DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Vitser...(noen som har noen GODE??)
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 6 av 6 [106 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6
Av Innlegg
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg er litt usikker på begynnelsen, men morsom er den likevel.

En mann viste at konen hadde et forhold med en annen mann. Og en gang kom han inn på rommet mens de holdt på.
Han tar frem en pistol og retter den mot hodet sitt. Da sier konen: Nei, vær så snill å ikke gjør det.
Da sier mannen: Ta det med ro, du er neste man.

Rulle! Den var litt morsom... hihi

InnleggSkrevet: Lør 10 Feb 2007, 16:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
theJack
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004
Jeg ville gjengitt en vits her, men i skriftlig form vil den trolig bare ødelegge potensialet i den muntlige framføringen (besørget av Bill Bailey, finn ham bl.a. på YouTube).

De to siste lyspærevitsene var forøvrig helt fantastiske. Slik jeg husker det ti sekunder senere. Det går opp for meg at alle vitsene jeg en gang kunne har tatt bakveien ut av mitt sinn da de ble klar over at jeg ignorerte dem.

Dermed endte det med at jeg (lot min integritet i stikken og) hentet en som passet litt til min nåværende, ustadige humoristiske sans.

---

Each year, the Washington Post's "Style Invitational" asks readers to take any word from the dictionary, alter it by adding, subtracting, or changing one letter, and supply a new definition. Here are the 2001 winners:

Intaxication: Euphoria at getting a tax refund, which lasts until you realize it was your money to start with.

Reintarnation: Coming back to life as a hillbilly.

Foreploy: Any misrepresentation about yourself for the purpose of getting laid.

All good things are ducks
Og da kan du angre som en hest!

InnleggSkrevet: Fre 23 Feb 2007, 22:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Samfunnsfag gjennom barneøyne

6.-klassingen kom hjem fra skolen en dag og ba fortvilet sin far om hjelp til leksene. Selvfølgelig, svarte far. Ingen problemer.Hva trenger du hjelp til ?
Gutten forklarte at de hadde fått to dager på seg til å definere hvordan samfunnet henger sammen politisk og sosialt. Rett og slett hvordan det er bygd opp.

Faren var ikke like selvsikker lenger, men ville likevel gjøre sitt beste. La meg gi deg et eksempel, sa han.

Siden det er jeg som bidrar med inntektene her i huset, så kan jeg være kapitalismen. Din mor bestemmer og styrer alt, dermed er hun regjeringen. Hushjelpen (som også bodde i huset) arbeider hele døgnet, dermed kan hun representere arbeiderklassen. Du min sønn, kan være folket, mens din lillebror (2 år) er en ypperlig representant for fremtiden. Skjønner du noe av hva jeg mener ?

Nei, dette er jeg ikke helt sikker på, men jeg skal sove på det, svarte sønnen.

Utpå natten våknet gutten av at lillebroren skrek. Ved å gå bort til sengen, skjønte han på lukten at noe burde gjøres med bleiene.
Han gikk og banket på foreldrenes rom, men ingen svarte. Han gikk inn, bare for å finne sin mor sovende. Han prøvde å vekke henne, men fikk ingen respons.
Han gikk videre til hushjelpens rom og banket på. Ingen svarte, og han prøvde å gå inn. Men døren var låst. Gjennom nøkkelhullet kunne han se hushjelpen og sin egen far svært opptatt. Han dundret på døren, men fikk ikke svar. Irritert gikk han bare og la seg igjen, dro dyna over hodet og sovnet.

Neste morgen var alle samlet til frokost, og hans far var nysgjerrig på om han hadde lært noe av eksempelet fra dagen før.
Ja, svarte gutten. Nå skjønner jeg hvordan alt henger sammen, sa han.

Vel, hva venter du på. La oss høre, sa faren.
Gutten trakk pusten godt inn og begynte:
Mens kapitalismen høvler over arbeiderklassen, sover regjeringen, folket blir totalt ignorert og fremtiden er full av dritt !

Laughing

InnleggSkrevet: Ons 28 Feb 2007, 13:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005
Sixth grade science teacher Mrs. Samson asks her class: "Who can tell me which organ of the human body expands to 10 times its usual size when stimulated?"

Nobody raises a hand, so she calls on the first student to look her way. "Mary, can you tell me which organ of the human body expands to 10 times its usual size when stimulated?"

Mary stands up, blushing furiously. "How dare you ask such a question?" she says. "I'm going to complain to my parents, who will complain to the principal, who will have you fired!"

Mrs. Sampson is shocked by Mary's reaction, but undaunted. She asks the class the question again, and this time Sam raises his hand.

Yes, Sam?" says Mrs. Sampson. "Ma'am, the correct answer is the iris of the human eye."

"Very good, Sam. Thank you." Mrs. Sampson then turns to Mary and says, "Mary, I have 3 things to tell you: first, it's clear that you have not done your homework. Second, you have a dirty mind. And third, I fear one day you are going to be sadly disappointed."

- Skål for våre foreldres barn -

InnleggSkrevet: Ons 28 Feb 2007, 17:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
kee_jee
Främling
Främling

Ble Medlem: 29 Apr 2004
Det var en gang Mikke gikk gjennom skogen, så møtte han Minnie, så fikk Mikke mus Razz

InnleggSkrevet: Ons 28 Feb 2007, 19:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
kee_jee skrev:
Det var en gang Mikke gikk gjennom skogen, så møtte han Minnie, så fikk Mikke mus Razz

AAHAHAHAHAHAHAH! Latter
Perfekt humor så tidlig på dagen, så sent i uken! Laughing

InnleggSkrevet: Fre 02 Mar 2007, 09:09
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 6 av 6 [106 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet