|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
*lurer på om skal bytte nick til Morfeus, drømmenes Gud..*
Skalviseee. "Krigsdrømmer" er ofte tegn på urovekkende følelser!
Ildvinge, lille humle, vi vet begge hvem det var! 
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Tor 08 Mai 2003, 16:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
| Balangsen skrev: | | Skalviseee. "Krigsdrømmer" er ofte tegn på urovekkende følelser! |
Uhm.. jeg var litt sinna og sånn og kjeftet litt på min kjære i går kveld.. kanskje det var de følelsene som formet drømmene mine?
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tor 08 Mai 2003, 17:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Hihi...feen din er søt Hilde! si hei fra meg...
|
Skrevet: Tor 08 Mai 2003, 17:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
den lille blå feen har invadert drømmene mine!!!
tjohei! så gøy!!
|
Skrevet: Fre 09 Mai 2003, 09:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
I natt drømte jeg at jeg var på teater/opera/ noe i likheten.... der så jeg noe som kunne minne litt om den lille havfruen, bortsett fra at poenget var at menneskene skulle spise havfolket... Det var ikke det rareste for vi hadde fått plasser på noe tribune liknende greier av is. Disse drev om smeltet mens vi satt der.. Dessuten var plassene så høyt oppe at jeg hele tiden var redd for å falle ned.. Det var glatt og ille....
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Fre 09 Mai 2003, 09:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ildfugl
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 711 Bosted: En liten bygd på Vestlandet
|
Det kan være etter det jeg har skjønt (arrester meg om jeg tar feil) at du er i en situasjon der du ikke har kontroll over hva som skjer.Det er forvrengt,en annen betydning enn det som er virkelig,du er redd for å falle ned,kan vær at du er edd for å miste noe...(nå tenker jeg høyt her) Balansen kan sikkert gi deg en bedre tolkning.
|
_________________ "Selv når alt ser mørkt ut,vil lyset inne i deg gi deg svar."
Skrevet: Fre 09 Mai 2003, 10:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Når jeg er "ute og flyr" så har jeg det alltid for meg at jeg skal hjelpe noen. Det var en gang vi hadde besøk av min tante, og hun gikk hand-i-hand med en fyr. Bak dem gikk det en kjeltring som prøvde å ta lommeboka til min tante. Da kom "Super"-Randar *kremt* til unnsettning og fikk hentet tilbake lommeboka. *tata*
Vel... Jeg elske å drømme-fly! Så synd de kommer så sjelden.
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Fre 09 Mai 2003, 10:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Jeg drømte at jeg var på sykkeltur med noen venner, men så plutselig var det en sykkelkonkurranse i USA, og når man kom til ett kryss måtte man krysse av for at man hadde væt innom.. enkelte hadde på forhånd utnevnt meg til vinner, så jeg hadde allerede fått en del av premien som var billetter til det amerikanske se og hør.. det vil si det var et tvprogram.. og da vi skulle ta fatt på siste etappen, så tok jeg på meg en ryggsekk med spor til å sette kniver inn i, og der puttet jeg 3 store kniver som beskyttelse mot det vi kunne treffe på siste etappen. Det var en jente som syklet foran meg, men henne så vi ikke mer til....
Så var vi plutselig i en buss, og vi ble kjørt til ett sted der alle tingene våre var og fikk beskjed om at vi måtte pakke sammen snarest, men jeg fikke ikke pakket noe som helst.. så kom det et troll og jeg våknet...
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Fre 09 Mai 2003, 10:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
_Hmmm..
Du har ikke tilfeldigvis litt Sceneskrekk, Martefine?
Og jeg tror Ildfugl har helt rett når det gjelder det at du er redd for å miste noe.. Kan det være kontroll?
Randar, dette er en typisk "mestrings-drøm" Du føler at verden rundt deg innimellom ikke er så halvgæren alikevel! ;D
Aurora: Spennende drøm.. Og masse symboler..
Du føler at du mestrer ting, samtidig som du får "advarsler" om kommende problemer (trollet)
Du føler at du innimellom mister litt kontakten med degselv, men at det egentlig ikke gjør noe. Du føler at du har noen som vil holde din kontakt med jorden.
|
Skrevet: Fre 09 Mai 2003, 15:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

|
Jeg går drama linja så jeg har vel egentlig ikke så mye sceneskrekk at det gjør noe.....
|
må du ta deg sammen
Skrevet: Fre 09 Mai 2003, 16:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan

Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
|
hmm drømte her i natt: at jeg gikk i en gate med butiker og leiligheter på vær side og plutselig så komer det to motorsyklister på røde motorsykler med svarte motorsykkel klær alt var svart på dem, de stå r altså i den ene enden av gata, ålutselig så lå den ene motorsykelen på sida og den ene motorsyklisten var borte, den andre sto ved siden av sykelen og skøyt på folk som komer å går til å fra butikker og leiligheter jeg sto sånn ca midten av gata i nærheten av en vegg og en sånn reklame skilt som enkelte setter utafor butiiken, jeg så mot motorsyklisten som står å skyter folk, bare står å ser domt på folka som blir meia ned av et eller annet maskingevær som sprer noe gjævelig men som av en eller anen grunn ikke treffer meg står bare noen skritt unna di som blir meia ned, føler ingen ting, så skifter motorsyklisten om til en pistol, da løper jeg
så våkna jeg
|
Skrevet: Fre 09 Mai 2003, 20:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
Hm.. en følelse av at du kan mestre de store problemene, men at det er de små som feller deg?
|
Skrevet: Fre 09 Mai 2003, 20:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

|
I natt drømte jeg at norges konge døde og at hele norge var i landesorg...
|
må du ta deg sammen
Skrevet: Søn 11 Mai 2003, 15:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
| martefine skrev: | | I natt drømte jeg at norges konge døde og at hele norge var i landesorg... |
usjameien....
|
Skrevet: Søn 11 Mai 2003, 15:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

|
I natt drømte jeg at det var noen som jaktet på meg og at jeg tilslutt måtte gi meg fordi jeg ikke kan løpe... Kanskje jeg endelig har funnet den negative siden med at jeg ikke kan løpe??
|
må du ta deg sammen
Skrevet: Man 12 Mai 2003, 10:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ildfugl
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 711 Bosted: En liten bygd på Vestlandet
|
Det har ikke så veldi mye med det å gjøre,det ligger dypere.Du er redd for noe... du vil egentlig ikke gi deg men til slutt må du gi deg fordi du blir "hemmet".(Nå tenker jeg høyt her) *Rope på Balansen*
|
_________________ "Selv når alt ser mørkt ut,vil lyset inne i deg gi deg svar."
Skrevet: Man 12 Mai 2003, 11:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Jeg har drømt på spansk to netter på rad nå...
I går natt drømte jeg at jeg pratet med en venninne jeg ikke har hørt fra på evigheter, men midt i samtalen la jeg merke til at jeg pratet på spansk, og det forstår jo ikke hun.
I natt drømte jeg at jeg satt på en eller annen luguber kafe i ett eller annet mye varmere land enn dette, og pratet spansk med avisbudet.
Husker desverre ikke så alt for mange detaljer fra drømmene mine, men kanskje dere får noe ut av det likevel.
Jeg har nettopp hatt spanskeksamen...
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Man 12 Mai 2003, 16:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
*Dukke frem fra tåken iført Heltekappe*
*barsk stemme*
"Var det noen som ropte mitt navn?"
Spøk til side:
Martefine, jeg tror Ildfugl har helt rett! Dette er det at du forsøker å flykte fra problemer som du ikke vil se i øynene.
Somregel er ikke problemer så ille som de ser ut. Og jo lenger u flykter, jo verre vil de bli.
Du er sannsyneligvis hemmet av dine egne følelser av hjelpesløshet! (pokker, det høres ut som om jeg har peil på ting..)
Zatharee: Det har litt med spanskeksamen å gjøre, men kan også ha noe med at du føler at andre ikke forstår deg? Sammtidig som du føler at ordene dine ikke når frem hos de du ønsker!
Hilde "Morfeus"
|
Skrevet: Man 12 Mai 2003, 16:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
| Balangsen skrev: | Zatharee: Det har litt med spanskeksamen å gjøre, men kan også ha noe med at du føler at andre ikke forstår deg? Sammtidig som du føler at ordene dine ikke når frem hos de du ønsker!
|
Wow.... så sannt.. du er ikke så dum du! Hadde faktisk ikke tenkt over dette enda...
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Man 12 Mai 2003, 16:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |