DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
 Forumoversikten » *.DSGF » Treff
Høsttreff!!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 5 [92 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5 Neste
Av Innlegg
Sillyfight
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Nov 2003
Re: Høst-treff??? Ja????

songbird skrev:

Vanligvis kaster trærne bladene sine nøyaktig når de selv føler det. Men det kaster de ikke så langt, så det er relativt lett å finne bladene dersom du bare ser under selve treet. Så dersom vi bare er flinke til å følge med på trærne rundt oss, og reagerer litt raskt når vi ser at bladene er i ferd med å falle, burde det ikke være å altfor vanskelig å få til et treff på riktig tidspunkt.
Men det blir jo litt vanskelig å forutse akkurat når det blir da...så vi må liksom bare...vente og se.
Men høst-treff blir det, om jeg så skal stå der og leke alene.

Å stå alene skal du slippe. Jeg dukker nok plutselig opp ved siden av deg, helt uventet... Men du? Vi skal ikke prøve å snakke med trærne da? Høre når de liksom skal... skifte ham for å si det på den måten??
Something's raped and taken from me

InnleggSkrevet: Fre 26 Aug 2005, 14:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg kan jo høre med trærne i frognerparken i morgen hva de mener om saken...

InnleggSkrevet: Fre 26 Aug 2005, 15:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Men altså, høsten nærmer seg...og siden dette treffet blir litt vanskelig å plassere nøyaktig på kalenderen, kan det være lurt å ha planen klar, slik at vi kan få et treff på kort varsel.

Hvor skal vi være?
Frognerparken er jo en idé, hvis folk ikke vet om en annen koselig park med fine trær i?

Noen forslag til morsomme hørt-ting å gjøre? Annet enn å leke i løvet?

InnleggSkrevet: Man 29 Aug 2005, 21:48
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
Alle typer leking i løvet er en god hovedplan... selvsagt med twister!

Også er det vanvittig lenge siden jeg har lekt gjemsel (spesielt gøy om høsten når man kan gjemme seg under en løvhaug!

Men jeg tror desverre ike jeg klarer å bli med på et sånn impulstreff.. Blir litt vanskelig hvis vi finner ut en lørdag at "I dag er det fantastisk fint med treff" Også må jeg bestille fly samme dag...
Men det blir gøy for dere andre allikevel!

InnleggSkrevet: Man 29 Aug 2005, 21:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

M_Stuff skrev:
Alle typer leking i løvet er en god hovedplan... selvsagt med twister!

Også er det vanvittig lenge siden jeg har lekt gjemsel (spesielt gøy om høsten når man kan gjemme seg under en løvhaug!

Men jeg tror desverre ike jeg klarer å bli med på et sånn impulstreff.. Blir litt vanskelig hvis vi finner ut en lørdag at "I dag er det fantastisk fint med treff" Også må jeg bestille fly samme dag...
Men det blir gøy for dere andre allikevel!

Vi skal da klare å få noen dagers varsel minst. Jeg mente bare at det er umulig å sette en fast dato nå, siden det kommer helt an på når trærne begynner å danse.
Men jeg synes du skal komme.

InnleggSkrevet: Man 29 Aug 2005, 22:01
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
prøver så godt jeg kan vet du... lenge siden jeg har vært på ordentlig treff nå...

vi må lage en høstdans og en høstsang

også når det gjelder plassering... det jeg sa tidligere om et utested i nærheten, eller iallefall en kafé som selger varm sjokolade, synes jeg er lit viktig på et høsttreff, sånn når man trenger en pause og litt varme (er ike alltid det hjelper å grave seg ned i løv

InnleggSkrevet: Man 29 Aug 2005, 22:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Er helt enig ang. kakao/kaffe/te-ting. Varm drikke er et must når det er høst. (haha, det rima!!)

Jeg er ikke så fryktelig oppdatert på parkfronten, men jeg kan sikkert ta meg en runde og sjekke ut steder. Si fra hvis noen vil være med...

InnleggSkrevet: Man 29 Aug 2005, 22:14
fido
Administrator
Administrator

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Bila Bong ligger ikke langt fra frognerparken og har veldig akseptabel varm sjokolade med krem til helt fine priser:) Og hvis vi vil være mere inne kan vi jo kanskje gå på kino en tur? Det har vi ikke gjort så masse på treff før!

InnleggSkrevet: Tir 30 Aug 2005, 09:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Hvis det ikke regner kan vi jo ha piknik! Kakao på termos og brødskiver med brunost! Og marsmallows! En til grillen og en til kakaoen. Og kvikk-lunsj! OG kubbespill!

Men det er koselig på bila bong også.
Og så vil jeg gjerne se madagaskar.

Og fido - har du sett det røde skjerfet mitt? Skjerf må nesten være obligatorisk.

InnleggSkrevet: Lør 03 Sep 2005, 10:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Skjerf er obligatorisk!!

Piknik høres kjempebra ut!! Jeg vil ha piknik!! Med masse kakao!
Jaa!!

InnleggSkrevet: Lør 03 Sep 2005, 11:21
Moonshade
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005
Ååh, jeg har også lyst til å se Madagaskar!
- og leke i løvet og drikke kakao og ha picnik eller gå på cafe hvis dårlig vær og spille twister og alt det der.. Very Happy

Men... Når skal det være egentlig? Noen som har blitt noe klokere på det? Vet ikke helt om jeg har sjanse til å være med siden jeg er tilbake i Bergen igjen nå.. Sad

InnleggSkrevet: Lør 03 Sep 2005, 11:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Vel, det er jo litt vanskelig å vite på forhånd når bladene faller, men det blir jo sikkert sånn rundt høstferien. PLeier ikke bladene å falle sånn rundt de tider? Så sånn en gang i oktober blir det sikkert...

Jeg har også veldig lyst til å se madagaskar, men siden vi ikke vet hvor lenge vi må vente på høsttreffet, kan vi jo kanskje ha et eget kinotreff for madagaskar?

InnleggSkrevet: Man 05 Sep 2005, 13:11
Moonshade
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005
ehm.. Når er egentlig høstferien? Dere som har sånt..? Så er det litt lettere å undersøke muligheten for å ev. ta noen dager fri fra skolen eller noe. Men det blir kanskje uansett lagt til en helg for at flest mulig skal kunne bli med?

Eget kinotreff hørtes jo kanskje ikke så dumt ut. Men da må vi nesten se om vi kan finne på noe i Bergen også? Noen som vil være med på noe sånt her?

InnleggSkrevet: Man 05 Sep 2005, 16:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Høstferien er uke 40.
Så det hadde jo sikkert kanskje vært greit å bare bestemme at treffet blir en gang den uka...og så får vi bare håpe at trærne blir med på det.

Og forresten, det er menge gode alternativer til frognerparken. Olaf Ryes Plass f.eks. Koselig der. Masse trær. Ikke så veldig stor..men vi trenger jo egentlig ikke veldg god plass.
Og trikken stopper jo rett ved siden av den...

InnleggSkrevet: Man 05 Sep 2005, 17:44
JeltZ
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Apr 2004
hm.. treff med oppmøte hadde vært kos Smile

-------------------------------------------------------------------

The mind is like a parachute, it only works when its open.

-Ukjent

InnleggSkrevet: Man 05 Sep 2005, 20:21
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Oppmøte krever gjerne at de som krever oppmøte også kommer Wink

Men for all del, det hadde vært kjempekos om mange, mange mennesker dukket opp.

InnleggSkrevet: Man 05 Sep 2005, 22:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Sillyfight
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Nov 2003
Jeg har merket at her i Molde orker ikke trærne å holde på bladene så veldig mye lenger... Er sikkert litt varmere og ikke så mange stormer i Oslo, så trærne der står vel litt lengre med bladpryden på... Men jeg synes hvertfall at uke 40 høres fantastisk ut.... Kakao, skjerf, twister, masse gøy...jippi. Laughing
Something's raped and taken from me

InnleggSkrevet: Fre 09 Sep 2005, 11:49
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Jeg har sett trær som har begynt å bli fargefine nå, så da er iallfall ting på gang.

*gledeseg*

InnleggSkrevet: Lør 17 Sep 2005, 11:10
JeltZ
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Apr 2004
skal man sette en dato og en tid? eventuelt lage en sånn påmeldings ting?

-------------------------------------------------------------------

The mind is like a parachute, it only works when its open.

-Ukjent

InnleggSkrevet: Søn 18 Sep 2005, 20:57
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Dato hadde jo vært fint ja...

Skal vi se, vi har kommet frem til en gang i uke 40, sant? Siden det er høstferie og greier.
Jeg synes torsdag er den mest høstete dagen, så jeg stemmer for torsdagstreff. Altså 6.oktober.
Skrik ut om det ikke passer.

InnleggSkrevet: Lør 24 Sep 2005, 12:52
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 5 [92 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
 Forumoversikten » *.DSGF » Treff
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet