Deprecated: Implicit conversion from float 130505.00000000001 to int loses precision in /home/clients/d916b5fe1abb4c0bcbbf74b1fae9c043/sites/dsgf.no/forum/includes/bbcode.php on line 285
DSGF.no :: Vis Temaet - Signatur!
DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Signatur!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [21 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
 Signatur!

Hva betyr din signatur..? Hvorfor? Hvem, hva når og hvor?
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 26 Aug 2005, 14:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Min signatur ble skrevet rett etter at bandet mitt (frogs on toast) ble oppløst, og vi alle flyttet til hvert vårt sted...

InnleggSkrevet: Fre 26 Aug 2005, 15:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Jeg er lei folk som ikke ser hva andre skriver i en diskusjon, men som bare turer frem og "vet" at de har "rett"... Derfor signaturen min...

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Fre 26 Aug 2005, 16:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Haaa
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004
Min er bare der til informasjon. Ganske nyttig å vite hva jeg er mester i vett Wink

InnleggSkrevet: Fre 26 Aug 2005, 18:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Jeg skifter signatur for hver gang jeg kjeder meg og kommer over noe jeg syns er litt morsomt eller finurlig eller ganske enkelt føler for det. Men det var vel egentlig ikke spørmålet nå. Min nåværende signatur fant jeg på http://www.quotationspage.com/ og jeg valgte den fordi jeg er lut lei av mange ting. Mannen som sa det var Mark Twain, en fyr som skrev noen herlige bøker som jeg liker veldig godt (Tom Sawyer and Huckleberry Finn). Ellers blir signaturene mine plukket frem fra bøker jeg liker, eller den humoren jeg får når jeg har sittet oppe i flere dager uten søvn og begynner å bli litt kokoere i hodet.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Fre 26 Aug 2005, 19:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Mitt sitat er frå Beatles. No har eg gløymd kven det er, men det er John eller George som seier det rett før dei skal spele inn ein song.

InnleggSkrevet: Fre 26 Aug 2005, 21:53
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Norunn skrev:
Mitt sitat er frå Beatles. No har eg gløymd kven det er, men det er John eller George som seier det rett før dei skal spele inn ein song.

Mic - test?

Min nåværende; "Frodo.." er fra en M-stripe hvor Bjørn Sundqvist(Han skuespilleren som banner konstant) spiller alle hovedrollene i ringenes herre.. er som aragorn han sier dette..

"..And when I punch you I feel happy inside" er et genialt sitat fra sangen "I wanna choke your band" av Beatallica.
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Lør 27 Aug 2005, 18:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

ønskemestern skrev:
Norunn skrev:

Mic - test?

Min nåværende; "Frodo.." er fra en M-stripe hvor Bjørn Sundqvist(Han skuespilleren som banner konstant) spiller alle hovedrollene i ringenes herre.. er som aragorn han sier dette..

"..And when I punch you I feel happy inside" er et genialt sitat fra sangen "I wanna choke your band" av Beatallica.

Nei, i staden for å telle til fire, seier John det. Før songen "A Day in the Life"

InnleggSkrevet: Lør 27 Aug 2005, 22:29
Enyen
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 14 Jul 2005
Øverste del av signaturen min er en vits brodern sendte meg en gang. Den nederste delen derimot, fikk jeg høre av en jeg kjente. Han og en kamerat hadde lest om granatepler i bibelen, og de visste ikke at granatepler faktisk er en frukt, så de tenkte håndgranater. Med andre ord, hvis man spiser en granat, forsvinner man ofte ganske fort...

InnleggSkrevet: Søn 28 Aug 2005, 13:35
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Husker jeg tegnet epler som så ut som granater da jeg gikk på grafisk Wink

Signaturen min forklarer seg egentlig selv. Fant den på en te-pakke fra Celestial Seasonings. Cranberry and Apple Zinger. Utrolig god te, som jeg er overbevist om holder meg frisk når jeg drekker den gjevnlig.
Dessuten så føler jeg det utsagnet hinter litt til dette vi mennesker gjerne gjør altfor mye: vi tar oss selv så altfor høytidelig. Vi bærer tunge sekker med diverse dritt over skulrene våre og blir trykket ned på bakken. Det er ganske mange som står med det ene benet i graven i grunn. Dermed er det godt å tenke på lette engler som flyr rundt med smil til alle Smile

InnleggSkrevet: Tir 30 Aug 2005, 12:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Jeg fant det på en zippo-lighter, og syns det var ganske genialt, derfor Wink

InnleggSkrevet: Tir 30 Aug 2005, 14:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Siden jeg det siste halvannet året knapt har lest noe annet enn Terry Pratchett så blir det en del signaturer fra ymse av hans bøker Smile

InnleggSkrevet: Tor 01 Sep 2005, 20:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
jeg har min fordi...vel,den er sann Razz

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Lør 03 Sep 2005, 19:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
sjokoladekjeks
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Nov 2004
Hmm.. si det.
Er litt i den "Slå opp på en tilfeldig side i en tilfeldig bok og skriv ned en tilfeldig setning"-fasen.
mhm! Også syns jeg det var litt fint det der med glasset som trillet rundt og endte opp i stående stilling. For glasset er fremdeles fylt med vann, kan du skjønne.
Og hvem ville vel ikke rope om hjelp hvis et tre fløy forbi deg?
Mhm.. Men alt i alt, helt tilfreldige setninger, som gir litt mening alikevel, om ikke den meningen de opprinnelig hadde...

"Hjelp!" ropte han da treet fløy forbi ham Shocked

InnleggSkrevet: Lør 03 Sep 2005, 20:19
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Fant det på siden til Tenacious D.. Bare syntes det var fett.. Hehe..
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tir 06 Sep 2005, 14:17
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Fordi Bjørn Afzelius er en bra mann og jeg liker tekstene hans.

InnleggSkrevet: Tir 06 Sep 2005, 22:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Fordi jeg er en smule paranoid og stresset til tider... Wink

InnleggSkrevet: Ons 07 Sep 2005, 11:25
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Fordi jeg skal/skulle bli stor stygg å slem og jeg bare ELSKER sauer.

InnleggSkrevet: Ons 07 Sep 2005, 18:33
Langemin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005
jeg fant det i et nemi-blad... det var noen andre som sa det, men det husjker jeg ikke nå lenger..... Rolling Eyes
Men bare natten har verdensrom!

InnleggSkrevet: Tor 27 Okt 2005, 13:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Homewrecker
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Jun 2004
Tar som regel mine signaturer fra sangtekster, som oftest Converge. Fordi der er mitt favoritt band og de har nydlige tekster...
Siganaturen min nå er kanskje litt emo, men jeg liker den, også fra Converge<3

InnleggSkrevet: Tor 03 Nov 2005, 20:31
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [21 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet