|
Side 2 av 2 [21 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2 |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
| Sitat: | | For at man skal klare å slippe så må det være rett partner. Noen gutter sliter seg ihjel med å gi dama si orgasme. Så blir det slutt, hu finner en annen fyr som får det til uten problem. Klassisk..? |
Aaah, ikke gi dama noen ideer her nå da:S Men du har jo på en måte rett, samtidig som det står mye på dama også. Hvis dama ikke tar kontrollen selv, ikke er psykisk motivert eller noe, gjelder det ikke å skylde på feil parnter, selv om det sikkert er fristende. Jenta må si ifra når hun er klar, det er ikke så lett å se på ei jente om hun er klar eller ikke, samtidig som hun også må ta ansvar for å få orgasme selv - det er ikke bare gutta sin oppgave å presse seg for å skaffe henne nytelse.
| Sitat: | | Dessuten er det nok av gutter som lager så mye styr og pes av det der. klager og syter over at jenta gir dem dårlig selvtillitt for de ikke "får ho til" Da blir det vondt værre... |
Jeg må innrømme at det ikke er noe direkte kompliment nei, men jeg tenker ikkeno særlig på det. det hjelper hvertfall ikke å gi opp, gjør der vel? Jeg syntes vi har et gjennsidig ansvar, jenta må kunne si hva hun liker og hva jeg skal gjøre for å hjelpe henne, jeg må utføre og holde ut så lenge som mulig for å gi henne en orgasme. Orgasmer er da ikke det viktigste i verden (og det er da ikke sex heller), men det er jo en bonus man gjerne vil ha, er det da ikke?
| Sitat: | | Tro meg når jeg sier jeg vet hva jeg snakker om. Det å ligge å føle seg voldtatt fordi man egentlig ikke vil og fordi gutten ikke bryr seg om dine følelser er ikke gøy i hele tatt. Det kjennes ikke engang i nærheten av ok ut. Blr for dumt rett og slett. |
Si NEI, si ifra, si hva du liker! Hvis han fortsatt ikke skjønner, må du finne en annen måte å si det på, nekt han sex før han forstår følelsene dine eller noe annet, det er da ikke sååå mye å forlange - men da må også du si hva du liker og ikke liker, og hva dine behov er. Gjennsidig kommunikasjon er viktig, uten det er det lite som nytter. Hvis han ikke skjønner, si ifra, hvis ikke blir det hvertfall ikke bedre!
sorry hvis dette innlegget ble langt og rotete
|
Skrevet: Ons 17 Aug 2005, 11:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
|
Side 2 av 2 [21 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|