|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
City of Angels.
Den er så trist!
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Man 15 Jan 2007, 09:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005 Innlegg: 438 Bosted: Sætre
|
Sverdet i Stenen - god, gammel, koselig disney det 
|
_________________ Before giving someone a piece of your mind, be sure you have enough to spare!
- Skål for våre foreldres barn -
Skrevet: Man 15 Jan 2007, 17:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kristiiiiine
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Okt 2006 Innlegg: 65 Bosted: Lillehammer/Os
|
I helga så jeg Good Will Hunting og Lady og Landstrykeren. Koseligkoselig!
|
Skrevet: Man 15 Jan 2007, 23:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Sist sett: Crash.
Det er slike filmer som gjør det godt å være filminteressert!
Satan, for en genial film! Absolutt verdt den gullmannen den ble belønnet for i fjor, for bl.a beste film! Slike filmer gjør godt å se, samtidig som dem gjør deg fly forbanna, grunnet temaet - rasisme.
Dette er et nydelig stykke arbeid av Paul Haggis som har regissert og skrevet manuset selv.
Filmen er utrolig godt regissert, storyen er glimrende, og samtlige skuespillere gjør imponerende prestasjoner i de ulike rollene!
Jeg har absolutt ingenting å utsette på denne filmen, og har derfor 0 problem med å snurre terningen til en sekser!
6/6.

|
_________________ De profundis...
Skrevet: Ons 24 Jan 2007, 20:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eruanna
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 07 Apr 2004 Innlegg: 357 Bosted: Horten
|
Siste film er nok Pans Labyrint! Dæven. Bra film. Vil virkelig se igjen. Gleder meg til den kommer på dvd!
Sett skremmende lite filmer i det siste. Har ikke sett noen sia lørdag.
|
_________________ Perfect day for scrubbing the floor and other exciting things.
Skrevet: Ons 24 Jan 2007, 21:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Så Children of Men her om dagen. Ganske bra film egentlig, men jeg synes den sluttet litt brått...
|
Skrevet: Ons 24 Jan 2007, 22:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Justin Case
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007 Innlegg: 561 Bosted: Hjemme
|
lenge siden jeg så film sist, over en uke siden, lørdag...........13. januar. Så Princess Mononoke...igjen.
|
Skrevet: Ons 24 Jan 2007, 22:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005 Innlegg: 1698 Bosted: PÃ¥ et isflak
|
Har nå sett deler av Sjette sansen, men mamma syntes at den var skummel, så vi måtte skifte kanal sånn at hun ikke fikk mareritt. 
|
Skrevet: Ons 24 Jan 2007, 23:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
The Prestige. Rett inn på topp 20-lista mi i alle fall.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Ons 24 Jan 2007, 23:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
The Prestige her også. En av mine bedre kinoopplevelser.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tor 25 Jan 2007, 20:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
School of life.
Den var faktisk ganske fin. Han i fra pizzagjengen og Van the Man spiller i den.
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 26 Jan 2007, 07:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
nemi1985
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Okt 2003 Innlegg: 222
|
En venninne lurte meg(okay, hun spurte, jeg sa ja) til å se Puppetry of the Penis - Live at the Forum igår..den var..uhm..interessant, I guess..
Hvis du ikke veit hva Puppetry of the Penis er..så..uhm..google det
|
Skrevet: Lør 27 Jan 2007, 13:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eruanna
SteinHakkeToillat

|
Shawshank Redemption. For n'te gang. Blir aldri lei av den filmen der.
|
_________________ Perfect day for scrubbing the floor and other exciting things.
Skrevet: Lør 27 Jan 2007, 16:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
Tristan
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 28 Jan 2007, 13:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
PÃ¥ jobb i dag:
Commando (1985)
Gud hjelpe meg!! Jeg måtte bli 26 år før jeg så denne filmen, og nå skjønner jeg hvorfor...! Latterlig story, latterlig regi, elendig skuespill, og skytescenene samt nærkampslossescenene var så dårlige at det var nærmest pinlig! Kun en unnskyldning for å få vist frem Arnie-boy's muskler på den tiden han fortsatt "hadde kropp". Fisj!
Det var min objektive mening. Så min lettere subjektive... Fy så gøy den var å se!! Synes fortsatt den var elendig, men den havner under den kategorien med filmer som er så dårlige at man MÅ se dem, for å få seg en god latter! Bare dette hindrer den fra jumbokarakter!
2/6
Desperado (1995)
Jeg digger Rodriguez!! Og at jeg ikke har sett den originale El Mariachi er bare en skam fra ende til annen! Men Desperado var godt å se igjen! Altfor lenge siden sist! Rodriguez' filmer er filmer man egentlig ikke forventer så mye av hva story, og skuespill angår. Her er det bare gøy action og skytemoro som gjelder, og det får man til gangs i hans filmer (med unntak fra SpyKids selvfølgelig... ). Spesielt i denne! Men jeg liker storyen her jeg, og replikkene er en sann fryd. Hva annet kan man vente fra en film av superparet Rodriguez/Tarantino?
5/6
GoldenEye (1995)
Den første James Bond-filmen med Pierce Brosnan.
Jeg digger Bond-filmene! Her snakker vi underholdning!! For det er vel ikke noen filmer som har så bra biljaktscener, undervannsscener, og andre geniale stuntscener som Bond-filmene! Det er ikke ofte man ser noen ta brekksving med en tanks, for å si det slik!
Og er det action man håper på med denne Bond-filmen, så skuffer ikke denne heller!
Men det som er litt dumt med Bond-filmene er disse mange utrolige unaturlige stuntene som får man til å riste litt oppgitt på hodet til tider, og disse evinnelige eksplosjonene bare en bil havner på taket, men hva gjør vel det??
morsomt er det også å se etter tabber i disse filmene, for det er så mange av dem!
god Bond-film det her, men langt fra den beste!
4/6
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Søn 28 Jan 2007, 21:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eruanna
SteinHakkeToillat

|
Jeg har akkurat hatt litt jentefilmkveld med meg selv. Sett Bridget Jones's Diary og Bridget Jones: The edge of reason.
De er søte, da. ;D
|
Skrevet: Man 29 Jan 2007, 00:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Click (forferdelig) og Apocalypto (overraskende bra).
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Man 29 Jan 2007, 08:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Runaway Jury.. Sett den før, fortsatt en av de bedre filmatiseringene av John Grishams bøker.
De skal dog ha smekk på fingrene for castingen, absolutt ikke pga dårlig skuespill, men fordi alt for mange av skuespillerne likner hverandre, så sånne "var det ham som blalbalbla"-folk blir fullstendig forvirret, og jeg må forklare midt i filmen flere ganger. Litt salattråkking der altså, men plot, fremdrift og alt ellers er absolutt verdt å se!
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 29 Jan 2007, 08:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
|
Wuthering Heights
Utrolig kjedelig film skal jeg være helt ærlig. Så den på skolen også, suger å se på film på skolen :/
|
_________________ Du må ikke sniffe lim!
Skrevet: Man 29 Jan 2007, 17:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
The Returner
Kul film, med søt asiatisk jente, og kjekk asiatisk gutt. Og veldig søtt romvesen (som ligna litt på ET!!)
Jeg likte den jeg...
|
Skrevet: Man 29 Jan 2007, 17:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |