|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
|
Sissel er newb og skjønner ingen ting av de tingene vi snakker om her
nok om det...DING lvl 54! seks lvler igjen nå
|
Skrevet: Søn 30 Jul 2006, 19:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Vi satte ny rekord i BWL i dag. Ferdig på 3 timer og 20 min. På onsdag var vi igjennom MC på 3 timer og 4 min, det går bedre for oss igjen!
La oss få has på twillingene i morgen, så blir alt så bra.
|
Skrevet: Søn 30 Jul 2006, 23:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
|
Det var da vanvittig treg MC til å være et guild som tar BWL så fort?
The Axemen tok jo MC på 1t 10min når de fortsatt eksisterte. 
|
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Man 31 Jul 2006, 11:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
haakoo skrev: | darkfrog skrev: | seriøst Ikke rart de har hovedkvarter i Frankrike, om de hadde vært i Norge hadde vi raidet stedet. |
Du er klar over at Blizzard holder til i USA? Husker ikke akkurat hvor den avdelingen som har utviklet/utvikler WoW holder til, men det er et av to steder.
I frankrike har de et driftsenter for serverene sine, hadde vært morro og få ta en titt der. |
Så er det ikke alle classes som kan bruke mail da :p kjipt å gimpe en rogue med cloth. men jo, er ikke noe pes. Tok huhuran 2nde ordentlige try idag. Eneste bossen jeg vet er virkelig virkelig vanskelig for oss i AQ blir Ouro. jaja, dne tid den sorg.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 01 Aug 2006, 01:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Marilla_sila skrev: | Det var da vanvittig treg MC til å være et guild som tar BWL så fort?
The Axemen tok jo MC på 1t 10min når de fortsatt eksisterte.  |
Dobbeltpost >_<. men jo, brutter var med i Axemen. satt å så på når de gjorde det faktisk 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 01 Aug 2006, 01:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005 Innlegg: 438 Bosted: Sætre
|
zaphod skrev: | Sissel er newb og skjønner ingen ting av de tingene vi snakker om her
nok om det...DING lvl 54! seks lvler igjen nå |
Var som pai da... MÃ¥ du virkelig nevne meg i alle sammenhenger? Dessuten; I'm the almighty, I know everything. 
|
_________________ Before giving someone a piece of your mind, be sure you have enough to spare!
- Skål for våre foreldres barn -
Skrevet: Lør 19 Aug 2006, 15:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

|
KamikazeKaninen skrev: | zaphod skrev: | Sissel er newb og skjønner ingen ting av de tingene vi snakker om her
nok om det...DING lvl 54! seks lvler igjen nå |
Var som pai da... MÃ¥ du virkelig nevne meg i alle sammenhenger? Dessuten; I'm the almighty, I know everything.  |
if you know everything why dont you know what we are talking about???
|
Skrevet: Lør 19 Aug 2006, 16:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Slutt med WoW, selg accaounten deres på Ebay og kjøp DS med Tetris istedenfor 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Lør 19 Aug 2006, 23:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
..venter spent på hva du sier når du har solgt accounten din og er lei tetris.
|
Skrevet: Søn 20 Aug 2006, 02:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Lei Tetris? Hvordan kan man bli lei av Tetris? Det er som og si at man kan bli lei av og se på søte damer i bikini... aint gonna happen ^^
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Søn 20 Aug 2006, 11:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Søte nelfs i bikini isåfall.. bare hallooo (lolz)
Greit, tetris er fett men supermario er bedre. Det jeg sier er at man slutter ikke så spise kneip fordi det er godt med loff iblant 
|
Skrevet: Søn 20 Aug 2006, 12:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

|
Chrom nede, nå har vi "bare" den svære dragen igjen. Vi fikk han til fase 2 på første forsøk uten at raidleader kunne tacts, og kun 4 hadde sett han før. Heia oss. 
|
Skrevet: Søn 20 Aug 2006, 12:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Gz stas. Vi tok Twins idag.. go oss 
|
Skrevet: Man 21 Aug 2006, 01:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

|
var i AQ40 igår i lvl 58^^
fikk skeram til 45 % på første forsøk ever
vi var bare 37 folk på det meste :/ mange i guilden som fremdeles har sommerfeire...
|
Skrevet: Man 21 Aug 2006, 13:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

|
Nefarian nede av Iento! \o/
Det er guildet Dufuz, Bananku and myself henger i.
Han gikk ned på ... 3. eller 4. try i kveld, og vi har kun hatt to tries før, han kom til phase 2 begge gangen.
(jeg var ikke med. )
|
Skrevet: Man 21 Aug 2006, 21:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Ukult. Vi brukte strengt tatt en god kveld på å ta neffie, men det er ikke så vanskelig om man ikke har max uflax med class-calls osv. (3 shamladins calls etter hverandre >_<)
Men joda, wow er fortsatt stas herre som vi wiper på c'thun.
|
Skrevet: Ons 23 Aug 2006, 00:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Tvillingene nede i går. Woho!
Nå må jeg bare jobbe litt med druiden min, så jeg kan skifte hovedkarakter. Hunter blir utrolig kjedlig i lengden.
|
Skrevet: Ons 23 Aug 2006, 09:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Alle vet jo at det er Priest det er kult å spille... Jeg har bitt i det sure eplet, og startet på nytt på samme server som Darkfrog, og har nå en lvl 23 human priest, som allerede har gjort seg bemerket blant andre spillere... Jeg gjetter på at det at jeg har spilt doctor i anarchy online i fire år gjør at jeg er vant til å heale 
|
Skrevet: Ons 23 Aug 2006, 22:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Hehe kanskje det Priest er ganske greit, kommer ann på om man klarer den healbot rollen man har i tidlig end-game, den blir ganske kjedelig.
Men haakoo, høres aimed shot - multishot - autoshot - aimed shot - multishot - autoshot ... kjent ut? 
|
Skrevet: Tor 24 Aug 2006, 14:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

|
er jo mage som ruler da!
ikke bare er mages gode dmg dealere men de er også veldig morsomme og spille på, imotsetning til andre klasser som hunters som blir for det meste bare det samme hele tida:P
|
Skrevet: Tor 24 Aug 2006, 15:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |