DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Piercinger!
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 3 [54 Posts]   Gć til side: 1, 2, 3 Neste
Av Innlegg
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
 Piercinger!

Piercing er en skummel ting, en fÄr liksom aldri nok. Med 10 i Þrene, 1 i leppa og 1 i navlen sÄ stusser jeg likevel pÄ hvor jeg skal ta neste :p (Tok den i navlen for en uke siden)

SÄ folkens. Har dere? Ønskere dere Ä ta? Hvor da? Hvor synes folk det er penest?

Very Happy

InnleggSkrevet: Tir 30 Aug 2005, 11:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
har en svĂŠring i Ăžret,men syntes i Ăžyenbrynet er fint,hadde jo en der og fĂžr lillesĂžster rĂžska den ut Razz
ogsÄ en sÄnn liten i nesa er pent pÄ kvinner.ihvertfal pÄ noen

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Tir 30 Aug 2005, 12:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Åssen er det Ă„ ta i Ăžyebrynet? Jeg synes navlen var rimelig vond. hvertfall siden den i leppa ikke gjorde vondt i hele tatt.

InnleggSkrevet: Tir 30 Aug 2005, 12:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Jeg har i tunga Very Happy OgsÄ de vanlige hÞla i Þra da Wink
Jeg har lyst pÄ sÄnn surface-piercing pÄ brystet, en i nippelen, en i leppa, flere i Þra og sÄnn pÄ toppen av nesa, hvis noen skjÞnner hva jeg mener..Razz
Men jeg har ikke rÄd.. Sad

InnleggSkrevet: Tir 30 Aug 2005, 14:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
angeFatale skrev:
Jeg har lyst pÄ sÄnn surface-piercing pÄ brystet

o.O
Surface-piercing pÄ brystet? Hvordan ser det ut?

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tir 30 Aug 2005, 15:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005
Har lyst pÄ tunga, leppa (kanskje flere der?) sÄnn pÄ haka, Þyenbrynet og en del steder til. Bare synd jeg virkelig ikke kler slikt!

InnleggSkrevet: Tir 30 Aug 2005, 15:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
calyptomena
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005
Mareth skrev:
Åssen er det Ă„ ta i Ăžyebrynet? Jeg synes navlen var rimelig vond. hvertfall siden den i leppa ikke gjorde vondt i hele tatt.

Jeg syns ikke det var noe sÊrlig vondt Ä ta den, men ganske ekkelt. Er tross alt en nÄl rett i nÊrheten av Þyet. Wink

Min begynte plutselig Ä verke av seg selv etter et Är, med en ring med et egentlig totalt allergisikkert materiale i... Shocked Betennelse i nÊrheten av Þyet? - Neitakk, da forsvant den rimelig fort.
Har fremdeles (flere Är senere) et bittelite lilla merke der, som kan finne pÄ Ä vÊre litt Þmt nÄr jeg er forkjÞla og sÄnt. Og dette ble gjort pÄ et ordentlig sted, med bra utstyr og "sikre" materialer. SÄ styr _ihvertfall_ unna useriÞse steder!!! Wink

Piercing i neseroten (mellom Þynene) vil jeg egentlig ikke anbefale. Det er visstnok masse viktige nerver der, og i tillegg kan man fÄ _utrolig_ stygge arr hvis/nÄr man en gang slutter Ä gÄ med den. Jeg har en venninne som angret skikkelig pÄ det der... Skikkelige piercinger lages jo ved Ä hule ut et hull med en kanyle. Hvis det dannes arrvev pÄ innsiden av hulgangen sÄ kan det fort hende at det ikke vokser igjen/lukker seg senere. Det varierer jo fra person til person hvordan huden reparerer seg selv, men kan vÊre greit Ä tenke over.

InnleggSkrevet: Tir 30 Aug 2005, 17:02
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Tittan skrev:
angeFatale skrev:
Jeg har lyst pÄ sÄnn surface-piercing pÄ brystet

o.O
Surface-piercing pÄ brystet? Hvordan ser det ut?

SÄnn ca:P Men jeg veit ikke helt hvor langt oppe/ned jeg vil ha den ennÄ.. Wink

calyptomena skrev:
Piercing i neseroten (mellom Þynene) vil jeg egentlig ikke anbefale. Det er visstnok masse viktige nerver der, og i tillegg kan man fÄ _utrolig_ stygge arr hvis/nÄr man en gang slutter Ä gÄ med den. Jeg har en venninne som angret skikkelig pÄ det der... Skikkelige piercinger lages jo ved Ä hule ut et hull med en kanyle. Hvis det dannes arrvev pÄ innsiden av hulgangen sÄ kan det fort hende at det ikke vokser igjen/lukker seg senere. Det varierer jo fra person til person hvordan huden reparerer seg selv, men kan vÊre greit Ä tenke over.

Neej, tror nok ikke det blir noe av uansett. Jeg har bare lyst pÄ.
Jeg vissnok for sĂžt til noen veldig synlige piercinger i ansiktet:P

InnleggSkrevet: Tir 30 Aug 2005, 18:03
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Mareth skrev:

Þyenbrynet var ikke vondt i det hele tatt,jeg ble nesten litt skuffa da jeg tok den fordi jeg hadde regna med at det skulle gjÞre litt vondt,men neeeeeida.klart det var vondt da jeg vÄknet dagen etterpÄ av at den hadde hengt seg opp i puta mi Razz men det og ta piercingen var like vondt som og klippe negler.

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Ons 31 Aug 2005, 05:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ah,samme som med den i leppa da. Blir ikke skuffa hvis det ikke gjÞr vondt jeg i grunn. FÄr sÄ lett blodsukkerfall i sÄnne situasjoner som det er, sÄ hvis det skulle gjort vondt i tillegg sÄ blir det bare krÞll.
Surface piercing kalles forresten ofte cleavage (eller Ässen det ordet der skrives) hÞll i klÞfta! Wink

InnleggSkrevet: Ons 31 Aug 2005, 11:49
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Mareth skrev:
Surface piercing kalles forresten ofte cleavage (eller Ässen det ordet der skrives) hÞll i klÞfta! Wink

HÄÄkei:P
Da veit jeg det Wink

InnleggSkrevet: Ons 31 Aug 2005, 16:19
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg har to hull pÄ hver Þreflipp, skal ha en til pÄ ene siden.
OgsÄ har jeg piercing i navlen som jeg tok for 8mnd siden.
Men kan ikke forstĂ„ hvorfor alle sammen sier det gjĂžr sĂ„ vondt. DET ER VONDERE Å TA HULL I ØRENE! for da kvepper man av den pistolen og alt. NĂ„r jeg tok i navlen sa jeg til fyren som tok pĂ„ meg og venninnene mine, "Au, det gjorde litt vondt, men ikke like vondt som jeg trodde" ogsĂ„ lo jeg litt Razz Syntes det var vondere og rense enn Ă„ ta den.

Jeg har litt lyst pÄ i nesen da, men min sÞster har tenkt ta der, sÄ vet ikke helt da. Og i tungen har jeg alltid vill hatt, men kommer aldri til ta da.

InnleggSkrevet: Ons 31 Aug 2005, 18:26
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

jeg har tatt 5 av mine ti nÄvÊrende hull i Þrene med pistol. totalt sett har jeg nok tatt 15 hull i Þrene selv. hvorav et oppe i brusken. med en stor sikkerhetsnÄl. Det var vondt, men ikke sÄ ille da? Navlen var vÊrre synes jeg. nemlig.

InnleggSkrevet: Ons 31 Aug 2005, 20:10
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Jeg vil at dama mi skal ha sÄnn en liten en som skinner i sola i nesevingen.. Det er sÞtt.

Ellers piercet jeg mitt eget Þyenbryn med isbiter og synÄl en gang, men da jeg tok ut nÄlen fant jeg ikke igjen hullet! Laughing
SÄ for Ä finne det barberte brodern en liten stripe i Þyenbrynet der vi trodde det var.. ogsÄ litt til, og litt til.. hadde ikke det tÞffeste Þyenbrynet i byen etter det, gitt.. Rolling Eyes
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tor 01 Sep 2005, 09:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
hvem faen vil ha hull i klĂžfta ? er dere gĂŠerne eller ?

jeg har ingen piercinger og er stolt av det! har hull i Þrene da, hatt det forsÄvidt i 19 Är..

InnleggSkrevet: Tor 01 Sep 2005, 10:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

aniraC skrev:

NÄr du ser hvilken forum jeg er medlem av, sÄ er jo det meget mulig Wink

InnleggSkrevet: Tor 01 Sep 2005, 11:27
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

angeFatale skrev:
aniraC skrev:

Muha! Det har du rett i dama! Jeg skulle Þnske det gikk an Ä fÄ ring rundt kragebeina jeg. Hatt tre ringe rundt hvert kragebein! Very Happy

InnleggSkrevet: Tor 01 Sep 2005, 12:31
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Mareth skrev:
angeFatale skrev:
aniraC skrev:

Muha! Det har du rett i dama! Jeg skulle Þnske det gikk an Ä fÄ ring rundt kragebeina jeg. Hatt tre ringe rundt hvert kragebein! Very Happy

Very Happy
Har lyst pÄ sÄnn imellom kragebeina jeg.. SÄnn surface-ting Wink
Jeg har lyst pÄ sÄ altfor mange Razz

InnleggSkrevet: Tor 01 Sep 2005, 12:53
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005
Sitat:
NÄr du ser hvilken forum jeg er medlem av, sÄ er jo det meget mulig

Tok den ikke (ja, jeg er idjot) - hvilket forum?

Ellers syns jeg der nede blir litt drĂžyt, slike ting tuller man bare ikke med. KjĂžnnsorganer og fĂžlsomme steder og slikt, tar man bare ikke piercinger, det er min mening.

InnleggSkrevet: Tor 01 Sep 2005, 15:24
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

dsgf-forumet selvĂžlgelig. Dette! De selverklĂŠrte gales forbund. aniraC spĂžr: er du gĂŠĂŠrn? meget mulig det ja Razz

Uansett. hadde ikke latt noen tatt hull noesomhelst sted pÄ den frÞkna nei. Fysjom. Virkelig.

InnleggSkrevet: Tor 01 Sep 2005, 15:50
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 3 [54 Posts]   Gć til side: 1, 2, 3 Neste
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet