DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Hilsener & Hyllester
Presentasjonsrunde
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 7 av 12 [236 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Neste
Av Innlegg
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
Det visst populært å oppdatere for tiden. Da vil jeg og.

Jeg heter fortsatt Therese Bosrup Karlsen og er søtten år, men Karlsen er nedprioritert. Jeg har, som Trine, flyttet mye på meg siden sist. Larvik - Hamar (to forskjellige steder) - Larvik på et halvt år, faktisk. Maraton i flytting. Det er ikke å anbefale, for på halvveien tror jeg at jeg mistet meg selv. Så hvis du finner meg liggene i en grøftekant ensom og forlatt et sted mellom hamar og larvik, så si fra.

Jeg har hatt kjæreste siden sist også. Men ikke nå mer. Jeg har Trine da. Jeg har funnet ut at søtten er en kjip alder, for da faller alt fra hverandre. Men samtidig tror jeg at jeg har blitt en liten stor jente siden sist. Jeg tenker for mye.

Jeg går på steinerskolen. Vi har eurytmi og silkebøker. Hver dag tog. Jeg elsker musikken min. Alltid minidisc over alt. Thomas Dybdahl er min helt. Thom Yorke også. Og flere. Jeg vil være Björk, men jeg er bare Krumelure. Jeg kan sikkert ikke klage. (Jeg er søt)

Dessuten har jeg fått rødt hår.

Det var sikkert alt.

InnleggSkrevet: Søn 31 Okt 2004, 19:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Terning
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004
Jeg heter Terning, og jeg er en dritt.

Takk for meg.

InnleggSkrevet: Tor 04 Nov 2004, 00:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
jazztrid
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 03 Nov 2004
Jeg er da lillesøster til panter.
er snill og grei og utrolig vimsete.

Spiller trompet ov vil gjærne dele mine musikkkunskaper med andre, derfor kolder jeg knappen svakt inne på musikklærer. det jeg egentlig drømmer om er å bli jazzmusiker, helst vokalist. men nå spiller jeg trompet så da blir det vel til det. Wink

er faktisk verdens første som bærer tittelen legent *stolt*
ja... legent er dirigent og leder. for et korps jeg startet nå i høst.
Helt utrolig at det går.
ellers jobber jeg som grovmessing instruktør.

Liker kunskap, faller for kunskap. folk som tenker har altid fasinert meg.

spørsmål?
spør hilde (panter)

InnleggSkrevet: Man 08 Nov 2004, 23:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
cyan_26
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Okt 2004
*slenge seg på*

God Morgen alle sammen!

Jeg heter så mye som Runa, med etternavnet Solvang, det har jeg fått av mamma'en min.
Jeg er veldig trøtt og lei akkurat nå, derfor gøy å sitte å skrive maaaaaaasse innlegg i forumet, sitter nemmelig på æsje-jobben min..

Jeg er glad i å ikke være på jobb, så morsomme filmer som jeg kan sitere ved senere anledninger, og så liker jeg å sitte å ikke gjøre stort med vennene mine, de er så gode!
Kan jo hende at jeg tar en aldri så liten fyllekule med de og da Wink
Og så liker jeg å gaule falskt til sanger jeg liker, og alt dette her har jeg vel likt i de 20 årene jeg har snublet rundt på denne jorden.

Bukke og neie!

InnleggSkrevet: Tir 09 Nov 2004, 10:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
Hei!Very Happy Jeg er Carina Aandahl Aure. Er 18 år, kjører bil og går på VGS. Almen, Persbråten i Oslo. Jeg skal bli politi..

InnleggSkrevet: Søn 19 Des 2004, 15:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Hei dere fantastiske gale mennesker der ute!
jeg heter Eirin (20), og er mamma til Christa Emilie (2).
Vi er født på Sunnmøre begge to, men fluttet til Fredrikstad i høst. der stortrivest vi, med manen i vårt liv.

InnleggSkrevet: Lør 25 Des 2004, 14:07
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
Jeg har jo aldri svart så da får jeg vel gjøre det:D

Jeg Heter Caroline Bernhardsen, (etternavnet har faktisk en god forklaring..for jeg skulle egentlig het Krokås (?!) men når besteforeldrene mine giftet seg fikk de ikke lov og hete det (var visst for mange som het det) Og farfars far het Bernhard...Derfor Bernhardsen.) Jeg Kommer fra Gol, i hallingdal, hvor jeg har bodd 17 år av midt liv, men bor nå på kongsberg, Er lærling som IKT driftsoperatør ved Sykehuset Buskerud og flytter snart til drammen for og komme nærmere jobben. Fyller snart 20 (HURRA) og er jo engentlig også samboer, men han blir igjen i kongsberg når jeg flytter nærmere jobben, men jeg tror vi kan ha godt av litt tid fra hverandre...
Jeg har 5 søsken, 4 søstre og en bror.
Er EKS medlem av Smiths venner, fordi som vet hva det er, (derfor endel søksen)

vet ikke helt hva mer jeg skal si jeg?! hehe

InnleggSkrevet: Man 03 Jan 2005, 10:45
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Siden min forrige presentasjon ligger på side 1 og ting har endret seg siden den gang så oppdaterer jeg..

Jeg heter fremdeles Marianne Eiken Furnes, og tror fremdeles at jeg en vakker dag skal bytte navn til Aasen Razz Jeg har nå fylt 24 år, det begynner faktisk å bli en stund siden, jeg har nemlig bursdag nest først i august. Marianne betyr fremdeles vakker, så da er jeg fremdeles det. Very Happy Jeg bor også fremdeles med verdens herligste mann, men vi bor ikke i Oslo lengre. Vi har nemlig flyttet til Trøndelag, nærmere bestemt Skatval i Stjørdal kommune.

Jeg kommer fra en liten bygd helt nord i Bergen kommune, der bor fremdeles en del av mine beste venner, så jeg liker å reise hjem på besøk!
Jeg studerer ikke data lengre, for nå er jeg franskstudine, men jeg skal ta opp igjen to dataeksamener til sommeren da.. slik at jeg endelig kan bli bachelor IT! Fransken er bare tidsfordriv (og forhåpentligvis et pluss en gang i fremtiden..)

Jeg kjenner ikke så mange her nord, har en venninne hjemifra, og så kjenner jeg jo slekten til min kjære, og vi må ikke glemme kompisene hans. Jeg begynner å kjenne de ganske godt nå. Og de er jo bare helt topp hele gjengen! Siden jeg ikke kjenner så mange så blir det ofte til at jeg sitter hjemme. Men det gjør ikke noe, for vi har en kjempekoselig leilighet i kjelleren til svigers, og dessuten har jeg fått laptop av min kjære (den var brukt da..) og uten den tror ikke jeg hadde hatt det fult så bra her nord.

Ellers har jeg begynt å strikke, og strikker nå en poncho til meg selv. Very Happy

InnleggSkrevet: Lør 08 Jan 2005, 11:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
siv_elisabeth
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 29 Apr 2003
Jeg heter Siv Elisabeth Soland, kommer fra Flekkefjord. Har bodd 4 år på østlandet hvorav 1 år på Holter(ved Jessheim) litt over 1/2 år i Sørumsand (kjøpte hus med min daværende forlovede) deretter litt under 1/2 år på Galgeberg i Oslo, dertter 1 år i Badebakken ved Nydalen og 1 år i Smalgangen på Grønland.
Der ble jeg hardbarket og skjønte etterhvert at i Oslo er det alt for mye rare og kalde folk, så jeg ville til sørlandet... men til en halvveis stor by, derfor ble det litt mer vestland, altså Stavanger. Men så kom en fyr og kapret mitt hjertet en 1,5 måneds tid før, så derfor flyttet jeg til Bergen istedenfor.

Har studert dataingeniør. Ellers har jeg 2,5 års erfaring med gatekjøkken (jobbet der da jeg gikk på VGS) og har ellers også en god del år bak meg på Rimi, hvor jeg jobbet ved siden av da jeg studerte dataing.

Jobber for tiden på KS på NGT mens jeg prøver å finne ut hva jeg evt. vil gjøre videre.
Men akkurat nu er det bare litt digg å tjene penger, og ha noe som kan kalles fritid.
Ellers er jeg en stor nerd som digger linux, vet mye om hvordan sånne datamaskinduppeditter fungerer, elsker å dra kortet og handle klær, spesielt rosa klær, og synes det er deilig å fly avgårde på 8 hjul om sommeren (Blades)

Sier aldri nei til en god fest, og kommer nok til å leve ganske lenge i og med at jeg er en jævel på å le en god latter :-p

Jeg har vel hengt på dsgf mer eller mindre siden oppstarten, men ikke heeele tiden like mye.

Er forøvrig 81 modell.

Elsker å høre på musikk, og må stort sett alltid ha lyd rundt meg. Kan stort sett være hva som helst. Er veldig glad i å bevege meg på dansegulvet.

That's me.. i think..

- ses

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 00:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Zhor
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005
Hei allesammen
Jeg heter Tor og er et kvart århundre gammel. Bor i Narvik nå, verdens navle (<- Legg merke til den ironiske tonen). Smile Ellers har jeg studert til en batchelor computer science grad, etter mye om og ennå mere men. Har 2 foreldre (suprise) og 1 søster som er antikrist sjøl. Parralelt med studiene mine jobber jeg med å mekke maskina (jippi) som også er en av hobbyene mine. Ting jeg liker å gjøre på fritiden er å trene (hovedsakelig fotball, wang chun, blades). Leser også endel fantasy bøker og ser på diverse rare tvserier. Reise på tur gjør jeg også så snart jeg får muligheten til det. Ellers har jeg en merkelig form for humor som mange ikke forstår. Liker å se de posetive Smile sidene med folk og tar det meste med et smil.

Thats me in a nutshell
What kind of nut has such a big nutshell?
How did I get into this bloody great big nutshell?

InnleggSkrevet: Tor 03 Mar 2005, 10:34
Sist endret av Zhor den Fre 04 Mar 2005, 20:48, endret 1 gang
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Zhor skrev:
Hei alillihopen
Jeg heter Tor og e et kvart hundreår gammel. Bor i Narrvik nu, verdens navle (<- Legg merke til den ironiske tonen). Smile Ellers har æ studert til en batchelor computer science grad, etter mye om og men. Har 2 foreldre (suprise) og 1 søster som e antikrist sjøl. Parralelt me studian jobbe æ me å mekke maskina (jippi) som åsså e en av hobbyan mine. Ellers lika æ å trene (hovedsakelig fotball, wang chun, blades), lika å lese fantasy bøker och se diverse rare tvseria, men det som e artigst e å stæsje me venna, reise på tur gjør æ når æ får muligheten . På forum lika æ å skriv flere ulike dialekta i kvær setning, samt skrive ukorrekt grammatikk og tegnsetting, bruke unaturlig mange smileys og ellers skrive ukorrekt norsk Smile Ellers har æ en merkelig form for humor som mange ikke forstår. Lika å se de posetive Smile sidan med folk. Tar ting som det kommer og e generelt ganske tolerant av mæ. Husk å itj ta livet så arvorlig folkens.

Thats me in a nutshell
What kind of nut has such a big nutshell?
How did I get into this bloody great big nutshell?

Du glemte å nevne at du er Gud... Wink

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Tor 03 Mar 2005, 22:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Zhor
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005
Hei antikrist.
Det står i profilen min, under yrke Smile
Det er ikke noe jeg orker å skryte av, det er faktisk en ganske slitsom jobb.

InnleggSkrevet: Tor 03 Mar 2005, 22:46
Sist endret av Zhor den Fre 04 Mar 2005, 20:50, endret 1 gang
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Hei Zhor! Velkommen til oss! Vennligst ta deg tid til å lese gjennom forumets retningslinjer, hvor det bl.a. påpekes at posting foregår på bokmål eller nynorsk; ikke dialekt.

Også hadde jeg blitt veldig glad hvis du kunne redigert presentasjonen din til nettopp en av disse skriftspråkene, slik at jeg orker å lese den. Wink

Veronica.

InnleggSkrevet: Fre 04 Mar 2005, 17:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Stabeistet
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003
Jeg trodde jeg hadde skrevet her, men må nok ha glemt det i forbifarten...

Hei og hoppsann! Mitt navn er Ida Kroken, og jeg er snart 20 år (om ca. fire måneder). Holder for tiden på med å avslutte et år på almennfaglig påbygging ved Nord-Østerdal videregående skole (på Tynset), det skal bli deilig å bli ferdig der... Tidligere har jeg gått barne- og ungdomsarbeider, men har enda ikke vært lærling.
På fritiden gjør jeg fint lite, men prøver å ta vare på vennene mine så godt jeg kan, og dyrke kjærligheten til min kjæreste kjære (pzynoaz). Ellers bruker jeg en del tid på DSGF-sidene; forum, etc.
Jeg hadde ikke visst om dette forbundet, om det ikke var for Trine (songbird). Vi bodde på rom sammen på Skogn folkehøgskole i fjor, og jeg ble introdusert for DSGF gjennom henne. Etter jeg ble medlem her, har jeg fått mange nye, veldig gode venner, og dem akter jeg å holde på.
Til høsten har jeg planer om å studere i Trondheim, på enten barnevernspedagog eller førskolelærer (fortrinnsvis førstnevnte). Hvis jeg skal være så uheldig å ikke komme inn på noen av dem, så har jeg anledning til å være lærling i to år (barne- og ungdomsarbeider), ellers så finner jeg meg sikkert en annen jobb der. Så nå har jeg begynt stresset med å finne en hybel, eller et sted å bo, noe som ikke er så enkelt. Men jeg skal nok finne noe... Det jeg vet er at jeg i hvert fall har lyst til å komme meg til Trondheim. Det er der jeg har de fleste vennene mine, og kjæresten min, og jeg trives veldig godt i den byen.

InnleggSkrevet: Ons 11 Mai 2005, 19:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004
Terning skrev:
Jeg heter Terning, og jeg er en dritt.

Takk for meg.

I salute you, Sir!

og du får en støvel
midt mellom øynene

smil
likevel

InnleggSkrevet: Man 23 Mai 2005, 01:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
alise
Främling
Främling

Ble Medlem: 17 Mai 2005
hei jah. her skrev jeg bare masse feil så jeg endret det å skreiv alt på nytt. nedenfor:p

InnleggSkrevet: Man 23 Mai 2005, 21:19
Sist endret av alise den Man 23 Mai 2005, 21:21, endret 1 gang
alise
Främling
Främling

Ble Medlem: 17 Mai 2005
Hei.
Anne Lise..eh..etternavnet mitt er Bollandsås. Jeg kan vel begynne der jeg og. navnet er fra min oldefar og ingen ringere enn ham. Han tok det fra en ås kalt Bollands-åsa i trøndelag, å at den het Bollands-åsa blir igrunn ganske så logisk sett at etternavnet mitt er Bollandsås..
For øvrigkan jeg nevne at 43 mennesker i verden bærer etternavnet Bollandsås,og alle er på en måte i slekt med meg. enetn de er onkel, tante, fetter, kusine, tremenin, firmening eller femening(selv om jeg ike tror generasjonen vår går så langt ut) nok om familiens navn. nå har jeg akkurt bevist hvor mye jeg kan sitte å snakke om densamme kjedlige tingen hele tiden....

Bor fortiden på stathelle, i bamble, i telemark. det er fordi mamma ble født her. jeg ble født i trøndelag, i likhet med min far. Nåhar jeg bodd her i ti år, og skal endelig hjem igjen til høsten, da jeg skal gå folkehøyskole i melhus..<3

InnleggSkrevet: Man 23 Mai 2005, 21:20
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Jæddå..
Hejhej mennesker=)

Jeg heter Ida Marita Poortman.
Jeg blir 17 år om 4 mnd og 22 dager;)
Jeg bor i Vestfossen, Buskeruds Kulturhovedstad Very Happy
Begynner på VK1 Allmenn på Tinius til høsten, mitt førstevalg.
Jeg veit ikke helt hva jeg skal bli ennå, men finner det forhåpentligvis ut snaart?

Etternavnet mitt er fra Holland, eller Nederland om du vil.
Min bestefar er hollender, og jeg håper å få lært meg hollandsk en vakker dag Smile

Jeg er ganske nyregistrert på forumet, men har kikka innpå her før jeg registrerte meg.
Min nydelige kjæreste fikk meg til å kikke innpå her, og her er det da riktig så kjekt Wink

Ellers så.. I'm still in the making!
Jeg trives best sammen med gutter, og noen få utvalgte jenter.
Noen ganger er jeg litt mer jente enn jeg liker å innrømme, men blir ofte sett på som en av gutta Very Happy
Humøret er opp og ned som en jojo, og jeg har hormoner som ei gravid dame.
Jeg blir lett irritert, men sjelden ordentlig sint.

Jeg er ca 170 høy, har mørk blondt hår, brune øyne med grønnskjær og dilla på grønne ting.

Jeg trenger kjæresten min, musikk og data /m nett.

Jeg elsker å sove og å dusje.

Og egentlig skulle jeg ønske det var mer å si om meg Razz

Jo, så er jeg helt avhengig av EnjoyDiary Wink

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 00:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
calyptomena
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005
Cool

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 14:23
Sist endret av calyptomena den Lør 23 Sep 2006, 22:35, endret 1 gang
sjokoladekjeks
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Nov 2004
Hmm...
Nå er ikke jeg sikker på om jeg har presentert meg her før, da jeg har hukommelse som en gullfisk.
SÃ¥, det er da meningen at jeg skal lage en analyse av meg selv?
Hmm...
Er en liten pike på rundt femten år. Mitt navn er Eva. Navnet Eva betyr noe i retning av "Moderlig". Navnet skjemmer ingen.
Har forresten også et mellomnavn (Karèn (med det tegnet oppå ja)) Og et etternavn (Laaangt og greskt (faktisk) Med begynnelsen "Kara" som betyr svart og en bakre del som betyr kristen. Går også under etternavnet Vik, da min mor heter det.)
Er en av dem som kan kalles en sær ,uoriginal, pliktoppfyllende, kjedelig og flink tenåring.
Fyllte nettopp i dag ut skjemaet for å bekrefte min skoleplass ved St. Olav videregående skole. Very Happy Very Happy Very Happy Det er da en almennfaglig skole.
Er forøvrig fan av formelle formuleringer, til stor glede for mine faglærere. (Formuleringene mine kan ofte grense til det komiske)
Er også veldig glad i sakrasme, ironi, kverulering og sadisme.
(ler når folk får vondt)
Kastrer du deg inn i en diskusjon med meg kunne du likesågodt ha begått selvmord.
I min kropp svømmer et hav av greske gener noe som også resulterer i mit farlige temperament.
Dette får vel være sånn ca nok, da jeg ser at jeg har skrevet mye lengre enn de fleste har gjort...
Heh Tunge Mr. Green Freakish

Ya sou!

P.S. Jeg fekter også, så vet du det Razz

"Hjelp!" ropte han da treet fløy forbi ham Shocked

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 15:41
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 7 av 12 [236 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Hilsener & Hyllester
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet