DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
gutter med sminke?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 6 av 6 [111 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6
Av Innlegg
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
aniraC skrev:
men smaken er som baken Wink

Et annet ord for ræva?

InnleggSkrevet: Tir 09 Mai 2006, 12:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
vanilla
Främling
Främling

Ble Medlem: 05 Feb 2006
fungi skrev:
Det er lov å være stolt av den man er. man klarer seg uten røyk, man klarer seg uten alkohol og man klarer seg uten sminke (merk hvordan jeg mener begge kjønn). levestandaren blir muligens litt lavere, men det er sunnere å holde seg unna.

assaa... Razz

ville bare si at eg e jente Razz å at eg ikke bruker sminke til vanlig, har gjort d av og til men da går d kun i mascara, men som sagt, d er bare av og til Razz om eg har sminket meg litt mer har d vært når eg har vært på ball osv.. har aldri og kommer aldri til å gå m en sminke veske som er stappet m foundation å gud vet ka alt annet folk putter i trynet Razz Razz
ååå.. eg har aldri drukket en eneste dråpe eller holdt en røyk Razz så er litt smålig stolt av meg selv Razz Razz

InnleggSkrevet: Fre 12 Mai 2006, 16:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
vanilla skrev:
eg har aldri drukket en eneste dråpe eller holdt en røyk Razz så er litt smålig stolt av meg selv Razz Razz

Gratulerer! Sånt står det respekt av. Har aldri holdt noen røyk selv heller.

Som gutt vil jeg si at den eneste gangen jeg kommer til å ha på noen som helst form for sminke er i teatersammenheng, og da kun for å fremheve ellere nedtone ansiktstrekk. Gutter skal ikke ha sminke til vanlig.

InnleggSkrevet: Fre 12 Mai 2006, 17:48
mathianus
l33t
l33t

Asfrith skrev:
vanilla skrev:
eg har aldri drukket en eneste dråpe eller holdt en røyk Razz så er litt smålig stolt av meg selv Razz Razz

Gratulerer! Sånt står det respekt av. Har aldri holdt noen røyk selv heller.

Som gutt vil jeg si at den eneste gangen jeg kommer til å ha på noen som helst form for sminke er i teatersammenheng, og da kun for å fremheve ellere nedtone ansiktstrekk. Gutter skal ikke ha sminke til vanlig.

Allerede etablerte sannheter? Kjekt, men det var jeg ikke klar over. Jeg sminker meg ytterst sjelden unntatt i teatersammenheng sev, men jeg har et åpent syn på gutter og sminke fordèt. Blir som å si:"Gutter skal ikke bruke noen form for parfyme, det er en jentegreie."

InnleggSkrevet: Lør 13 Mai 2006, 02:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Mathianus skrev:
Allerede etablerte sannheter?

Nei, heller egne preferanser. Dette er hva jeg mener, men jeg er ikke så bastant at jeg nekter gutter å bruke sminke eller ikke vil ha noe med dem å gjøre.

InnleggSkrevet: Lør 13 Mai 2006, 13:06
mathianus
l33t
l33t

Asfrith skrev:
Mathianus skrev:
Allerede etablerte sannheter?

Nei, heller egne preferanser. Dette er hva jeg mener, men jeg er ikke så bastant at jeg nekter gutter å bruke sminke eller ikke vil ha noe med dem å gjøre.

Edit: Snakker om å ordlegge seg feil, det jeg mente var at da mente du egentlig det jeg trodde.

Forstår selv godt at det ikke er for alle.

InnleggSkrevet: Lør 13 Mai 2006, 18:42
Sist endret av mathianus den Søn 14 Mai 2006, 00:56, endret 1 gang
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Vridd det ut av meg er vel kanskje å ta i, men jeg innser at jeg ordla meg kanskje litt feil. Det er i alle fall lett å misforstå det jeg skrev, så det beklager jeg. Det jeg mente var at jeg personlig ikke syns at gutter skal ha sminke. Når det er sagt syns jeg ikke jenter skal ha for mye sminke heller.

InnleggSkrevet: Lør 13 Mai 2006, 19:16
SparrowN
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005
Dette med sminke er i det hele tatt en valgsak, avhengig av enhvers preferanser. Til tross for at jeg ikke er spesielt glad i sminke, må jeg si at det eneste som hadde vært virkelig feil var om en person lot seg presse til å bruke sminke - noe som jeg ikke kan uttale meg om, men sannsynligvis eksisterer i en eller annen form der ute på samme måte som vi har slankepress, mer eller mindre.

Liker du å pøse på med rouge, lebestift, rosa øyenskygge og hva det måtte være er det din sak, men jeg synes lite om det. En person blir ikke automatisk vakker bare man stryker på et par lag med sminke, den blir derimot litt falsk i mine øyne. Det fungerer andre veien også. Du er ikke styggere uten smink.

Huff, så politisk korekt jeg høres ut.

InnleggSkrevet: Man 15 Mai 2006, 21:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
sorry gutta.. æ bare syns det e feil rett å slett.. æ ska ikke nekt non men ikke faen om æ vil ha nå me sminke å gjør sjøl

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Tor 22 Jun 2006, 01:29
Langemin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005
Gutter med sminke er sexy så lenge de er gothere synes da jeg Razz
Men bare natten har verdensrom!

InnleggSkrevet: Ons 28 Jun 2006, 02:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
Crash_O skrev:
sorry gutta.. æ bare syns det e feil rett å slett.. æ ska ikke nekt non men ikke faen om æ vil ha nå me sminke å gjør sjøl

Og jeg som hadde _såååååååå_ lyst å sminke deg Wink Razz

InnleggSkrevet: Ons 28 Jun 2006, 02:30
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 6 av 6 [111 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet