ut av vinduet?
|
Skrevet: Ons 04 Jun 2003, 20:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
Men du? Vet han at du liker han?
|
Skrevet: Ons 04 Jun 2003, 20:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
han vet det...og jeg vet at han er glad i meg og. det sier han hver gang vi møtes...og hver gang jeg snakker med ham. men alikevel blir vi visst aldri sammen... 
|
Skrevet: Ons 04 Jun 2003, 20:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
Uff..*føler med*
|
Skrevet: Ons 04 Jun 2003, 20:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
Bor han langt unna da..?
|
Skrevet: Ons 04 Jun 2003, 20:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
buhuu...
men men...uansett er han en av de beste vennene jeg har hatt da. har ikke tall på hvor mange ganger han har plukket meg opp fra bunnen...
|
Skrevet: Ons 04 Jun 2003, 20:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
For å være voksen og fornuftig: Da burde man kanskje ikke bli kjærester?
Men jeg hater å si det der, for jeg nekter å høre på det selv. Og jeg nekter å innrømme at jeg burde komme over han - og bevege meg videre. Det finnes drøssevis av andre gutter..Fikk til og med et meget hyggelig tilbud, men det sa jeg plent nei til. Det hadde blitt både for desperat og dårlig gjort ovenfor vedkommende.
|
Skrevet: Ons 04 Jun 2003, 20:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
han bor ca 5mil unna. men til høsten flytter han til oslo og jeg til skogn, så det blir liksom litt vanskelig...
jeg klarer uansett ikke å komme over ham nå...og etter i morgen blir det nok enda vanskeligere. men men. ingen har sagt at livet skulle være enkelt...
|
Skrevet: Ons 04 Jun 2003, 20:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
Niks, ingen har sagt det du..Men hvis jeg skal komme med noe som kanskje kan løfte deg litt opp (håper jeg) så sier du at du skal flytte. Nytt sted, nye muligheter. Ofte nye gutter også vet du..
Har alltid trodd at når jeg er forelska og burde komme med videre at det ikke finnes nooen i verden som er som han, dvs perfekt for meg. Men det viser seg å være feil - for sånn tenker jeg jo alltid!
|
Skrevet: Ons 04 Jun 2003, 20:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
oj...gjett hvem som akkurat logget seg på msn...
uansett vet jeg jo at jeg kommer til å treffe mange artige mennesker når jeg flytter...det finnes jo massevis av trønder-dsgf'ere...hihi.
på lørdag skal jeg forresten treffe Hilde og Petter! det blir mine første dsgf-venner på utsiden... *glede seg masse*
|
Skrevet: Ons 04 Jun 2003, 21:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
Men hvis jeg har forstått det rett er du forelsket i ham og han forelsket i deg? *veive med armene* og så gjør du ikke noe med det!
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Ons 04 Jun 2003, 21:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
jeg har gjort så mye jeg kan...han vet hvor glad jeg er i ham. Og han sier han er glad i meg også...
men han sier han trenger tid...det er ca to måneder siden det ble slutt mellom han og eksen, og de hadde vært sammen i to år. så han sa han trengte tid på å finne ut hva han ville...
noen ganger virker det omtrent som om vi er sammen..men samtidig så er vi jo ikke det. og selv om jeg hater meg selv for det, så har jeg fremdeles et lite håp...
|
Skrevet: Ons 04 Jun 2003, 21:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
Det der høres ut som om han bare vil vente litt, for å være sikker på at det han føler for deg ikke bare er rebound. Det som er så kjekt med gutter, er at vi som regel mener det vi sier. Ja betyr ja, nei betyr nei, jeg trenger litt tid betyr at han faktisk trenger litt tid på seg. 
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Ons 04 Jun 2003, 21:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |