|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
theJack
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004 Innlegg: 485 Bosted: Oslo
|
Kanskje du vil utdype meningen med ditt forrige innlegg, cestmoi? Jeg fatter ikke hva du mener. Ellers vil jeg si at Ønskemestern her har kommet med noen svar som ligger veldig tett opp til de jeg selv lagde spørsmålene til. Inntrykket er at vi har en viss enighet.
Jeg tror ikke vi skal redusere straffene. Bare noen av dem. Andre bør gå opp. Ettersom straffene er så ujevnt fordelt.
|
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 07:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
theJack skrev: | Kanskje du vil utdype meningen med ditt forrige innlegg, cestmoi? Jeg fatter ikke hva du mener.. |
Han mener nok i avstemningen på toppen her.. der er en som har stemt for lavere straffer.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 08:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Doggy
Spitzy (!)

Ble Medlem: 21 Feb 2004 Innlegg: 165
|
Tittan skrev: |
"Min" straff for voldtekt: Blir du funnet skyldig = rett inn i 20 år, minst. Blir du funnet skyldig i voldtekt på to forskjellige, eller samme person to ganger = rett inn i 20 år x2 (en for hver gang/person), og så kan du bare legge sammen...
"Min" straff for pedofili /incest - Hvis dømt = Tvangskastrering , 20+ år i fengsel, sikring resten av livet. |
"Min" straff for voldtekt: Kjønnsorgan blir kappet av, med en rusten skje, og såret dekket med salt. Med en gang det begynner å leges dekkes såret med salt. Denne behandlingen fortsetter, uten mat og vann, til døden.
"Min" straff for pedofili/incest - Hvis dømt: Pungen blir kuttet av, med en rusten skje, sammen med armer og ben. Med en gang det begynner å leges dekkes såret med salt. Denne behandlingen fortsetter, uten mat og vann, til døden.
|
_________________ Doggy
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 02:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Doggy
Spitzy (!)

|
Minimum straffen for å kopiere en hundrelapp, er tre år!
Minimum straffen for voldekt av et barn under 10 år, er to år!
Eg bler kvalm av dette, der sitte ein haug med folk, som har makt te å endra dette, men gjør de det? NEI!
Någen som har lysst å laga te ettellerannet for å gjort någe med dette?
|
_________________ Doggy
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 02:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
theJack
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004 Innlegg: 485 Bosted: Oslo
|
Sammenligningen av akkurat de to straffene bør kanskje legges ut på et mer offentlig sted! Det der vil jeg folk skal være klar over i hele Norge, slik at de kan bli virkelig rasende hvis de ansvarlige ikke gjør noe med det! 
|
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 11:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Doggy
Spitzy (!)

|
Någe må gjørs for å endra dette, kan det norske folk bare sitta å se på dette, det e jo bestialsk, någen som har ideer, så skriv de te doggy@lyse.net
|
_________________ Doggy
Skrevet: Tir 01 Jun 2004, 23:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Doggy, en liten påminnelse til deg:
Punkt 1 i retningslinjene:
Forumet er å regne som et skriftlig medium og alle bør derfor skrive bokmål eller nynorsk. Dialekt brukes når man snakker.
Moderator-Maria 
|
Skrevet: Ons 02 Jun 2004, 21:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Doggy
Spitzy (!)

|
Jeg beklager på det dypeste, det var aldri min hensikt å skape problemer for deg som moderator. Jeg håper virkelig du kan godta min unnskyldning og tilgi meg. Min tabbe skal ikke gjenta seg!
|
_________________ Doggy
Skrevet: Fre 04 Jun 2004, 00:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |