DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Hilsener & Hyllester
Presentasjonsrunde
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 6 av 12 [236 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Neste
Av Innlegg
hrtghaeg
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 21 Mai 2003
springwillow skrev:
Lydia i 9. klasse, du aner sikkert ikke hvem jeg er ... Razz

MÄ jesus beglage at jeg ikke vet det nei. Men koselig at du husker pÄ meg. Jeg mÄ ha gjort noe for Ä bemerke meg pÄ den skolen....

InnleggSkrevet: Sűn 27 Jun 2004, 12:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Dette er fortsatt en presentasjonstrÄd, mkey?

InnleggSkrevet: Man 28 Jun 2004, 02:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Atanamir
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 04 Jul 2004
Vel..her er jeg

Hei alle sammen

Skal kort presentere meg, er helt klin fersk pÄ forumet..men pytt
pytt..

Navn: Tommy
Er fra: Oslo
Alder: 32
Jobber: I butikk (varehandel og blir butikksjef fra 1.8.04)
Interesser: forum (som dette), web,seismologi, musikk ++

Hvordan jeg har rotet meg hit ?
Tja..kom borti en av administratorene her som jeg har chattet
litt med pÄ gamle everday chatten og irc pÄ dagbladet sin tjeneste
blink og syntes dette virket som et trivelig sted.

InnleggSkrevet: Sűn 04 Jul 2004, 00:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Velkommen til forumet, Atanamir!

Folk her er ikke riktig navla, men de er stort sett ganske morsomme. Kos deg. Smile

InnleggSkrevet: Sűn 04 Jul 2004, 10:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Atanamir
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 04 Jul 2004
Takker og bukker

Tusen takk for det Smile
Har lest litt trÄder og folk er morsomme her, det er helt klart.
Ikke vanskelig Ä kose seg, nÄr man fÄr en slik velkomst Very Happy

InnleggSkrevet: Sűn 04 Jul 2004, 12:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
Hoho, jeg er treigeste fisken i havet, jah.

Hei!

Jeg heter Berit, er 20 Är, og egentlig ganske sprÞ i mine tankeganger, selv om jeg ikke gir uttrykk for det. Jeg er ogsÄ veldig treig til Ä fÞlge med pÄ forum, titter innom sÄnn ca en uke i strekk hver tredje/fjerde mÄned, sÄnn ca. Skjerpeseg! (snart har jeg ikke nett i det hele tatt, though). Jeg bor i lille Levanger i TrÞndelag. Jeg har vÊrt dsgf-medlem sÄ lenge jeg kan huske (skjÞnte ikke bÊret hvem folka var). oi, jeg tror jeg ble medlem bare noen mÄneder etter at hele greia starta opp. Eller noe sÄnt? Husker ikke. Det var ihvertfall den tiden vi digga biblioteket fordi at de hadde nettilgang, og ikke lenge etter fikk jeg selv nett hjemme.
Bor pÄ hybel, har kjÊreste, digger hunder, kjÞrer mammas bil, trener, og lever livet.
Jeg er ogsÄ en liten kverulant som liker Ä sette ting pÄ spissen for Ä fÄ noen til Ä forstÄ hvor dumt skrevet/sagt det var, og for Ä fÄ dem til Ä innse Ässen det ser utad, selv om det ikke var ment slik.
Jeg er skeptisk.

InnleggSkrevet: Tir 13 Jul 2004, 09:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004
Ja min tur. NĂ„ har jeg sagt litt for mye her til at jeg vil si navnet mitt men
Jeg kan ialefall si litt.

Interesser: data akrobatikk filmredigering design
Jeg kan kverulere i enhver debatt fordi de snakker ukorekt. Men jeg pleier Ă„ holde kjeft fordi mange tror jeg er gal med mine holdninger.(objektivismen)
Er jeg stolt av noe mÄ det vel vÊre at jeg kan tenke uten regler.

InnleggSkrevet: Tir 13 Jul 2004, 16:03
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004
Hoi hoi

Jostein Strand her, eller Jos blant venner og ellers andre som mÄtte fÞle for Ä kalle meg det.

Har ofte presentert meg som syns at alt er rart, sÄ dette forumet burde vel passende i sÄ mÄte.

Vet ikke hvor detaljert eg skal bli, er 27,5 Är, har 85 vekttal, eller 255 studiepoeng som dei kallar det no, og studerar no Opplevelsesproduksjon pÄ Hamar

Er studentpolitikar, og snart pÄ veg inn i partipolitikken igjen etter nokre Ärs pause. Er medlem av norges stÞrste solidariske ungdomsbevegelse. Har dermed skapt et nettverk slik at eg kan gjÞre det eg helst vil; nemlig Ä vÊre kreativ.

Har denne vÄren vert med pÄ Ä lage to kortfilmar, ein av dei satt opp pÄ fleire kinoar i Hedmark/Oppland, designet litt av ein brosjyre som skal sendast ut til alle studentane, lage, omstukturere eller oppdattere heimesider for ymse organisasjoner og alliansar. GÄtt pÄ ski i Hamar sentrum i juli. Har startet opp filmklubb og arrangert filmnatt.

Tek meg dermed ein pust i bakken i sumar, ingen sumarjobbing pÄ denne karen. Greit Ä ha litt fri nÄr man jobbet hver dag siden februar, ja t.o.m. pÄ 17.mai, da eksamen vÄr skulle leveres 18.mai.

Er det noe dere lurer pÄ er det bare Ä spÞrre :-)x

InnleggSkrevet: Tir 13 Jul 2004, 18:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Missipia
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 17 Jun 2004
hmm.. jeg har ikke presentert meg enda. men d fÄr jeg vell gjÞre.. Wink

Heidi heter jeg. blei 20Är i gÄr.. Very Happy

kommer i fra Älesund *sukk* men den 31 flytter jeg til tÞnsberg. Hoppido og jeg ska ikke studere der nere som mange tror.. hehe.. jeg ska jobbe Ä bo der nere.. Very Happy

jeg har en sambor pÄ 24 Är, jeg har vert sammen med han i 3 og et halvt Är no (han ska flytte at med meg altsÄ). han er bilmekaniker.

jeg har gÄtt 2 Är tegning form Ä farge, 1 Är interiÞr. og har akkurat vert i prakssik pÄ Norema AS. der jeg selger kjÞkken og bad innredninger, og tegner lÞsninger pÄ data osv. sÄ nÄ har jeg er utdanning som interiÞrselger.

hobby:
- jeg elsker Ä tegne! min store drÞm er Ä bli stor kunstner (men d er ikke en jobb en kan stole pÄ, sÄ d for bli hobby, sÄ for en sjÄ hvordan d utvikler seg. Wink ) jeg tegner veeeeldi mye mennesker, mye portrett osv. liker veldi godt Ä tegne damer, syns dem har litt mer former og litt mer utfordrene en menn.. *ler* elsker Ä tegne fantasi bilder, syns d er arti Ä kombinere damer med fantasi. f.eks halvt dame halvt demonisk et eller anna.. Twisted Evil

- trener litt, men ska bli flinkere med det, hÄper jeg. Smile

- fri dykking, men ska dykker setfikate.. Very Happy elsker Ä dykke Ä bade osv. sjÞen mÄÄÄÄÄ jeg bo at med, d er reine rusen for meg. hehe..

- padle syns jeg er arti.

- shoppe!!!!!!! Mr. Green

- venner! liker veldi godt Ä finne pÄ ting sammens med dem, f.eks kafe, resturang, kino, bade, feste, danse, sleng ann en prat, bÄt turer osv. "gode venner mÄ en ta godt vare pÄ, dem vokser ikke pÄ trÊr.." Wink

- fiske og bÄt turer! jeg er ei tÞff jente! ikke av den typen som fÄr panikk nor en fÄr fisk pÄ kroken!! *ler* jeg bruker ikke kniv pÄ fisken for Ä drepe den! jeg knekker nakken med berre henda!! hehe.. ekte fiskar jente.. Wink

- bade bade bade bade bade bade bade.... Very Happy

- DANSE! elsker Ä danse! arti d.. Very Happy har gÄtt et lite kurs, og hÄper pÄ flere.. jekk et kurs der jeg lÊrte: sving, tango, foxtrott og line dans. utrolig arti faktiks, veldi sosialt!! Very Happy

-FESTE!!! mÄÄÄÄ ikke glÞmme d.. Very Happy sier som regel ikke nei til en fest..

- musikk! liker god Ă„ hĂžre pĂ„.. og jeg liker alti i fra A til Å.. nytt Ă„ gammelt. men liker mest trance nor jeg ska danse! Very Happy

- liker godt Ä lage mat Ä faktisk! elsker Ä lage nye retter, mye utenlansk! syns d er veldi godt med kinesisk, meksikansk og ikke minst ogsÄ godt norsk.

ting jeg missliker serkt!!!

- baksnakking
- rasisme
- narko
- folk som dĂžmmer fĂžr en kjenner noen
- mobbing

men eller sÄ er jeg en Êrlig Ä snill jente, liker ikke Ä dÞmme noen fÞr jeg kjenner dem. Wink og jeg gÄr over ens med dem fleste.. Very Happy

sÄ sÄnn er jeg.. Wink

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/heidi__s/

hjemmeside nr2: http://www.freewebs.com/miss_heidi/

InnleggSkrevet: Tir 20 Jul 2004, 13:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Heh, en gang skulle jeg skrive her men sÄ glemte jeg det. Anyways, here goes:

Hei, jeg heter Marius og har vokst opp diverse steder pÄ sÞrÞst-landet, har nemli flyttet 9 ganger i lÞpet av mine 18 fÞrste Är her i verden. Bor i Porsgrunn nÄ, kommer til Ä flytte til Tsjekkia om ca 9 dager. Jeg er 20 Är, men fyller 21 om 7 dager.

Jeg kan vÊre fryktelig distrÚ og vimsete, men mener godt med stort sett alt jeg gjÞr. Jeg er odelsgutt pÄ en gÄrd i Nome kommune, og pÄ den skal jeg tilbringe min pensjonisttilvÊrelse. Er musikknerd, hÞrer pÄ musikk stort sett hele tiden og blir dypt vondbroten nÄr mp3-spilleren min gÄr tom for strÞm.

Jeg er forresten en etterkommer av Petter Dass, og skriver ofte tekster som terapi nÄr jeg fÞler meg som en Dass Smile

Ble singel igjen forgÄrs, men tror likevel pÄ at nissen vil gi meg en ny kjÊreste hvis jeg er snill.

Jeg har en mÞrkere side, et tungsinn som jeg tror er arvelig fra farssiden av familien. Heldigvis finnes det noe som heter kos og dÄrlig humor, som er en god balansestav nÄr jeg linedanser over "the Abyss".

sÄh

InnleggSkrevet: Ons 08 Sep 2004, 07:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
spot
FrÀmling
FrÀmling

Ble Medlem: 09 Sep 2004
okey.. dette er meg i korte trekk:
Jeg heter Silje Mathea KleftÄs. Egentlig het jeg bare Silje KleftÄs, men sÄ var jeg pÄ en leir eller no og da var vi ni eller ti Silje'r sÄ derfor ville jeg ha et navn til. sÄ det sÄ!
Ellers bor jeg pÄ bondelandet og av og til i Oslo nÄr jeg fÞler det blir for lang reisevei fra skolen i Oslo til Lier ved Drammen.
Jeg holder pÄ med tensing, det er gÞy. Jeg er dramaleder der, sÄ i korte trekk kan man si at jeg holder veldig mye pÄ med teater/teatersport osv.. Jeg var med og vant forresten Kfuk-kfum-mesterskapet i teatersport i sommer. Det var utrolig gÞy!
Ja, jeg er kristen og det er jeg stolt av! Jeg er kristen pÄ min egen lille mÄte, og tror absolutt ikke at sex fÞr ekteskap er tingen!

Jeg fyller 18 Är om akkurat en uke, og gleder meg til det!
Jeg er utrolig glad i musikk og discmanen min er med meg uansett hvor jeg beveger meg. Jeg er veldig glad i punk, rock osv, men er ellers Äpen for det meste.

Jeg er russ i Är! Jeg gÄr nemlig siste Äret pÄ media og kommunikasjon pÄ Bjerke vgs i Oslo. Det er egentlig helt greit, men jeg likte de to fÞrste Ärene bedre for da var det ikke sÄ mye allmennfag. Jeg tilbringer skoeldagene med Ä sitte foran en mac og surfe pÄ nettet og gjÞre litt skolearbeid av og til.
Jeg tror jeg skal bli fotograf, men jeg er ikke helt sikker enda.. Neste Är blir det nok et Är pÄ folkehÞgskole ja... (noen tips om hvilken jeg skal velge?)

SÄ det sÄh!

InnleggSkrevet: Sűn 12 Sep 2004, 19:43
alassie
FrÀmling
FrÀmling

Ble Medlem: 03 Sep 2003
Jeg heter da Beate. Kommer opprinnelig fra TromsÞ, men har bodd de 9 siste Ärene av mitt liv i den flateste og desidert kjedeligste kommunen i Østfold...nemlig RÄde.

GÄr pÄ vk2 Reklame, Illustrasjon & Design. Det er gÞy=) OgsÄ har vi bare studieretnignsfag - dvs at jeg tilbringer hele uka foran macen... Jeg er internett og msn avhengig. Det er litt slitsomt til tider =p Har muligens lyst til Ä bli illustratÞr eller grafisk designer..men vi fÄr se =)

Ellers har jeg diverse interesser ogsÄ. Tegne og photoshoppe er utrolig gÞy. Syr ogsÄ mye - litt diverse, men kommer til Ä bli mye vikingtÞy framover. Har akkurat begynnt Ä trene med blankvÄpen, Þnsker meg sverd ^^,)
Trener i tillegg litt agility med hunden.

Venner betyr utrolig mye for meg.

Jeg er avhengig av musikk. Metal i diverse former er det jeg liker best, ellers er jeg Ă„pen for veldig mye.. MÅ ha musikk^^

...ja, det var meg det da=)

InnleggSkrevet: Sűn 12 Sep 2004, 20:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Jeg har fÞlelsen av at det er pÄ tide Ä oppdatere litt her nÄ.

Jeg er fremdeles meg, full av motsetninger, forvirret og ganske uforutsigbar.
Har av en eller annen grunn endt opp i Trondheim, der jeg prÞver Ä fÞlge med pÄ elektro pÄ Hist. (ikke helt vellykket det, nei)
Hmm..det var ikke mye nytt...kanskje jeg ikke burde oppdatert likevel.
Åja, jeg har store problemer med Ă„ bestemme meg for ting.
Spiller de fleste spill om jeg fÄr sjansen. Ikke praktiserende kannibal...Og ja, retningssans som en dÞd presenil gullfisk med alzheimers, har tilsvarende hukommelse.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Tor 21 Okt 2004, 09:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg er en sau, jeg vil ogsÄ oppdatere.

Jeg er 18Är + ca 8 mnd.
Siden forrige gang jeg skrev har jeg flyttet fra Rakkestad til skogn, tilbake og fra Rakkestad til SjokoladekjeksÄs. Der har jeg det egentlig veldig fint, men jeg skulle Þnske jeg hadde en kattepus. Men jeg har en kjÊreste, og det er egentlig like bra som en katt. Faktisk mye bedre...pÄ mange mÄter.
Jeg er en dagdriver og gÄr og venter pÄ at livet skal dale ned i fanget mitt. En vakker dag skal jeg kanskje finne pÄ noe Ä gjÞre. Jeg har dÄrlige dager, og da liker jeg ikke at folk tar pÄ hÄret mitt. Forresten heter jeg fortsatt Trine Jensegg, og egentlig har jeg veldig lyst til Ä putte Nymo i midten. Jeg liker Ä si at jeg heter Nymo ogsÄ, men egentlig er ikke det sant. Jeg er ikke sÄ veldig smart, og jeg kan veldig lite om mye, men jeg liker Ä innbille meg at det ikke gjÞr noe. Jeg tror verden hadde vÊrt mye finere om folk var flinkere til Ä klemme hverandre, og jeg er overbevist om at alle egentlig er snill. Noen er bare veldig flinke til Ä late som om de ikke er det. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg synes at humler er verdens festligste skapninger, og jeg er fullstendig overbevist om at mennesker kan fly. Vi har vinger, det er bare det at ingen vet det.
Jeg elsker musikk. Og jeg elsker Ä gÄ rundt i gatene til alle dÞgnets tider og hÞre pÄ musikk. Tori Amos er min gudinne. Jeg er bifil, men mamma tror ikke noe pÄ det fordi kjÊresten min er en gutt. Broren min er hÄndballspiller og barnehageonkel, og alle de gamle venninnene mine var forelsket i ham. Det er de sikkert ennÄ. Jeg har en nyyydelig katt som heter Doffen, og jeg skulle gjerne tatt ham med til Oslo, men jeg gjÞr det ikke. Fordi jeg synes det blir feil Ä ta ham med bort fra hjemmet sitt bare fordi jeg ikke vil bo her. NÄ som han endelig har blitt sjefen i gata og ikke fÄr banke hver dag lenger...
De som eier huset jeg bor i har en katt som heter Sofie. (egentlig er det naboen deres som eier henne, men de hadde en katt til som fikk unger, og da ble Sofie sjalu og flyttet over til naboen.) Sofie liker Ä komme pÄ besÞk til meg og sette seg i vinduskarmen min. Det er koselig.
NÄ er jeg i Rakkestad, men om et par timer skal jeg ta toget hjem til Oslo. Og i kveld kommer Therese pÄ besÞk til meg. Jeg fÞler meg heldig.
Jeg elsker vaniljeyoghurt med Freia SjokoladedrÄper i.

Therese og jeg er dsgf's sÞteste jenter, og vi er ganske dumme. Men det gjÞr ikke noe, fordi vi er sÄ kule. Hoppido <-- Jeg er veldig glad i denne.

InnleggSkrevet: Tor 21 Okt 2004, 11:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
stÄpÄhodet
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004
hvor er sjokoladekjeksÄs?

RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes

InnleggSkrevet: Tor 21 Okt 2004, 14:36
Gaute
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003
PÄ KjelsÄs i Oslo Smile

Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud

InnleggSkrevet: Tor 21 Okt 2004, 21:46
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Tore Supernova Tharaldsen her. Vel, mellomnavnet er ikke sÞkt om ennÄ da, men hÄper! Mr. Green
FÞdt og oppvokst i det samme rÞde huset i Kristiansand alle mine vintre. Somrene ble i hin hÄrde dage stort sett tilbrakt pÄ hytta i SÞgne.
Ferdig med skole, grunnskole og to Är pÄ salg og service. Har fagbrev i Butikkfag, jobber som handelsreisende/grafisk designer. Interesser er kjÊreste, musikk, og mitt kjÊre pengesluk av en bil.

Ellers driver jeg mye med Ă„ slite Ăžkonomisk.

Musikk! nevnte jeg musikk? musikk er veldig viktig i livet mitt.
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 22 Okt 2004, 08:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
stÄpÄhodet
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004
kjelsÄs? som i kjelsÄs like ved der jeg bor? ha!!! sÄ fett. det er mange dsgfere her. selv bor jeg pÄ disen og innenfor en kilometer bor thejack, jack, morph og rotta. hvor pÄ kjelsÄs?

(weeeeeeeeeeeeeee)

RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes

InnleggSkrevet: Fre 22 Okt 2004, 20:19
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
stÄpÄhodet skrev:
kjelsÄs? som i kjelsÄs like ved der jeg bor? ha!!! sÄ fett. det er mange dsgfere her. selv bor jeg pÄ disen og innenfor en kilometer bor thejack, jack, morph og rotta. hvor pÄ kjelsÄs?

(weeeeeeeeeeeeeee)

heeeeeeeeelt pÄ toppen. nesten inni nordmarka. ikke sÄ langt fra trollvann.

InnleggSkrevet: Lűr 23 Okt 2004, 20:18
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
Jeppsann, jeg er da Steffen... kommer egentlig fra porsgrunn men har forvillet meg til vestlandet. Her fyller jeg timene med en jobb, og altformye liksom-sportslige aktiviteter. Vet ikke om innebandy bedriftsidrett kan kalles sportslig eller bare voldlig, og om badminton kan kalles en sport i det hele tatt er det mange som er uenige om.

HÞrer pÄ masse musikk, absolutt alt fra metall til ska til jazz og klassisk. Men jeg kjÞper ikke pop-musikk, det blir litt for dumt.

Jeg er religiÞs, men liker best Ä definere min egen religion selv. Har eksperimentert med egne skapelsesteorier som jeg har funnet like sannsynlige som mange andre religioners skapelsesteorier. Min religion gÄr fÞrst og fremst ut pÄ at det er min egen tro, ingen andres og den skal ike prakkes pÄ andre enn meg selv. Verden blir fredeligere pÄ den mÄten. Alt for mye dumt har kommet ut av det jeg kaller kommersiell religion (og da snakker vi ikke om popcorn-salg i vÄpenhuset).

Jeg er stor fan av terry pratchett's discworld og har lÊrt mye av de bÞkene, som for eksempel at kaos alltid overvinner orden fordi kaos er mye bedre organisert. Ellers er vel Alkymisten ogsÄ en bok som har gitt meg mye.

Alt skal planlegges til minste detalj, ikke fordi jeg fÞlger planene men fordi det er gÞy Ä legge planer. OgsÄ er det gÞy Ä se hvordan hele verden motarbeider dem og sakte men sikkert bryter planene ned. Da er det greit Ä kunne improvisere litt ogsÄ.

Brukte en gang mye tid pÄ rollespill, men har nÄ gÄtt over til standard brettspill. Jeg savner rollespill, men det krever sÄ mye mer. Finnes sÄ mange bra brettspill som er mye mer inkluderende enn rollespill.

Utseendemessig ligner jeg ikke voldsomt pÄ avataren min, men jeg er nÄ sÄpass fascinert av elefanter med litt rar bein-stilling, at jeg syntes det representerer min personlighet bedre enn et bilde av meg selv!

Har ikke noe hjemmeside lenger, men lurer pÄ Ä fÄ opprettet en snart.

InnleggSkrevet: Tor 28 Okt 2004, 11:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 6 av 12 [236 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Neste
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Hilsener & Hyllester
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet