Av
Administrator
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 392 Bosted: Oslo
Jeg digger litt mage på jenter! Det ser så.. mykt ut Jentemager skal ikke se ut som ubekvemme liggeunderlag.
Skrevet: Tir 18 Mai 2004, 17:50
Marilla
Spitzy (!)
Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
fido skrev: Jeg digger litt mage på jenter! Det ser så.. mykt ut Jentemager skal ikke se ut som ubekvemme liggeunderlag.
Det var en holdning jeg likte!
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Tir 18 Mai 2004, 19:27
toth42
Cowboy
Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
Marilla_sila skrev: fido skrev: Jeg digger litt mage på jenter! Det ser så.. mykt ut Jentemager skal ikke se ut som ubekvemme liggeunderlag.
Det var en holdning jeg likte!
Det er faktisk dette vi gutter egentlig liker.. det derre med å kikke på modelljenter kommer av samme grunn som jenter får komplekser, nemlig; H&M-plakater får oss til å tro at det er normalt! stram hard mage.. nei, usj! gi meg ei bekvem pute, takk!
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 18 Mai 2004, 22:26
SecretWindancer
l33t
Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
Re: Hvis du er 1.70 og veier 50-55 kg så er du ikke tjukk. Greb skrev:
Jeg er 160 cm og jeg veier 60 kilo. Det er HELT VANLIG for jenter. Jeg ser til og med veldig bra ut. Er ikke det minste lubben eller feit. Spør hvemsomhelst.
Bare vær så snill å ikke uttal deg om hva som er normalt å veie hvis du ikke vet litt om hva som er vanlig for jenter... vi veier jo mye mer enn dere gutter pga vakre ting som hofter, pupper og lår. Ok!?!?
Helt enig, helt enig, jeg er 165 og veier 65 kilo, er litt små lubben men jeg trives?
Er ikek det det viktigste her ilivet da? at man trives med seg selv?
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 02:02
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
Hæ? Er det noen som påstår at 65 kg er mye?
Kjæresten min veier mer enn meg, og jeg vil ikke engang strekke meg til å si at hun er lubben. Riktignok er kanskje ikke jeg den rette til å komme med en uhildet uttalelse, men...
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 14:19
SecretWindancer
l33t
Ja faktisk noen som gjør det =/ Men det er jo normal vekta til og med, visst man ser 160-70, er det folk suttrer for?
Det er bare sykelig femde man skal ta på alvor, og tenk på alle de som faktisk har sykelig fedme!
Makan....*irritert*
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 20:09
Sytemarvin
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 03 Aug 2003 Innlegg: 408 Bosted: Oslo
Jeg syns også man skal ta det på alvor hvorvidt personen det gjelder føler seg komfortabel med vekta de har, eller ikke. Så er det ikke sikkert det er vekta det bør gjøres noe med, men.
_________________ Start a riot, slash your wrists red
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 20:11
Veronica
Erkegranul
Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
I de aller fleste tilfeller er det slettes ikke vekta det bør gjøres noe med, nei.
_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 20:13
SecretWindancer
l33t
Men tenk på hvor mange det er da!
Og de fleste er 14 år og sutrer fordi de veier en kilo mer en vennina si.
Er greit nok med de som virkelig sliter men, man må jo se forskjell.
Vil man gjøre noe med det så er det bare og prøve å gjøre noe med det, ialleflall PRØVE. Det holder ikke si at "det er ikke så lett" det går faktisk kjempe fint ann. Jeg har gjort det selv.
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 06:43
Voon
Jenkadanserinne
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
Vekt er en fryktelig vanskelig ting å ta stilling til vet jeg. Har alltid slitt noe fryktelig med det selv..
_________________Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 10:56
Veronica
Erkegranul
SecretWindancer skrev:
Vil man gjøre noe med det så er det bare og prøve å gjøre noe med det, ialleflall PRØVE. Det holder ikke si at "det er ikke så lett" det går faktisk kjempe fint ann. Jeg har gjort det selv.
Nja. Det ER faktisk ikke så lett for alle. Jeg har prøvd mange ganger å selv gjøre noe med det, men har ennå ikke klart det. Det går an, ja, men for mange er det langt fra lett.
_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 13:57
aniraC
Moderator
Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
har prøvd det jeg også.. det gikk fint for en uke.. men så gikk det ikke lenger.. merkelig det der..
_________________Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 15:50
Voon
Jenkadanserinne
Vær glad til. Jeg har klart å sulte meg såpass at kroppen begynte å tære på reservene.
Det går utover alt liksom, man har nesten ikke krefter til noe. Ikke til den treninga man liksom skal drive med heller..
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 15:55
aniraC
Moderator
har egentlig aldri klagd over min egen kroppsvekt jeg.. så lenge kjæresten min tåler kroppen min, er jeg fornøyd:) og selvfølgelig om helsa er ok da
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 15:56
Veronica
Erkegranul
aniraC skrev: har egentlig aldri klagd over min egen kroppsvekt jeg.. så lenge kjæresten min tåler kroppen min, er jeg fornøyd:) og selvfølgelig om helsa er ok da
Herlig å høre et så sunt og fornuftig syn på kroppen sin. Nå ble jeg glad!
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 16:05
Voon
Jenkadanserinne
Flotte jenter er dere begge
Og det hjelper å høre andre si bra ting om deres egen kropp og sånt.
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 16:16
aniraC
Moderator
jeg vil ikke høres ut som en slik lærer i dette, men sier kjæresten din mye positive ting om deg, Mareth?
Det pleier å hjelpe. Det pleier å hjelpe å stå forann speilet og studerer seg selv.. Se på de positive sidene.. Si at du er pen osv..
Jeg har aldri hatt noe problem med meg selv, men har hørt fra venninner at det funker på selvtilliten !
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 16:19
Voon
Jenkadanserinne
Han sier fine ting. Men jeg har store problemer med å ta til meg ting folk sier om meg.
Jeg hater å se kroppen min i et speil når jeg har på bare undertøy. En annen ting er dog at sannsynligheten for at jeg kommer til å bade offentlig denne sommeren er liten, så jeg kan egentlig ta på meg store løse linbukser og sånt og gjemme meg unna..
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 16:22
Sist endret av Voon den Tir 28 Feb 2006, 13:32, endret 1 gang
SecretWindancer
l33t
SÃ¥nn er det fler av oss som har det =/ Men mener du selv at du er stor da?
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 16:45
Ennasus
l33t
Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
Hvilken vekt som gjør hvem lubbene er helt individuelt! Det spørs på kroppsbygning og benbygning. Og hvor mye muskler/fett du har. Muskler veier som kjent mer enn fett!
Jeg plages ikke med vekta, men hater formen på kroppen min.. Og at den har forfalt sånn! Må begynne å trene *hater å trene*..
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 20:35
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende