|
Side 6 av 12 [236 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Neste |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hrtghaeg
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Mai 2003 Innlegg: 81
|
| springwillow skrev: | Lydia i 9. klasse, du aner sikkert ikke hvem jeg er ...  |
Må jesus beglage at jeg ikke vet det nei. Men koselig at du husker på meg. Jeg må ha gjort noe for å bemerke meg på den skolen....
|
_________________ Zaniness = Genial galskap
Skrevet: Søn 27 Jun 2004, 12:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2204 Bosted: Asker
|
Dette er fortsatt en presentasjonstråd, mkey?
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 02:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Atanamir
Spitzy (!)

Ble Medlem: 04 Jul 2004 Innlegg: 158
|
Vel..her er jeg
Hei alle sammen
Skal kort presentere meg, er helt klin fersk på forumet..men pytt
pytt..
Navn: Tommy
Er fra: Oslo
Alder: 32
Jobber: I butikk (varehandel og blir butikksjef fra 1.8.04)
Interesser: forum (som dette), web,seismologi, musikk ++
Hvordan jeg har rotet meg hit ?
Tja..kom borti en av administratorene her som jeg har chattet
litt med på gamle everday chatten og irc på dagbladet sin tjeneste
blink og syntes dette virket som et trivelig sted.
|
Skrevet: Søn 04 Jul 2004, 00:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Velkommen til forumet, Atanamir!
Folk her er ikke riktig navla, men de er stort sett ganske morsomme. Kos deg. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Søn 04 Jul 2004, 10:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Atanamir
Spitzy (!)

Ble Medlem: 04 Jul 2004 Innlegg: 158
|
Takker og bukker
Tusen takk for det
Har lest litt tråder og folk er morsomme her, det er helt klart.
Ikke vanskelig å kose seg, når man får en slik velkomst 
|
Skrevet: Søn 04 Jul 2004, 12:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
Hoho, jeg er treigeste fisken i havet, jah.
Hei!
Jeg heter Berit, er 20 år, og egentlig ganske sprø i mine tankeganger, selv om jeg ikke gir uttrykk for det. Jeg er også veldig treig til å følge med på forum, titter innom sånn ca en uke i strekk hver tredje/fjerde måned, sånn ca. Skjerpeseg! (snart har jeg ikke nett i det hele tatt, though). Jeg bor i lille Levanger i Trøndelag. Jeg har vært dsgf-medlem så lenge jeg kan huske (skjønte ikke bæret hvem folka var). oi, jeg tror jeg ble medlem bare noen måneder etter at hele greia starta opp. Eller noe sånt? Husker ikke. Det var ihvertfall den tiden vi digga biblioteket fordi at de hadde nettilgang, og ikke lenge etter fikk jeg selv nett hjemme.
Bor på hybel, har kjæreste, digger hunder, kjører mammas bil, trener, og lever livet.
Jeg er også en liten kverulant som liker å sette ting på spissen for å få noen til å forstå hvor dumt skrevet/sagt det var, og for å få dem til å innse åssen det ser utad, selv om det ikke var ment slik.
Jeg er skeptisk.
|
Skrevet: Tir 13 Jul 2004, 09:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
Ja min tur. Nå har jeg sagt litt for mye her til at jeg vil si navnet mitt men
Jeg kan ialefall si litt.
Interesser: data akrobatikk filmredigering design
Jeg kan kverulere i enhver debatt fordi de snakker ukorekt. Men jeg pleier å holde kjeft fordi mange tror jeg er gal med mine holdninger.(objektivismen)
Er jeg stolt av noe må det vel være at jeg kan tenke uten regler.
|
Skrevet: Tir 13 Jul 2004, 16:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
Hoi hoi
Jostein Strand her, eller Jos blant venner og ellers andre som måtte føle for å kalle meg det.
Har ofte presentert meg som syns at alt er rart, så dette forumet burde vel passende i så måte.
Vet ikke hvor detaljert eg skal bli, er 27,5 år, har 85 vekttal, eller 255 studiepoeng som dei kallar det no, og studerar no Opplevelsesproduksjon på Hamar
Er studentpolitikar, og snart på veg inn i partipolitikken igjen etter nokre års pause. Er medlem av norges største solidariske ungdomsbevegelse. Har dermed skapt et nettverk slik at eg kan gjøre det eg helst vil; nemlig å være kreativ.
Har denne våren vert med på å lage to kortfilmar, ein av dei satt opp på fleire kinoar i Hedmark/Oppland, designet litt av ein brosjyre som skal sendast ut til alle studentane, lage, omstukturere eller oppdattere heimesider for ymse organisasjoner og alliansar. Gått på ski i Hamar sentrum i juli. Har startet opp filmklubb og arrangert filmnatt.
Tek meg dermed ein pust i bakken i sumar, ingen sumarjobbing på denne karen. Greit å ha litt fri når man jobbet hver dag siden februar, ja t.o.m. på 17.mai, da eksamen vår skulle leveres 18.mai.
Er det noe dere lurer på er det bare å spørre :-)x
|
Skrevet: Tir 13 Jul 2004, 18:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Missipia
Varm i trøya

Ble Medlem: 17 Jun 2004 Innlegg: 68 Bosted: Tønsberg
|
hmm.. jeg har ikke presentert meg enda. men d får jeg vell gjøre..
Heidi heter jeg. blei 20år i går..
kommer i fra ålesund *sukk* men den 31 flytter jeg til tønsberg. og jeg ska ikke studere der nere som mange tror.. hehe.. jeg ska jobbe å bo der nere..
jeg har en sambor på 24 år, jeg har vert sammen med han i 3 og et halvt år no (han ska flytte at med meg altså). han er bilmekaniker.
jeg har gått 2 år tegning form å farge, 1 år interiør. og har akkurat vert i prakssik på Norema AS. der jeg selger kjøkken og bad innredninger, og tegner løsninger på data osv. så nå har jeg er utdanning som interiørselger.
hobby:
- jeg elsker å tegne! min store drøm er å bli stor kunstner (men d er ikke en jobb en kan stole på, så d for bli hobby, så for en sjå hvordan d utvikler seg. ) jeg tegner veeeeldi mye mennesker, mye portrett osv. liker veldi godt å tegne damer, syns dem har litt mer former og litt mer utfordrene en menn.. *ler* elsker å tegne fantasi bilder, syns d er arti å kombinere damer med fantasi. f.eks halvt dame halvt demonisk et eller anna..
- trener litt, men ska bli flinkere med det, håper jeg.
- fri dykking, men ska dykker setfikate.. elsker å dykke å bade osv. sjøen mååååå jeg bo at med, d er reine rusen for meg. hehe..
- padle syns jeg er arti.
- shoppe!!!!!!!
- venner! liker veldi godt å finne på ting sammens med dem, f.eks kafe, resturang, kino, bade, feste, danse, sleng ann en prat, båt turer osv. "gode venner må en ta godt vare på, dem vokser ikke på trær.."
- fiske og båt turer! jeg er ei tøff jente! ikke av den typen som får panikk nor en får fisk på kroken!! *ler* jeg bruker ikke kniv på fisken for å drepe den! jeg knekker nakken med berre henda!! hehe.. ekte fiskar jente..
- bade bade bade bade bade bade bade....
- DANSE! elsker å danse! arti d.. har gått et lite kurs, og håper på flere.. jekk et kurs der jeg lærte: sving, tango, foxtrott og line dans. utrolig arti faktiks, veldi sosialt!!
-FESTE!!! måååå ikke glømme d.. sier som regel ikke nei til en fest..
- musikk! liker god å høre på.. og jeg liker alti i fra A til Å.. nytt å gammelt. men liker mest trance nor jeg ska danse!
- liker godt å lage mat å faktisk! elsker å lage nye retter, mye utenlansk! syns d er veldi godt med kinesisk, meksikansk og ikke minst også godt norsk.
ting jeg missliker serkt!!!
- baksnakking
- rasisme
- narko
- folk som dømmer før en kjenner noen
- mobbing
men eller så er jeg en ærlig å snill jente, liker ikke å dømme noen før jeg kjenner dem. og jeg går over ens med dem fleste..
så sånn er jeg.. 
|
Skrevet: Tir 20 Jul 2004, 13:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Heh, en gang skulle jeg skrive her men så glemte jeg det. Anyways, here goes:
Hei, jeg heter Marius og har vokst opp diverse steder på sørøst-landet, har nemli flyttet 9 ganger i løpet av mine 18 første år her i verden. Bor i Porsgrunn nå, kommer til å flytte til Tsjekkia om ca 9 dager. Jeg er 20 år, men fyller 21 om 7 dager.
Jeg kan være fryktelig distrè og vimsete, men mener godt med stort sett alt jeg gjør. Jeg er odelsgutt på en gård i Nome kommune, og på den skal jeg tilbringe min pensjonisttilværelse. Er musikknerd, hører på musikk stort sett hele tiden og blir dypt vondbroten når mp3-spilleren min går tom for strøm.
Jeg er forresten en etterkommer av Petter Dass, og skriver ofte tekster som terapi når jeg føler meg som en Dass
Ble singel igjen forgårs, men tror likevel på at nissen vil gi meg en ny kjæreste hvis jeg er snill.
Jeg har en mørkere side, et tungsinn som jeg tror er arvelig fra farssiden av familien. Heldigvis finnes det noe som heter kos og dårlig humor, som er en god balansestav når jeg linedanser over "the Abyss".
såh
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Ons 08 Sep 2004, 07:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
spot
Främling

Ble Medlem: 09 Sep 2004 Innlegg: 11 Bosted: Oslo/Lier
|
okey.. dette er meg i korte trekk:
Jeg heter Silje Mathea Kleftås. Egentlig het jeg bare Silje Kleftås, men så var jeg på en leir eller no og da var vi ni eller ti Silje'r så derfor ville jeg ha et navn til. så det så!
Ellers bor jeg på bondelandet og av og til i Oslo når jeg føler det blir for lang reisevei fra skolen i Oslo til Lier ved Drammen.
Jeg holder på med tensing, det er gøy. Jeg er dramaleder der, så i korte trekk kan man si at jeg holder veldig mye på med teater/teatersport osv.. Jeg var med og vant forresten Kfuk-kfum-mesterskapet i teatersport i sommer. Det var utrolig gøy!
Ja, jeg er kristen og det er jeg stolt av! Jeg er kristen på min egen lille måte, og tror absolutt ikke at sex før ekteskap er tingen!
Jeg fyller 18 år om akkurat en uke, og gleder meg til det!
Jeg er utrolig glad i musikk og discmanen min er med meg uansett hvor jeg beveger meg. Jeg er veldig glad i punk, rock osv, men er ellers åpen for det meste.
Jeg er russ i år! Jeg går nemlig siste året på media og kommunikasjon på Bjerke vgs i Oslo. Det er egentlig helt greit, men jeg likte de to første årene bedre for da var det ikke så mye allmennfag. Jeg tilbringer skoeldagene med å sitte foran en mac og surfe på nettet og gjøre litt skolearbeid av og til.
Jeg tror jeg skal bli fotograf, men jeg er ikke helt sikker enda.. Neste år blir det nok et år på folkehøgskole ja... (noen tips om hvilken jeg skal velge?)
Så det såh!
|
_________________ ...Ha mot til å være deg selv og ikke mist motet for den du er...
Skrevet: Søn 12 Sep 2004, 19:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
alassie
Främling

Ble Medlem: 03 Sep 2003 Innlegg: 24 Bosted: Råde
|
Jeg heter da Beate. Kommer opprinnelig fra Tromsø, men har bodd de 9 siste årene av mitt liv i den flateste og desidert kjedeligste kommunen i Østfold...nemlig Råde.
Går på vk2 Reklame, Illustrasjon & Design. Det er gøy=) Også har vi bare studieretnignsfag - dvs at jeg tilbringer hele uka foran macen... Jeg er internett og msn avhengig. Det er litt slitsomt til tider =p Har muligens lyst til å bli illustratør eller grafisk designer..men vi får se =)
Ellers har jeg diverse interesser også. Tegne og photoshoppe er utrolig gøy. Syr også mye - litt diverse, men kommer til å bli mye vikingtøy framover. Har akkurat begynnt å trene med blankvåpen, ønsker meg sverd ^^,)
Trener i tillegg litt agility med hunden.
Venner betyr utrolig mye for meg.
Jeg er avhengig av musikk. Metal i diverse former er det jeg liker best, ellers er jeg åpen for veldig mye.. MÅ ha musikk^^
...ja, det var meg det da=)
|
_________________ Jeg er ingen grønnsak! Jeg er en AGURK!
Skrevet: Søn 12 Sep 2004, 20:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Jeg har følelsen av at det er på tide å oppdatere litt her nå.
Jeg er fremdeles meg, full av motsetninger, forvirret og ganske uforutsigbar.
Har av en eller annen grunn endt opp i Trondheim, der jeg prøver å følge med på elektro på Hist. (ikke helt vellykket det, nei)
Hmm..det var ikke mye nytt...kanskje jeg ikke burde oppdatert likevel.
Åja, jeg har store problemer med å bestemme meg for ting.
Spiller de fleste spill om jeg får sjansen. Ikke praktiserende kannibal...Og ja, retningssans som en død presenil gullfisk med alzheimers, har tilsvarende hukommelse.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tor 21 Okt 2004, 09:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg er en sau, jeg vil også oppdatere.
Jeg er 18år + ca 8 mnd.
Siden forrige gang jeg skrev har jeg flyttet fra Rakkestad til skogn, tilbake og fra Rakkestad til Sjokoladekjeksås. Der har jeg det egentlig veldig fint, men jeg skulle ønske jeg hadde en kattepus. Men jeg har en kjæreste, og det er egentlig like bra som en katt. Faktisk mye bedre...på mange måter.
Jeg er en dagdriver og går og venter på at livet skal dale ned i fanget mitt. En vakker dag skal jeg kanskje finne på noe å gjøre. Jeg har dårlige dager, og da liker jeg ikke at folk tar på håret mitt. Forresten heter jeg fortsatt Trine Jensegg, og egentlig har jeg veldig lyst til å putte Nymo i midten. Jeg liker å si at jeg heter Nymo også, men egentlig er ikke det sant. Jeg er ikke så veldig smart, og jeg kan veldig lite om mye, men jeg liker å innbille meg at det ikke gjør noe. Jeg tror verden hadde vært mye finere om folk var flinkere til å klemme hverandre, og jeg er overbevist om at alle egentlig er snill. Noen er bare veldig flinke til å late som om de ikke er det. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg synes at humler er verdens festligste skapninger, og jeg er fullstendig overbevist om at mennesker kan fly. Vi har vinger, det er bare det at ingen vet det.
Jeg elsker musikk. Og jeg elsker å gå rundt i gatene til alle døgnets tider og høre på musikk. Tori Amos er min gudinne. Jeg er bifil, men mamma tror ikke noe på det fordi kjæresten min er en gutt. Broren min er håndballspiller og barnehageonkel, og alle de gamle venninnene mine var forelsket i ham. Det er de sikkert ennå. Jeg har en nyyydelig katt som heter Doffen, og jeg skulle gjerne tatt ham med til Oslo, men jeg gjør det ikke. Fordi jeg synes det blir feil å ta ham med bort fra hjemmet sitt bare fordi jeg ikke vil bo her. Nå som han endelig har blitt sjefen i gata og ikke får banke hver dag lenger...
De som eier huset jeg bor i har en katt som heter Sofie. (egentlig er det naboen deres som eier henne, men de hadde en katt til som fikk unger, og da ble Sofie sjalu og flyttet over til naboen.) Sofie liker å komme på besøk til meg og sette seg i vinduskarmen min. Det er koselig.
Nå er jeg i Rakkestad, men om et par timer skal jeg ta toget hjem til Oslo. Og i kveld kommer Therese på besøk til meg. Jeg føler meg heldig.
Jeg elsker vaniljeyoghurt med Freia Sjokoladedråper i.
Therese og jeg er dsgf's søteste jenter, og vi er ganske dumme. Men det gjør ikke noe, fordi vi er så kule. <-- Jeg er veldig glad i denne.
|
Skrevet: Tor 21 Okt 2004, 11:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ståpåhodet
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: i en haug med sjokolade
|
hvor er sjokoladekjeksås?
|
_________________ - people who hate people. come together
- no
RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes
Skrevet: Tor 21 Okt 2004, 14:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gaute
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003 Innlegg: 512 Bosted: Trondheim
|
På Kjelsås i Oslo 
|
_________________ "Its a Backstreet Boy world, and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself" Billy Corgan
Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud
Skrevet: Tor 21 Okt 2004, 21:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Tore Supernova Tharaldsen her. Vel, mellomnavnet er ikke søkt om ennå da, men håper!
Født og oppvokst i det samme røde huset i Kristiansand alle mine vintre. Somrene ble i hin hårde dage stort sett tilbrakt på hytta i Søgne.
Ferdig med skole, grunnskole og to år på salg og service. Har fagbrev i Butikkfag, jobber som handelsreisende/grafisk designer. Interesser er kjæreste, musikk, og mitt kjære pengesluk av en bil.
Ellers driver jeg mye med å slite økonomisk.
Musikk! nevnte jeg musikk? musikk er veldig viktig i livet mitt.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 22 Okt 2004, 08:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ståpåhodet
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: i en haug med sjokolade
|
kjelsås? som i kjelsås like ved der jeg bor? ha!!! så fett. det er mange dsgfere her. selv bor jeg på disen og innenfor en kilometer bor thejack, jack, morph og rotta. hvor på kjelsås?
(weeeeeeeeeeeeeee)
|
_________________ - people who hate people. come together
- no
RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes
Skrevet: Fre 22 Okt 2004, 20:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
| ståpåhodet skrev: | kjelsås? som i kjelsås like ved der jeg bor? ha!!! så fett. det er mange dsgfere her. selv bor jeg på disen og innenfor en kilometer bor thejack, jack, morph og rotta. hvor på kjelsås?
(weeeeeeeeeeeeeee) |
heeeeeeeeelt på toppen. nesten inni nordmarka. ikke så langt fra trollvann.
|
Skrevet: Lør 23 Okt 2004, 20:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Jeppsann, jeg er da Steffen... kommer egentlig fra porsgrunn men har forvillet meg til vestlandet. Her fyller jeg timene med en jobb, og altformye liksom-sportslige aktiviteter. Vet ikke om innebandy bedriftsidrett kan kalles sportslig eller bare voldlig, og om badminton kan kalles en sport i det hele tatt er det mange som er uenige om.
Hører på masse musikk, absolutt alt fra metall til ska til jazz og klassisk. Men jeg kjøper ikke pop-musikk, det blir litt for dumt.
Jeg er religiøs, men liker best å definere min egen religion selv. Har eksperimentert med egne skapelsesteorier som jeg har funnet like sannsynlige som mange andre religioners skapelsesteorier. Min religion går først og fremst ut på at det er min egen tro, ingen andres og den skal ike prakkes på andre enn meg selv. Verden blir fredeligere på den måten. Alt for mye dumt har kommet ut av det jeg kaller kommersiell religion (og da snakker vi ikke om popcorn-salg i våpenhuset).
Jeg er stor fan av terry pratchett's discworld og har lært mye av de bøkene, som for eksempel at kaos alltid overvinner orden fordi kaos er mye bedre organisert. Ellers er vel Alkymisten også en bok som har gitt meg mye.
Alt skal planlegges til minste detalj, ikke fordi jeg følger planene men fordi det er gøy å legge planer. Også er det gøy å se hvordan hele verden motarbeider dem og sakte men sikkert bryter planene ned. Da er det greit å kunne improvisere litt også.
Brukte en gang mye tid på rollespill, men har nå gått over til standard brettspill. Jeg savner rollespill, men det krever så mye mer. Finnes så mange bra brettspill som er mye mer inkluderende enn rollespill.
Utseendemessig ligner jeg ikke voldsomt på avataren min, men jeg er nå såpass fascinert av elefanter med litt rar bein-stilling, at jeg syntes det representerer min personlighet bedre enn et bilde av meg selv!
Har ikke noe hjemmeside lenger, men lurer på å få opprettet en snart.
|
Skrevet: Tor 28 Okt 2004, 11:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
|
Side 6 av 12 [236 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Neste |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|