DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Sist sette film
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 6 av 67 [1335 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, ..., 65, 66, 67 Neste
Av Innlegg
Atanamir
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 04 Jul 2004
Ordre fra høyeste hold var siste film jeg så på TV.
PÃ¥ kino var det Dawn of the dead, artig ny filmmatisering.

InnleggSkrevet: Ons 21 Jul 2004, 21:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
I, Robot

Crying Freeman ... fortsatt et mesterverk.

InnleggSkrevet: Lør 24 Jul 2004, 07:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

King Arthur, god, men litt amerikansk.

Kanskje litt kort, men verdt pengene.

InnleggSkrevet: Lør 24 Jul 2004, 08:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
morph
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Mar 2004
Jeg så Donnie Darko på kino. Artig at den har begynt å gå der. Det er så gøy å se gode filmer på stort lerret.

InnleggSkrevet: Søn 25 Jul 2004, 15:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Jeg skal se den igjen i dag.. Sammen med mamma, hun har sansen for slike filmer. Og så har hun også nogenlunde samme filmsmak som meg..
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Søn 25 Jul 2004, 15:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Så "The Last Samurai" igjen i går.
Det forundrer meg hele tiden at "den hvite mann" alltid kan gå rundt og tro at han er best... Rolling Eyes
Liker filmen jeg, selv om jeg ikke er så glad i Tom :p

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Søn 25 Jul 2004, 15:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
The whole ten yards.. møkkafilm

InnleggSkrevet: Søn 25 Jul 2004, 16:27
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Platoon, og det midt på natta etter å ha sett Apokalypse Nå Redux litt tidligere på kvelden. Rein overdose med Vietnamkrig, men fy fankern til bra filmer...

InnleggSkrevet: Søn 25 Jul 2004, 19:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Twins

Lenge siden sist nå, alltid artig med dårlige 80talls-komedier Razz
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Søn 25 Jul 2004, 19:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Eternal sunshine of the spotless mind

Og det er en av de beste jeg har sett. ever. jeg elsker den. fine fine Filmen.

InnleggSkrevet: Søn 25 Jul 2004, 20:23
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004
en film som gikk på tv2 i går natt. krigsfilm. var fæl film blei deprimert.

En som slo sprekk i skallen på en fyr mens mora så på + +

InnleggSkrevet: Søn 25 Jul 2004, 22:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004
mattestykke skrev:
en film som gikk på tv2 i går natt. krigsfilm. var fæl film blei deprimert.

En som slo sprekk i skallen på en fyr mens mora så på + +

Platoon?

Uansett, har sett noen den siste uka:

Moonraker -
Sannsynligvis den svakeste Bond-filmen, laserpistoler i verdensrommet gjør absolutt ikke saken bedre
Mad

Intimate Relations -
Sann historie om en leieboar som havner i et trekantdrama med utleieren og datteren hennes. Uforutsigbar og forstyrrende.
Smile

Rødblått paradis -
Nok en film som prøver å komme med et budskap men som ikke greier å komme med en konklusjon, kanskje det største problemet i norsk sosialkritisk filmhistorie.
Mad

Dirty Rotten Scoundrels -
Michael Caine er som alltid strålande, Steve Martin er bare irriterande, filmen uinteressann.
Evil or Very Mad

InnleggSkrevet: Søn 25 Jul 2004, 23:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Donnie Brasco

Bra film, men til tider litt småkjedelig. Synd, for jeg digger mafiafilmer. Men Johnny Depp var underholdende og løftet filmen, og var den klart beste skuespilleren. Ikke at det kommer som noen bombe.

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Man 26 Jul 2004, 09:25
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Donnie Darko...igjen

Egentlig en film man bør se to ganger, legger merke til så mye man ikke ser første gangen..

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tor 29 Jul 2004, 10:30
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004
Såg The Experts på TVN i natt

typisk 80-tals komedie med det kule USA og det gråe Sovjet,

sjølv om John Travolta er med (og han danser) så er det ein film du gløymer relativt fort

Usannsynligheten i historia gjør den jo litt original...

Fra et Se-og-hør-perspektiv: Artig på grunn av dette er sannsynligvis den filmen John Travolta traff (og dansa med) Kelly Preston som han framleis er gift med.
Confused

InnleggSkrevet: Tor 29 Jul 2004, 14:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Coffee and cigarettes, annerledes film, delt opp i mange små noveller hvor kjente personer treffes og har tilfeldige samtaler mens de drikker kaffe og røyker.
Satt og humret gjennom hele filmen, og satt igjen med en god følelse etterpå! Den er verdt å gå og se Smile

InnleggSkrevet: Fre 30 Jul 2004, 23:02
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
songbird skrev:
Eternal sunshine of the spotless mind

Og det er en av de beste jeg har sett. ever. jeg elsker den. fine fine Filmen.

jajajaja! jeg elsker den filmen. den må virkelig sees.

InnleggSkrevet: Lør 31 Jul 2004, 00:58
maria
l33t
l33t

Så Highlander & Highlander II i går. Mimre og gjøre litt narr Cool

InnleggSkrevet: Lør 31 Jul 2004, 13:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004
vet ikke hviken film Jos.

langt innlegg, blir bare slik når jeg har mye å si, men likevel ikke vet helt hva.

Så matrix revolution nå. Forbanna skrap. Jeg skjønner ikke hvor elendig de klarer å lage slossescenene. Det er jo,,, søppel. De har noe å lære av Jackie Chan.

Desuten var historien søppel og. Bare action hele tiden og det er ubegrensa med effekter som gjør at ingenting er overaskende.
Slik som dumme tegneserier jeg alltid har hata der bier lager seg selv til en hammer eller tom og jerry da musa alltid vinner selv om det er ulogisk,, det er ingen spenning når musa kan gjøre ting som er urealistisk eller alltid flax på sin side.
Er som en historie som gjenntar seg. En lang strek, og du regner deg fram til at streken fortsatt vil være rett med sansynlighetsregning.

Jeg blei ikke de granne lei meg da trinnety daua, og nesten ikke glad da filmen var slutt.
Det største smilet var enten hvor komisk det av og til var når det skulle være seriøst eller den snåle jenta.
Det er og mye,,rart der. Fks den togstasjonen der Neo er fanga. Det er ikke ment som faktisk togstasjon men ett bilde på som bilder i dikt. (metafor eller hva det enn heter) og det trekker meg vekk fra filmen.
Jeg tror det kan sammenlignes med bilder i dikt uten "som". Med ordet som i dikt blir du fortalt konkret hva det er.
Bilder uten som er ok når hele diktet er slik men ikke begge deler..

Kansje jeg ikke er vant til det, at det derfor jeg ser det som feil.
Det virker som ett billig triks for å øke nyssjerrigheten men på feil måte..
Som design på en hjemmeside skal ikke bare øke nysjerigheten, men nysjerrigheten til det faktiske innholdet slik at det er sammenheng mellom design og innhold.

InnleggSkrevet: Søn 01 Aug 2004, 23:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
den sjette sansen. jeg for min del synes bare den var fin. liker spøkelser Smile

InnleggSkrevet: Tir 03 Aug 2004, 19:54
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 6 av 67 [1335 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, ..., 65, 66, 67 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet