|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
dimmle skrev: | Hvor mange er singel her i dsgf?
Hmm... Er kanskje litt søkende...
Er du forelsket no, eller er det lenge siden sist?
Nei desverre, det er evigheter siden. Jeg lengter...
Har du vært forelsket i noen som er medlem i dsgf?
Nei, kan ikke akkurat si det, jeg joina jo forrige uke hehe. Men sikkert mange søte gutter her , desverre litt vel unge for meg...  |
Hey, hva er jeg, da? Hakka lever?
Jeg skal holde det enkelt og kort, og si - ja, jeg er singel.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 14 Des 2005, 22:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
TD
Varm i trøya

Ble Medlem: 02 Des 2005 Innlegg: 49 Bosted: Rosenholm
|
Er lykkelig samboer på 5 året.
Går ikke rundt og er forelsket hver dag lenger, men følelsen kommer stadig tilbake i forskjellige mer eller mindre åpenlyse situasjoner.
For eksempel her om dagen satt hun og pakket inn julegaver på spisestuebordet (Noe hun setter sin ære og stolthet i) og lyste som en sol. Da fikk jeg plutselig den varme følelsen igjen.
|
_________________ Think different...
Skrevet: Tor 15 Des 2005, 10:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellemelle
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005 Innlegg: 113 Bosted: Oslo
|
Sitat: | Hey, hva er jeg, da? Hakka lever? |
Hehe, neida....men fremdeles for ung ;P
Sitat: | Er lykkelig samboer på 5 året.
Går ikke rundt og er forelsket hver dag lenger, men følelsen kommer stadig tilbake i forskjellige mer eller mindre åpenlyse situasjoner.
For eksempel her om dagen satt hun og pakket inn julegaver på spisestuebordet ( Noe hun setter sin ære og stolthet i ) og lyste som en sol. Da fikk jeg plutselig den varme følelsen igjen. |
Åååh, så koselig da . Du har jo en flott kjæreste, så husk å ta godt vare på henne.. Ekte kjærlighet er en sjeldenhet spør du meg... Men å høre det fra deg gir litt håp til oss andre stakkarer som sliter litt, hehe
|
Skrevet: Tor 15 Des 2005, 21:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
dimmle skrev: | Sitat: | Hey, hva er jeg, da? Hakka lever? |
Hehe, neida....men fremdeles for ung ;P
| Når man er 28 og på leit, kan man vel ikke være så kresen at man velger bort dem som er kun ett år yngre? Hvorfor blander jeg meg i dette?
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 16 Des 2005, 08:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
TD
Varm i trøya

Ble Medlem: 02 Des 2005 Innlegg: 49 Bosted: Rosenholm
|
dimmle skrev: | Du har jo en flott kjæreste, så husk å ta godt vare på henne.. |
Takker, er ganske fornøyd om jeg kan si det selv
dimmle skrev: | Men å høre det fra deg gir litt håp til oss andre stakkarer som sliter litt, hehe |
Du finner nok ut av det etterhvert...
Du er flott du også, så husk at du også fortjener en som tar godt vare på deg!
|
_________________ Think different...
Skrevet: Fre 16 Des 2005, 13:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg og samboeren min skal snart ta med Christa (jenta mi/vår på 3 år) og flytte i huset vi har kjøpt oss.
Vi har vært sammen 1 og 1/2 år
Forelskelsen blusser opp med jevne mellomrom hos oss også
Forelsket i noen i DSGF, joda, jeg har nok det. Her er jo så mange flotte mennesker!
|
Skrevet: Fre 16 Des 2005, 16:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellemelle
Spitzy (!)

|
Sitat: | Når man er 28 og på leit, kan man vel ikke være så kresen at man velger bort dem som er kun ett år yngre? Hvorfor blander jeg meg i dette? |
Nei nei, du har selvføløgelig rett i det, bare tulla litt. Men grensen går vel kanskje på et par år omtrent for meg. Ettersom det ofte er stor kontrast på en som nærmer seg tredve og en som akkurat har runda 20. Man er bare på veldig forskjellige steder..
En annen ting er det faktum at de fleste på min alder allerede er etablert, så ja jeg vet at mulighetene minsker for hvert år
Jeg er ikke direkte på leit, er bare på kjipt sted akkurat nå...
Sitat: | Du finner nok ut av det etterhvert...
Du er flott du også, så husk at du også fortjener en som tar godt vare på deg! |
Takk, det var hyggelig sagt =). Jeg håper virkelig jeg en gang kan oppleve noe så flott som det dere har.
|
Skrevet: Fre 16 Des 2005, 20:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
NÃ¥ er jeg ikke singel lenger tror jeg. Det er litt rart.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 17 Des 2005, 14:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
For ung? Jeg?
Kult!
Det er ikke akkurat noe jeg blir anklaget for med jevne mellomrom.
Jeg diskriminerer ikke på grunn av alder, akkurat. Derimot personlighet, modenhet, hvor like eller ulike man er, hvor man er i livet sitt... Nå har dette en tendens til å henge sterkt sammen med alder, men sammenhengen kan være litt løs noen ganger.
Gratulerer med mistenkt usingelhet, forresten 
|
Skrevet: Lør 17 Des 2005, 18:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
hmpf,kjærlighet er oppskrytt og tåpelig...alt jeg ikke får til er oppskrytt og tåpelig 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Lør 17 Des 2005, 19:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellemelle
Spitzy (!)

|
hmm, vel ja uansett hvordan man vrir og vender på det så er det ikke spesielt akseptert i dagens samfunn at kvinner er sammen med betydelige mye yngre menn. Og ja klart man kan være moden i ung alder osv, men det handler jo litt om å ha fått med seg litt erfaring på veien også da.
Men et veldig klart skille er vel kanskje at en kvinne på 30 kanskje ønsker seg familie og noe stabilt å støtte seg til, og jeg syns jeg ser en mann på 20 ønske seg det samme, hehe.
For dere har jo all verdens tid dere, ikke sant 
|
Skrevet: Lør 17 Des 2005, 20:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Heh, det er akkurat det jeg har. Så sitter jeg der med de samme tankene, følelsene og ideene/drømmene om 10 år og lurer på hvor tiden tok veien. Merker jeg får lyst på en porche bare jeg tenker på det 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 17 Des 2005, 22:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
Re: Singel?
Randar skrev: | Hvor mange er singel her i dsgf?
Hvor lenge siden er det du var i et forhold?
Hvor lenge varte det?
Er du forelsket no, eller er det lenge siden sist?
Har du vært forelsket i noen som er medlem i dsgf?
Ikke ment å være ekkelt. Jeg bare lurer på statestikken...
---
Jeg er singel, var samme i 4 mnd og 10 dager. Det er no 4 uker siden vi slo opp.
Er ikke forelsket, men savner det.
Ja. |
tema folkens..*takker og bukker for seg*
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 18 Des 2005, 01:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Ren statistikk er vel litt vel kjedelig? Jeg er for litt mer brødtekst, så kanskje tråden lever litt lengre også.
|
Skrevet: Søn 18 Des 2005, 12:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sufline
Varm i trøya

Ble Medlem: 19 Des 2005 Innlegg: 40 Bosted: Kråkstad
|
Er i et forhold nå
Som har vart i ca en måned og en uke.
Er jo forelska i kjæresten dah....
og
JAA, jeg har vært/er forelsket i en dsgf'er (igjen: kjæresten min)
|
Skrevet: Man 19 Des 2005, 21:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
dimmle skrev: | hmm, vel ja uansett hvordan man vrir og vender på det så er det ikke spesielt akseptert i dagens samfunn at kvinner er sammen med betydelige mye yngre menn. |
3 år er kanskje ikke betydelig yngre..? Hva vet jeg. Kjæresten min er 3 år yngre enn meg. Det funker foreløbig
Vi har vel vært sammen en 4-5 mnd. Mulig jeg er umoden, eller han er moden. Hvem vet? Jeg er glad, og det er det viktigste 
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tir 20 Des 2005, 00:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Glahn skrev: | For ung? Jeg?
Kult!
Det er ikke akkurat noe jeg blir anklaget for med jevne mellomrom.
Jeg diskriminerer ikke på grunn av alder, akkurat. Derimot personlighet, modenhet, hvor like eller ulike man er, hvor man er i livet sitt... Nå har dette en tendens til å henge sterkt sammen med alder, men sammenhengen kan være litt løs noen ganger.
| Hey, prøver du å si at jeg er for ung for deg, kjekken?! Uff, etter alle disse åra med forhåpninger.. 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 20 Des 2005, 08:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Ennasus skrev: |
3 år er kanskje ikke betydelig yngre..? Hva vet jeg. Kjæresten min er 3 år yngre enn meg. Det funker foreløbig
Vi har vel vært sammen en 4-5 mnd. Mulig jeg er umoden, eller han er moden. Hvem vet? Jeg er glad, og det er det viktigste  |
Eller kansje dere er modne begge to, som klarer å la være å bry dere om tallene? 
|
Skrevet: Tir 20 Des 2005, 13:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
toth42... såvidt jeg vet er du særdeles opptatt, så da spiller det ingen rolle hvor ung eller gammel du er 
|
Skrevet: Tir 20 Des 2005, 13:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellemelle
Spitzy (!)

|
Sitat: | 3 år er kanskje ikke betydelig yngre..? Hva vet jeg. Kjæresten min er 3 år yngre enn meg. Det funker foreløbig
Vi har vel vært sammen en 4-5 mnd. Mulig jeg er umoden, eller han er moden. Hvem vet? Jeg er glad, og det er det viktigste |
Ja det viktigste er jo om man matcher sånn sett, og er lykkelig sammen. Klart på en måte burde man ikke henge seg for mye opp i alder i grunn...
Men merker når jeg og mine single venninner snakker om det å involvere seg med yngre gutter, er det alltid med en fleipete tone og underliggende skepsis.
Jenter er jo kjent for å være mer modne enn gutter på samme alder, og passer da naturlig nok bedre med noen som er litt eldre vil jeg i de aller fleste tilfeller tro.
|
Skrevet: Tir 20 Des 2005, 19:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |