|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
|
phiial skrev: | darkfrog skrev: | phiial skrev: | Oh, Ravencrest! Der spiller jeg også!
Føler meg liksom litt alene der som jente :p
Har lvl 60 dwarf priest, stygg som fy :p
Nick: banann
oppfinnsomt nick ^^ |
Håper ikke du forventet at en dwarf skulle være pen?
Men det spiller liten rolle når du er prest og dverg, det er bare stygge Nightelfs vi ikke tar med i raid's  |
Hehe, nei alle dwarfs er stygge fant jeg ut. :p |
lol, de er det^^
gnomes derimot er tøffe! 
|
Skrevet: Tir 06 Jun 2006, 10:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
phiial
Främling

Ble Medlem: 12 Nov 2004 Innlegg: 14 Bosted: Norge, hvor ellers?
|
zaphod skrev: | phiial skrev: | darkfrog skrev: | phiial skrev: | Oh, Ravencrest! Der spiller jeg også!
Føler meg liksom litt alene der som jente :p
Har lvl 60 dwarf priest, stygg som fy :p
Nick: banann
oppfinnsomt nick ^^ |
Håper ikke du forventet at en dwarf skulle være pen?
Men det spiller liten rolle når du er prest og dverg, det er bare stygge Nightelfs vi ikke tar med i raid's  |
Hehe, nei alle dwarfs er stygge fant jeg ut. :p |
lol, de er det^^
gnomes derimot er tøffe!  |
haha, gnome med rosa hår er ikke akkurat så mye bedre enn fat dwarf 
|
Skrevet: Tir 06 Jun 2006, 14:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
lolz, wow tar liksom aldri slutt
gief teh end.
Oppdatere meg selv:
60druid@sunstrider
57Priest@Stormscale
+ noen lvl 30 og oppover som vi ikke snakker om på diverse servere.
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Søn 18 Jun 2006, 22:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Woho - vi fikk endelig has på Huhuran i dag. Så nå er det snart tvillingene 
|
Skrevet: Søn 18 Jun 2006, 22:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

|
haakoo skrev: | Woho - vi fikk endelig has på Huhuran i dag. Så nå er det snart tvillingene  |
nice
gleder meg til nye patchen jeg
det kommer nytt instance som heter Naxxramas
det skal komme en ny LEGENDARY staff som heter Atiesh som er til castere
for å få den må man samle 40 splintere av bosser og mobs inne i Naxxramas for å lage den første delen også må man ta Kel'Thuzad som har to andre deler som er "hodedelen" på staffen....
også bli mages og shamans forbedra 
|
Skrevet: Man 19 Jun 2006, 10:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Jeg spiller wow altfor mye. Grim Batol, 60 femme UD rogue main, 60 kow warrior alt. Medlem av <Fallen From Grace>.
Bloody good fun Prøver for det meste å prioritere IRL men nå som vi pwn'er bwl er det litt stas å spille igjen.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 25 Jun 2006, 17:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
zaphod skrev: | haakoo skrev: | Woho - vi fikk endelig has på Huhuran i dag. Så nå er det snart tvillingene  |
nice
for å få den må man samle 40 splintere av bosser og mobs inne i Naxxramas for å lage den første delen også må man ta Kel'Thuzad som har to andre deler som er "hodedelen" på staffen....
også bli mages og shamans forbedra  |
Er det bare jeg som stusser på at de 2 mest imba classene skal oppgraderes? liksom... helololwtf? Spiller sjefen på Blizzard Mage og kona hans spiller Shaman eller noe? Kona sier "DØH, hvis du ikke buffer shamans nå så blir det ikke sex på deg på en MÅNED"... seriøst Ikke rart de har hovedkvarter i Frankrike, om de hadde vært i Norge hadde vi raidet stedet.
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 23:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
darkfrog skrev: | seriøst Ikke rart de har hovedkvarter i Frankrike, om de hadde vært i Norge hadde vi raidet stedet. |
Du er klar over at Blizzard holder til i USA? Husker ikke akkurat hvor den avdelingen som har utviklet/utvikler WoW holder til, men det er et av to steder.
I frankrike har de et driftsenter for serverene sine, hadde vært morro og få ta en titt der.
|
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 09:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
haakoo skrev: | darkfrog skrev: | seriøst Ikke rart de har hovedkvarter i Frankrike, om de hadde vært i Norge hadde vi raidet stedet. |
Du er klar over at Blizzard holder til i USA? Husker ikke akkurat hvor den avdelingen som har utviklet/utvikler WoW holder til, men det er et av to steder.
I frankrike har de et driftsenter for serverene sine, hadde vært morro og få ta en titt der. |
Blizzard Europa holder til i Frankrike ^^
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 09:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

|
lol, er glad mages ble buffa jeg
Winter's Chill er bare konge!
|
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 10:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
darkfrog skrev: | zaphod skrev: | haakoo skrev: | Woho - vi fikk endelig has på Huhuran i dag. Så nå er det snart tvillingene  |
nice
også bli mages og shamans forbedra  |
Er det bare jeg som stusser på at de 2 mest imba classene skal oppgraderes? liksom... helololwtf? Spiller sjefen på Blizzard Mage og kona hans spiller Shaman eller noe? Kona sier "DØH, hvis du ikke buffer shamans nå så blir det ikke sex på deg på en MÅNED"... seriøst Ikke rart de har hovedkvarter i Frankrike, om de hadde vært i Norge hadde vi raidet stedet. |
Dude.. hunters/warlocks eier det som er av mages og shamans da. for ikke å nevne loladins.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 01 Jul 2006, 00:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Du skulle prøvd å spille mot den ene paladinen i guildet mitt. Han har ikke tatt en duel på ca 2 måneder, etter at han fikk en sånn søt Legendary hammer-sak fra Raggy.
PvP / Dueller er mye mer utstyr / hvor god spilleren er enn klasse. Jeg er totalt ubrukelig i pvp, selv om jeg er hunter, nå med complett Dragonstalker + mye av det beste utstyret før Naxx ble åpnet.
|
Skrevet: Lør 01 Jul 2006, 09:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
En god mage hadde gitt en god hunter pulings, ikke bare ignorerer spells alt av armor, men de kan froste dyret til huntern mens de nuke'er huntern med frostbolts, og med riktig specc har du jo en sjanse til og få 2 frostbolts etter hverandre, en frostbolt critter gjeren rundt 4k, om du får to 4k frostbolts på deg så er du ganske ute (jeg vet ihvertfal ikke om noen hunter med over 8k hp )
Og selvom de ikke critter så hadde mage'en vunnet fordet. Men som haakoo sa; det kommer mer ann på hvilket gear du har hvem som vinner... jeg bare syntes det er litt braindead av blizz og buffe mages og shamans, som er de 2 klassene som absolout ikke trengte og bli buffa.
|
Skrevet: Lør 01 Jul 2006, 10:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
fler og fler har bwl på farm og guildet mitt har bare vært der en gang hittil 0.o
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 21:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Tar faen med tid. Ligger mye frustrasjon bak roguen min, ihvertfall razorgore fighten.
|
Skrevet: Tor 13 Jul 2006, 23:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
|
Guildet mitt har framgang i bwl i sommerferien, av alle ting.
Vi tok ned Razorgore for en måned siden og har vært litt stuck på Vaelstraz siden det, men for noen dager siden løsnet det helt, og vi tok Vael og Broodlord på første forsøk. Jeg var såklart ikke med på dette forsøket, men vi skal prøve igjen i dag, gleder meg stort.
Det som er litt morsomt med dette er at vi egentlig ikke prøver så hardt, vi er mer et koseguild som fokuserer på det sosiale og å ha det gøy. 
|
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Fre 14 Jul 2006, 10:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Vael krever en god del av healers og de tre-fem tankene man trenger. Resten skal jo bare gå for full skade.
Razor er et hat før man skjønner hvordan det bør gjøres, etter det er det litt opp til tilfeldighetene og flaks.
Morsomte jeg har vært borti til nå er de "små" monstrene før tvillingene i AQ-tempelet. Tvillingene virka også ganske morsome, men de krever litt mer trening enn 2 forsøk 
|
Skrevet: Fre 14 Jul 2006, 12:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
phiial
Främling

Ble Medlem: 12 Nov 2004 Innlegg: 14 Bosted: Norge, hvor ellers?
|
Vi har så smått begynt med Naxx. Vanskelig som fy! Blitt endel wipe på første bossen. Ellers er vi klar for twins i AQ40
I går fikk jeg ENDELIG benediction og \o/
|
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 19:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
huhuran. christ så mye NR og pots aq begynner å kreve. første boss i naxx down btw. litt stas 
|
Skrevet: Fre 28 Jul 2006, 22:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Nå er jo ikke Nature Res. så vanskelig å få tak i. Jeg har 260 nå, og 20 til på vei. 280 før buffs. Så får jeg se om jeg gidder å skaffe den ringen med 19 man får fra et oppdrag i Silithus.
Greit nok at det er kombinasjon av mail og leather greier, men det finnes stortsett nok utstyr til å passere 250 uten så alt for store problemer.
|
Skrevet: Lør 29 Jul 2006, 01:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |